Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 139
    • 140
    • 79 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    77633
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      natna last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Γιατί να βάζεις λιγότερο αέρα στα λαστιχα;

      1. Εντός λογικών ορίων και χωρίς πολύ φόρτωμα. πχ από τα 32 psi στα 30 κρύα, όταν ζεσταθεί θα έχει αντί 34-35 (ειδικά το καλοκαίρι) γύρω στα 32-33. Το λάστιχο θα έχει λίγο παραπάνω 'μάγουλο' και απορροφά περισσότερο.
      2. Πρόσφυση. Εντός λογικών ορίων πάντα. Μεγαλώνει η επιφάνεια του πέλματος και υπάρχει περισσότερη πρόσφυση. Αυξάνονται όμως οι τριβές και η κατανάλωση. Κάποιοι κατασκευαστές κάνουν διορθωτικές κινήσεις με τις πιέσεις μπρός - πίσω ανάλογα με την αποτυχία τους να δημιουργήσουν ένα ισορροπημένο αμάξι.
        Οι περισσότεροι κοντράκηδες κατεβάζουν ελαφρώς την πίεση των ελαστικών των κινητηρίων τροχών για να μη σπινιάρουν στην εκκίνηση και χάσουν χρόνο.

      Όταν έχεις λιγότερο αέρα από τον προβλεπόμενο, δουλεύει το λάστιχο αντί για τα ελατήρια και τα αμορτισέρ, τα πλαΙνά τσακίζουν και ίσως χτυπάνε και τις ζάντες, όταν βάλεις το σωστό αέρα σκληραίνει το ελαστικό και η κάθε ανωμαλία περνάει μέσω των πλαϊνών του στα ελατήρια και στα αμορτισέρ, απλό δεν είναι ?

      Ανέβα στα 36-34 να δείς και άλλες χάρες από τον Γάλλο + οικονομία.

      Νομίζω ότι εξαρτάται και από το λάστιχο, το πως είναι σχεδιασμένο, αν δηλ είναι 'τετράτωνο το προφίλ του ή κάνει 'μάγουλο'. Πχ τα premium contact 2 κάνουν μαγουλο με την προτεινόμενη πίεση, ενώ άλλα όχι.

      Τέλος πάντων το thread είναι για αναρτήσεις.

      Έβαλα τελικά τα boge 280E. Made in Turkey...
      Τελικά τα 2 μπροστινά είχαν βγαλει λάδια.
      Το τιμόνι παραμένει κοφτερό, και τα αμορτισερ είναι κοντά στα μαμά σε σκληρότητα.** Κοπανάνε όπως κοπανούσε και η μαμά ανάρτηση όταν ήταν καινούρια... Βάρκα δεν το λές ούτε για αστείο.**
      Το τιμόνι παρέμεινε κοφτερό. Πατάς τρίχα και το καταλαβαίνεις.
      Ήθελα ελαφρώς μαλακότερα. Τουλάχιστον δεν είναι πιο σκληρό το αμάξι. Διάφοροι τριγμοί και θόρυβοι που είχαν αρχίσει να ακούγονται εδώ και 6 μήνες χαθήκαν.
      Moυ είπαν ότι θα φανεί μετά από 1000-1500 χλμ η πραγματική εικόνα τους. Θα επανέλθω τότε με εντυπώσεις.

      Επιβεβαιώνω ότι τα boge έχουν αυτοκόλλητο με τον κωδικό της sachs (μπλε ταμπελάκι όπως το super touring ) και της boge πάνω. Ελπίζω να αντέξουνε γιατί από made in... σκίζουνε χαχαχα (και δεν θέλω να ακούσω το γνωστό παραμύθι για προδιαγραφές - οι ανοχές και το εύρος των προδιαγραφών είναι πάντα υπέρ του κατασκευαστή )

      Tα παλιά σκασμένα, Ευτυχώς τα πρόλαβα πριν κάτσουν τελείως.

      Πάνω έχουν ανάγλυφο το logo FoMoCo, τον κωδικό της mazda και το made in poland. Ποιος να τα φτιάχνει άραγε???

      Τα νέα. Προσέξτε τα ταμπελάκια. Ο πρώτος 6ψήφιος κωδικός είναι ακριβώς ο κωδικός από τα sachs super touring.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        drdino last edited by

        Πόσο σίγουρος είσαι ότι ρίχνοντας την πίεση στα λάστιχα αυξάνεις την πρόσφυση;

        Φθαρμένα ντιζάκια αντιστρεπτικής μπορούν να δημιουργούν και κραδασμούς στο τιμόνι ή μόνο θόρυβο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          leonp last edited by

          Όσο μειώνεις την πίεση τόσο περισσότερο λάστιχο πατάει στο δρόμο και αυξάνεται η πρόσφυση.
          (η αύξηση της πρόσφυσης είναι μικρή και δύσκολο να την αντιληφθείς)

          Αυτό βέβαια ισχύει μέχρι να αρχίσει να τσαλακώνεται το λάστιχο και τότε πέφτει απότομα η πρόσφυση.
          (πέφτει πολύ η πρόσφυση και εύκολα το αντιλαμβάνεσαι)

          Οι πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής συνήθως είναι οι χαμηλότερες που πρέπει να βάζεις.
          Μερικοί κατασκευαστές δίνουν και μεγαλύτερες πιέσεις για σπορ οδήγηση (για να μη τσαλακώνεται το λάστιχο) και για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες (για να μην υπερθερμαίνεται το ελαστικό).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            manolis109 last edited by

            να ρωτησω, ελλατηρια αλλαζεις ποτε στο αμαξι ? οκ για αναρτησεις, αλλα τα ελατηρια ? τα ιδια ? για ποσα χιλιομετρα ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
              να ρωτησω, ελλατηρια αλλαζεις ποτε στο αμαξι ? οκ για αναρτησεις, αλλα τα ελατηρια ? τα ιδια ? για ποσα χιλιομετρα ?

              Tην ιδια απορια εχω και εγω...

              Επιπλεον: μπορω να βρω σκληροτερα αλλα οχι χαμηλοτερα ελατηρια για punto Mk2 (188) ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Πόσο σίγουρος είσαι ότι ρίχνοντας την πίεση στα λάστιχα αυξάνεις την πρόσφυση;

                Φθαρμένα ντιζάκια αντιστρεπτικής μπορούν να δημιουργούν και κραδασμούς στο τιμόνι ή μόνο θόρυβο;


                Το να ρίχνεις ελάχιστα την πίεση στα λάστιχα είναι λάθος. Μόνον στα χιόνια αποτολμάτε.
                Εάν οι σύνδεσμοι της ζαμφόρ δεν είναι σταθεροί, ο θόρυβος είναι σίγουρος, όπως και η ίδια δεν αποδίδει με το 100%.
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Η εντυπωση που εχω αποκομισει ειναι οτι η μειωση των πιεσεων εχει ως αποτελεσμα την αυξηση της υστερητικης αποσβεσης που σε συνδυασμο μ τν αυξηση της θερμοκρασιας οδηγει σε πτωση της αποδοσης.

                  Στο ΙΜΑ μου με 30psi η υποστροφη ειναι εντονη απο νωρις. Στα 32 με 33 psi τα περιθωρια προσφυσης παιρνουν την ανιουσα κ το αμαξι γινεται λιγο πιο ουδετερο. Δεν εχω δοκιμασει extreme πραγματα (πχ πιεση πισω +5 psi) αλλωστε υβριδικο ειναι αλλα το trade off στην περιπτωση μου ειναι χαμηλη πιεση = ανεση υψηλη πιεση = κρατημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Σπύρο μου, για την πρώτη σου παράγραφο είναι ότι περιέγραψες!.

                    Από 30 σε 32 είναι στα όρια, μα κάτι κέρδισες κάτι έχασες!. Η χαμηλή πίεση πλέον της εργοστασιακής συμβουλής, είναι για να μεταφέρουμε μητροπολίτη 90 χρόνων!. Σίγουρα μέσα στην πόλη και με μικρές ταχύτητες. Διότι εάν βγούμε στην εθνική την βάψαμε. Το εργοστάσιο έχει φουσκώσει και ξεφουσκώσει με ιδικούς δοκιμαστές, πάμπολλες φορές προτού σου το γράψει!. Σε αγωνιστικά, κάνω δεκάδες δοκιμές όχι μόνον για να κερδίσω, μα και πότε και πόσο χάνω.
                    Υπήρξε σε πίστα που κερδίσαμε, με τέσσερις διαφορετικές πιέσεις στα 4 λάστιχα!.
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • E
                      ellinaras last edited by

                      ρε παλικαρια... εχει κανενας εμπειρια με τα WEITEC ελατηρια χαμηλωματος? Σκεφτομαι να τα αγορασω.... απο κατι ψιλα που εψαξα ακουω καλες αποψεις. Εσεις τι λετε? Δεν σκεφτομαι για αναρτησεις ακομα..... στο αμεσο μελλον σιγουρα. Η Βειτεκ χαμηλωνει 30μμ το αμαξι μπρος/πισω.

                      Αμαξι ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ 1.2 ΤΣΙ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης ELLiNaRaS έγραψε:
                        ρε παλικαρια... εχει κανενας εμπειρια με τα WEITEC ελατηρια χαμηλωματος? Σκεφτομαι να τα αγορασω.... απο κατι ψιλα που εψαξα ακουω καλες αποψεις. Εσεις τι λετε? Δεν σκεφτομαι για αναρτησεις ακομα..... στο αμεσο μελλον σιγουρα. Η Βειτεκ χαμηλωνει 30μμ το αμαξι μπρος/πισω.

                        Αμαξι ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ 1.2 ΤΣΙ.


                        Ελατήρια + αντίστοιχα αμορτισέρ, ταυτόχρονα, είναι το μόνο σωστό και βιώσιμο!.
                        Α

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                          να ρωτησω, ελλατηρια αλλαζεις ποτε στο αμαξι ? οκ για αναρτησεις, αλλα τα ελατηρια ? τα ιδια ? για ποσα χιλιομετρα ?

                          Tην ιδια απορια εχω και εγω...

                          Επιπλεον: μπορω να βρω σκληροτερα αλλα οχι χαμηλοτερα ελατηρια για punto Mk2 (188) ?

                          Μπορείς να βάλεις από Sporting, είναι μόλις 1εκ χαμηλότερα και είναι αρκετά σκληρότερα.
                          Αν έχεις και σκληρά αμορτισέρ, ετοιμάσου για... χειροπρακτικό!

                          Στην Lancia Y είχε από την μαμά της την ανάρτηση του Sporting MK1. Ηλιθιωδώς σκληρή για αυτοκίνητο πόλης. Συνήλθε (για τα προσωπικά μου γούστα τουλάχιστον...) όταν άλλαξα τα αμορτισέρ και έβαλα Monroe Reflex για τα απλά μοντέλα (και όχι του Sporting/Elefantino Rosso).

                          Στην θέση σου δεν θα την έκανα την αλλαγή στα ελατήρια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            ellinaras last edited by

                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                            ρε παλικαρια... εχει κανενας εμπειρια με τα WEITEC ελατηρια χαμηλωματος? Σκεφτομαι να τα αγορασω.... απο κατι ψιλα που εψαξα ακουω καλες αποψεις. Εσεις τι λετε? Δεν σκεφτομαι για αναρτησεις ακομα..... στο αμεσο μελλον σιγουρα. Η Βειτεκ χαμηλωνει 30μμ το αμαξι μπρος/πισω.

                            Αμαξι ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ 1.2 ΤΣΙ.


                            Ελατήρια + αντίστοιχα αμορτισέρ, ταυτόχρονα, είναι το μόνο σωστό και βιώσιμο!.
                            Α

                            το αμαξι ειναι καινουργιο.... εχει μολις 2000χλμ. Οποτε θα μου αντεξουν για καποιο διαστημα μεχρι να παρω τις αναρτησεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης ELLiNaRaS έγραψε:

                              ρε παλικαρια... εχει κανενας εμπειρια με τα WEITEC ελατηρια χαμηλωματος? Σκεφτομαι να τα αγορασω.... απο κατι ψιλα που εψαξα ακουω καλες αποψεις. Εσεις τι λετε? Δεν σκεφτομαι για αναρτησεις ακομα..... στο αμεσο μελλον σιγουρα. Η Βειτεκ χαμηλωνει 30μμ το αμαξι μπρος/πισω.

                              Αμαξι ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ 1.2 ΤΣΙ.


                              Ελατήρια + αντίστοιχα αμορτισέρ, ταυτόχρονα, είναι το μόνο σωστό και βιώσιμο!.
                              Α

                              το αμαξι ειναι καινουργιο.... εχει μολις 2000χλμ. Οποτε θα μου αντεξουν για καποιο διαστημα μεχρι να παρω τις αναρτησεις.


                              Λέγοντας να πάρω της «αναρτήσεις», τι εννοείς για να καταλάβω.
                              Η λέξι ανάρτηση, έχει ενιαία ένια.
                              Ονομάτισε ένα ένα τι θέλεις.
                              Α.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                ellinaras last edited by

                                αντονη φιλε,
                                για ελατηρια χαμηλωματος ειπα...... αμορτισερ/αναρτησεις θα αλλαξω αργοτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  H 'ανάρτηση' (δηλαδή το κομμάτι της που είναι αναλώσιμο ή τέλος πάντων μπορείς να το αλλάξεις) είναι [ελατήρια + αμορτισέρ] (και ελαστικά παρεμβύσματα στήριξής της- 'σινεμπλόκ').
                                  Δεν αλλάζουμε ελατήρια χωρίς να αλλάξουμε ΚΑΙ τα αμορτισέρ αντιστοίχως - ενώ διαφορετικά (δυνατότερα) αμορτισέρ μπορούμε να βάλουμε για δεδομένα ελατήρια, πάντα εντός προδιαγραφών.
                                  Γενικώς, τα ελατήρια είναι η 'υπογραφή' του κατασκευαστή στο στήσιμο του αυτοκινήτου και μόνο με πολλή σκέψη και γνώση πρέπει να αλλάζονται (αν υποτεθεί ότι θέλουμε κάτι τέτοιο).

                                  Γενικώς, επίσης, το 'τυφλό' χαμήλωμα (άνευ εξαντλητικής μελέτης της 'καραμπόλας' επιπτώσεων στο στήσιμο του αυτοκινήτου) είναι συνταγή θανάτου και πρέπει να αποφεύγεται όπως ο διάολος το λιβάνι.
                                  Το κάθε αμάξι -δυναμικώς- είναι τα ελατήριά του, και εάν δεν μας αρέσει, είναι προτιμότερο να αλλάζουμε αμάξι παρά ελατήρια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                    H 'ανάρτηση' (δηλαδή το κομμάτι της που είναι αναλώσιμο ή τέλος πάντων μπορείς να το αλλάξεις) είναι [ελατήρια + αμορτισέρ] (και ελαστικά παρεμβύσματα στήριξής της- 'σινεμπλόκ').
                                    Δεν αλλάζουμε ελατήρια χωρίς να αλλάξουμε ΚΑΙ τα αμορτισέρ αντιστοίχως - ενώ διαφορετικά (δυνατότερα) αμορτισέρ μπορούμε να βάλουμε για δεδομένα ελατήρια, πάντα εντός προδιαγραφών.
                                    Γενικώς, τα ελατήρια είναι η 'υπογραφή' του κατασκευαστή στο στήσιμο του αυτοκινήτου και μόνο με πολλή σκέψη και γνώση πρέπει να αλλάζονται (αν υποτεθεί ότι θέλουμε κάτι τέτοιο).

                                    Γενικώς, επίσης, το 'τυφλό' χαμήλωμα (άνευ εξαντλητικής μελέτης της 'καραμπόλας' επιπτώσεων στο στήσιμο του αυτοκινήτου) είναι συνταγή θανάτου και πρέπει να αποφεύγεται όπως ο διάολος το λιβάνι.
                                    Το κάθε αμάξι -δυναμικώς- είναι τα ελατήριά του, και εάν δεν μας αρέσει, είναι προτιμότερο να αλλάζουμε αμάξι παρά ελατήρια.


                                    Χωρίς να διαφωνώ πουθενά με τα γραφόμενα σου απλά θα συμπληρώσω!.
                                    Σίγουρα το να αλλάξει με 2000κμ αυτοκίνητο είναι σαν να πετάξει χιλιάρικα!. Κατά συνέπια δεν θα το κάνει!. Σίγουρα όμως πρέπει να λάβει υπόψη του με το 100% αυτά που του έγραψες.
                                    Ας εξαντλήσει αμορτισέρ μερικά χρόνια, και εάν θέλει και διαθέτη χρήματα, υπάρχουν βελτιωτικά σετ (ελατήρια+ αμορτισέρ) για όλα τα γούστα!.
                                    Εκτός εάν διαθέτει και θέλει από τώρα……
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      ellinaras last edited by

                                      ρε παλικαρια..... ολοκληρο κήρυγμα επειδη εκανα μια απλη ερωτηση?? Ο μονος θα ειμαι που θα φοραω ελατηρια χαμηλωματος με μαμα αναρτησεις??? Υπαρχουν και πολλα παιδια τα οποια ειναι ευχαριστημενα....... Γνωριζω για καλυτερο αποτελεσμα ειναι να αλλαχθούν ολα μαζι αλλα βγαινει πολλα. Και Απο την στιγμη που το 30/30μμ δεν ειναι και υπερβολικο χαμηλωμα πιστευω οτι δεν θα εχω καποιο θεμα με τις μαμα αναρτησεις, τουλαχιστον για τωρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Συγγνώμη που προσπαθήσαμε να σε ενημερώσουμε να μην κάνεις ένα επικίνδυνο λάθος.
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          ellinaras last edited by

                                          Δεν υπαρχει λογος να ζητας συγνωμη. Οτι μαθενουμε καλο ειναι, απλα να μην ειμαστε κ υπερβολικοι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            Ο χρήστης ELLiNaRaS έγραψε:
                                            Δεν υπαρχει λογος να ζητας συγνωμη. Οτι μαθενουμε καλο ειναι, απλα να μην ειμαστε κ υπερβολικοι.

                                            εισαι εκτος τοπου και χρονου αδερφε....

                                            ζησε το παραμυθι σου μαζι με τα αλλα δηθεν αλανια που ειναι ευχαριστημενα!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 79 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr