-
Αγόρασα λάδι 10-40 ημισυνθετικο μάρκας ΜPΜ, 5λιτρο, και ένα φίλτρο λαδιου Πατσαβουρέξ με σύνολο 21€ με ΦΠΑ. το λάδι κάνει 4€ το λίτρο.
Ας όψεται η κρίση. Το λαδι λεει πανω SL/CF, Α3/Β3/B4 λεει και Mercedes 229.1 λεει και BMW special oil κάτι κλπ. Οταν το βάλω θα δούμε. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αγόρασα λάδι 10-40 ημισυνθετικο μάρκας ΜPΜ, 5λιτρο, και ένα φίλτρο λαδιου Πατσαβουρέξ με σύνολο 21€ με ΦΠΑ. το λάδι κάνει 4€ το λίτρο.
Ας όψεται η κρίση. Το λαδι λεει πανω SL/CF, Α3/Β3/B4 λεει και Mercedes 229.1 λεει και BMW special oil κάτι κλπ. Οταν το βάλω θα δούμε.Το φιλτρο ειναι πιο επίφοβο παντως.
-
Και παλιοτερα που πηγαινα σε συνεργειο γειτονιας παλι Πατσαβουρεξ φιλτρο μου βάζανε. Αυτο γραφει πανω μοτελα απο honda Mitsubishi και Hyundai. Τι φιλτρο να έβαζα?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Και παλιοτερα που πηγαινα σε συνεργειο γειτονιας παλι Πατσαβουρεξ φιλτρο μου βάζανε. Αυτο γραφει πανω μοτελα απο honda Mitsubishi και Hyundai. Τι φιλτρο να έβαζα?To να κανει σε πολλα μοντελα δεν το κανει πατσαβουρα .Τι μαρκα λεει το κουτι ;Purflux μηπως;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και παλιοτερα που πηγαινα σε συνεργειο γειτονιας παλι Πατσαβουρεξ φιλτρο μου βάζανε. Αυτο γραφει πανω μοτελα απο honda Mitsubishi και Hyundai. Τι φιλτρο να έβαζα?
To να κανει σε πολλα μοντελα δεν το κανει πατσαβουρα .Τι μαρκα λεει το κουτι ;Purflux μηπως;
Αυτό είναι το φιλτρο
http://www.fiba.gr/products.aspx?T=15&L=1&F=665Το 'Πατσαβουρέξ' πήγαινε στην 'αγνωστη' μάρκα, όχι στην ποιοτητα του φίλτρου. Στην τελική ποιος μπορει να την κρίνει αυτη?
Αυτο ειναι και το λαδι
http://www.mpmoil.nl/products/product.php?code=04000Specifications ACEA A3/B3, A3/B4
API SL/CF
BMW Special oil
MB-Approval 229.1
VW 500.00 / 505.00
Typical characteristics Density at 15°C.............0,866 kg/l
Kinematic viscosity at 40°C .........................97.0 mm²/s
Kinematic viscosity at 100°C...................... 14.1 mm²/s
Viscosity index .......................................150
Dynamic viscosity at -25°C .........................6000 mPa·s
Flashpoint COC ......................................220 °C
Pourpoint ...........................................-39 °C
Total Base number.................................. 7.9 mgKOH/g
Sulphated ash.......................................... 1.0 mass%
Noack evaporation loss .............................12.8 mass% -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μήπως πρέπει να ανασηκώσεις τις ετικέτες/επιγραφές (που είναι ελαφρά κολλημένες) και από πίσω έχουν περισσότερα στοιχεία. Αν είναι έτσι πρέπει να υπάρχει ένδειξη σαν διπλωμένη άκρη σελίδας για να σου δώσει να καταλάβεις ότι μπορείς να την ανοίξεις.Δεύτερη ετικέτα υπάρχει άλλα και πάλι δεν αναφέρει κάτι φίλε μου.
Γιάννη είναι σίγουρα Α3 και τουλάχιστον SL, δεν βλέπω πρόβλημα
Μπάμπη μάλλον έχεις δίκιο γιατί βρήκα αυτό
http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_X_ ... 151136.pdfonyx, Μπάμπη,ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αυτο ειναι και το λαδι
http://www.mpmoil.nl/products/product.php?code=04000Specifications ACEA A3/B3, A3/B4
API SL/CF
BMW Special oil
MB-Approval 229.1
VW 500.00 / 505.00
Viscosity index .......................................150
Total Base number.................................. 7.9 mgKOH/g
Noack evaporation loss .............................12.8 mass%Μοιάζει σαν ένα μέτριο ημισυνθετικό κατάλληλο για όχι πάρα πολλά χλμ. (σαν αδύνατα σημεία σημειώνω χαμηλό TBN, υψηλό Noacκ, πτωχό VI). Μέτριο αλλά όχι κακό. Το πλεονέκτημά του είναι ότι καλύπτει κάποιες προδιαγραφές κατασκευαστών.... και ως εκεί. Τη δουλειά σου θα την κάνεις αλλά μην ξεχαστείς.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτο ειναι και το λαδι
http://www.mpmoil.nl/products/product.php?code=04000Specifications ACEA A3/B3, A3/B4
API SL/CF
BMW Special oil
MB-Approval 229.1
VW 500.00 / 505.00
Viscosity index .......................................150
Total Base number.................................. 7.9 mgKOH/g
Noack evaporation loss .............................12.8 mass%Μοιάζει σαν ένα μέτριο ημισυνθετικό κατάλληλο για όχι πάρα πολλά χλμ. (σαν αδύνατα σημεία σημειώνω χαμηλό TBN, υψηλό Noacκ, πτωχό VI). Μέτριο αλλά όχι κακό. Το πλεονέκτημά του είναι ότι καλύπτει κάποιες προδιαγραφές κατασκευαστών.... και ως εκεί. Τη δουλειά σου θα την κάνεις αλλά μην ξεχαστείς.
**Καλε κύριε φτωχό παιδί ειμαι... τι να παρω ?? προτεινετε και εσεις
αυτο λεει τποτα της ιδιας μαρκας αλλα 5-30 συνθετικο??**
Specifications ACEA A3/B3, A3/B4, C3-08
BMW LL-04
MB-Approval 229.51
VW 504.00 / 507.00Typical characteristics Density at 15°C.......... 0,849 kg/l
Kinematic viscosity at 40°C ......................70.0 mm²/s
Kinematic viscosity at 100°C ....................11.5 mm²/s
Viscosity index ......................................159
Dynamic viscosity at -30°C .......................5600 mPa·s
Flashpoint COC .....................................230 °C
Pourpoint .............................................-39 °C
Total Base number ....................................6.0 mgKOH/g
Sulphated ash .........................................0.6 mass% -
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Μήπως πρέπει να ανασηκώσεις τις ετικέτες/επιγραφές (που είναι ελαφρά κολλημένες) και από πίσω έχουν περισσότερα στοιχεία. Αν είναι έτσι πρέπει να υπάρχει ένδειξη σαν διπλωμένη άκρη σελίδας για να σου δώσει να καταλάβεις ότι μπορείς να την ανοίξεις.
Δεύτερη ετικέτα υπάρχει άλλα και πάλι δεν αναφέρει κάτι φίλε μου.
Γιάννη είναι σίγουρα Α3 και τουλάχιστον SL, δεν βλέπω πρόβλημα
Μπάμπη μάλλον έχεις δίκιο γιατί βρήκα αυτό
http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_X_ ... 151136.pdfonyx, Μπάμπη,ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
και η νεα που δεν αναφερει την Α3 και αυτος ειναι ο προβληματισμος μου, προλαβαινω να τα παω πισω; η να τα κρατησω;
-
@Γιαννης Μ6
Για να είναι BMW LL04 είναι Α3 χωρίς καμία αμφιβολία. Και μάλλον είναι παχουλό 30άρι.
Όντως έχει σημαδάκι να γυρίσεις σελίδα. Αλλά φαίνεται τσιγκουνεύονται τα λόγια....@trident1971
Αν το επιτρέπει ο κατασκευαστής του κινητήρα σου αυτό είναι πιο καλό. Πιο σύγχρονο αφού καλύπτει πιο νέες και πιο απαιτητικές προδιαγραφές. Πι οψηλό VI, πιο χαμηλές στάχτες αλλά δυστυχώς ακόμα χαμηλότερο ΤΒΝ. Τι να κάνουμε δεν θα το κρατήσεις για πολύ, θα το αλλάξεις σχετικά νωρίς.
Βέβαια το ποιο θα ταιριάξει καλύτερα με το αυτοκίνητό σου έχει να κάνει και με το τί το έχεις μάθει τόσα χρόνια τώρα.
Η εντύπωσή σου για οικονομία που κάνεις ίσως είναι εσφαλμένη, θα κράταγα ένα καλό συνθετικό για 15000χλμ αλλά αυτά ούτε 10000.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@Γιαννης Μ6
Για να είναι BMW LL04 είναι Α3 χωρίς καμία αμφιβολία. Και μάλλον είναι παχουλό 30άρι.
Όντως έχει σημαδάκι να γυρίσεις σελίδα. Αλλά φαίνεται τσιγκουνεύονται τα λόγια....Eυχαριστω πολυ
-
Nα χώσω τα aral 0w40 supertronic στην 147; Τα βρίσκω πιο φθηνά απ΄ όλα τα 0w40.
Το αμάξι χρησιμοποιείται είτε για βόλτα είτε σε διαδρομές < 10 λεπτών όταν δεν μπορώ να πάρω το ποδήλατο. Aναμένεται να μείνουν στο μοτόρι για περίπου ένα χρόνο όπου θα βγάλουν γύρω στα 5.000 χλμ.
Από τα πολλά που διάβασα, βλέπω ότι τα 0w40 τα πάνε γενικά καλύτερα από τα 5w30, και στα λινκ που συχνά πυκνά βάζει ο μουσάτος, οι ειδικοί τα προτιμούν από τα πολυφορεμένα 5w30.
Γνώμες; -
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
onyx Συγγνώμη που σε πρήζω, αλλά σε παρακαλώ, πρόσεξε να δεις τι γράφει στα ελληνικά (Shell helix ultra AV-L) ενώ στης άλλες γλώσσες το γράφει κανονικά (Shell helix ultra extra)Tι γίνετε ρε γμτ έχω μπερδευτεί;
Μηπως δεν ειναι τα ιδια ;
http://www.shell.com/home/content/produ ... tra_extra/ αυτα δεν λενε σε api & aceahttp://www.shell.com/home/content/produ ... tra/ultra/
-
Οι προδιαγραφές της VW και της ΜΒ είναι πολύ ανώτερες από τις acea και api. Γι'αυτό τις παραλείπει, βάλτα άφοβα.
Αν θες στείλε ένα mail στη shell και επιβεβαίωσε.Για άμεση εξυπηρέτηση, καλέστε στο
210 9476555 (εργάσιμες ημέρες και ώρες).
Μπορείτε επίσης να στείλετε e-mail στην διεύθυνση CSC-Hellas@ceg.grhttp://www.shell.gr/home/content/grc-el ... ontact_us/
.
-
Για ibiza 2003 1.2 64ΗΡ (τρικυλιδρα δεν ειναι αυτα?) Τι λαδι βαζουμε? Εχω μπερδευτει με το βιβλιο με τις προδιαγραφες VW 500 00, 505 01, 501 01, 505 00....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@Γιαννης Μ6@trident1971
Αν το επιτρέπει ο κατασκευαστής του κινητήρα σου αυτό είναι πιο καλό. Πιο σύγχρονο αφού καλύπτει πιο νέες και πιο απαιτητικές προδιαγραφές. Πι οψηλό VI, πιο χαμηλές στάχτες αλλά δυστυχώς ακόμα χαμηλότερο ΤΒΝ. Τι να κάνουμε δεν θα το κρατήσεις για πολύ, θα το αλλάξεις σχετικά νωρίς.
Βέβαια το ποιο θα ταιριάξει καλύτερα με το αυτοκίνητό σου έχει να κάνει και με το τί το έχεις μάθει τόσα χρόνια τώρα.
Η εντύπωσή σου για οικονομία που κάνεις ίσως είναι εσφαλμένη, θα κράταγα ένα καλό συνθετικό για 15000χλμ αλλά αυτά ούτε 10000....ευχαριστώ για την απάντηση, εννοείται λιγότερο θα κρατηθουν ελπιζω στο μελλον να ειναι καλυτερα τα χρηματα στην τσεπη για να καλυτερευσουν και τα λαδια... μεχρι τωρα εβαζα Castrol Magntec 10-40 χωρις να το πολυσκέφτομαι.
-
BILL33 -mousatos Ευχαριστώ για το ενδιαφέρων, όταν έχω κάποια νέα θα ενημερώσω.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Για ibiza 2003 1.2 64ΗΡ (τρικυλιδρα δεν ειναι αυτα?) Τι λαδι βαζουμε? Εχω μπερδευτει με το βιβλιο με τις προδιαγραφες VW 500 00, 505 01, 501 01, 505 00....Ενα 10-40 βαλε .
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Για ibiza 2003 1.2 64ΗΡ (τρικυλιδρα δεν ειναι αυτα?) Τι λαδι βαζουμε? Εχω μπερδευτει με το βιβλιο με τις προδιαγραφες VW 500 00, 505 01, 501 01, 505 00....
Ενα 10-40 βαλε .
και σε πόσα χιλιόμετρα/μήνες να το αλλάξει αφού δεν ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή;
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]