-
Διαβάζουμε στον σημερινό τύπο περί της παγκόσμιας πρωτοτυπίας επιβολής τέλους ...ακινησίας στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα που έχουν παραδώσειπινακίδες στις ΔΟΥ.
Σα να λέμε φορολογία εισοδήματος στους πεθαμένους, ή σα να θέλουμε να πάρουμε καρπούς από χέρσο χωράφι.
Πιστεύετε ότι η ηλιθιότητα, το φορομπήξιμο, η αναλγησία σε βάρος μη εχόντων και η αθλιότητα έχουν όρια; Κοιτάξτε προς κυβέρνηση μεριά...http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112914726
ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ
Νέο χαράτσι σε ΙΧ. Ερχεται τέλος ...ακινησίαςΗ κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία.
Του Γιώργου Ανδρή
Σοκ αναμένεται να πάθουν εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στα τέλη του 2012 αν έχουν σκοό να καταθέσουν τις πικανίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους καθώς η κυβέρνηση εξετάζει να χρεώνει την «προσωρινή ακινησία» των ΙΧ με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία των σκαφών αναψυχής. Παράλληλα εξετάζεται η άμεση αναδιάρθρωση των τεκμηρίων, η κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας αλλά και η παράταση του εκτελωνισμού οχημάτων Euro4 με χαμηλό συντελεστή.
Ειδικότερα στα σκάφη αναψυχής το Τέλος Ακινησίας υπολογίζεται από 10 έως και 100 ευρώ ανάλογα με τα μέτρα του σκάφους και έχει ισχύ για ένα χρόνο ενώ οι ιδιοκτήτες που καταθέτουν τις Αδειες Πλόων αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια αφού πλέον υπολογίζονται ανάλογα με τις ημέρες ή τους μήνες που κινείται κάποιο σκάφος.
Στα αυτοκίνητα μέχρι σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της Προσωρινής Ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες.
Ωστόσο η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία 3 χρόνια ήταν αρκετά για να προβληματίσουν τα κυβερνητικά στελέχη καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο.
Μάλιστα πέρσι καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας με 365.000 οχήματα τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες ενώ το 2009 με τα περίφημα «Πράσινα Τέλη» ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Οσον αφορά στα ποσοστά το 2012 οι καταθέσεις πινακίδων σημείωσαν αύξηση 114% σε σχέση με το 2010 ενώ σε σχέση με το 2009 η αύξηση ήταν μικρότερη και υπολογίζεται σε 63,6%.
Τι εξετάζει το υπουργείο...
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες οι προτάσεις που έχουν «πέσει» στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ποσά ανάλογα των σκαφών που θα κυμαίνονται από 10 έως και 100 ευρώ, το κόστος έκδοσης νέων πινακίδων κυκλοφορίας που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται σε περίπου 75 ευρώ ενώ κάποιο στέλεχος υποστήριξε την πρόταση για καταβολή του 50% των Τελών Κυκλοφορίας...
Αν τελικά υιοθετηθεί το νέο μέτρο τότε ο στόχος του υπουργείου είναι τριπλός καθώς από τη μία μεριά θα σταματήσουμε να βλέπουμε εγκατελλειμένα ΙΧ στους δρόμους που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης, θα μειωθούν οι ουρές στις εφορίες στα τέλη κάθε χρόνου και βέβαια θα αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ ενώ τώρα με το ισχύον καθεστώς της προσωρινής ακινησίας χιλιάδες ΙΧ καταλήγουν σε πλανώδιους πωλητές έναντι μερικών δεκάδων ευρώ ενισχύοντας την φοροδιαφυγή.
Πάντως από το μέτρο αναμένεται να εξαιρεθούν οι έμποροι αυτοκινήτων, οι ναυτικοί αλλά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.
Σχέδια επί των σχεδίων
Πολύ πριν τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου η προηγούμενη κυβέρνηση είχε έτοιμο το νομοσχέδιο τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου το οποίο περιελάμβανε κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αναπροσαρμογή των τεκμηρίων και παράταση του εκτελωνισμού ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Επειτα από 4 μήνες δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα με τις επιχειρήσεις του κλάδου να έχουν καταρρεύσει και το μόνο που γίνεται αυτή την στιγμή στην αγορά είναι να αυξάνονται τα λουκέτα, οι απολύσεις και να οργιάζει κυριολεκτικά η φοροδιαφυγή.
Παράλληλα το μέτρο της απόσυρσης το οποίο εκπνέει στις 20 Δεκεμβρίου του 2012 δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν θα συνεχιστεί αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες πως αν καταργηθεί θα αποτελέσει την «ταφόπλακα» σε ολόκληρο τον κλάδο.
Οσον αφορά στην αποδοτικότητα του μέτρου της απόσυρσης μέχρι τα μέσα Αυγούστου είχαν οδηγηθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 23.500 ΙΧ έναντι 33.000 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφοντας πτώση 28,7% ενωώ στα φορτηγά η πτώση υπολογίζεται σε 28% μέχρι τα μέσα Αυγούστου με 1280 αποσύρσεις φορτηγών έναντι 1.800 οχημάτων με πτώση μόλις 28%.
Παράλληλα το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην «Η» πως: «Πρέπει να δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων όμως θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro4 και Euro5 στο μέτρο ώστε οι καταναλωτές να έχουν πολλές επιλογές οι οποίες θα αρμόζουν στη σημερινή οικονομική συγκυρία». -
Διαβάζουμε στον σημερινό τύπο περί της παγκόσμιας πρωτοτυπίας επιβολής τέλους ...ακινησίας στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα που έχουν παραδώσειπινακίδες στις ΔΟΥ.
Σα να λέμε φορολογία εισοδήματος στους πεθαμένους, ή σα να θέλουμε να πάρουμε καρπούς από χέρσο χωράφι.
Πιστεύετε ότι η ηλιθιότητα, το φορομπήξιμο, η αναλγησία σε βάρος μη εχόντων και η αθλιότητα έχουν όρια; Κοιτάξτε προς κυβέρνηση μεριά...http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112914726
ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ
Νέο χαράτσι σε ΙΧ. Ερχεται τέλος ...ακινησίαςΗ κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία.
Του Γιώργου Ανδρή
Σοκ αναμένεται να πάθουν εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στα τέλη του 2012 αν έχουν σκοό να καταθέσουν τις πικανίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους καθώς η κυβέρνηση εξετάζει να χρεώνει την «προσωρινή ακινησία» των ΙΧ με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία των σκαφών αναψυχής. Παράλληλα εξετάζεται η άμεση αναδιάρθρωση των τεκμηρίων, η κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας αλλά και η παράταση του εκτελωνισμού οχημάτων Euro4 με χαμηλό συντελεστή.
Ειδικότερα στα σκάφη αναψυχής το Τέλος Ακινησίας υπολογίζεται από 10 έως και 100 ευρώ ανάλογα με τα μέτρα του σκάφους και έχει ισχύ για ένα χρόνο ενώ οι ιδιοκτήτες που καταθέτουν τις Αδειες Πλόων αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια αφού πλέον υπολογίζονται ανάλογα με τις ημέρες ή τους μήνες που κινείται κάποιο σκάφος.
Στα αυτοκίνητα μέχρι σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της Προσωρινής Ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες.
Ωστόσο η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία 3 χρόνια ήταν αρκετά για να προβληματίσουν τα κυβερνητικά στελέχη καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο.
Μάλιστα πέρσι καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας με 365.000 οχήματα τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες ενώ το 2009 με τα περίφημα «Πράσινα Τέλη» ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Οσον αφορά στα ποσοστά το 2012 οι καταθέσεις πινακίδων σημείωσαν αύξηση 114% σε σχέση με το 2010 ενώ σε σχέση με το 2009 η αύξηση ήταν μικρότερη και υπολογίζεται σε 63,6%.
Τι εξετάζει το υπουργείο...
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες οι προτάσεις που έχουν «πέσει» στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ποσά ανάλογα των σκαφών που θα κυμαίνονται από 10 έως και 100 ευρώ, το κόστος έκδοσης νέων πινακίδων κυκλοφορίας που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται σε περίπου 75 ευρώ ενώ κάποιο στέλεχος υποστήριξε την πρόταση για καταβολή του 50% των Τελών Κυκλοφορίας...
Αν τελικά υιοθετηθεί το νέο μέτρο τότε ο στόχος του υπουργείου είναι τριπλός καθώς από τη μία μεριά θα σταματήσουμε να βλέπουμε εγκατελλειμένα ΙΧ στους δρόμους που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης, θα μειωθούν οι ουρές στις εφορίες στα τέλη κάθε χρόνου και βέβαια θα αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ ενώ τώρα με το ισχύον καθεστώς της προσωρινής ακινησίας χιλιάδες ΙΧ καταλήγουν σε πλανώδιους πωλητές έναντι μερικών δεκάδων ευρώ ενισχύοντας την φοροδιαφυγή.
Πάντως από το μέτρο αναμένεται να εξαιρεθούν οι έμποροι αυτοκινήτων, οι ναυτικοί αλλά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.
Σχέδια επί των σχεδίων
Πολύ πριν τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου η προηγούμενη κυβέρνηση είχε έτοιμο το νομοσχέδιο τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου το οποίο περιελάμβανε κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αναπροσαρμογή των τεκμηρίων και παράταση του εκτελωνισμού ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Επειτα από 4 μήνες δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα με τις επιχειρήσεις του κλάδου να έχουν καταρρεύσει και το μόνο που γίνεται αυτή την στιγμή στην αγορά είναι να αυξάνονται τα λουκέτα, οι απολύσεις και να οργιάζει κυριολεκτικά η φοροδιαφυγή.
Παράλληλα το μέτρο της απόσυρσης το οποίο εκπνέει στις 20 Δεκεμβρίου του 2012 δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν θα συνεχιστεί αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες πως αν καταργηθεί θα αποτελέσει την «ταφόπλακα» σε ολόκληρο τον κλάδο.
Οσον αφορά στην αποδοτικότητα του μέτρου της απόσυρσης μέχρι τα μέσα Αυγούστου είχαν οδηγηθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 23.500 ΙΧ έναντι 33.000 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφοντας πτώση 28,7% ενωώ στα φορτηγά η πτώση υπολογίζεται σε 28% μέχρι τα μέσα Αυγούστου με 1280 αποσύρσεις φορτηγών έναντι 1.800 οχημάτων με πτώση μόλις 28%.
Παράλληλα το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην «Η» πως: «Πρέπει να δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων όμως θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro4 και Euro5 στο μέτρο ώστε οι καταναλωτές να έχουν πολλές επιλογές οι οποίες θα αρμόζουν στη σημερινή οικονομική συγκυρία». -
Διαβάζουμε στον σημερινό τύπο περί της παγκόσμιας πρωτοτυπίας επιβολής τέλους ...ακινησίας στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα που έχουν παραδώσειπινακίδες στις ΔΟΥ.
Σα να λέμε φορολογία εισοδήματος στους πεθαμένους, ή σα να θέλουμε να πάρουμε καρπούς από χέρσο χωράφι.
Πιστεύετε ότι η ηλιθιότητα, το φορομπήξιμο, η αναλγησία σε βάρος μη εχόντων και η αθλιότητα έχουν όρια; Κοιτάξτε προς κυβέρνηση μεριά...http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112914726
ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ
Νέο χαράτσι σε ΙΧ. Ερχεται τέλος ...ακινησίαςΗ κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία.
Του Γιώργου Ανδρή
Σοκ αναμένεται να πάθουν εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στα τέλη του 2012 αν έχουν σκοό να καταθέσουν τις πικανίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους καθώς η κυβέρνηση εξετάζει να χρεώνει την «προσωρινή ακινησία» των ΙΧ με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία των σκαφών αναψυχής. Παράλληλα εξετάζεται η άμεση αναδιάρθρωση των τεκμηρίων, η κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας αλλά και η παράταση του εκτελωνισμού οχημάτων Euro4 με χαμηλό συντελεστή.
Ειδικότερα στα σκάφη αναψυχής το Τέλος Ακινησίας υπολογίζεται από 10 έως και 100 ευρώ ανάλογα με τα μέτρα του σκάφους και έχει ισχύ για ένα χρόνο ενώ οι ιδιοκτήτες που καταθέτουν τις Αδειες Πλόων αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια αφού πλέον υπολογίζονται ανάλογα με τις ημέρες ή τους μήνες που κινείται κάποιο σκάφος.
Στα αυτοκίνητα μέχρι σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της Προσωρινής Ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες.
Ωστόσο η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία 3 χρόνια ήταν αρκετά για να προβληματίσουν τα κυβερνητικά στελέχη καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο.
Μάλιστα πέρσι καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας με 365.000 οχήματα τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες ενώ το 2009 με τα περίφημα «Πράσινα Τέλη» ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Οσον αφορά στα ποσοστά το 2012 οι καταθέσεις πινακίδων σημείωσαν αύξηση 114% σε σχέση με το 2010 ενώ σε σχέση με το 2009 η αύξηση ήταν μικρότερη και υπολογίζεται σε 63,6%.
Τι εξετάζει το υπουργείο...
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες οι προτάσεις που έχουν «πέσει» στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ποσά ανάλογα των σκαφών που θα κυμαίνονται από 10 έως και 100 ευρώ, το κόστος έκδοσης νέων πινακίδων κυκλοφορίας που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται σε περίπου 75 ευρώ ενώ κάποιο στέλεχος υποστήριξε την πρόταση για καταβολή του 50% των Τελών Κυκλοφορίας...
Αν τελικά υιοθετηθεί το νέο μέτρο τότε ο στόχος του υπουργείου είναι τριπλός καθώς από τη μία μεριά θα σταματήσουμε να βλέπουμε εγκατελλειμένα ΙΧ στους δρόμους που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης, θα μειωθούν οι ουρές στις εφορίες στα τέλη κάθε χρόνου και βέβαια θα αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ ενώ τώρα με το ισχύον καθεστώς της προσωρινής ακινησίας χιλιάδες ΙΧ καταλήγουν σε πλανώδιους πωλητές έναντι μερικών δεκάδων ευρώ ενισχύοντας την φοροδιαφυγή.
Πάντως από το μέτρο αναμένεται να εξαιρεθούν οι έμποροι αυτοκινήτων, οι ναυτικοί αλλά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.
Σχέδια επί των σχεδίων
Πολύ πριν τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου η προηγούμενη κυβέρνηση είχε έτοιμο το νομοσχέδιο τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου το οποίο περιελάμβανε κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αναπροσαρμογή των τεκμηρίων και παράταση του εκτελωνισμού ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Επειτα από 4 μήνες δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα με τις επιχειρήσεις του κλάδου να έχουν καταρρεύσει και το μόνο που γίνεται αυτή την στιγμή στην αγορά είναι να αυξάνονται τα λουκέτα, οι απολύσεις και να οργιάζει κυριολεκτικά η φοροδιαφυγή.
Παράλληλα το μέτρο της απόσυρσης το οποίο εκπνέει στις 20 Δεκεμβρίου του 2012 δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν θα συνεχιστεί αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες πως αν καταργηθεί θα αποτελέσει την «ταφόπλακα» σε ολόκληρο τον κλάδο.
Οσον αφορά στην αποδοτικότητα του μέτρου της απόσυρσης μέχρι τα μέσα Αυγούστου είχαν οδηγηθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 23.500 ΙΧ έναντι 33.000 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφοντας πτώση 28,7% ενωώ στα φορτηγά η πτώση υπολογίζεται σε 28% μέχρι τα μέσα Αυγούστου με 1280 αποσύρσεις φορτηγών έναντι 1.800 οχημάτων με πτώση μόλις 28%.
Παράλληλα το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην «Η» πως: «Πρέπει να δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων όμως θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro4 και Euro5 στο μέτρο ώστε οι καταναλωτές να έχουν πολλές επιλογές οι οποίες θα αρμόζουν στη σημερινή οικονομική συγκυρία». -
στη μερκελ το ειπανε..?...και αν ναι αυτη συνφωνησε...?...και αν συνφωνησε γιατι δεν το κανει και αυτοι στους γερμανους?...λεφτα αυτη δεν θελει?....
παιδια δεν γινονται αυτα.
Κατι αλλο σκεφτονται και αυτο ειναι ο καπνος για να θολωσουν την ατμοσφαιαρα. (γνωμη μου)
εντιτ απο κατω το σκοτωσα
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
στη μερκελ το ειπανε..?...και αν ναι αυτη συμφωνησε...?...και αν συμφωνησε γιατι δεν το κανει και αυτη στους γερμανους?...λεφτα αυτη δεν θελει?....παιδια δεν γινονται αυτα.
Κατι αλλο σκεφτονται και αυτο ειναι ο καπνος για να θολωσουν τα νερα. (γνωμη μου)
-
Εγω δεν αντιλαμβάνομαι προς τι η γκρίνια... ο λαός μίλησε με την ψήφο του και αποφάσισε την Αλβανοποιήση της χώρας με μοναδικό στόχο να έχουμε ευρώ (my preeeeciiiooouuusss). Οπότε καλωσηρθαν τα νέα μέτρα, εύχομαι και ελπιζω να βάλουν κι αλλα, ακομα περισσότερα και ποιο σκληρα γιατι αυτό ειναι για το καλό της χώρας.
Οπως θα ελεγε και ο φιλος μου ο Μπενυς, δειτε το σαν μια μικρή εξτρα ασφάλιστικη κάλυψη για το αυτοκινητό σας
-
Όπως συνήθως συμβαίνει, για ένα ποσό πχ 20 ευρώ θα χυθεί μελάνι και θα χαλάσουν πληκτρολόγια και οθόνες αφής αξίας εκατομμυρίων.
Ως πιο δάγκας από τους κυβερνώντες, θα επέλεγα άλλη μέθοδο: όπου έβρισκα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες να βρίσκεται σε οδόστρωμα, θα έριχνα πρόστιμο τα τέλη κυκλοφορίας χ2 ή χ3.
Και νόμιμο και ηθικό.
-
Φυσικά και θεωρώ το μέτρο άδικο...είναι!!! Το μέτρο για την ακρίβεια είναι απαράδεκτο στα όρια της ειρωνείας!!!!
Θεωρώ όμως επίσης απαράδεκτο και ποταπό να υπογράφουν ΥΔ του 1599/86 στην εφορία, ότι φυλάσσουν τα οχήματα των οποίων κατέθεσαν τις πινακίδες σε ιδιόκτητο χώρο και εκείνοι να τα παρατάνε στους δρόμους πιάνοντας θέσεις στάθμευσης των κορόιδων συμπολιτών τους που πλήρωσαν κανονικά τα τέλη κυκλοφορίας! Στην χώρα αυτή η λέξη μπάχαλο έχει βρει πλήρη ταύτιση πλέον. Είναι μπάχαλο το κράτος, μπάχαλο και η στάση των πολιτών απέναντι σε αυτό!
Είμαστε ανάλογοι αυτών που ψηφίζουμε για να μας εκπροσωπούν! Βρίζουμε το κράτος αλλά σαν μονάδες-πολίτες είμαστε χειρότεροι ή στην καλύτερη ίδιοι με δαύτους!!!
Ζητάμε αλλαγή της στάσης του κράτους προς εμάς αλλά εμείς δεν αλλάξαμε καθόλου και δεν προσπαθούμε καν! Αν μας φορολογήσουν και τον αέρα που αναπνέουμε με την ηλιθιότητα που μας διακρίνει είμαστε ικανοί να το δεχτούμε αρκεί να φορολογήσουν το γείτονα περισσότερο -
καλα κανανε.
αφου νδ θελανε,ας παρουν τα αρχιδια μου τωρα. -
Στο τέλος δε θα υπάρξει τίποτα και τσάμπα θα κλαίγεστε.
-
Σωστότατοι!!! Μέχρι στιγμής φορολογείται και η κινητή και η ακίνητη περιουσία οπότε από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έγινε ακίνητο μιας και δεν κινείται πρέπει να φορολογηθεί ως ακίνητη περιουσία.
.......
-
Προβλέπω να ανοίγουν πολλές εταιρείες στη Βουλγαρία και να αγοράζουν Ελληνικά αμάξια.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εγω δεν αντιλαμβάνομαι προς τι η γκρίνια... ο λαός μίλησε με την ψήφο του και αποφάσισε την Αλβανοποιήση της χώρας με μοναδικό στόχο να έχουμε ευρώ (my preeeeciiiooouuusss). Οπότε καλωσηρθαν τα νέα μέτρα, εύχομαι και ελπιζω να βάλουν κι αλλα, ακομα περισσότερα και ποιο σκληρα γιατι αυτό ειναι για το καλό της χώρας.Οπως θα ελεγε και ο φιλος μου ο Μπενυς, δειτε το σαν μια μικρή εξτρα ασφάλιστικη κάλυψη για το αυτοκινητό σας
ΣΥΜΦΩΝΩ !!!
++++++++++++++++++++++++++++++10000000000000000000000000000000 -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ως πιο δάγκας από τους κυβερνώντες, θα επέλεγα άλλη μέθοδο: όπου έβρισκα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες να βρίσκεται σε οδόστρωμα, θα έριχνα πρόστιμο τα τέλη κυκλοφορίας χ2 ή χ3.
Και νόμιμο και ηθικό.
nομιζω οτι εκει θα καταληξει το θεμα...που εχει και νοημα ουσιαστικο.
Το θεμα ειναι πως θα ξερουν τινος αυτοκινητο ειναι αφου δεν θα εχει πινακιδες, για να το προστιμαρουν..?εκτος αν βαλουν ειδικες πινακιδες ακινησιας με τον ιδιο αριθμο σε χρωμα ροζ..με μολυβοσφραγιδα υποχρεωτικα η αν χτυπανε με καλεμι τον αριθμο του αυτοκινητου στο καπω...ε ρε γλεντιαααα μη γελατε αυτοι ειναι ικανοι για ολα.
-
Στους γιατρους να τα φανε ολοι στο οικονομικων και ολο τους το σοι!!!ευχομαι σαν σαββατογεννημενος να πιασουν οι καταρες!!παμε για πωλητηριο η διαγραφη δεν παει αλλο!!!
-
Είστε σίγουροι, πως με την οριστική διαγραφή ξεμπλέκουμε;
Μπορεί να βάλουν τέλος «ΜΗ κατοχής Ι.Χ». -
Έχει νόημα από τη στιγμή που άτυπα θα είναι τέλος στάθμευσης σε δημόσιο χώρο. Εάν εφαρμοζόταν σωστά ο νόμος και όλοι το στάθμευαν σε κλειστό χώρο θα ήταν ...απλώς περιέργο, αφού παραλόγο έχει σταματήσει να είναι οτιδήποτε πλέον
-
Θα λεγεται 'Τελος διατηρησης ΙΧ'
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Ως πιο δάγκας από τους κυβερνώντες, θα επέλεγα άλλη μέθοδο: όπου έβρισκα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες να βρίσκεται σε οδόστρωμα, θα έριχνα πρόστιμο τα τέλη κυκλοφορίας χ2 ή χ3.
Και νόμιμο και ηθικό.
nομιζω οτι εκει θα καταληξει το θεμα...που εχει και νοημα ουσιαστικο.
Το θεμα ειναι πως θα ξερουν τινος αυτοκινητο ειναι αφου δεν θα εχει πινακιδες, για να το προστιμαρουν..?εκτος αν βαλουν ειδικες πινακιδες ακινησιας με τον ιδιο αριθμο σε χρωμα ροζ..με μολυβοσφραγιδα υποχρεωτικα η αν χτυπανε με καλεμι τον αριθμο του αυτοκινητου στο καπω...ε ρε γλεντιαααα μη γελατε αυτοι ειναι ικανοι για ολα.
Σιγά το πρόβλημα.
Γερανός, πάρκινγκ, πρόστιμο συν την αξία της φύλαξης, αν δεν το πάρει κάποιος σε Χ μήνες --> σκραπ ή ΟΔΔΥ.
Αν και κάποια στιγμή πρέπει να ταυτίζεται αυτόματα και εύκολα η πινακίδα με τον αριθμό πλαισίου.
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Εγω δεν αντιλαμβάνομαι προς τι η γκρίνια... ο λαός μίλησε με την ψήφο του και αποφάσισε την Αλβανοποιήση της χώρας με μοναδικό στόχο να έχουμε ευρώ (my preeeeciiiooouuusss). Οπότε καλωσηρθαν τα νέα μέτρα, εύχομαι και ελπιζω να βάλουν κι αλλα, ακομα περισσότερα και ποιο σκληρα γιατι αυτό ειναι για το καλό της χώρας.
Οπως θα ελεγε και ο φιλος μου ο Μπενυς, δειτε το σαν μια μικρή εξτρα ασφάλιστικη κάλυψη για το αυτοκινητό σας
ΣΥΜΦΩΝΩ !!!
++++++++++++++++++++++++++++++10000000000000000000000000000000+1000
πάντως τέτοιος φόρος δεν θα μπει ούτε από τη ΝΔ. μαλακίες των δημοσιογράφων
Τέλος ακινησίας. Βάλτε κι άλλους φόρους στο ΙΧ...