Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    • 1
    • 2
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 562
    • 563
    • 226 / 563
    Περί αυτοκίνησης
    66
    11257
    103274
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      festonero last edited by

      Δηλαδή πλησίαζες σε πλατεία, όπου η κίνηση είναι υποχρεωτικά ανάποδα με τη φορά του ρολογιού, και έκανες αναστροφή αντί για τον γύρο της πλατείας-κυκλικού;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
        Δηλαδή πλησίαζες σε πλατεία, όπου η κίνηση είναι υποχρεωτικά ανάποδα με τη φορά του ρολογιού, και έκανες αναστροφή αντί για τον γύρο της πλατείας-κυκλικού;

        Ι give up!!! Όλα καλά παιδιά!!!

        Θέλω να κλάψω ρε γμτ μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Y
          y-v last edited by

          Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
          Δηλαδή πλησίαζες σε πλατεία, όπου η κίνηση είναι υποχρεωτικά ανάποδα με τη φορά του ρολογιού, και έκανες αναστροφή αντί για τον γύρο της πλατείας-κυκλικού;

          Oχι βρε! Έμπαινε στον κόμβο θα έκανε τον γύρο και θα επέστρεφε αντίθετα απο εκει που ερχόταν (αν καταλαβαίνω τα κρητικά σωστα! )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bayern7 last edited by

            Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
            Δηλαδή πλησίαζες σε πλατεία, όπου η κίνηση είναι υποχρεωτικά ανάποδα με τη φορά του ρολογιού, και έκανες αναστροφή αντί για τον γύρο της πλατείας-κυκλικού;

            Και εγώ αυτό κατάλαβα έτσι όπως το γραψε..
            Τέλος πάντων ήταν λανθασμένη η χρήση της λέξης αναστροφή.

            Μάλλον εννοεί πως είχε εισέλθει (ο Megane) στον κυκλικό κόμβο και ο τύπος εισήλθε και αυτός από τον κάθετο δεξιά του. Εφ' όσον δεν είχε στοπ, είχε προτεραιότητα οπότε καλά έκανες και σταμάτησες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • scotch
              scotch last edited by

              Eγώ δεν κατάλαβα το σημείο που βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα μέσα στο roundabout και κάποιος βγήκε από δεξιά...
              Μήπως το έχεις σε video;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                y-v last edited by

                Αριστερό φλας γιατι έβγαλε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • scotch
                  scotch last edited by

                  Γιατί έχει ζήσει στη ΜΒ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dbekos last edited by

                    Exω μιά απορία : Οσοι είναι δικυκλιστές αλλά ταυτόχρονα και οδηγοί ΙΧ, δεν αγανακτούν όταν βλέπουν την προκλητική ανυπακοή στα του ΚΟΚ απο τους πρώτους???
                    Εκτός αν -ξέροντας την νοοτροπία απο πρώτο χέρι- το ευχαριστιούνται και ... ξεκαρδίζονται στα γέλια.

                    Γιατί εγώ, ώς μη δικυκλιστής, ομολογώ ότι με αυτά που βλέπω, δεν ξεκαρδίζομαι καθόλου!!!

                    Πρό ημερών, βαριά BMW κινούμενη αντίθετα σε κεντρικό σημείο στην περιοχή μου αλλά με μικρή ταχύτητα, αναγκάστηκε σε 'ταχεία' εγκατάλειψη, αφού η κυριούλα (65+) που ετοιμαζόταν να περάσει απέναντι, έλεγξε μόνο απο την πλευρά που έπρεπε να κινούνται οχήματα και όχι αντίθετα. Και με πεντακάθαρο πεδίο, ξεκίνησε να διασχίσει το οδόστρωμα.
                    Ο αναβάτης όμως, δεν περίμενε ότι θα κατέβει απο το πεζοδρόμιο και ... τα λοιπά προφανή, στην προσπάθεια να μην τη χτυπήσει . Σπασμένος καθρέφτης και δεν ξέρω τι άλλη ζημιά -εκτος απο πολλές γρατζουνιές- γιατί η μηχανή σύρθηκε 3-4 μέτρα στο δρόμο.
                    Δικυκλιστής -Κυριούλα : 0-1. Ευτυχώς δεν χτύπησε και ο αναβάτης, αλλά ... ' τά 'θελε και τά' παθε ' .

                    Edit: Μην πεί κανείς την εξυπνάδα αν είχε διάβαση πεζών ή φανάρι στο σημείο, άρα και η πεζός έφταιγε, γιατί τότε..... ψάχνουμε μόνο για φτηνές δικαιολογίες!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Y
                      y-v last edited by

                      Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                      Γιατί έχει ζήσει στη ΜΒ

                      MB δεν υπάρχει πιά... Εδώ και πολύ καιρό είναι ΗΒ
                      Εκτος αν με το ΜΒ εννοείς Mercedes Benz.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dbekos last edited by

                        Ο χρήστης y.v έγραψε:

                        Γιατί έχει ζήσει στη ΜΒ

                        MB δεν υπάρχει πιά... Εδώ και πολύ καιρό είναι ΗΒ
                        Εκτος αν με το ΜΒ εννοείς Mercedes Benz.

                        Αποικιοκράτης ο Scotch !
                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Y
                          y-v last edited by

                          Ο Scotch ή ο Megane98hp;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dbekos last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • scotch
                              scotch last edited by

                              Ο χρήστης y.v έγραψε:

                              Γιατί έχει ζήσει στη ΜΒ

                              MB δεν υπάρχει πιά... Εδώ και πολύ καιρό είναι ΗΒ
                              Εκτος αν με το ΜΒ εννοείς Mercedes Benz.

                              Tο GB είναι γεωγραφικός όρος ενώ το UK αναφέρεται στο κράτος (United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland). Έτερον εκάτερον (κολοκύθια εις το πάτερον, που έλεγε κι ο Βέγγος )

                              FYI: link

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimik last edited by

                                Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                                Exω μιά απορία : Οσοι είναι δικυκλιστές αλλά ταυτόχρονα και οδηγοί ΙΧ, δεν αγανακτούν όταν βλέπουν την προκλητική ανυπακοή στα του ΚΟΚ απο τους πρώτους???
                                Εκτός αν -ξέροντας την νοοτροπία απο πρώτο χέρι- το ευχαριστιούνται και ... ξεκαρδίζονται στα γέλια.

                                Γιατί εγώ, ώς μη δικυκλιστής, ομολογώ ότι με αυτά που βλέπω, δεν ξεκαρδίζομαι καθόλου!!!

                                Πρό ημερών, βαριά BMW κινούμενη αντίθετα σε κεντρικό σημείο στην περιοχή μου αλλά με μικρή ταχύτητα, αναγκάστηκε σε 'ταχεία' εγκατάλειψη, αφού η κυριούλα (65+) που ετοιμαζόταν να περάσει απέναντι, έλεγξε μόνο απο την πλευρά που έπρεπε να κινούνται οχήματα και όχι αντίθετα. Και με πεντακάθαρο πεδίο, ξεκίνησε να διασχίσει το οδόστρωμα.
                                Ο αναβάτης όμως, δεν περίμενε ότι θα κατέβει απο το πεζοδρόμιο και ... τα λοιπά προφανή, στην προσπάθεια να μην τη χτυπήσει . Σπασμένος καθρέφτης και δεν ξέρω τι άλλη ζημιά -εκτος απο πολλές γρατζουνιές- γιατί η μηχανή σύρθηκε 3-4 μέτρα στο δρόμο.
                                Δικυκλιστής -Κυριούλα : 0-1. Ευτυχώς δεν χτύπησε και ο αναβάτης, αλλά ... ' τά 'θελε και τά' παθε ' .

                                Edit: Μην πεί κανείς την εξυπνάδα αν είχε διάβαση πεζών ή φανάρι στο σημείο, άρα και η πεζός έφταιγε, γιατί τότε..... ψάχνουμε μόνο για φτηνές δικαιολογίες!

                                κάτοχος βαριάς BMW αν δεν φορούσε κράνος-εξοπλισμό ανήκει στην κατηγορία κατόχων iphone, ipad, ΒΜW 316, A4 1.6 FSI κλπ σε διαφορετική περίπτωση (γνήσιος μοτοσυκλετιστής) αμφιβάλω αν θα έκανε την παρανομία ή τουλάχιστον δεν θα έτρεχε και θα περίμενε ότι η γριούλα θα περάσει απέναντι.

                                Είμαι σχετικά νέος δικυκλιστής και αγανακτώ με όλους γιωταχίδες και μηχανόβιους που είναι προκλητικοί, αλλά ειδικά εδώ ο κόσμος είναι πολύ ειστηνπουτσαν μου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Εγώ παιδιά ξέρω ότι σε τέτοια κυκλικά προτεραιότητα έχει αυτός που είναι μέσα στο κυκλικό, είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει στόπ στους κάθετους δρόμους. Ξέρω επίσης ότι σε οποιαδήποτε αλλαγή πορείας ή στροφή πρέπει να βγάζουμε φλάς.
                                  Γιατί σας μπέρδεψε η αναστροφή που είπα? Όταν είσαι σε μια κατεύθυνση και θες να κάνεις στροφή 180 μοιρών, είτε κάνεις την καραμπινάτη παρανομία και δεν πας μέσω κυκλικού, πλατείας. roundabout ή ... τσικλικοοού (στα κρητικά ) και στρίψεις πρίν απο αυτό, είτε χρησιμοποιήσεις το κυκλικό, αναστροφή δεν λέγεται?
                                  Γαμώ τα κρητικά μου μέσα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Megane, βρίσκεσαι σε λάθος χώρα. Εδώ προτεραιότητα έχει αυτός που εισέρχεται στην 'πλατεία', εκτός αν υπάρχει σήμα που ορίζει διαφορετικά.
                                    Επίσης, δυσκολεύομαι να φανταστώ αναστροφή 180 μοιρών

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      y-v last edited by

                                      Megane έχει αλλάξει εδώ και πολλά πολλά χρόνια ο κώδικας...
                                      Κάποτε όμως ήταν έτσι όπως το λες!
                                      Τώρα όμως είναι ανάποδα!
                                      Κι εγώ μερικές φορές μπερδεύομαι, κολλάει το μυαλό μου και μπλοκάρω για το πώς θα ενεργήσω, γιατι αλλιώς το είχα μάθει και συνηθήσει τόσα χρόνια και δεν είμαι σίγουρος εκείνη την στιγμή πιό είναι το ισχύον σήμερα! (αν δεν μου έρθει γρήγορα η φώτιση δινω πάντα προτεραιότητα στον άλλο και ησυχάζω. )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elvet
                                        elvet last edited by

                                        @Megane
                                        Για τις προτεραιότητες, τα είπαν και οι προηγούμενοι
                                        Αναστροφή είναι στροφή 180Ο επιτόπου, εάν κάνεις γύρω-γύρω την πλατεία δε το λες και αναστροφή. Ισως στην Κρήτη έχει νόημα το «διασταύρωση σταυρωτή», αλλά για τους εκτός θέλει διευκρίνηση (οι άλλες, τί είναι διασταυρώσεις κροσσωτές;)
                                        Στις πλατείες υπάρχει υποχρεωτική δεξιόστροφη πορεία άρα δεν έχει κανένα νόημα να βγάλεις αριστερό φλας. Έχεις στην είσοδο υποχρεωτική πορεία δεξιά. Στις πλατείες μόνο δεξί φλας για να βγούμε. Εκτός κι αν έχει πολλές λουρίδες κυκλοφορίας (σε μεγάλους κόμβους, όπου βγάζεις αριστερό φλας για μπεις στην εσυτερική λουρίδα, εάν πρόκειται να βγείς στην 3η, 4η, νιοστή έξοδο, οπότε πάλι δεξί φλας και αλλαγή).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                          Megane, βρίσκεσαι σε λάθος χώρα. Εδώ προτεραιότητα έχει αυτός που εισέρχεται στην 'πλατεία', εκτός αν υπάρχει σήμα που ορίζει διαφορετικά.
                                          Επίσης, δυσκολεύομαι να φανταστώ αναστροφή 180 μοιρών

                                          Όπως όλοι γνωρίζουμε, σύμφωνα με τον παρών ΚΟΚ στις διασταυρώσεις (κυκλικές ή μη) ο 'δεξιά' μας έχει πάντα προτεραιότητα, εκτός κι αν τα σήματα διαχείρησης της κυκλοφορίας (πινακίδες) ορίζουν κάτι διαφορετικό.

                                          Επειδή στην Ελλάδα σε κυκλική (δεξιόστροφη) πορεία που έχεις πάντα από δεξιά σου αυτούς που μπαίνουν στον 'κύκλο'/πλατεία, πάντα ο εισερχόμενος στην πλατεία έχει προτεραιότητα (εκτός αν τα σήματα ορίζουν διαφορετικά),κ άτι που φυσικά είναι στρεβλό γιατί έτσι στο τέλος δημιουργείς κίνηση πάνω στον κόμβο-πλατεία-κυκλική διασταύρωση (όταν ουσιαστικά σκοπός σου είναι να μειώσεις την κίνηση στις διασταυρώσεις ώστε να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα και 'κόλλημα' αυτών που θέλουν να τη διασχίσουν.)

                                          Στο εξωτερικό, έχοντας υπόψη το παραπάνω στρεβλό της υπόθεσης, για να δώσουν πάντα προτεραιότητα σε αυτόν που είναι μέσα στον κύκλο, βάζουν σε κάθε είσοδο στην πλατεία τα σήματα με το 'ανάποδο τρίγωνο' (παραχώρηση προτεραιότητας)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            Στο ελλαδισταν ελαχιστα χρησιμοποιηται η Ρ - 1 πινακιδα και βαζουν το Στοπ που εχει τελειως αλλα χρηση.... ομως επειδη η αγωγη μας δεν καταλαβαινει το 'δινω πρωτεραιοτητα' καταληγουμε στη χρηση ΣΤΟΠ παντου....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 562
                                            • 563
                                            • 226 / 563
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr