-
Ο Σαχιμπ στην Ινδια ισως να ειναι πιο συνειδητοποιημενος αγοραστης σε σχεση με τον πρωην νεοπλουτο και νυν νεοπτωχο Ελληνα.
Και μαλλον και οι εταιριες εκει εχουν καλυτερο marketing.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Για δώστε τα φώτα σας φίλοι. Τον τελευταίο καιρό έχω ένα προβληματάκι. Κάποιες φορές - ειδικά έχω προσέξει όταν είναι κρύα η μηχανή - πατάω το κουμπί να πάρει μπροστά το αμάξι, η μίζα γυρίζει 1 δευτερόλεπτο, σταματάει να γυρίζει για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά ξαναρχίζει να γυρίζει και εν τέλη παίρνει μπροστά. Θέλω μπουζί, έλεγχο μίζα ή κάτι άλλο?Τελικά ήταν μπαταρία. Έβαλα καινούργια - 55άρα μάλιστα, η παλιά ήταν 50άρα - και το αμάξι παίρνει μπροστά τσακμάκι!!! 65 ευρώ!!!
-
Τιμές νέου clio 4 στη Βουλγαρία ( ότι βλέπετε διαίρεση δια 2 και παίρνετε ευρώ )
diesel
CLIO 4 / Authentique
dCi 75 ps BVM5 ...... 24 990 лв. = 12.500eCLIO 4 / Expression
dCi 75 ps BVM5 .... 26 990 лв.
Energy dCi 90 ps BVM5 Stop-Start ..... 28 990 лв.CLIO 4 / Dynamique
dCi 75 ps BVM5... 28 990 лв.
Energy dCi 90 ps BVM5 Stop-Strat .... 30 990 лв.
dCi 90 ps EDC ..... 33 990 лвhttp://configurator.renault.bg/bg/renau ... ex/CLIO-4/
κινητήρες βενζίνης
CLIO 4 / Authentique
1.2 75 ps бензин BVM5.....21 990 лв. (11.000ευρώ)CLIO 4 / Expression
1.2 75 ps . бензин BVM5.....23 990 лв.
Energy TCe 90 ps бензин BVM5 Stop-Start.....25 990 лв.CLIO 4 / Dynamique
Energy TCe 90ps . бензин BVM5 Stop-Start ...27 990 лв -
Στη Renault τρομπαρουν?
Τοσο καιρο και τα νεα στοιχεια για το Megane 2012 ακομα να τα περασουν -
Αν πρόσεξες στην παρουσίαση γράφουν ότι τις επόμενες μέρες θα ανέβει πλήρως νέα ιστοσελίδα.
-
Αρχές Σεπτέμβρη λέει στο site θα περάσουν τα χαρακτηριστικά κτλ από το νέο megane 2012.
Από αντιπροσωπία πάντως πήρα το νέο φυλλάδιο την περασμένη εβδομάδα.
Έχει το megane hatch και το megane sports tourerSent from my MT15i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Αν πρόσεξες στην παρουσίαση γράφουν ότι τις επόμενες μέρες θα ανέβει πλήρως νέα ιστοσελίδα.Ναι ένα μηνα και δεν έχουν στοιχεια και τώρα το θυμηθηκαν
Μετα δεν πουλανε ε?
Νταξ καλα το πανε
Να κανονισουν να μεινουμε χωρις κεντρικη αντιπροσωπία πάλι και μετα θα παω να τα καψω -
Θα μπορούσαν να έχουν έστω πρόχειρα ένα pdf με χαρακτηριστικά-τιμές αλλά αφού θα δούμε νέα ιστοσελίδα χαλάλι.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Καλησπέρα κι από 'μένα....έχω ένα Clio '01 1.4 16v και πριν από μια βδομάδα περίπου η ένδειξη για 'μη λυμένο' χειρόφρενο καθώς και η ένδειξη STOP παρέμειναν αναμμένες (ή μάλλον αναβόσβηναν) όταν το αυτοκίνητο κινούνταν....ανοίγοντας το καπό διαπίστωσα ότι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκονταν κάτω από το ΜΙΝ..συμπλήρωσα λοιπόν υγρά αλλά μετά από δυο μέρες,έχοντας διανύσει λιγότερα από 20 χλμ., οι ενδείξεις πάλι αναβόσβηναν...και πάλι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκεται κάτω από το ΜΙΝ....έλεγξα για διαρροή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο....μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Το κοίταξες; Ο κατανεμητής φρένων τρυπάει και χάνει τα υγρά από εκεί. Παρατηρείται συχνά.
Ναι το κοίταξα.....το κυλινδράκι του πίσω δεξιά τροχού ήταν η αιτία.Η αντικατάστασή του (συν εξαέρωση) κόστισε 35 ευρώ...όλα καλά.Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
-
Φθινοπωρινά best deals από τη Renault:
http://www.renault.com.gr/additionalFil ... %CE%A5.pdfΑφορούν Twingo facelift και μη και Clio.
-
Ο χρήστης daskalian έγραψε:
Καλησπέρα κι από 'μένα....έχω ένα Clio '01 1.4 16v και πριν από μια βδομάδα περίπου η ένδειξη για 'μη λυμένο' χειρόφρενο καθώς και η ένδειξη STOP παρέμειναν αναμμένες (ή μάλλον αναβόσβηναν) όταν το αυτοκίνητο κινούνταν....ανοίγοντας το καπό διαπίστωσα ότι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκονταν κάτω από το ΜΙΝ..συμπλήρωσα λοιπόν υγρά αλλά μετά από δυο μέρες,έχοντας διανύσει λιγότερα από 20 χλμ., οι ενδείξεις πάλι αναβόσβηναν...και πάλι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκεται κάτω από το ΜΙΝ....έλεγξα για διαρροή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο....μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Το κοίταξες; Ο κατανεμητής φρένων τρυπάει και χάνει τα υγρά από εκεί. Παρατηρείται συχνά.
Ναι το κοίταξα.....το κυλινδράκι του πίσω δεξιά τροχού ήταν η αιτία.Η αντικατάστασή του (συν εξαέρωση) κόστισε 35 ευρώ...όλα καλά.Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
χαχα το ιδιο επαθε και η λαγκουνα μας...κοστος και γω 40 ευρω για ανταλλακτικο, υγρα φρενων και εργασια...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2781244/
Διαβάστε την περιγραφή !
-
Ο παράγοντας του Εδεσσαικού το πουλάει? Χαχα!
-
Για παπαντζα μου φαίνεται!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2781244/Διαβάστε την περιγραφή !
Google translate ;
-
-
να το το εργαλειο που σας έλεγα
κόστος αγοράς 300 ευρώ, λάδι+μπουζι+ψαλιδι+ευθυγραμμιση 210 ευρώ, βιολογικός (αποτυχυμένος) 50 ευρώ
εδώ κ μια εβδομάδα το χρησιμοποιώ για να πηγαινοερχομαι στο γραφειο από το τρενο.
Πλάκα εχει το αμαξακι. σου φτιαχνει τη διαθεση. για 20 χρονών θα έλεγα είναι μια χαρά, ενώ το εσωτερικό του είναι ομορφο κ σου δίνει μια αισθηση ευρυχωρίας αφού το ταμπλό είναι μικρό σε όγκο, σε αντιθεση με τα καινουργια. Δεν εχει υδραυλικό τιμόνι βεβαια, αλλά για τη χρήση που το θέλω δεν πειράζει. Βγήκα κ αττική οδό που αρνητικη εντύπωση μου έκανε η θεοκοντη 5 (28χλμ/1000 στροφές). Ταξίδι δεν πας με αυτό. Δεν πειράζει όμως γιατί δεν σχεδιάζω να παω
το χρώμα του τα έχει παίξει, αλλά έτσι δεν δίνει κ στόχο για να κλαπεί, οπότε οκ.
τα λάστιχα έχουν ξεραθεί αφού παίζει να είναι δεκαετια πάνω, αλλά ο παππους δεν τα εχει φαει καθόλου. θα αλλάξω τα μπροστά με τον καινουργιο χρόνο
Το φρένο θέλει αρκετή δύναμη για να πιάσει πάντως. Το παρακολουθώ κ αν επιδεινωθεί θα το δούμε. Εκτός αν ήταν έτσι από την αρχή Ένα άλλο είναι ότι δεν δουλεύει το ταχύμετρο κ δεν μηδενίζει ο μερικός χιλιομετρητής. Ξέρει κανείς τί παίζει ίσως? Επίσης κάθε πότε αλλάζουν ιμάντες αυτά κ με τί κόστος? μπορώ να δω αν θέλει αλλαγή? Ο άνθρωπος που το είχε έχει πεθάνει κ δεν μπόρεσα να μάθω αν είχε αλλάξει κ πότε
overall, για την ηλικία του (το 90 βγήκε ενω το δικό μου είναι του 92) διατηρείται καλά μηχανικά κ ποιοτικά. ούτε τριγμοί, ξεχαρβαλώματα κτλ. Νομίζω πως σκεφτόμενος κ τα άλλα της εποχής του ήταν πολύ καλό αμαξάκι κ δικαίως πούλησε τόσο καλά -
Ο κινητηρας, αν ειναι ο 1,4 energy, ειναι πραγματικα αθανατος..
Αν ειχε καποια παιδικη ασθενεια οπως στο 19 μας, το θερμοστατη, το προβλημα εχει λυθει και το μονο που ειχε βγαλει σαν ζημια ηταν το δυναμο στα 270.000χλμ..
Εχει πολυ συχνα σερβις ομως οπως ολα της εποχης του.. -
τετοια να ακουω γιατί υπηρχε αμφιβολία αν θα είναι αξιοπιστο
ο 1,2 είναι
τα σερβις δεν με απασχολούν αφού θα κάνει μόνο 10χλμ κ μόνο τις εργάσιμες μερες. περίπου 2500 το χρόνο -
Δεν ξερω για τον 1,2 αλλα νομιζω οτι και αυτος ειναι αξιοπιστος..
Τωρα αν το δικο σου εχει ηλεκτρικα, ηλεκτρονικα συστηματα, δεν ξερω την αντοχη τους..
Εμας το 19 που ηταν η πιο φτηνιαρικη εκδοση και δεν ειχε ουτε κεντρικο κλειδωμα, δεν ειχε χαλασει τιποτα αλλο εκτος απο το στροφομετρο στο ευρος των 1500 με 3000 στροφων + κατι λαμπακια στο καντραν..
RENAULT FORUM