Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 396
    • 397
    • 398
    • 399
    • 400
    • 939
    • 940
    • 398 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Ο χρήστης bathan έγραψε:
      Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;

      θα σου ''σακουλιασει'' η στενη ζαντα το λαστιχο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alxnks last edited by

        Ο χρήστης bathan έγραψε:
        Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;

        Έχουμε κάνει το ίδιο (από 155-70-13 σε 165-65-13), πριν χρονια για πρώτη φορά...με Bridgestone τότε, στο μικρό της οικογένειας, ένα σαξο. Το γεναρη βάλαμε τα fulda eco control, γύρω στα 170-180, και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.

        Sent from my Neo V using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bathan
          bathan last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

          Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;

          θα σου ''σακουλιασει'' η στενη ζαντα το λαστιχο....

          Για ποιό λόγο ;

          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ezzypelias last edited by

            Φιλοι μου γεια σας ηρθε η ωρα να αλλαξω τα ελαστικα μου οι διαστασεις ειναι 225/45/17 προσανατολιζομαι σε Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 αλλα δεν ειμαι της ταχυτητας αν και εχω αμαξι με τουρμπο κινητηρα ειμαι πιο πολυ των 120-140 χλμ και σε εθνικη μονο οποτε θα ηθελα λαστιχα να εχουν καλη προσφυση,να ειναι καλα δρομο υπο βροχη και να ειναι μαλακα να μην χρειαζεται να τρεξω πολυ ωστε να ζεσταθουν.Ολες οι γνωμες ευσπροδεκτες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ringo106r last edited by

              Βαλτο και άσε τα υπόλοιπα σχόλια. Καλύτερα να έχεις το κορυφαίο λάστιχο επάνω και ας μην χρειαστεί ποτέ να το πιέσεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Ο χρήστης bathan έγραψε:

                Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;

                θα σου ''σακουλιασει'' η στενη ζαντα το λαστιχο....

                Για ποιό λόγο ;

                Δεν νομίζω ότι συμβαίνει αυτό. Την ίδια ζάντα θέλουν και τα δύο λάστιχα. Οπότε γιατί να μαγουλιάσει/σακουλιάσει;;;

                http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

                Για το 155/70/13 θέλει ζάντες από 4.5Χ13 ως 6Χ13

                Για το 165/65/13 θέλει ζάντες από 4.5Χ13 ως 6Χ13 ήτοι τις ίδιες.

                Αν πήγαινε στα 175/60/13 (άντε βρες λάστιχο σε αυτή τη διάσταση) θα ήθελε 5Χ13 ως 6.5Χ13.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harlek last edited by

                  Εκ πείρας και κάνοντας ακριβώς αυτή την αλλαγή (από 155/70 σε 165/65) σε ζάντα 4,5'', δημιουργείται εμφανές 'σακούλιασμα'. Όχι κάτι τραγικό, αλλά εμφανές. Γι' αυτό και στην επόμενη αλλαγή πήγα πάλι 155.
                  Βέβαια, το 165/65 έδινε αισθητά καλύτερη πρόσφυση και ακρίβεια στις στροφές, ααα να τα λέμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    ειχα την εντυπωση οτι εξαιτιας αυτου του σακουλιασματος θα χανεις σε πληροφορηση και αισθηση στη στροφη και θα το αντιλαμβανεσαι ως απωλεια προσφυσης......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harlek last edited by

                      Εγώ δεν ένιωσα κάτι τέτοιο, ίσως όμως να οφείλεται στο ότι ήταν και διαφορετικά λάστιχα (το 165 ήταν Bridgestone 330 EVO και το 155 Energy).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το σακούλιασμα αν είναι μόνο οπτικό δεν πειράζει, άλλωστε προστατεύει και τη ζάντα στα πεζοδρόμια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          ezzypelias last edited by

                          Ερωτηση παιζει ρολο στο ελαστικο ο δεικτης ταχυτητας ? Δηλαδη οσο πιο μεγαλος ειναι θα ζεσταινεται (οπερ καλυτερη προσφυση) πιο αργα ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Το πέλμα και το υλικό του σίγουρα παίζουν ρόλο σε αυτό. Ο σκελετός έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
                            Ο πιο μεγάλος Δείκτης δείχνει μεγαλύτερη αντοχή σε υπερθέρμανση μάλλον μέσω πιο ισχυρού σκελετού που επιτρέπει μκρότερες παραμορφώσεις. Αλλά μικρότερες παραμορφώσεις δεν σημαίνει και λιγότερη θέρμανση;; Χμμμ....
                            Συνολικά αυτό που ρωτάς νομίζω ότι δεν έχει επιβεβαιωθεί. Ακόμα και αν και μπορεί να κάνει μια διαφορά μάλλον είναι πολύ μικρή για να ασχολούμαστε. Διαφορές από πέλμα από μοντέλο/μάρκα σε άλλο/η θεωρώ ότι θα δημιουργούν μεγαλύτερη διαφορά.
                            Συμπέρασμα, δεν ασχολείσαι ιδιαίτερα αλλά δεν έχεις και λόγο να βάλεις και ZR σε 600ράκι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bathan
                              bathan last edited by

                              Ο χρήστης harlek έγραψε:
                              Εκ πείρας και κάνοντας ακριβώς αυτή την αλλαγή (από 155/70 σε 165/65) σε ζάντα 4,5'', δημιουργείται εμφανές 'σακούλιασμα'. Όχι κάτι τραγικό, αλλά εμφανές. Γι' αυτό και στην επόμενη αλλαγή πήγα πάλι 155.
                              Βέβαια, το 165/65 έδινε αισθητά καλύτερη πρόσφυση και ακρίβεια στις στροφές, ααα να τα λέμε!

                              ειχα την εντυπωση οτι εξαιτιας αυτου του σακουλιασματος θα χανεις σε πληροφορηση και αισθηση στη στροφη και θα το αντιλαμβανεσαι ως απωλεια προσφυσης......

                              Εγώ δεν ένιωσα κάτι τέτοιο, ίσως όμως να οφείλεται στο ότι ήταν και διαφορετικά λάστιχα (το 165 ήταν Bridgestone 330 EVO και το 155 Energy).

                              Εναλλακτικά μπορώ να βάλω και 165/55/13 όπως είχα παλιότερα σε ένα seicento αλλά παρά είναι χαμηλό το προφίλ και μάλλον θα είναι και ακριβότερο το λάστιχο

                              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Το πέλμα και το υλικό του σίγουρα παίζουν ρόλο σε αυτό. Ο σκελετός έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
                                Ο πιο μεγάλος Δείκτης δείχνει μεγαλύτερη αντοχή σε υπερθέρμανση μάλλον μέσω πιο ισχυρού σκελετού που επιτρέπει μκρότερες παραμορφώσεις. Αλλά μικρότερες παραμορφώσεις δεν σημαίνει και λιγότερη θέρμανση;; Χμμμ....
                                Συνολικά αυτό που ρωτάς νομίζω ότι δεν έχει επιβεβαιωθεί. Ακόμα και αν και μπορεί να κάνει μια διαφορά μάλλον είναι πολύ μικρή για να ασχολούμαστε. Διαφορές από πέλμα από μοντέλο/μάρκα σε άλλο/η θεωρώ ότι θα δημιουργούν μεγαλύτερη διαφορά.
                                Συμπέρασμα, δεν ασχολείσαι ιδιαίτερα αλλά δεν έχεις και λόγο να βάλεις και ZR σε 600ράκι...

                                Οι τεχνικοί των κατασκευαστών ελαστικών απαντούν αρνητικά πάντως σε αυτή την ερώτηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harlek last edited by

                                  Ο χρήστης bathan έγραψε:

                                  Εναλλακτικά μπορώ να βάλω και 165/55/13 όπως είχα παλιότερα σε ένα seicento αλλά παρά είναι χαμηλό το προφίλ και μάλλον θα είναι και ακριβότερο το λάστιχο

                                  Α πα πα πα. Το 165/55/13 εξακολουθεί να είναι πλατύ για τη ζάντα σου (αν είναι 4,5''), μόνο που λόγω χαμηλού προφίλ έχει πολύ μικρότερη ανοχή στη στενή ζάντα απ' ότι το 165/65. Θα παραμορφωθεί τελείως. Με τίποτα 165/55. Χώρια που έχει αρκετά μικρότερη διάμετρο, χώρια που είναι πολύ ακριβό, χώρια που θα βρεις ελάχιστα μοντέλα στην αγορά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wael last edited by

                                    Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:
                                    ναι αλλα σε panda 4x4...
                                    γενικοτερα περα απ'τα vector 4 (πλεον υπαρχουν και τα 5) και τα hankook h730 oλα τα υπολοιπα all season εινα μαπα

                                    για ποιο λογο προσανατολιζεσαι σε all season?

                                    Μενω Βορεια Ευρωπη,και τα all season ειναι μονοδρομος,εκτος και αν καποιος εχει διαθεση να αλλαζει λαστιχα 2 φορες το χρονο.

                                    Χρειαζομαι λαστιχα που να ειναι πολυ καλα σε βροχη και να κρατανε στοιχειωδως σε μικρη χιονοπτωση.

                                    Απο διαφορα reviews που διαβασα,μονο τα goodyear φαινεται να λαμβανουν καλα σχολια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • U
                                      upoulikampia last edited by

                                      αυτο το τεστ ειχε γινει το 09
                                      http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2009-autobild-all-season-tyre-test.htm

                                      αυτο το 11
                                      http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm

                                      σε δικο μας panda 4x4 στο βουνο το χειμωνα φοραω τα h730 και προβλημα δεν ειχα ποτε ουτε με αλυσιδες ουτε με βρεγμενο
                                      θορυβο δεν κανει στην εγνατια ουτε το καλοκαιρι αλλα φοραει 185/65/14(και δεν παει και βημα)..εχει και treadwear 600
                                      εσυ φορας προφανως 195/65/15 η 205/55/16 και ειδικα σε θερμους μηνες ισως εχεις θορυβο

                                      τα vector τα εχει φιλος μου που ανεβαινουμε μαζι στο βουνο παλι σε panda..κανενα προβλημα δεν ειχε ποτε και αυτος..σιγουρα ειναι αριστα και αυτα απλως δεν το εχω εγω στα χερια μου
                                      διαβασε reviews και επελεξε..και τα 2 ειναι οτι καλυτερο..για αυτο το λογο τα ειχαμε βαλει τοτε

                                      παρ'ολα αυτα υπαρχουν ελαστικα all season υψηλοτερων επιδοσεων (λεμε τωρα... )που ισως ταιριαζουν περισσοτερο με το χαρακτηρα του αυτοκινητου για τα οποια δεν εχω καμια αποψη
                                      dunlop sp sport signature, goodyear eagle gt

                                      συνηθως τα περισσοτερα χειμερινα υστερουν στο βρεγμενο εναντι των all season..με τα καλοκαιρινα καμια σχεση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ezzypelias last edited by

                                        Σε διαστασεις 225/45/17 τι εχετε να πειτε για τα Hankook Optimo 4S? Θα ειναι καλα σε βροχη και απο θορυβο θα ειναι υποφερτα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tzakos last edited by

                                          Είναι πολύ καλό λάστιχο,το φόρεσε φίλος και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            upoulikampia last edited by

                                            γιατι θελεις να τα βαλεις?τι χρηση σκοπευεις να κανεις στο αυτοκινητο?

                                            ειναι και σχετικα ακριβα σε σχεση με καλυτερα θερινα σε βρεγμενο και στεγνο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 398 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr