Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 144
    • 145
    • 5 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    15542
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos7 last edited by

      Το τελευταίο σχέδιο, μάλιστα. Αξίζει

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Y
        yiannis2002s last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        Αυτές είναι οι επίσημες φωτογραφίες (με κλασική οροφή). Επίσημη παρουσίαση Γενεύη, στους δημοσιογράφους λίγο αργότερα. Κινητήρες 1.8-125 και 2.0-160. Το μικρό με πεντάρι το δίλιτρο με εξάρι.

        CC για την ώρα δεν θα υπάρξει

        Απογοήτευση αν βγει με τους κινητηρες που λες...
        1800 125??
        Και ο 'γρηγορος' 160??? Νομιζω πως αυτοι οι κινητηρες ταιριαζουν καλυτερα στο mazda 6 ή σε κανα αλλο οικογενειακο παρα σε αυτο το αμαξι.....
        ....Εκτος αν αλλαξε τελειως το 'target group' και στοχευει σε κοινο αναλογο με τις Ζ3 κλπ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Ετοιμάσου (προλαβαίνεις μέχρι το καλοκαίρι να μαζέψεις 25Κ+ )

          Λίγο δύσκολο
          Ελπίζω να τα μαζέψω να πάρω το ανανεωμένο

          http://www2.gol.com/users/roy/NC1.jpg
          http://img159.exs.cx/img159/7787/mesimages014gw.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsilis last edited by

            Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:

            Απογοήτευση αν βγει με τους κινητηρες που λες...
            1800 125??
            Και ο 'γρηγορος' 160??? Νομιζω πως αυτοι οι κινητηρες ταιριαζουν καλυτερα στο mazda 6 ή σε κανα αλλο οικογενειακο παρα σε αυτο το αμαξι.....
            ....Εκτος αν αλλαξε τελειως το 'target group' και στοχευει σε κοινο αναλογο με τις Ζ3 κλπ....

            Γιατί το λες αυτό?Αν τα κιλά του είναι σχετικά κοντά στα 1100,τότε θα είναι μια χαρά!
            Το σημερινό με λιγότερα άλογα είναι από τα πιο fun to drive αυτοκίνητα,γιατί να αλλάξει κάτι στο επόμενο,αν είναι στημένο με βάση το fun?
            Δεν νομίζω ότι το δυνατό σημείο του MX-5 ήταν ποτέ οι επιδόσεις...
            (Εκτός αν εννοείς να είχε και πιο προσιτό κυβισμό και δεν κατάλαβα!)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Οι τελευταίες με τη σκληρή οροφή μαζεμένη και κλειστή είναι μελλοντικό και με αρκετό ίσως. Αρχικά θα πουλιούνται στην Ευρώπη από τον Αύγουστο με μαλακή οροφή.
              1,8 με 126 άλογα και 167Nm ροπή
              2,0 με 160 άλογα και 184Nm ροπή και 6 ταχύτητες
              3995χ1720χ1250 με μεταξόνιο 2330 άρα λίγο αύξηση σε διαστάσεις με χαμήλωμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yiannis2002s last edited by

                Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                Γιατί το λες αυτό?Αν τα κιλά του είναι σχετικά κοντά στα 1100,τότε θα είναι μια χαρά!
                Το σημερινό με λιγότερα άλογα είναι από τα πιο fun to drive αυτοκίνητα,γιατί να αλλάξει κάτι στο επόμενο,αν είναι στημένο με βάση το fun?
                Δεν νομίζω ότι το δυνατό σημείο του MX-5 ήταν ποτέ οι επιδόσεις...
                (Εκτός αν εννοείς να είχε και πιο προσιτό κυβισμό και δεν κατάλαβα!)

                Θα προτιμουσα τους υπαρχοντες, 1600 115 και 1800 153....
                Πλεον ο 1800 θα ειναι χειροτερος απο τον παλιο 1800 και ο 2000 (και πιο βαρυς) με τα σχεδον 160 θα εκτινασει το συνολικο βαρος στα 1200 κιλα!

                Εκτος των αλλων διαβασα πως θα εχουμε και καποια ηλεκτρονικα.....Ας ελπισουμε να μην αφαιρεσουν το fun to drive......

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
                  Θα προτιμούσα τους υπάρχοντες, 1600 115 και 1800 153....
                  Πλεον ο 1800 θα ειναι χειροτερος απο τον παλιο 1800 και ο 2000 (και πιο βαρυς) με τα σχεδον 160 θα εκτινασει το συνολικο βαρος στα 1200 κιλα!

                  Υποθέτω οι νέοι κινητήρες θα είναι πιο καθαροί, πιο οικονομικοί και με εύχρηστοι. Οπότε δεν είναι χειρότεροι, η αντικυβική πολιτική στην Ελλάδα απλά μας έχει δημιουργήσει περίεργα αντικυβικά συμπλέγματα. Η μέγιστη ισχύς ή η ισχύς ανά λίτρο δεν είναι το παν, δεν οδηγάμε συνέχεια στις 6000 στροφές οπότε με μεγαλύτερους κινητήρες πιο ήπιας ρύθμισης έχουμε διαθέσιμη περισσότερη ροπή (άρα και ισχύ) στις στροφές που χρησιμοποιούμε συνέχεια δηλαδή 2000-4500. Και η ροπή στις μεσαίες στροφές είναι αυτή που ξεκολλάει το αυτοκίνητο και προσφέρει τη διασκέδαση! Με περισσότερη ροπή και ομαλότερη καμπύλη απόδοσης αυξάνεται η ρυθμισιμότητα στο γκάζι και η φιλικότητα στη συμπεριφορά που σου δίνει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και ασφάλεια.
                  Τα ηλεκτρονικά πρέπει να υπάρχουν για λόγους ανταγωνισμού και marketing και για political correctness! Επίσης στην πιο σημαντική αγορά, αυτής της Αμερικής είναι απαραίτητα. Επιπλέον πολλοί φοβούνται την πίσω κίνηση ειδικά γυναίκες. Αυτό που έχει σημασία είναι να είναι απενεργοποιούμενα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsilis last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                    Τα ηλεκτρονικά πρέπει να υπάρχουν για λόγους ανταγωνισμού και marketing και για political corectness! Επίσης στην πιο σημαντική αγορά, αυτής της Αμερικής είναι απαραίτητα. Επιπλέον πολλοί φοβούνται την πίσω κίνηση ειδικά γυναίκες. Αυτό που έχει σημασία είναι να είναι απενεργοποιούμενα.

                    To παράδειγμα του RX-8 μας δείχνει ότι θα είναι απενεργοποιούμενα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                      Τα ηλεκτρονικά πρέπει να υπάρχουν για λόγους ανταγωνισμού και marketing και για political corectness! Επίσης στην πιο σημαντική αγορά, αυτής της Αμερικής είναι απαραίτητα. Επιπλέον πολλοί φοβούνται την πίσω κίνηση ειδικά γυναίκες. Αυτό που έχει σημασία είναι να είναι απενεργοποιούμενα.

                      To παράδειγμα του RX-8 μας δείχνει ότι θα είναι **απενεργοποιούμενα **😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        2-3 εβδομάδες ακομη υπομονή. Μέχρι τότε:

                        http://barbaratours.com/ext/auto1.jpg
                        http://users.skynet.be/mx5turbo/tmp/ncx.jpg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          http://img2.imagevenue.com/loc226/662_front.JPG
                          http://img4.imagevenue.com/loc140/37e_back.JPG

                          Ευτυχώς τίποτα απο τα παραπάνω δεν είναι επίσημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            pavlos23 last edited by

                            Και όμως οι φωτογραφίες παραπάνω είναι επίσημες τελικά.



                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sebastien-loeb last edited by

                              Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                              Και όμως οι φωτογραφίες παραπάνω είναι επίσημες τελικά.



                              H ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ DEN Μ ΑΡΕΣΕΙ , καλυτερα ηταν οταν εμοιαζε σαν rx8 ο κολος του καλος ειναι . μονο που ειναι πισωκουνα μου φτανει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pavlos23 last edited by

                                Και εμένα αυτή είναι η κυριότερη ένστασή μου. Το μπροστινό μέρος.

                                Στο εσωτερικό θα ήθελα απλώς το τιμόνι να μη μοιάζει με αυτό της Ζ4. Το πίσω μέρος είναι όπως το περιμέναμε,πολύ καλό

                                Μήκος και πλάτος μεγάλωσαν κατά 40 χιλιοστά. Το πλαίσιο είναι κτά 47% πιο στιβαρό και παρ'όλο τον πλουσιότερο εξοπλισμό το νέο MX-5 έχει βαρύνει μονάχα 10 κιλά σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο. Ο κινητήρας (1.8 με 126 άλογα και 2.0 με 160 άλογα)έχει μετατοπιστεί 14 εκατοστά πιο πίσω με σκοπό την καλύτερη κατανομή. Στο εσωτερικό τέλος υπάρχουν καλύτερα υλικά. Κοντά μας το φθινόπωρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Μόνο 10 κιλά?

                                  Τότε έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά!Είμαι σίγουρος πως όταν το δούμε από κοντά θα μας αρέσει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    μια χαρά είναι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      alfista last edited by

                                      Το τιμονάκι δεν μου πολυαρέσει, αλλά κατά τ' άλλα μια χαρά είναι. Μπαμ δεν κάνει, αλλά το ίδιο πίστευα και για το πολύ επιτυχημένο απερχόμενο μοντέλο. Με το καλό να το δούμε σύντομα μπροστά μας με το πλάι! Το προφίλ άλλωστε είναι η πιο σημαντική πλευρά αυτού του αυτοκινήτου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kingmanos last edited by

                                        Γιατι ρε Παύλο, φερνει πολυ στο ibuki μπροστα, νομιζω οτι ειναι μια χαρα ξεχωριστο και δειχνει απογονος του ΜΚ1 δεν ειναι γιαπωνεζια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gianniskid last edited by

                                          εμενα παντως μου αρεσ πολυ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Μόνο σέ εμένα αρέσει (πολύ) τό μπροστινό μέρος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 5 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr