Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 495
    • 496
    • 199 / 496
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    90
    9909
    273304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman_n last edited by

      εχω ακουσει καποιες φορες να βαζουν τη μια φλαντζα πανω στην αλλη για να μειωσουν συμπιεση...θελω να ρωτησω αυτο μπορει να γινει σε ολες τις μεταλλικες φλαντζες ? ή υπαρχουν καποιοι παραγοντες για να το κανεις ?

      πχ ο σχεδιασμος τις φλαντζας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        heras last edited by

        Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:

        ....αλλα στο τωρινο μου συνεχεια αυτη η ενδειξη αναβοσβηνει

        δεν σε αφηνει να χαρεις...απενεργοποιησε το αν γινεται (σλκ 2λ εχεις... αν θυμαμαι)
        εκτος αν το πιεζεις πολυ το πισωκινητο σου για να παιξεις η τα λαστιχα σου ειναι σαπια (δεν ειναι κακο αυτο)

        Ναι ακριβως το slk εχω το 2λιτρο.....το απενεργοποιω οταν θελω να παιξω αλλα τωρα επειδη εβαλα καινουρια λαστιχα οδηγω ''με γραμμες'' γιατι τα λυπαμαι ακομα....αλλα και παλι οταν μπεις σχετικα γρηγορα θα σε κοψει

        Ενα αλλο ''κουλο'' που κανει ειναι οταν κανεις αναστροφη γρηγορα, μπαινει, αλλα δεν εχει καταλαβει οτι εχεις ηδη ισιωσει το τιμονι και εξακολουθει στην ευθεια για μερικα δευτερα να μην εχεις γκαζι (δηλ λογω του esp το γκαζι δεν ακουει στο πατημα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Το έκοψε.
          Μόνο με όργανα και μετρήσεις βλέπεις τη διαφορά.
          Κυρίως στην 1η και 2α ταχύτητα.

          Σιγά μη το καταλάβεις από το τράβηγμα.
          Καταλαβαίνεις διαφορά με το ρεζερβουάρ γεμάτο ή μισό;

          Όντως δεν καταλαβαίνεις διαφορά με το ρεζερβουάρ. Όταν βάζεις μεγαλύτερη ζάντα το κοντέρ έχει μεγαλύτερη απόκλιση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panosft last edited by

            Ο χρήστης sakk έγραψε:

            καθε μερα που το παιρνω μετα απο 10 λεπτα μου ξεκιναει ..

            ή ανάβεις το a/c ή δεν έχει νερό.

            Οχι δεν λειτουργω ac και εχει νερο
            η ερωτηση ειναι η εξης: αν ειναι φυσιολογικο να μου ξεκιναει το βεντιλατερ να δουλευει μεχρι να σβησω τον κινητηρα , και το πρωι με το που θα το παρω μετα απο λιγο να ξεκιναει να ψυχει παλι , μηπως επειδη κανω συντομες διαδρομες δεν καταφερνει να ψυξει και ξεκιναει παλι την αλλη μερα το πρωι ? και κατι ακομα ποσο λειτουργει αυτη η ψυξη περιπου , εμανε μου το κανει για κανα εικοσαλεπτο περιπου .

            Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να δει μήπως υπάρχει πρόβλημα με τη φούσκα του βεντιλατέρ. Το βεντιλατέρ έχει έναν θερμοστάτη. Όταν ανέβει η θερμοκρασία του νερού από κάποιους βαθμούς και πάνω ανάβει και όταν πέσει σβήνει. Σε εσενα ίσως εκεί υπάρχει πρόβλημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης panosft έγραψε:
              ... Όταν βάζεις μεγαλύτερη ζάντα το κοντέρ έχει μεγαλύτερη απόκλιση;

              Δεν μετράει η ζάντα αλλά η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα και ελαστικό).
              Ανάλογα με το τι θα βάλεις η απόκλιση μπορεί να μεγαλώσει ή να μικρύνει ή και να αντιστραφεί (να χάνει αντί να κερδίζει).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panosft last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                ... Όταν βάζεις μεγαλύτερη ζάντα το κοντέρ έχει μεγαλύτερη απόκλιση;

                Δεν μετράει η ζάντα αλλά η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα και ελαστικό).
                Ανάλογα με το τι θα βάλεις η απόκλιση μπορεί να μεγαλώσει ή να μικρύνει ή και να αντιστραφεί (να χάνει αντί να κερδίζει).

                Κατάλαβα 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  moya21 last edited by

                  Ραλλακιδες ...
                  Μήπως μπορώ να βάλω διάμετρο σωλήνα 48αρα στο κεντρικό πι του ρολ μπαρ ? προορίζεται για αγωνιστικό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakk last edited by

                    Ο χρήστης panosft έγραψε:

                    καθε μερα που το παιρνω μετα απο 10 λεπτα μου ξεκιναει ..

                    ή ανάβεις το a/c ή δεν έχει νερό.

                    Οχι δεν λειτουργω ac και εχει νερο
                    η ερωτηση ειναι η εξης: αν ειναι φυσιολογικο να μου ξεκιναει το βεντιλατερ να δουλευει μεχρι να σβησω τον κινητηρα , και το πρωι με το που θα το παρω μετα απο λιγο να ξεκιναει να ψυχει παλι , μηπως επειδη κανω συντομες διαδρομες δεν καταφερνει να ψυξει και ξεκιναει παλι την αλλη μερα το πρωι ? και κατι ακομα ποσο λειτουργει αυτη η ψυξη περιπου , εμανε μου το κανει για κανα εικοσαλεπτο περιπου .

                    Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να δει μήπως υπάρχει πρόβλημα με τη φούσκα του βεντιλατέρ. Το βεντιλατέρ έχει έναν θερμοστάτη. Όταν ανέβει η θερμοκρασία του νερού από κάποιους βαθμούς και πάνω ανάβει και όταν πέσει σβήνει. Σε εσενα ίσως εκεί υπάρχει πρόβλημα

                    Σε ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greek last edited by

                      Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                      εχω ακουσει καποιες φορες να βαζουν τη μια φλαντζα πανω στην αλλη για να μειωσουν συμπιεση...θελω να ρωτησω αυτο μπορει να γινει σε ολες τις μεταλλικες φλαντζες ? ή υπαρχουν καποιοι παραγοντες για να το κανεις ?

                      πχ ο σχεδιασμος τις φλαντζας

                      Βασικά αυτό γίνεται με όλες τις φλάντζες ανεξάρτητα σχεδιασμου αλλά ειναι λύση αναγκης είτε παπαδιστική. Ο λόγος είναι ότι αυξάνονται οι πιθανότητες για αστοχία στο μέλλον από φλάντζα καθώς έχεις μεγαλώσει την επιφανεία που καλύπτουν κάνοντας τες πιο ευπαθεις.

                      Σαφως η ποιότητα και το είδος (πχ μεταλικές) παιζουν και αυτές ρόλο στην αντοχή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgos20 last edited by

                        έχετε κάποιο τρόπο να αφαιρεθεί γύρω στα 200ml λάδι απο το μοτέρ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                          έχετε κάποιο τρόπο να αφαιρεθεί γύρω στα 200ml λάδι απο το μοτέρ?

                          Να βαλεις αυτον που εκανε το λαθος να το αφαιρεσει σταγονα-σταγονα σκουπιζοντας την βεργα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman_n last edited by

                            ανοιξε την ταπα απο κατω και λιγο παραπανω να χυθει δεν πειραζει προσθετεις λιγο μετα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos20 last edited by

                              το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                                το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...

                                Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos20 last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                  το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...

                                  Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.

                                  ευχαριστω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgos20 last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...

                                    Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.

                                    μήπως γνωρίζεις τι διάμετρο να ζητήσω?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Με 200ml παραπάνω η στάθμη δεν θα ανεβεί σημαντικά και δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
                                      Πόσο πιο ψηλά είναι η στάθμη στον δείκτη;

                                      Πρόβλημα υπάρχει (σοβαρό) αν η στάθμη ανέβει αρκετά και χτυπάει ο στροφαλοφόρος το λάδι και αφρίζει.
                                      Φαίνονται στον δείκτη φυσαλίδες.
                                      Αν κάνεις ταξίδι, το λάδι θα αφρίσει, θα γεμίσει ο στροφαλοθάλαμος και θα ανοίξει το κάρτερ, οι φλάντζες στροφάλου κλπ.

                                      Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:

                                      το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...

                                      Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.

                                      μήπως γνωρίζεις τι διάμετρο να ζητήσω?

                                      Αν θέλεις να αφαιρέσεις λάδι (μάλλον δεν χρειάζεται) τότε πήγαινε σε ένα συνεργείο που αλλάζει λάδι με μηχάνημα που ρουφάει λάδια και βγάλε 200 ml.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Στην πλαστική μπίλια του λεβιέ ταχυτήτων τι λιπαντικό μπαίνει; Γράσο λιθίου; Τώρα έχει κάτι άσπρο, το οποίο φυσικά έχει ψιλοξεραθεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          Βρες ένα λαστιχο..... βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Στην πλαστική μπίλια του λεβιέ ταχυτήτων τι λιπαντικό μπαίνει; Γράσο λιθίου; Τώρα έχει κάτι άσπρο, το οποίο φυσικά έχει ψιλοξεραθεί.

                                            Σου τρίζει και κολλάει το μοχλικό; Γράσο, είτε σε σπρέυ, είτε στερεό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 495
                                            • 496
                                            • 199 / 496
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr