Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στατικος Ηλεκτρισμος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στατικος Ηλεκτρισμος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    114
    742
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Βγάζοντας ένα παπά από ένα μπουζί ενώ δουλεύει ο κινητήρας έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Γλιτώνεις και τα λεφτά των γιατρών και δεν απομακρύνεσαι από το γκαράζ σου!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • H
        hunter last edited by

        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
        Βγάζοντας ένα παπά από ένα μπουζί ενώ δουλεύει ο κινητήρας έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Γλιτώνεις και τα λεφτά των γιατρών και δεν απομακρύνεσαι από το γκαράζ σου!!!

        Πίπα εννοείς μάλλον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Έχω κόψει το κάπνισμα!!!!!
          Πιθανά επειδή είναι συνήθως μαύροι τους λένε και παπάδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            georgetabs last edited by

            Δεν αφήνουμε τις πίπες... στη θέση τους;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jimkk last edited by

              Ο χρήστης ping of death έγραψε:

              Λοιπόν, επανέρχομαι με επίσημα στοιχεία στοιχεία από ηλεκτρολογικό βιβλίο.
              Τα παρακάτω είναι για εναλλασσόμενο ρεύμα 50 Hz...

              Κ ποσα βολτ;

              To ρεύμα μετριέται σε Ampere, όχι σε Volt...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skye last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                Βγάζοντας ένα παπά από ένα μπουζί ενώ δουλεύει ο κινητήρας έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Γλιτώνεις και τα λεφτά των γιατρών και δεν απομακρύνεσαι από το γκαράζ σου!!!

                Πίπα εννοείς μάλλον.

                Παιδιά χωρίς παρεξήγηση λέτε πίπες!
                Δηλαδή έχουμε ξεφύγει τελείως, ο άλλος βάζει τη μπαταρία στο στόμα του:lol:

                Σταματήστε τις ανοησίες πριν χτυπήσει κανένας!!! Μου αρέσει που ο άλλος του δίνει και συμβουλές για πιο γρήγορα αποτελέσματα αν θέλει να παίξει με το ρεύμα! (Όχι ρε συ, που θα κάθεσαι τώρα να γλύφεις μπαταρίες, αφού υπάρχει η εύκολη λύση στο γκαραζ!) Αυτά βλέπουν οι δημοσιογράφοι και μετά λένε ότι το ίντερνετ κάνει κακό!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Ο χρήστης Jimkk έγραψε:

                  Λοιπόν, επανέρχομαι με επίσημα στοιχεία στοιχεία από ηλεκτρολογικό βιβλίο.
                  Τα παρακάτω είναι για εναλλασσόμενο ρεύμα 50 Hz...

                  Κ ποσα βολτ;

                  To ρεύμα μετριέται σε Ampere, όχι σε Volt...

                  Οσον αφορα την ενταση συμφωνω. Η ταση ομως μας ειναι τελειως αδιαφορη; Τα ιδια αποτελεσματα θα εχει αν μας χτυπησει ρευμα 50mA, 10V κ ενα ρευμα 50mA, 1000V? Ασε που νομιζω οτι απο την ταση (διαφορα δυναμικου) 'την ακους'. Οι Αμερικανοι πχ βλακες ειναι που εχουν στα σπιτια τους 110V για να μην κινδυνευουν απο ηλεκτροπληξια?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                    Λοιπόν, επανέρχομαι με επίσημα στοιχεία στοιχεία από ηλεκτρολογικό βιβλίο.
                    Τα παρακάτω είναι για εναλλασσόμενο ρεύμα 50 Hz...

                    Κ ποσα βολτ;

                    To ρεύμα μετριέται σε Ampere, όχι σε Volt...

                    Οσον αφορα την ενταση συμφωνω. Η ταση ομως μας ειναι τελειως αδιαφορη; Τα ιδια αποτελεσματα θα εχει αν μας χτυπησει ρευμα 50mA, 10V κ ενα ρευμα 50mA, 1000V? Ασε που νομιζω οτι απο την ταση (διαφορα δυναμικου) 'την ακους'. Οι Αμερικανοι πχ βλακες ειναι που εχουν στα σπιτια τους 110V για να μην κινδυνευουν απο ηλεκτροπληξια?

                    Ναι.
                    Αν νομίζουν πως με 110 θα την γλιτώσουν, ναι!

                    Η τάση είναι όντως ΑΔΙΑΦΟΡΗ!!!

                    Αν έχω τέλεια μονωμένα πόδια και δεν ακουμπάω κάπου αλλού, δώσε μου να πιάσω ΚΙΛΟΒΟΛΤ! Το πολύ πολύ να κάνουν ισιωτική τα μαλλιά μου προς τα πάνω (ίσως περιορίσει και την τριχο-ΠΤΩΣΗ! )

                    Απλά αν έχεις 110 βόλτ είναι πιο δύσκολο να σε περάσει μεγάλο ρεύμα αν ΔΕΝ είσαι μονωμένος.
                    Η αντίσταση του σώματός σου είναι δεδομένη (σε δεδομένες συνθήκες, πχ αν είσαι στεγνός, φοράς παπούτσια κλπ...). Ως γνωστόν το ρεύμα που θα σε διαπεράσει είναι λόγος της (τάσης που πιάνεις μείον την τάση του εδάφους που πατάς), διά την αντίσταση από την πρίζα στην γη μέσω του σώματός σου.

                    Μικρή τάση, μικρό ρεύμα.
                    Πάντως το ρεύμα μετράει, όπως είπα ας είσαι μονωμένος και πιάσε όσα βολτ θες!

                    ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      ping-of-death last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                      Ναι.
                      Αν νομίζουν πως με 110 θα την γλιτώσουν, ναι!

                      Η τάση είναι όντως ΑΔΙΑΦΟΡΗ!!!

                      Αν έχω τέλεια μονωμένα πόδια και δεν ακουμπάω κάπου αλλού, δώσε μου να πιάσω ΚΙΛΟΒΟΛΤ! Το πολύ πολύ να κάνουν ισιωτική τα μαλλιά μου προς τα πάνω (ίσως περιορίσει και την τριχο-ΠΤΩΣΗ! )

                      Απλά αν έχεις 110 βόλτ είναι πιο δύσκολο να σε περάσει μεγάλο ρεύμα αν ΔΕΝ είσαι μονωμένος.
                      Η αντίσταση του σώματός σου είναι δεδομένη (σε δεδομένες συνθήκες, πχ αν είσαι στεγνός, φοράς παπούτσια κλπ...). Ως γνωστόν το ρεύμα που θα σε διαπεράσει είναι λόγος της (τάσης που πιάνεις μείον την τάση του εδάφους που πατάς), διά την αντίσταση από την πρίζα στην γη μέσω του σώματός σου.

                      Μικρή τάση, μικρό ρεύμα.
                      Πάντως το ρεύμα μετράει, όπως είπα ας είσαι μονωμένος και πιάσε όσα βολτ θες!

                      ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ!!!

                      Δεν νομιζω.. Ξαναψαξτο λιγο. Οσο για το παραδειγμα με τα πουλια, παμε οποτε θες να το πιασω κ γω το καλωδιο μπροστα στα ματια σου (αλλα μονο το ενα!) Εσυ ομως θα πιασεις γυμνο καλωδιο μερικων mA κ αρκετων KV;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Παρόμοιες απορίες είχαμε συζητήσει παλιότερα με τον Predator (αλήθεια τι έγινε αυτό το παιδί;; ) με έμφαση στο γιατί δεν μας σκοτώνει το ρεύμα του αυτοκινήτου (όχι ο στατικός άλλα αυτό που παράγεται από το δυναμό και πολλαπλασιάζεται από τον πολλαπλασιαστή). Είτε μιλάμε για δωδεκάβολτα ήτε για είκοσιτετράβολτα κυκλώματα το αποτέλεσμα είναι ίδιο πέρα από ένα τίναγμα τίποτα το σοβαρό.
                        Μια καλή εξήγηση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Γιατί δεν είναι πολλά τα αμπέρ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                            ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ!!!

                            Μα, τα πουλιά ακουμπάνε μόνο τον ένα πόλο (ένα καλώδιο) και τίποτε άλλο... Ούτε γειώνονται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                              Δεν νομιζω.. Ξαναψαξτο λιγο. Οσο για το παραδειγμα με τα πουλια, παμε οποτε θες να το πιασω κ γω το καλωδιο μπροστα στα ματια σου (αλλα μονο το ενα!) Εσυ ομως θα πιασεις γυμνο καλωδιο μερικων mA κ αρκετων KV;

                              Όχι βέβαια, χαζούς ψάχνεις;; Καταρχήν το 'λίγα μιλιαμπέρ' είναι λάθος που το λες και μόνο... Ένα αμπέρ έχει χίλια μιλιαμπέρ, οπότε τα 30 είναι λίγα μεν, πιθανώς θανατηφόρα δε!

                              Πέραν των αριθμών όμως, έγραψα παραπάνω ούτως ή άλλως πως τα αμπέρ δεν είναι κάτι το δεδομένο, αλλά που εξαρτάται από την αντίσταση του συστήματος από το χέρι (αν θεωρήσουμε πως με το χέρι αγγίζεις το καλώδιο...) μέχρι τη γη. Με λίγα λόγια αν πιασω ένα καλώδιο με πλαστικά παπούτσια σε μεταλλικό δάπεδο και είναι 10 μιλιαμπέρ, αν το πιάσω ξυπόλητος μπορεί να γίνω ψητός!

                              Παρόλα αυτά, αν κρεμαστώ στον αέρα από το καλώδιο και δεν ακουμπάω πουθενά αλλού, δεν θα πάθω τίποτα, αφού δεν θα διαρρεύσει ΡΕΥΜΑ. (ΜΗΔΕΝ μιλιαμπέρ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ!!!

                                Μα, τα πουλιά ακουμπάνε μόνο τον ένα πόλο (ένα καλώδιο) και τίποτε άλλο... Ούτε γειώνονται...

                                Ωραία, τότε πού διαφωνείς με όσα λέω; Μηδέν αμπέρ, πολλά βολτ, ασφαλές!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                  ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ!!!

                                  Μα, τα πουλιά ακουμπάνε μόνο τον ένα πόλο (ένα καλώδιο) και τίποτε άλλο... Ούτε γειώνονται...

                                  Ωραία, τότε πού διαφωνείς με όσα λέω; Μηδέν αμπέρ, πολλά βολτ, ασφαλές!

                                  Εγώ πρέπει διαβάζει πιο προσεκτικά πριν πιάσει πληκτρολόγιο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • J
                                    jimkk last edited by

                                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                                    Εσυ ομως θα πιασεις γυμνο καλωδιο μερικων mA κ αρκετων KV;

                                    Μα τα καλώδια δεν χαρακτηρίζονται από ρεύμα, αλλά μόνο από τάση σε σχέση με τη γη. Το ρεύμα που θα περάσει από μέσα σου είναι συνάρτηση της συνολικής αντίστασης σου, η οποία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.

                                    (paste αυτά που γράφει ο GeorgeTabs παραπάνω)

                                    Όσο για τις μπαταρίες του αυτοκινήτου, δεν μας σκοτώνουν διότι 12V είναι γενικά λίγα για να είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο. Αν όμως (λέμε τώρα...) πιάσεις την έξοδο του πολλαπλασιαστή του μπουζί και είσαι γειωμένος, δεν θα προλάβεις να καταλάβεις και πολλά... και αυτό διότι η τάση στα μπουζί (πρέπει να) είναι αρκετά kV.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      ping-of-death last edited by

                                      Ο χρήστης Jimkk έγραψε:
                                      Μα τα καλώδια δεν χαρακτηρίζονται από ρεύμα, αλλά μόνο από τάση σε σχέση με τη γη. Το ρεύμα που θα περάσει από μέσα σου είναι συνάρτηση της συνολικής αντίστασης σου, η οποία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.

                                      (paste αυτά που γράφει ο GeorgeTabs παραπάνω)

                                      Όσο για τις μπαταρίες του αυτοκινήτου, δεν μας σκοτώνουν διότι 12V είναι γενικά λίγα για να είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο. Αν όμως (λέμε τώρα...) πιάσεις την έξοδο του πολλαπλασιαστή του μπουζί και είσαι γειωμένος, δεν θα προλάβεις να καταλάβεις και πολλά... και αυτό διότι η τάση στα μπουζί (πρέπει να) είναι αρκετά kV.

                                      Διαφωνω. Ενα κυκλωμα (κ οχι τα καλωδια γιατι αυτα ειναι απλα αγωγοι ηλεκτρισμου) χαρακτηριζεται τοσο απο την ταση οσο κ απο την ενταση της πηγης. Τωρα αν πιασουμε ενα γυμνο καλωδιο που αγει ρευμα αυτοματως κλεινουμε κυκλωμα με τη Γη που θεωρουμε οτι εχει ουδετερο φορτιο. Αν η ταση (διαφορα δυναμικου) ειναι μεγαλη -ακομα κ αν η ενταση του ρευματος ειναι μικρη, δηλαδη το φορτιο που μεταφερεται ανα μοναδα χρονου- τον λοπου! Το ιδιο ισχυει κ αντιστροφα! Κ επιμενω, με το ιδιο αμπεραζ αν στα 220 AC ειναι 50-50 να την γλυτωσουμε, στα 110 ειναι σιγουρο!
                                      Για την μπαταρια αυτοκινητου. Εχετε αγγιξει ποτε τους πολους της κ δεν εχετε παθει τπτ; Εγω παντως οταν ενωσα τους πολους της με ενα συρμα κ το ειδα να εξαχνωνεται σε κλασματα, εξαχνωθηκε κ καθε προθεση μου για περαιτερω πειραματισμους..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                                        Για την μπαταρια αυτοκινητου. Εχετε αγγιξει ποτε τους πολους της κ δεν εχετε παθει τπτ; Εγω παντως οταν ενωσα τους πολους της με ενα συρμα κ το ειδα να εξαχνωνεται σε κλασματα, εξαχνωθηκε κ καθε προθεση μου για περαιτερω πειραματισμους..

                                        Αυτό δείχνει πόση σημασία έχει η ένταση του ρεύματος: το σύρμα είχε πολύ μικρή αντίσταση (σε σχέση με την εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας) οπότε πέρασε από μέσα του πολύ μεγάλη ένταση, παρά τα 12V της τάσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          demetriades last edited by

                                          Το αν θα σε χτυπήσει η όχι το ρέυμα εξαρτάτε και απο την τάση και απο την ένταση.
                                          Πόσοι απο εμάς έχουν κάνει χρήσει ηλεκτροκόλισης? Εκεί έχουμε 50 η 70 volt και μερικές δεκάδες amper.

                                          Ακούσατε να πεθάνει κανείς η το λιγότερο να τραυματιστή? εγώ προσοπικά όχι.

                                          Το θέμα είναι η αντισταση του ανθρώπινου σώματος και η πτώση τάσης που παρατηρήται.
                                          Αν κραταμε με το ένα χέρι τον πόλο μιας μπαταρίας και με το αλλο ένα βολτόμετρο ( ο άλλος πολος είναι συνδεδεμενος με τον άλλο πόλο του βολτόμετρου) και με κάπιο τρόπο αυξάνουμε την τάση θα δούμε οτι το πρόβλημα αρχίζει όταν θα μας διαπέρνουν κάπια volt.

                                          Σχετικά με τους πολλαπλασιαστες στα αυτοκίνητα εκεί δεν έχουμε πρόβλημα γιατί δεν έχουμε σχεδόν καθολου amper αλλά όυτε και μεγάλο χρονικό διάστιμα (τετραγόνικος παλμός).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Οταν λες 'δεν έχουμε πρόβλημα' εννοείς πως δεν κινδυνέυουμε έτσι?
                                            Γιατί το ρέυμα το καταλαβαίνεις.. σε χτυπάει.

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr