-
Απο το flash.gr
Η τελευταία φορά που μία Cadillac εφοδιάστηκε με κινητήρα V12, ήταν πίσω στο 1930, ωστόσο η ιδέα παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα που θα τοποθετείται στις μελλοντικές Cadillac, είναι κάτι που η GM άφησε να εννοηθεί κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου Cien, το οποίο είχε εφοδιάσει με κινητήρα V12 7.5 λίτρων, με απόδοση που έφτανε τους 750 ίππους. Τα νέα λοιπόν έχουν ως εξής: η GM ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός κινητήρα με κυβισμό που θα φτάνει τα 7.5 λίτρα, καθώς επίσης και μίας νέας γενιάς κινητήρων V6 υψηλής απόδοσης.
Η υπάρχουσα οικογένεια κινητήρων V6 θα φτάνει πλέον μέχρι τα 3.9 λίτρα, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, των εκπομπών ρύπων και της ισχύος. Μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια της GM εντάσσεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για μοντέλα με κίνηση πίσω, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2005. Όσο για το νέο V12, πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της GM, η απόδοσή του θα ξεπερνά τους 500 ίππους, ενώ ο ρυθμός παραγωγής του δεν θα υπερβαίνει τις 5.000 μονάδες ετησίως. Πάντως, η GM δεν διευκρίνισε αν ο κινητήρας αυτός θα παράγεται σε δικό της εργοστάσιο ή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή. Ένα ακόμη στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι πως ο κινητήρας αυτός, θα είναι σχεδιασμένος ώστε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τους κινητήρες V8 που η GM τοποθετεί σε κάποια SUV (όμως δεν θα χωράει στη νέα XLR).
Η νέα οικογένεια κινητήρων V6, θα περιλαμβάνει κινητήρες με κυβισμό από 2.8 έως 3.8 λίτρα, αλουμινένια μπλοκ και κυλινδροκεφαλές και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Τέλος, ο πρώτος από τους ανασχεδιασμένους -αλλά ήδη υπάρχοντες- κινητήρες V6, θα είναι ένας 3.5 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο νέο Chevrolet Malibu το 2003.
-
Απο το flash.gr
Η τελευταία φορά που μία Cadillac εφοδιάστηκε με κινητήρα V12, ήταν πίσω στο 1930, ωστόσο η ιδέα παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα που θα τοποθετείται στις μελλοντικές Cadillac, είναι κάτι που η GM άφησε να εννοηθεί κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου Cien, το οποίο είχε εφοδιάσει με κινητήρα V12 7.5 λίτρων, με απόδοση που έφτανε τους 750 ίππους. Τα νέα λοιπόν έχουν ως εξής: η GM ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός κινητήρα με κυβισμό που θα φτάνει τα 7.5 λίτρα, καθώς επίσης και μίας νέας γενιάς κινητήρων V6 υψηλής απόδοσης.
Η υπάρχουσα οικογένεια κινητήρων V6 θα φτάνει πλέον μέχρι τα 3.9 λίτρα, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, των εκπομπών ρύπων και της ισχύος. Μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια της GM εντάσσεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για μοντέλα με κίνηση πίσω, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2005. Όσο για το νέο V12, πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της GM, η απόδοσή του θα ξεπερνά τους 500 ίππους, ενώ ο ρυθμός παραγωγής του δεν θα υπερβαίνει τις 5.000 μονάδες ετησίως. Πάντως, η GM δεν διευκρίνισε αν ο κινητήρας αυτός θα παράγεται σε δικό της εργοστάσιο ή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή. Ένα ακόμη στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι πως ο κινητήρας αυτός, θα είναι σχεδιασμένος ώστε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τους κινητήρες V8 που η GM τοποθετεί σε κάποια SUV (όμως δεν θα χωράει στη νέα XLR).
Η νέα οικογένεια κινητήρων V6, θα περιλαμβάνει κινητήρες με κυβισμό από 2.8 έως 3.8 λίτρα, αλουμινένια μπλοκ και κυλινδροκεφαλές και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Τέλος, ο πρώτος από τους ανασχεδιασμένους -αλλά ήδη υπάρχοντες- κινητήρες V6, θα είναι ένας 3.5 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο νέο Chevrolet Malibu το 2003.
-
Απο το flash.gr
Η τελευταία φορά που μία Cadillac εφοδιάστηκε με κινητήρα V12, ήταν πίσω στο 1930, ωστόσο η ιδέα παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα που θα τοποθετείται στις μελλοντικές Cadillac, είναι κάτι που η GM άφησε να εννοηθεί κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου Cien, το οποίο είχε εφοδιάσει με κινητήρα V12 7.5 λίτρων, με απόδοση που έφτανε τους 750 ίππους. Τα νέα λοιπόν έχουν ως εξής: η GM ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός κινητήρα με κυβισμό που θα φτάνει τα 7.5 λίτρα, καθώς επίσης και μίας νέας γενιάς κινητήρων V6 υψηλής απόδοσης.
Η υπάρχουσα οικογένεια κινητήρων V6 θα φτάνει πλέον μέχρι τα 3.9 λίτρα, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, των εκπομπών ρύπων και της ισχύος. Μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια της GM εντάσσεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για μοντέλα με κίνηση πίσω, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2005. Όσο για το νέο V12, πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της GM, η απόδοσή του θα ξεπερνά τους 500 ίππους, ενώ ο ρυθμός παραγωγής του δεν θα υπερβαίνει τις 5.000 μονάδες ετησίως. Πάντως, η GM δεν διευκρίνισε αν ο κινητήρας αυτός θα παράγεται σε δικό της εργοστάσιο ή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή. Ένα ακόμη στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι πως ο κινητήρας αυτός, θα είναι σχεδιασμένος ώστε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τους κινητήρες V8 που η GM τοποθετεί σε κάποια SUV (όμως δεν θα χωράει στη νέα XLR).
Η νέα οικογένεια κινητήρων V6, θα περιλαμβάνει κινητήρες με κυβισμό από 2.8 έως 3.8 λίτρα, αλουμινένια μπλοκ και κυλινδροκεφαλές και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Τέλος, ο πρώτος από τους ανασχεδιασμένους -αλλά ήδη υπάρχοντες- κινητήρες V6, θα είναι ένας 3.5 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο νέο Chevrolet Malibu το 2003.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Απο το flash.grΤο πρώτο δείγμα θα είναι ένας κινητήρας 3.6 λίτρων με ισχύ 255 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), ωστόσο δεν ανακοινώθηκε πότε θα παρουσιαστεί και σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί.
Ειμαι 90% σιγουρος οτι το πρωτο αυτοκινητο που θα φορεσει αυτον τον κινητηρα ειναι η Cadillac CTS.
-
Καλα CTS με 12κυλινδρο μοτερ; Και 400 αλογα; Και εξαρι αυτοματο κιβωτιο; Τωρα που 'σπασαμε' και αγοραζουμε Αμερικανικα αυτοκινητα αντε να μας δουμε και με Καντιλακα
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Καλα CTS με 12κυλινδρο μοτερ; Και 400 αλογα; Και εξαρι αυτοματο κιβωτιο; Τωρα που 'σπασαμε' και αγοραζουμε Αμερικανικα αυτοκινητα αντε να μας δουμε και με ΚαντιλακαΝικος
Isws to parw kai egw me $5,000 cash back kai 0% financing.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Καλα CTS με 12κυλινδρο μοτερ; Και 400 αλογα; Και εξαρι αυτοματο κιβωτιο; Τωρα που 'σπασαμε' και αγοραζουμε Αμερικανικα αυτοκινητα αντε να μας δουμε και με ΚαντιλακαΝικος
Δεν καταλαβες. Ο νεος 6κυλινδρος θα πει στο CTS. Διοτι ο τωρινος με τους 220 ιππους ειναι αδυναμος για το αυτοκινητο σε αυτην την κατηγορια.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεν καταλαβες. Ο νεος 6κυλινδρος θα πει στο CTS. Διοτι ο τωρινος με τους 220 ιππους ειναι αδυναμος για το αυτοκινητο σε αυτην την κατηγορια.
Τοτε ξεχνα το. Ειναι που ειναι ψιλοασχημο, αμα δεν εχει 8 η και παραπανω κυλινδρους ασε.
Νικος
-
And there it is:
Η GM δεσμεύεται για την κατασκευή ενός V12 για την Cadillac