-
Εγώ δυστυχώς μπορώ να καταλάβω τι θέλει να πεί ο φίλος μας. Οι κεντρικές αντιπροσωπείες ή ακόμα πιο συχνά οι μικρόι αντιπρόσωποι χρεώνουν ως επιπλέον πράγματα που το εργοστάσιο δίνει δώρο ή στάνταρ .
Παράδειγμα
FIAT Oταν βγήκε το PANDA ρώτησα σε διάφορες αντιπροσωπείες. Μία έδινε το AC δωρο,ή άλλη έλεγε ότι είναι στάνταρ από το εργοστάσιο και η τρίτη μου το χρέωνε 400Ε προνομιακή τιμή (όλες οι επισκέψεις την ίδια μέρα)!!
OPEL Παλααιότερα έψαχνα για το ημιαυτόματο που είχε τότε μόνο το COrsa στα 1200. Ο ένας μου το χρέωνε πλέον της τιμής καταλόγου για το συγκεκριμένο μοντέλο!! και ο άλλος το έδινε κανονικά στην τιμή καταλόγου!!! (Κόστος περίπου 800 Ευρώ;;)
Πρόσφατα σε έρευνα αγοράς για MERIVA κανένα δεν είχε μέσα ράδιο ενώ στα εκθεσιακά δείγματα υπήρχε ένα κενό στην κονσόλα που έδειχνε ότι είχε αφαιρεθεί. Από ποιόν;;Γιατί δεν υπήρχε κάλυμμα στην θέση αυτή από το εργοστασίο; Μόλις τους είπα ότι δεν θέλω να πάρω εξτρα ράδιο μου το έκαναν δώρο.
FORD Σε αντίστοιχη έρευνα για το FUSION το ήθελα με γκρί ταμπλό και ανοικτόχρωμη ταπετσαρία. Ο ένας μου είπε ότι αυτό είναι ειδική παραγγελία και θέλει 1000 ευρ΄ω προκαταβολή, άλλος ότι μόνο με γκρί βγαίνει και ο τρίτος ότι σταμάτησε να βγαίνει σε γκρί!! Όλα την ίδια περίοδο πάλι!!Συγνώμη για το μακροσκελές ποστ αλλά κάτι παίζει εκεί πέρα. Θέλει πολύ ψάξιμο από που θα παρεις τελικά το αμάξι!! Δυστυχώς λόγω χαρακτήρα δεν ήθελα να τους λέω το τί μου έλεγε ο άλλος αντιπρόσωπος για να μην τους φέρω σε δύσκολη θέση
-
kospapad ΜΕ ΕΝΙΩΣΕΣ !!!!! κατάλαβες ακριβώς τι θέλω να πώ.
Μόνο που αυτό παιδιά δεν γίνεται μόνο από τις αντιπροσωπίες στις πόλεις αλλά και από τα μεγάλα κεφάλια ΒΙΑΜΑΡ κ.τλ.κ.τλΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ 4τροχοί για να μαθαίνουμε απευθείας τα STANDAR που δίνει το κάθε εργοστάσιο,για την κάθε χώρα ,για το κάθε μοντέλο και για την κάθε έκδοση???????
-
Οπως τα λεει ο Alexis ειναι παιδια...πολλα αυτοκινητα ερχονται με πραγματα απο το εργοστασιο που ειναι στανταρ και η εδω αντιπροσωπεια τα ΑΦΑΙΡΕΙ για να τα χρεωσει ως εξτρα.
-
Πάντως θα συμφωνήσω με φίλο παραπάνω που αναφέρεται ότι τα στάνταρντ στα περισσότερα μικρά-μεσαία αυτοκίνητα είναι πολύ περισσότερα από χώρες του εξωτερικού και αυτό το διαπίστωσα και έξω που πήγα για διακοπές τα χριστούγεννα. Πραγματικά υπάρχουν αυτοκίνητα τώρα στην Γαλλία(Citroen,Pegeuot) που δεν έχουν ΤΑΣΙΑ!!!! Δηλαδή εδώ στην Ελλάδα πιο αυτοκίνητο έρχετε χωρίς καν τάσια...μόνο τα ασφαλίτικα Xsara δεν έχουν τάσια!!
-
Εγώ δεν θα αναφερθώ στα στάνταρ αλλά σε διαφορετικές εκδώσεις με παράλογη επιβάρυνση σε σχέση με το τι σου δίνουν. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο. Η επιβάρυνση ξεπερνά πολλές φορές το 15 με 20 τις εκατό της τιμής φτάνοντας σε απόλυτες τιμές ακόμα και πάνω από 4000 ευρώ και δεν μιλάω για τίποτα παραπάνω από απλά αυτόματα!!!!! Ώρες ώρες μου έρχεται να κοιτάξω στο χώρο αποσκευών να δω αν έχει καμία κούτα με το σαζμάν και τον συμπλέκτη μέσα γιατί αλλιώς δεν δικαιολογούνται με τίποτα τα επιπλέον χρήματα.
Όσο για εξοπλισμό που αφαιρείται και δίνεται ως έξτρα τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Παλιότερα οι αντιπρόσωποι οργίαζαν. Ξέρω περίπτωση που το αμάξι είχε ραδιόφωνο αλλά την κεραία την έδιναν έξτρα!!!!!!! Για τέτοιο χάλι μιλάμε.
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Πάντως θα συμφωνήσω με φίλο παραπάνω που αναφέρεται ότι τα στάνταρντ στα περισσότερα μικρά-μεσαία αυτοκίνητα είναι πολύ περισσότερα από χώρες του εξωτερικού και αυτό το διαπίστωσα και έξω που πήγα για διακοπές τα χριστούγεννα. Πραγματικά υπάρχουν αυτοκίνητα τώρα στην Γαλλία(Citroen,Pegeuot) που δεν έχουν ΤΑΣΙΑ!!!! Δηλαδή εδώ στην Ελλάδα πιο αυτοκίνητο έρχετε χωρίς καν τάσια...μόνο τα ασφαλίτικα Xsara δεν έχουν τάσια!!Στο τελευταίο που έγραψες κάνεις λάθος! Όλα τα αυτοκίνητα αν τα δεις στο τελωνείο ή πάνω στις νταλίκες είναι χωρίς τάσια. Τα τάσια (και άλλα αξεσουάρ όπως τις κεραίες της οροφής κτλ) τα τοποθετούν λίγη ώρα πριν παραδόσουν το αυτοκίνητο στον αγοραστή.
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
μόνο τα ασφαλίτικα Xsara δεν έχουν τάσια!!Και μερικά Peugeot...
Πάντως δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο η φασαρία... Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο κάθε αντιπρόσωπος μπορεί να βάζει ότι εξοπλισμό θέλει σε ότι τιμή θέλει... Στο χέρι του καταναλωτή είναι να ψάχνει και να επιλέγει το συμφερότερο για την περίπτωσή του...
Το θέμα τίθεται στις μικρές σχετικά πόλεις όπου δεν υπάρχει δεύτερη αντιπροσωπεία Peugeot για παράδειγμα, οπότε στην πράξη η μία αντιπροσωπεία λειτουργεί μονοπωλιακά... Εκεί, ναι! Συμφωνώ... Αλλιώς ... είπαμε... ελεύθερη αγορά...
περίπτωση που το αμάξι είχε ραδιόφωνο αλλά την κεραία την έδιναν έξτρα!!!!!!!
Ξέρω περίπτωση (σύγχρονη) αντιπροσωπείας που έχει έτοιμα τα πίσω ηχεία στη θήκη τους και τα καλώδια επίσης, αλλά χρεώνει έξτρα τη σύνδεση... Ή (ίδια αντιπροσωπεία) αυτοκίνητο με (εμπρός) ηχεία στάνταρ, αλλά χωρίς ηχοσύστημα...
Επαναλαμβάνω όμως ότι κανείς δεν μπορεί να τον υποχρεώσει για τίποτα, πέρα από τις προδιαγραφές ασφάλειας και την γενικότερη πολιτική του εισαγωγέα και του εργοστασίου, με το θέμα της πολιτικής να μην είναι απαραίτητα δεσμευτικό για όλους...
-
Η φασαρια ειναι στο εξης:
Η τιμη CIF (εργοστασιακη) ενος αυτοκινητου που προοριζεται για την ΤΑΔΕ χωρα περιλαμβανει τα ΔΕΙΝΑ πραγματα ως εξοπλισμο. Η τιμη πωλησης του αυτοκινητου καθοριζεται απο αυτη την τιμη, τους φορους επι αυτης της τιμης τις οδηγιες της μαμας εταιρειας στην εθνικη αντιπροσωπεια ως προς την τιμη πωλησης. Οπως καταλαβαινεις οταν η μαμα εταιρεια για τα Χ ευρω σου σου δινει τα Ψ πραγματα αλλα τα μισα απο αυτα πρεπει να τα πληρωσεις ως εξτρα...
-
Πως όμως μπορεί μία αντιπροσωπεία να εμφανίζει το Χ μοντέλο ως εργοστασιακό, να φορολογείται με τον Χ εξοπλισμό και μετά στο τιμολόγιο πώλησης να φαίνεται χωρίς αυτό;;; (αν ο αγοραστής τελικά δεν τον προτιμήσει...) ;;
Αλλά, τι λέω... Ελλάδα είμαστε... τα πάντα γίνονται...
Αρκετά τραβηγμένο μου φαίνεται όμως... Τι να πω... αν έχει όντως συμβεί πάσο...
Αυτό που ξέρω ότι γίνεται είναι ότι τα έξτρα συνήθως περνιούνται εδώ...
-
Ο χρήστης alexis_doucas έγραψε:
..........
Λοιπόν πως έχει το πράγμα. Ας πούμε για παράδειγμα ότι η BMW
(έτυχε να διαλέξω την εταιρία επειδή είναι η αγαπημένη μου.Ασχέτως άμα ακόμα δενέχω την οικονομική δυνατότητα για να αγοράσω κάποια καλλονή της) έχει κάποια Χ,Ψ,Ω,Κ,Λ κυμαινόμενα standar. Και αναλόγως την χώρα που θα πάει το εν λόγω μοντέλο αποφασίζει ότι θα παρέχει στις τάδε εκδόσεις τα τάδε extras.(...........:η εταιρια που διαλεξες εχει ισως την πιο μεγαλη λιστα προαιρετικου εξοπλισμου απο ολες τις αλλες.
ομως αυτο δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι αυτος ο εξοπλισμος μπορει να αφαιρεθει αμα τη αφιξει του αυτοκινητου στην χωρα μας αφου κατι τετοιο ειναι πρακτικα αδυνατο και ακουγεται μαλλον σαν αστειο.
το μεγαλυτερο μερος του εξοπλισμου αυτου αν οχι το συνολο ερχεται κατοπιν παραγγελιας απ'ευθειας απο το εργοστασιο και ειναι και αυτος ενας λογος που συνηθως η παραδοση αργει ενω στις βασικες εκδοσεις ο χρονος παραδοσης ειναι πιο συντομος.δεν μας εχεις πει ακομα καποιο συγκεκριμενο παραδειγμα που σου ετυχε απο προσωπικη εμπειρια και που σε οδηγησε στο να ξεκινησεις αυτο το θρεντ διαμαρτυριας.
-
Ναι έχεις δίκιο για τα τάσια, αλλά δεν βλέπεις να κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς τάσια. Τα τάσια μπαίνουν στις αντιπροσωπίες συνήθως για λόγο που δεν γνωρίζω!
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Ναι έχεις δίκιο για τα τάσια, αλλά δεν βλέπεις να κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς τάσια. Τα τάσια μπαίνουν στις αντιπροσωπίες συνήθως για λόγο που δεν γνωρίζω!Για να μην τα κλεβουν οσοι συμμετεχουν στην μεταφορα του αυτοκινητου απο το εργοστασιο μεχρι την εκθεση.Επισης δεν μπορουν να δεθουν με ιμαντες πανω στις αυτοκινηταμαξες αν εχουν τασια,πιανονται στις ζαντες οι ακρες απο τους ιμαντες.Τασια κεραιες ειναι ευκολο να χαθουν κατα την μεταφορα .Επισης μην ειστε σιγουροι οτι τα αμαξια ερχονται με ολο τον εξοπλισμο απο εξω,παλια η Χιουνται εβαζε εδω τον κλιματισμο.Ακομα και ζαντες αλουμινου μπαινουν εδω ,και ας μην ταιριαζουν(αλλο καρε πχ) υπαρχουν τροποι να διορθωθουν.Τα δερματινα καθισματα επισης πολλες φορες φτιαχνονται εδω.
-
Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια πάντως, μια επιστολή αναγνώστη που είχε στείλει σε περιοδικό (δεν θυμάμαι ωστόσο σε ποιο), και είχε αντιμετωπίσει προβλήματα κατά την παραλαβή ενός καινούργιου τότε Ford Escord στην έκδοση Ghia.
Αν και θυμάμαι πολύ αχνά την όλη ιστορία, είχε παράπονα γιατί δεν του έφερναν το σωστά εξοπλισμένο αυτοκίνητο (με βάση την παραγγελία του) ή σε λάθος χρώμα και φυσικά με την ανάλογη καθυστέρηση.
Εκείνο που θυμάμαι είναι πως είχε γράψει πως είχε δει σε επίσκεψή του στην αντιπροσωπεία να τοποθετούν τον εξοπλισμό του Ghia (τα φιλέτα με τις ξύλινες επενδύσεις στο εσωτερικό, τα σηματάκια κτλ) τα παιδιά στο συνεργείο! Φαντάζεστε λοιπόν, αν αυτό είναι αληθές, τι συμβαίνει στην πραγματικότητα...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
[......................Επισης μην ειστε σιγουροι οτι τα αμαξια ερχονται με ολο τον εξοπλισμο απο εξω,παλια η Χιουνται εβαζε εδω τον κλιματισμο.Ακομα και ζαντες αλουμινου μπαινουν εδω ,και ας μην ταιριαζουν(αλλο καρε πχ) υπαρχουν τροποι να διορθωθουν.Τα δερματινα καθισματα επισης πολλες φορες φτιαχνονται εδω.το θεμα που ετεθει ειναι αν ερχονται απο το εργοστασιο με καποιον εξοπλισμο ο οποιος αφαιρειται απο τις εδω αντιπροσωπειες ωστε να πουληθει σαν εξτρα.
και νομιζω οτι ειναι τουλαχιστον αστειο σημερα να πιστευει κανεις κατι τετοιο.
τωρα το αν καποια πραγματα τοποθετουνται εδω που ειναι το προβλημα;;
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
[......................Επισης μην ειστε σιγουροι οτι τα αμαξια ερχονται με ολο τον εξοπλισμο απο εξω,παλια η Χιουνται εβαζε εδω τον κλιματισμο.Ακομα και ζαντες αλουμινου μπαινουν εδω ,και ας μην ταιριαζουν(αλλο καρε πχ) υπαρχουν τροποι να διορθωθουν.Τα δερματινα καθισματα επισης πολλες φορες φτιαχνονται εδω.
το θεμα που ετεθει ειναι αν ερχονται απο το εργοστασιο με καποιον εξοπλισμο ο οποιος αφαιρειται απο τις εδω αντιπροσωπειες ωστε να πουληθει σαν εξτρα.
και νομιζω οτι ειναι τουλαχιστον αστειο σημερα να πιστευει κανεις κατι τετοιο.
τωρα το αν καποια πραγματα τοποθετουνται εδω που ειναι το προβλημα;;
Δεν βλεπω να υπαρχει κανενα προβλημα.Ουτως ή αλλως και στα εργοστασια ανθρωποι τα τοποθετουν.Και εμενα μου φαινετε περιεργο να αφαιρουνται καποια εξτρα.Μπορω μονο να σκεφτω την περιπτωση παραλαβης αυτοκινητου με λαθος (επιπλεον ) εξοπλισμο.Αν και με τα συστηματα που εχουν (logistics λεγονται ; ) δυσκολο το βλεπω να γινεται λαθος στις παραγγελιες,ακουσια τουλαχιστον.
-
Υπάρχει πρόβλημα αν κάποιοι μηχανικοί ξηλώνουν ταμπλό και επενδύσεις για να περάσουν καλώδια. Πως γίνεται δηλαδή και άνθρωποι που έχουν κάνει τα ίδια χιλιόμετρα σε παρόμοιους δρόμους ακούνε τριγμούς από διάφορα σημεία ή δεν ακούνε τίποτα; Μια φορά είχα προσπαθήσει σε παλιότερο αυτοκίνητο να βγάλω την επένδυση μιας πόρτας για να ρίξω 2-3 σφυριές σε βαθούλωμα κι όταν είδα τι έπρεπε να κάνω κώλωσα και τα έβαλα όλα πίσω. Η εκ των υστέρων (μετά το εργοστάσιο) αφαίρεση τοποθετημένων τμημάτων περικλείει ρίσκο. Όσο μπορώ να αποφύγω το χέρι του μηχανικού, το κάνω.
ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!