-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το 'welt premiere' ειναι γερμανικη γλωσσα...
Δε μπορουν τα γερμανακια χωρις τον Γαλλο τους
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
νομίζω η φωτο είναι από το σαλόνι αυτοκινήτου στην Ινδία. το κατά ποσό είναι αληθινή είναι το θέμα...Επεξεργασμένη φωτο μαλλον και όχι πραγματική.
Στην έκθεση της Ινδίας παντως το τωρινο Fluence φαινεται να είχαν.
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Λιγότερο από 2 χρόνια και 86000χλμ, ακούστηκε τρίξιμο κάθε φορά που έστριβε το τιμόνι, σαν σχοινί που τεντωνόταν γύρω από κορμό δέντρου, για όσους ξέρουν τον ήχο. Αργότερα (δυστυχώς ΜΕΤΑ την 1η επίσκεψη στο συνεργείο) συνειδητοποίησα πως ο ήχος εμφανιζόταν μόνο αφού το αυτοκίνητο είχε κινηθεί αρκετά, δεν ακούγεται μόλις ξεκινάς και είναι κρύο. Το πηγα στο DIM στη Λυκόβρυση, 'ένα σφιξιματάκι μόνο ήθελε' μου είπε ο αρχηγός τους και (δεν τον πίστεψα, αλλά) έφυγα. Αντικατέστησαν μάλιστα δωρεάν το καπάκι από το δοχείο υγρού πλύσης καθαριστήρων που 'είχε χαιρετήσει', άγνωστο πως. Επιστρέφοντας σπίτι καμμιά ώρα μετά, να σου πάλι ο θόρυβος. Το επόμενο πρωί τους ειδοποιώ ξανά και μια βδομάδα και 1000χλμ μετά (είπαμε, ενέχει θέση εργαλείου, είναι διαρκώς στο δρόμο) τους το πήγα σήμερα, όπου αποφάνθηκαν ότι έχουν παραγγείλει πιατέλα μπροστινής ανάρτησης και θα μου τα αντικαστήσουν εντός εγγύησης. Περισσότερα όταν έχουμε νέα. Ορέστη, μήπως σου έχει παρουσιάσει κάτι ανάλογο ή έχεις ακούσει κάτι σχετικά; Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα γιατί το αυτοκίνητο το έχω καθημερινή ανάγκη και για να λέμε και την αλήθεια, 1η φορά πήρα ρενό και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, μόνο 1 εταιρικό 106 που ήταν σούργελο και το σμαρτ μου είχαν παρουσιάσει προβλήματα.Πέμπτη 23/8 ξανά στη DIM για αλλαγή στα πιατέλα και σέρβις 90.000 με κόστος 220€. Δυστυχώς η αλλαγή των πιατέλων δεν είχε αποτέλεσμα, το πρόβλημα παραμένει. Παρατηρώ πως το ΕΑ ελαστικό παρουσιάζει ανομοιόμορφη φθορά, με έντονο σημάδι στον εξωτερικό 'ώμο', κάτι που δείχνει σφάλμα στη γεωμετρία της ανάρτησης, αφού το ΕΔ δεν παρουσιάζει ανάλογη όψη. Το άφησα σήμερα πάλι στη DIM και ελπίζω πως το πρόβλημα θα λυθεί (όπως μου είπαν έκαναν ήδη ευθυγράμμιση και γρασάρισμα της κρεμαγιέρας), διότι έληξε πλέον η 2ετής εγγύηση και για την οποιαδήποτε ζημιά θα πρέπει να πληρώνω ο ίδιος. Το κακό είναι πως θέλω να αλλάξω λάστιχα και λυπάμαι να βάλω καινούριο και να το δω φαγωμένο σε 1000 χλμ. χρήσης. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να στείλω email στη μαμά εταιρεία στη Γαλλία.
-
Πιθανα ειναι ευθυγραμμιση
Έχει χρειαστει και το δικο μου ήδη μια πολυ νωριτερα σε χιλιόμετρα απο σένα Paddler
Και μαλιστα όχι απλα χρειάστηκε αλλα ο τροχός κοιταγε εντελως αλλου
Μακαρι να λυθει συντομα και να βρουν τι είναι
Ο μονος λογος να παραμορφώνει έτσι το ένα λαστιχο το αμαξι νομιζω ειναι ευθυγραμμιση
Δεν μπορώ να σκεφτω κατι άλλο καθως το αμαξι είναι ατρακαριστο άρα δεν παιζει το σασί να ειναι στραβό και να προκαλει όλο αυτο
Edit Παντως ένα τριξιμο καινει και το δικο μου τιμονι απο την αρχή αλλα μου είχαν πει ότι στα τερματα που το κανει ειναι φυσιολογικο -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Λιγότερο από 2 χρόνια και 86000χλμ, ακούστηκε τρίξιμο κάθε φορά που έστριβε το τιμόνι, σαν σχοινί που τεντωνόταν γύρω από κορμό δέντρου, για όσους ξέρουν τον ήχο. Αργότερα (δυστυχώς ΜΕΤΑ την 1η επίσκεψη στο συνεργείο) συνειδητοποίησα πως ο ήχος εμφανιζόταν μόνο αφού το αυτοκίνητο είχε κινηθεί αρκετά, δεν ακούγεται μόλις ξεκινάς και είναι κρύο. Το πηγα στο DIM στη Λυκόβρυση, 'ένα σφιξιματάκι μόνο ήθελε' μου είπε ο αρχηγός τους και (δεν τον πίστεψα, αλλά) έφυγα. Αντικατέστησαν μάλιστα δωρεάν το καπάκι από το δοχείο υγρού πλύσης καθαριστήρων που 'είχε χαιρετήσει', άγνωστο πως. Επιστρέφοντας σπίτι καμμιά ώρα μετά, να σου πάλι ο θόρυβος. Το επόμενο πρωί τους ειδοποιώ ξανά και μια βδομάδα και 1000χλμ μετά (είπαμε, ενέχει θέση εργαλείου, είναι διαρκώς στο δρόμο) τους το πήγα σήμερα, όπου αποφάνθηκαν ότι έχουν παραγγείλει πιατέλα μπροστινής ανάρτησης και θα μου τα αντικαστήσουν εντός εγγύησης. Περισσότερα όταν έχουμε νέα. Ορέστη, μήπως σου έχει παρουσιάσει κάτι ανάλογο ή έχεις ακούσει κάτι σχετικά; Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα γιατί το αυτοκίνητο το έχω καθημερινή ανάγκη και για να λέμε και την αλήθεια, 1η φορά πήρα ρενό και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, μόνο 1 εταιρικό 106 που ήταν σούργελο και το σμαρτ μου είχαν παρουσιάσει προβλήματα.
Πέμπτη 23/8 ξανά στη DIM για αλλαγή στα πιατέλα και σέρβις 90.000 με κόστος 220€. Δυστυχώς η αλλαγή των πιατέλων δεν είχε αποτέλεσμα, το πρόβλημα παραμένει. Παρατηρώ πως το ΕΑ ελαστικό παρουσιάζει ανομοιόμορφη φθορά, με έντονο σημάδι στον εξωτερικό 'ώμο', κάτι που δείχνει σφάλμα στη γεωμετρία της ανάρτησης, αφού το ΕΔ δεν παρουσιάζει ανάλογη όψη. Το άφησα σήμερα πάλι στη DIM και ελπίζω πως το πρόβλημα θα λυθεί (όπως μου είπαν έκαναν ήδη ευθυγράμμιση και γρασάρισμα της κρεμαγιέρας), διότι έληξε πλέον η 2ετής εγγύηση και για την οποιαδήποτε ζημιά θα πρέπει να πληρώνω ο ίδιος. Το κακό είναι πως θέλω να αλλάξω λάστιχα και λυπάμαι να βάλω καινούριο και να το δω φαγωμένο σε 1000 χλμ. χρήσης. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να στείλω email στη μαμά εταιρεία στη Γαλλία.
Παρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο, το οποίο, όπως είπαμε, έκανε ευθυγράμμιση και γρασάρισμα της κρεμαγιέρας. Το πρόβλημα δεν υφίσταται πλέον ή τουλάχιστον δεν το αντιλαμβάνομαι εγώ. Πάντως τις επόμενες εβδομάδες θα βάλω νέα ελαστικά και θα δούμε εάν έχει λυθεί εντελώς το ζήτημα.
Πιθανα ειναι ευθυγραμμιση
Έχει χρειαστει και το δικο μου ήδη μια πολυ νωριτερα σε χιλιόμετρα απο σένα Paddler
Και μαλιστα όχι απλα χρειάστηκε αλλα ο τροχός κοιταγε εντελως αλλου
Μακαρι να λυθει συντομα και να βρουν τι είναι
Ο μονος λογος να παραμορφώνει έτσι το ένα λαστιχο το αμαξι νομιζω ειναι ευθυγραμμιση
Δεν μπορώ να σκεφτω κατι άλλο καθως το αμαξι είναι ατρακαριστο άρα δεν παιζει το σασί να ειναι στραβό και να προκαλει όλο αυτο
Edit Παντως ένα τριξιμο καινει και το δικο μου τιμονι απο την αρχή αλλα μου είχαν πει ότι στα τερματα που το κανει ειναι φυσιολογικοΠιθανότατα έχεις δίκιο φίλε. Όμως επειδή το δικό μου γράφει πολύ χαλαρά και όχι ζορισμένα χιλιόμετρα, μου κάνει εντύπωση το γεγονός πως χρειάζεται ευθυγράμμιση και μάλιστα ήταν τόσο εκτός ορίων. Τα διάφορα vw που έχουν περάσει από την οικογένεια (και τα χέρια μου) δεν παρουσίασαν ποτέ κάτι ανάλογο. Ελπίζω μόνο να μη μετανοιώσω που αγόρασα renault.
-
Paddler καλα θα κανεις να μην ανυσηχεις
Καπου το διαβασα ότι παρουσιάζεται και στο εξωτερικο ότι δηλαδη χάνει εύκολα τη ευθυγραμισση του το αμαξι
Δεν ξερω το γιατι αλλα έχει συμβει σε αρκετα κι αναφερεται και σαν ας πουμε αδυνατο σημειο
Πάντως οκ αν δινουμε και 30 ευρω μια στο τόσο οκ σιγα το θέμα(ψιλομαλακια οκ αλλα σιγα το έξοδο)
Το αμαξι είναι μεχρι τώρα αλεξισφαιρο και στα χέρια μου τουλαχιστον φέρνει έυκολα εις περας την αποστολη για την οποία το πήρα όπως πιστευω και στα δικα σου
Καλη συνεχεια και πολλα απροβληματιστα χιλιόμετρα να έχουμε
Απο μενα τα καλυτερα για το αμαξακι αυτο καθως κανει και πραγματα για τα οποία δεν έχει φτιαχτει και δεν το περίμενα -
Δεν είναι 30€, αλλά 65€, τόσα χρεώνει η DIM! Αυτό που είχα σκεφτεί, είναι να άλλαζα το ΕΔ με το ΕΑ (με ξεζαντάρισμα, λόγω φοράς) και όταν τους είπα να το κάνουν προκειμένου να δούμε αν θα εμφανιζόταν ξανά το πρόβλημα, μου ζήτησαν για αυτήν την αλλαγή 45€+ΦΠΑ! Εννοείται πως αρνήθηκα. Με τέτοια τιμολογιακή πολιτική, άντε να δούμε τα κοστολόγια μετά το πέρας της εγγύησης...
-
Παρουσιαστηκε στην Κορεα το 'αντι-Fluence' f/l απο την Samsung με προσοψη σαν του Koleos f/l. Μαλλον ετσι θα ειναι και σαν 'Renault' και οχι σαν το νεο Clio-Dezir.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Παρουσιαστηκε στην Κορεα το 'αντι-Fluence' f/l απο την Samsung με προσοψη σαν του Koleos f/l. Μαλλον ετσι θα ειναι και σαν 'Renault' και οχι σαν το νεο Clio-Dezir.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Κωστα δεν νομιζω γιατι και το πρωτο Sm3 αν θυμασαι διαφορετικο ήταν απο το ευρωπαϊκο Fluence
Δεν παίζει να το δουμε έτσι πιστευω εγω -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Δεν είναι 30€, αλλά 65€, τόσα χρεώνει η DIM! Αυτό που είχα σκεφτεί, είναι να άλλαζα το ΕΔ με το ΕΑ (με ξεζαντάρισμα, λόγω φοράς) και όταν τους είπα να το κάνουν προκειμένου να δούμε αν θα εμφανιζόταν ξανά το πρόβλημα, μου ζήτησαν για αυτήν την αλλαγή 45€+ΦΠΑ! Εννοείται πως αρνήθηκα. Με τέτοια τιμολογιακή πολιτική, άντε να δούμε τα κοστολόγια μετά το πέρας της εγγύησης...Εγω πάντως τέτοιοες εργασίες εκτος θα τις κανω απο εδώ και περα και καλα που είπες τιμη γιατι εμενα έγιναν εντος εγγυησης αυτα
Άκου 50 και ευρω για να μεταφερουμε ένα λαστιχο
Σε παραλληλο σύμπαν ζουν αυτοι ή σε άλλη χώρα? -
Πολλά εξουσιοδοτημένα είναι εκτός χρόνου και τόπου...ακόμη!
-
Γιατι πότε ήταν ρε samatista για να ειναι τωρα?
Όσο θυμαμαι εγω ουτε ήξεραν τι χρέωναν -
Απλά σε τέτοιες περιόδους να μην απορούν γιατί οι περισσότεροι βαράνε μύγες.
Στις εποχές των παχιών αγελάδων υπήρχε κόσμος που τα έσκαγε χωρίς να το ψάχνει πολύ. -
Υπάρχει κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Renault που να παρέχει σαφώς οικονομικότερες υπηρεσίες σε σχέση με τα υπόλοιπα επίσημα service? ή λέω ανέκδοτα??
Edit: Ευχαριστώ για τα
pm.
Καλύφθηκα ομως δεν μπορώ να απαντήσω από την συσκευή μου και το tapatalkΣτάλθηκε από το MT15i μου με tapatalk2
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Παρουσιαστηκε στην Κορεα το 'αντι-Fluence' f/l απο την Samsung με προσοψη σαν του Koleos f/l. Μαλλον ετσι θα ειναι και σαν 'Renault' και οχι σαν το νεο Clio-Dezir.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Κωστα δεν νομιζω γιατι και το πρωτο Sm3 αν θυμασαι διαφορετικο ήταν απο το ευρωπαϊκο Fluence
Δεν παίζει να το δουμε έτσι πιστευω εγωΜέχρι που βγήκε το Koleos f/l και σαν Samsung και σαν Renault.
Θα δούμε σε λίγο καιρο (ή μερες)! -
Δεν νομιζω.Έχουν διαρευσει φωτογραφίες με καμουφλαρισμενο με το νεο σήμα που έχουν μπει κι εδω
Δεν νομιζω να το βαλουν έτσι άδε που θα είναι και τρομερα παρατερω σε σχέση με τα αλλα
Ειδωμεν βεβαια -
Από τις spy photos είδαμε ότι δεν έχει γρίλια αλλά σήμα σαν το νέο Clio IV και facelift Espace.
-
-
Αυτό ΔΕΝ είναι το f/l!!!
-
Η αλήθεια ειναι πως όχι
Για κάψιμο ειναι βασικα
Renault Fluence