-
Οι τιμές που αναφέρω είναι αντιπροσώπων επαρχιακής πόλης.
Όσο συγκεκριμένα για τη C4 αναφέρεται νομίζω υποδύναμη και έκδοση.
Για μένα είναι λάθος η πρόταση να γίνεται εξ ορισμού στην πιο φτηνή έκδοση/Ακούς εκεί 'προτείνουμε την πιο φτηνή έκδοση'Ποιός το λέει?Πρόταση κάνω και όχι διαφήμιση.Δεν προσπαθώ να πίσω κανέναν.Γιατί να αναφέρω την πιο φτηνή
αφού δεν προσφέρει τίποτα?
Π.χ το i30 στην πρώτη έκδοση classic δεν βλέπετε.Πως να το προτείνω?Να ενθουσιαστεί ο φίλος και όταν πάει στην αντιπροσωπεία να βγεί +1500?
Συγκρίνεις ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣ εξοπλισμό-τιμή.
Γι αυτό αποκαλώ τη C4 φορτωμένη,αλλιώς.... -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
:yikes: dasimo?? εσύ έχεις γράψει την τελευταία παράγραφο για octavia-leon??
Ειναι τιμιο το εχει ενας συναδελφος το Οκταβια και δεν ειναι καθολου κακο με πηγε βολτα και ηταν μια χαρα για εναν οποιονδηποτε οικογενειαρχη μαζι και εμενα! Το Seat Leon μου αρεσε παντα η γυναικα μου δεν ηθελε νατο βλεπει μπροστα της! Το C4 μολις το οδηγησα ημουνα totally sold! Με ενθουσιασε και οσοι γνωριζουν εβαλα αμεσως την παραγγελια. Ηταν οτι πιο κοντα σε αυτο που μου εκανε all around. Ενα εξαιρετικα ποιοτικο hatchback !
dasimo,στο άλλο θέμα εσυ δεν έλεγες οτι το group vag δεν αξίζει μια μπροστά στα γαλλικά-ιταλικά,ειδικά στα diesel?? Aκομα δεν έχεις γράψει μια απάντηση στα ερωτήματα που σου έθεσα εκει.
-
Αυτο που εγραψα ειναι οτι το group VAG ειναι πιο πισω στο diesel απ οτι Γαλλοι και Ιταλοι , γιατι ποτε δεν πιστεψαν στο common rail. Αυτο αναγκαστηκα τους εχει αφησει πισω, δεν συγκρινετε ο κινητηρας της PSA η ο καινουργιος 1600αρης της Renault η ο 1600αρης της Fiat Mjet 120 hp με τον 1.6 tdi η τον τρικυλινδρο 1.2
Εδω ακομη και η BMW στο Μινι D βαζει τον κινητηρα της C4 με 90 ps παροτι απεκτησε εναν υπεροχο 1600αρη προσφατα. Η δε Mercedes προτιμαει να βαλει τον αρχαιο 1500αρη της Renault στη σειρα Α και η Nissan -μανουλα στα μοτερ, ειχα Megane II 1.6 VVti - χρησιμοποιει της Renault.
Μην διαστρεβλωνουμε τα πραγματα.Ειναι πισω οι Γερμανοι στο diesel το ξαναλεω. Η καινοτομια δεν ειναι μοναδικο προαπαιτουμενο για την εξελιξη-οπως εκφραζεται απο τις πατεντες- ωφειλεις να πιστεψεις και σε κατι για να το εξελιξεις. Η VW δεν πιστεψε στο diesel οπως οι Γαλλοι η οι Ιταλοι , εχασαν χρονο με μια τεχνολογια που πεταχτηκε και εμειναν 1 η 2 γεννιες πισω. Πως εκφραζεται αυτο ? Δες τα νουμερα των κινητηρων, δες καμπυλες ροπης/ιπποδυναμης, δες εκπομπες ρυπων, δες DPF, δες κινουμενα μερη κινητηρων και θα καταλαβεις. Η τελευταια γεννια των 1.6 hdi ειναι 8βαλβιδη και χρησιμοποιειται αποκλειστικα απο το Γκρουπ , οι αλλοι παιρνουν ακομη τον παλιο 16βαλβιδο. Ποιο το νοημα σε εναν τετοιο κινητηρα να εχεις και αλλα κινουμενα μερη, ενας πετρελαιοκινητηρας εχει 30% λιγοτερα κινουμενα μερη, οι Γαλλοι τα εκαναν 40% αρα μειωσαν κατακορυφα την πιθανοτητα αναξιοπιστιας, βοηθουν σε ποιο αποτελεσματικο και οικονομικο σερβις αλλα ειναι και πιο ευκολο να εντοπισεις βλαβες αλλα και να τις επισκευασεις. Ποια αλλη εταιρια δινει 20 χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη λαδιων σε ντιζελ......μπορει να ειναι και αλλη, αλλα το φτηνοτερο ντιζελ στην κατηγορια το κανει. Τι θελει ο καταναλωτης σημερα Ουαου Γκολφ με DSG και 24 χιλιαρικα η ενα αξιοπιστο οικονομικο αμαξι που να κανει τα παντα καθε μερα και να κανει αποσβεση οσο πιο γρηγορα γιενται. Θα δουμε ολοι πως η κριση θα διωξει τον κοσμο απο επιλογες που εκανε τα προηγουμενα χρονια και θα γυρισουν σε πιο ορθολογικες επιλογες. Ο φιλος εδω πολυ σωστα ψαχνει ντιζελ μεχρι 15κ να βαλει την οικογενεια του....ας παρε πολο λοιπον. Υπαρχει ενα πολο για ολους. Οι επιλογες ειναι το C4, το Μεγκαν, το Οκταβια, το Λεον , το Χιουνται και μακαρι να τον επερνε να δει και το Κασκαι.
Οτι και να παρει απ αυτα ειναι εξαιρετικο και θα τον εχει ικανοποιημενο για πολλα χρονια μετακινησεων απροβληματιστων. Το C4 ειναι φρεσκο και δοκιμασμενο στα diesel-ειναι και ταξι τελευταια!-, το Μεγκαν μου αρεσει πολυ αλλα θα το προτιμουσα με τον 1.6 και παει ψηλα, το Οκταβια αλλαζει μοντελο αλλα αμα σου αρεσουν τα κλασσικα σχηματα δεν θα χασεις, το Λεον το ιδιο αλλα σιγουρα το πιο οδηγοκεντρικο και με εξαιρετικες κριτικες για την συγκεκριμενη εκδοση, το Κασκαι ισως να σε παιρνει το 1.5.σ -
Αυτο που εγραψα ειναι οτι το group VAG ειναι πιο πισω στο diesel απ οτι Γαλλοι και Ιταλοι , γιατι ποτε δεν πιστεψαν στο common rail. Αυτο αναγκαστηκα τους εχει αφησει πισω, δεν συγκρινετε ο κινητηρας της PSA η ο καινουργιος 1600αρης της Renault η ο 1600αρης της Fiat Mjet 120 hp με τον 1.6 tdi η τον τρικυλινδρο 1.2
Εδω ακομη και η BMW στο Μινι D βαζει τον κινητηρα της C4 με 90 ps παροτι απεκτησε εναν υπεροχο 1600αρη προσφατα. Η δε Mercedes προτιμαει να βαλει τον αρχαιο 1500αρη της Renault στη σειρα Α και η Nissan -μανουλα στα μοτερ, ειχα Megane II 1.6 VVti - χρησιμοποιει της Renault.
Μην διαστρεβλωνουμε τα πραγματα.Ειναι πισω οι Γερμανοι στο diesel το ξαναλεω. Η καινοτομια δεν ειναι μοναδικο προαπαιτουμενο για την εξελιξη-οπως εκφραζεται απο τις πατεντες- ωφειλεις να πιστεψεις και σε κατι για να το εξελιξεις. Η VW δεν πιστεψε στο diesel οπως οι Γαλλοι η οι Ιταλοι , εχασαν χρονο με μια τεχνολογια που πεταχτηκε και εμειναν 1 η 2 γεννιες πισω. Πως εκφραζεται αυτο ? Δες τα νουμερα των κινητηρων, δες καμπυλες ροπης/ιπποδυναμης, δες εκπομπες ρυπων, δες DPF, δες κινουμενα μερη κινητηρων και θα καταλαβεις. Η τελευταια γεννια των 1.6 hdi ειναι 8βαλβιδη και χρησιμοποιειται αποκλειστικα απο το Γκρουπ , οι αλλοι παιρνουν ακομη τον παλιο 16βαλβιδο. Ποιο το νοημα σε εναν τετοιο κινητηρα να εχεις και αλλα κινουμενα μερη, ενας πετρελαιοκινητηρας εχει 30% λιγοτερα κινουμενα μερη, οι Γαλλοι τα εκαναν 40% αρα μειωσαν κατακορυφα την πιθανοτητα αναξιοπιστιας, βοηθουν σε ποιο αποτελεσματικο και οικονομικο σερβις αλλα ειναι και πιο ευκολο να εντοπισεις βλαβες αλλα και να τις επισκευασεις. Ποια αλλη εταιρια δινει 20 χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη λαδιων σε ντιζελ......μπορει να ειναι και αλλη, αλλα το φτηνοτερο ντιζελ στην κατηγορια το κανει. Τι θελει ο καταναλωτης σημερα Ουαου Γκολφ με DSG και 24 χιλιαρικα η ενα αξιοπιστο οικονομικο αμαξι που να κανει τα παντα καθε μερα και να κανει αποσβεση οσο πιο γρηγορα γιενται. Θα δουμε ολοι πως η κριση θα διωξει τον κοσμο απο επιλογες που εκανε τα προηγουμενα χρονια και θα γυρισουν σε πιο ορθολογικες επιλογες. Ο φιλος εδω πολυ σωστα ψαχνει ντιζελ μεχρι 15κ να βαλει την οικογενεια του....ας παρε πολο λοιπον. Υπαρχει ενα πολο για ολους. Οι επιλογες ειναι το C4, το Μεγκαν, το Οκταβια, το Λεον , το Χιουνται και μακαρι να τον επερνε να δει και το Κασκαι.
Οτι και να παρει απ αυτα ειναι εξαιρετικο και θα τον εχει ικανοποιημενο για πολλα χρονια μετακινησεων απροβληματιστων. Το C4 ειναι φρεσκο και δοκιμασμενο στα diesel-ειναι και ταξι τελευταια!-, το Μεγκαν μου αρεσει πολυ αλλα θα το προτιμουσα με τον 1.6 και παει ψηλα, το Οκταβια αλλαζει μοντελο αλλα αμα σου αρεσουν τα κλασσικα σχηματα δεν θα χασεις, το Λεον το ιδιο αλλα σιγουρα το πιο οδηγοκεντρικο και με εξαιρετικες κριτικες για την συγκεκριμενη εκδοση, το Κασκαι ισως να σε παιρνει το 1.5.σ -
πηγαινε στο άλλο θέμα και ξαναδιάβασε τι έχεις γράψει γενικά και τι σε έχω ρωτήσει εγω και κάπιος άλλος.Πως γίνεται στη αρχή των απαντησεων σου να λες ορθά κοφτα,πας μη γαλλικο-ιταλικό ντιζελ=κουβάς αλλα στο τέλος,ναι μεν αλλα...
-
Cee’d 1.4 Diesel 90ps Instyle : 14.840€
Ο εξοπλισμός του Kia Cee’d 2012 Instyle περιλαμβάνει ABS με EBD, ESP, BAS, HAC, 6 αερόσακους, Air Condition, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, Trip Computer, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, υποβραχιόνιο, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ράδιο-cd με MP3, θύρες USB, Aux και χειριστήρια στο τιμόνι.Εγώ προσωπικά έχω το ceed 1.4 του 2007 και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Αυτο που εγραψα ειναι οτι το group VAG ειναι πιο πισω στο diesel απ οτι Γαλλοι και Ιταλοι , γιατι ποτε δεν πιστεψαν στο common rail. Αυτο αναγκαστηκα τους εχει αφησει πισω, δεν συγκρινετε ο κινητηρας της PSA η ο καινουργιος 1600αρης της Renault η ο 1600αρης της Fiat Mjet 120 hp με τον 1.6 tdi η τον τρικυλινδρο 1.2
Εδω ακομη και η BMW στο Μινι D βαζει τον κινητηρα της C4 με 90 ps παροτι απεκτησε εναν υπεροχο 1600αρη προσφατα. Η δε Mercedes προτιμαει να βαλει τον αρχαιο 1500αρη της Renault στη σειρα Α και η Nissan -μανουλα στα μοτερ, ειχα Megane II 1.6 VVti - χρησιμοποιει της Renault.ok φιλος, περνα απο την cintroen αυριο να πληρωθεις...
-
Μπά θα παω πρώτα στην Σεατ , οπως γραφω μου άρεσε περισσοτερο . Μην χάλαμε το θεμα του ανθρώπου, αμαρτια ειναι. η επειχηρηματολογια ειναι αστείου επιπεδου. Ευχαριστω πολυ δεν χρειάζεται να ξανά γράψω εδω, ο άνθρωπος εχει φτιάξει μια εξαιρετικη λιστα και ξερει ποια αμαξια θελει να δει.
-
Θα πρότεινα να σπαταλήσεις 12.500 ευρώ και να πάρεις το Dacia Sandero Stepway Diesel 1.5dci με μηχανή Euro5 renault και χαμηλα τέλη (125 ευρώ) και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο. Πολλοί χώροι , καλή οικονομία καυσίμου, όμορφο εσωτερικό και ραδιοCD με mp3 usb και bluetooth, μη ζητάς επιδόσεις σε πάει με ασφάλεια εσενα και την οικογενειά σου στον προορισμό σας και έχει και off road χαρακτήρα καθότι υπερυψώμενο. Κρατήστε τα λεφτά σας μακριά από το δρόμο.
-
Θα πρότεινα να σπαταλήσεις 12.500 ευρώ και να πάρεις το Dacia Sandero Stepway Diesel 1.5dci με μηχανή Euro5 renault και χαμηλα τέλη (125 ευρώ) και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο. Πολλοί χώροι , καλή οικονομία καυσίμου, όμορφο εσωτερικό και ραδιοCD με mp3 usb και bluetooth, μη ζητάς επιδόσεις σε πάει με ασφάλεια εσενα και την οικογενειά σου στον προορισμό σας και έχει και off road χαρακτήρα καθότι υπερυψώμενο. Κρατήστε τα λεφτά σας μακριά από το δρόμο.
-
Ο χρήστης Apollon11 έγραψε:
Θα πρότεινα να σπαταλήσεις 12.500 ευρώ και να πάρεις το Dacia Sandero Stepway Diesel 1.5dci με μηχανή Euro5 renault και χαμηλα τέλη (125 ευρώ) και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο. Πολλοί χώροι , καλή οικονομία καυσίμου, όμορφο εσωτερικό και ραδιοCD με mp3 usb και bluetooth, μη ζητάς επιδόσεις σε πάει με ασφάλεια εσενα και την οικογενειά σου στον προορισμό σας και έχει και off road χαρακτήρα καθότι υπερυψώμενο. Κρατήστε τα λεφτά σας μακριά από το δρόμο.πολύ φιλοτιμη προσπαθεια απο την dacia-renault αυτο σε diesel με αυτες τις διαστασεις και τα χαρακτηριστικα suv.Aλλα λες τωρα γιατι να μην δωσω άλλα 2500 κ να πάρω το juke και να μεινω στο sendero... τι να πω, σημερα τα 2500ευρω εχουν μεγαλη αξια!
-
Σε αυτά τα λεφτά οι Γάλλοι Citroen - Renault παίζουν μπάλα μόνοι τους .
Το μόνο ίσως που έρχεται να χαλάσει την μαγιά είναι το Ceed 1,6ΤD αλλά μάλλον με υποδεέστερο κινητήρα . Παντού διαβάζω ότι καίει λιγάκι παραπάνω για Diesel . Βέβαια θα εξαρτηθεί και από την τιμολόγηση - εκπτώσεις που θα έχει όταν θα έρθει . Κάτι ακούω για 1000 - 1500 έκπτωση στην πλούσια έκδοση .Φυσικά και να δώσεις τα λεφτά για το juke ή to QQ . Τα Dacia δεν είναι απλά ο φτωχός συγγενής που έχει τα εξαρτήματα αλλά γλύτωσε το RND . Σκέψου το λίγο.
-
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Θα πρότεινα να σπαταλήσεις 12.500 ευρώ και να πάρεις το Dacia Sandero Stepway Diesel 1.5dci με μηχανή Euro5 renault και χαμηλα τέλη (125 ευρώ) και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο. Πολλοί χώροι , καλή οικονομία καυσίμου, όμορφο εσωτερικό και ραδιοCD με mp3 usb και bluetooth, μη ζητάς επιδόσεις σε πάει με ασφάλεια εσενα και την οικογενειά σου στον προορισμό σας και έχει και off road χαρακτήρα καθότι υπερυψώμενο. Κρατήστε τα λεφτά σας μακριά από το δρόμο.
πολύ φιλοτιμη προσπαθεια απο την dacia-renault αυτο σε diesel με αυτες τις διαστασεις και τα χαρακτηριστικα suv.Aλλα λες τωρα γιατι να μην δωσω άλλα 2500 κ να πάρω το juke και να μεινω στο sendero... τι να πω, σημερα τα 2500ευρω εχουν μεγαλη αξια!
Κι εγώ σ'αυτό το δίλημμα είμαι!
Μη σου πω πως λίγο ακόμα και πάω σε Qashqai!Να τη κάνω φέτος που υπάρχει ακόμα απόσυρση ή δεν έχει και πολύ σημασία?
Αν κάνω την απόσυρση φέτος και πάρω το χαρτί, του χρόνου θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω? -
Θα πρέπει μέχρι 20/12 να έχει εκτελωνιστεί με απόσυρση. ΕΚτός και αν πάρει παράταση η απόσυρση, αλλά ακόμη δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο.
-
Η αλήθεια είναι ότι το όφελος απόσυρσης μου το προσέφεραν κι εμένα δωρεάν σε όλες τις αντιπροσωπείες ρενώ που πήγα να αγοράσω το dacia stepway II diesel. Βέβαια μου πρόσεφεραν και επιπλέον δώρα όπως συναγερμός και αισθ. παρκαρίσματος καθότι το πληρώνω μετρητά το αυτοκίνητο (και δεν είναι και πάρα πολλά...). Σίγουρα με τσαντίζει ότι πληρώνω τέλη κυκλοφορίας για το 2012 που θα το κυκλοφορήσω μόνο ένα μήνα αλλά έτσι ειναι ο νόμος....Νομίζω ότι όσοι φίλοι μπορούν να περιμένουν ένα εξάμηνο ας κοιτάξουν το καινούριο stepway diesel που έρχεται τον Ιούνιο του 2013 στην Ελλάδα και πραγματικά είναι χάρμα ειδέσθαι...Πολύ ωραίες γραμμές, οθόνη πολλαπλών χρήσεων και αλλαγές στην παθητική ασφάλεια αλλά και νέοι κινητήρες Tce και Dci. Σίγουρα η μάρκα dacia δε σας ηχεί καλά στο αυτί αλλά ας προσαρμοστούμε στα δεδομένα της σύγχρονης Ελλάδας που δε θα μπορούμε πλέον να πληρώνουμε όσα και στο παρελθόν για το αυτοκίνητο (χρήση και συντήρηση-επισκευή). Και επιτέλους ας τελειώνουμε με τις τελικές ταχύτητες και την ιπποδύναμη. Στην πόλη ζούμε δεν αξίζει να τρέχουμε σαν τρελοί για να προλάβουμε το...επόμενο φανάρι και όταν πηγαίνουμε επαρχία ε ας πηγαίνουμε με 120 δεν πειράζει να κάτσουμε και λίγο δεξιά..ασφάλεια και οικονομία σκεφτείτε το...
Μικρομεσαίο πετρελαιο μεχρι 15000€ (Καινουριο)