Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η GM δεσμεύεται για την κατασκευή ενός V12 για την Cadillac
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η GM δεσμεύεται για την κατασκευή ενός V12 για την Cadillac
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    8
    29
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Απο το flash.gr

      Η τελευταία φορά που μία Cadillac εφοδιάστηκε με κινητήρα V12, ήταν πίσω στο 1930, ωστόσο η ιδέα παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα που θα τοποθετείται στις μελλοντικές Cadillac, είναι κάτι που η GM άφησε να εννοηθεί κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου Cien, το οποίο είχε εφοδιάσει με κινητήρα V12 7.5 λίτρων, με απόδοση που έφτανε τους 750 ίππους. Τα νέα λοιπόν έχουν ως εξής: η GM ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός κινητήρα με κυβισμό που θα φτάνει τα 7.5 λίτρα, καθώς επίσης και μίας νέας γενιάς κινητήρων V6 υψηλής απόδοσης.

      Η υπάρχουσα οικογένεια κινητήρων V6 θα φτάνει πλέον μέχρι τα 3.9 λίτρα, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, των εκπομπών ρύπων και της ισχύος. Μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια της GM εντάσσεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για μοντέλα με κίνηση πίσω, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2005. Όσο για το νέο V12, πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

      Σύμφωνα με πληροφορίες της GM, η απόδοσή του θα ξεπερνά τους 500 ίππους, ενώ ο ρυθμός παραγωγής του δεν θα υπερβαίνει τις 5.000 μονάδες ετησίως. Πάντως, η GM δεν διευκρίνισε αν ο κινητήρας αυτός θα παράγεται σε δικό της εργοστάσιο ή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή. Ένα ακόμη στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι πως ο κινητήρας αυτός, θα είναι σχεδιασμένος ώστε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τους κινητήρες V8 που η GM τοποθετεί σε κάποια SUV (όμως δεν θα χωράει στη νέα XLR).

      Η νέα οικογένεια κινητήρων V6, θα περιλαμβάνει κινητήρες με κυβισμό από 2.8 έως 3.8 λίτρα, αλουμινένια μπλοκ και κυλινδροκεφαλές και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Τέλος, ο πρώτος από τους ανασχεδιασμένους -αλλά ήδη υπάρχοντες- κινητήρες V6, θα είναι ένας 3.5 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο νέο Chevrolet Malibu το 2003.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Απο το flash.gr

        Η τελευταία φορά που μία Cadillac εφοδιάστηκε με κινητήρα V12, ήταν πίσω στο 1930, ωστόσο η ιδέα παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα που θα τοποθετείται στις μελλοντικές Cadillac, είναι κάτι που η GM άφησε να εννοηθεί κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου Cien, το οποίο είχε εφοδιάσει με κινητήρα V12 7.5 λίτρων, με απόδοση που έφτανε τους 750 ίππους. Τα νέα λοιπόν έχουν ως εξής: η GM ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός κινητήρα με κυβισμό που θα φτάνει τα 7.5 λίτρα, καθώς επίσης και μίας νέας γενιάς κινητήρων V6 υψηλής απόδοσης.

        Η υπάρχουσα οικογένεια κινητήρων V6 θα φτάνει πλέον μέχρι τα 3.9 λίτρα, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, των εκπομπών ρύπων και της ισχύος. Μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια της GM εντάσσεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για μοντέλα με κίνηση πίσω, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2005. Όσο για το νέο V12, πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

        Σύμφωνα με πληροφορίες της GM, η απόδοσή του θα ξεπερνά τους 500 ίππους, ενώ ο ρυθμός παραγωγής του δεν θα υπερβαίνει τις 5.000 μονάδες ετησίως. Πάντως, η GM δεν διευκρίνισε αν ο κινητήρας αυτός θα παράγεται σε δικό της εργοστάσιο ή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή. Ένα ακόμη στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι πως ο κινητήρας αυτός, θα είναι σχεδιασμένος ώστε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τους κινητήρες V8 που η GM τοποθετεί σε κάποια SUV (όμως δεν θα χωράει στη νέα XLR).

        Η νέα οικογένεια κινητήρων V6, θα περιλαμβάνει κινητήρες με κυβισμό από 2.8 έως 3.8 λίτρα, αλουμινένια μπλοκ και κυλινδροκεφαλές και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Τέλος, ο πρώτος από τους ανασχεδιασμένους -αλλά ήδη υπάρχοντες- κινητήρες V6, θα είναι ένας 3.5 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο νέο Chevrolet Malibu το 2003.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Απο το flash.gr

          Η τελευταία φορά που μία Cadillac εφοδιάστηκε με κινητήρα V12, ήταν πίσω στο 1930, ωστόσο η ιδέα παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα που θα τοποθετείται στις μελλοντικές Cadillac, είναι κάτι που η GM άφησε να εννοηθεί κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου Cien, το οποίο είχε εφοδιάσει με κινητήρα V12 7.5 λίτρων, με απόδοση που έφτανε τους 750 ίππους. Τα νέα λοιπόν έχουν ως εξής: η GM ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός κινητήρα με κυβισμό που θα φτάνει τα 7.5 λίτρα, καθώς επίσης και μίας νέας γενιάς κινητήρων V6 υψηλής απόδοσης.

          Η υπάρχουσα οικογένεια κινητήρων V6 θα φτάνει πλέον μέχρι τα 3.9 λίτρα, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, των εκπομπών ρύπων και της ισχύος. Μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια της GM εντάσσεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για μοντέλα με κίνηση πίσω, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2005. Όσο για το νέο V12, πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

          Σύμφωνα με πληροφορίες της GM, η απόδοσή του θα ξεπερνά τους 500 ίππους, ενώ ο ρυθμός παραγωγής του δεν θα υπερβαίνει τις 5.000 μονάδες ετησίως. Πάντως, η GM δεν διευκρίνισε αν ο κινητήρας αυτός θα παράγεται σε δικό της εργοστάσιο ή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή. Ένα ακόμη στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι πως ο κινητήρας αυτός, θα είναι σχεδιασμένος ώστε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τους κινητήρες V8 που η GM τοποθετεί σε κάποια SUV (όμως δεν θα χωράει στη νέα XLR).

          Η νέα οικογένεια κινητήρων V6, θα περιλαμβάνει κινητήρες με κυβισμό από 2.8 έως 3.8 λίτρα, αλουμινένια μπλοκ και κυλινδροκεφαλές και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Τέλος, ο πρώτος από τους ανασχεδιασμένους -αλλά ήδη υπάρχοντες- κινητήρες V6, θα είναι ένας 3.5 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο νέο Chevrolet Malibu το 2003.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
            Απο το flash.gr

            Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί.

            Ειμαι 90% σιγουρος οτι το πρωτο αυτοκινητο που θα φορεσει αυτον τον κινητηρα ειναι η Cadillac CTS.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              titsataki last edited by

              Καλα CTS με 12κυλινδρο μοτερ; Και 400 αλογα; Και εξαρι αυτοματο κιβωτιο; Τωρα που 'σπασαμε' και αγοραζουμε Αμερικανικα αυτοκινητα αντε να μας δουμε και με Καντιλακα

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone last edited by

                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                Καλα CTS με 12κυλινδρο μοτερ; Και 400 αλογα; Και εξαρι αυτοματο κιβωτιο; Τωρα που 'σπασαμε' και αγοραζουμε Αμερικανικα αυτοκινητα αντε να μας δουμε και με Καντιλακα

                Νικος

                Isws to parw kai egw me $5,000 cash back kai 0% financing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                  Καλα CTS με 12κυλινδρο μοτερ; Και 400 αλογα; Και εξαρι αυτοματο κιβωτιο; Τωρα που 'σπασαμε' και αγοραζουμε Αμερικανικα αυτοκινητα αντε να μας δουμε και με Καντιλακα

                  Νικος

                  Δεν καταλαβες. Ο νεος 6κυλινδρος θα πει στο CTS. Διοτι ο τωρινος με τους 220 ιππους ειναι αδυναμος για το αυτοκινητο σε αυτην την κατηγορια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    titsataki last edited by

                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                    Δεν καταλαβες. Ο νεος 6κυλινδρος θα πει στο CTS. Διοτι ο τωρινος με τους 220 ιππους ειναι αδυναμος για το αυτοκινητο σε αυτην την κατηγορια.

                    Τοτε ξεχνα το. Ειναι που ειναι ψιλοασχημο, αμα δεν εχει 8 η και παραπανω κυλινδρους ασε.

                    Νικος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gavriil1 last edited by

                      And there it is:

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr