-
Ο χρήστης GINOGRAM έγραψε:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ FORD MAVERICK TI PROTEINETE
Κανείς δεν μπορεί να σου πρωτινή!.
Δεν ξέρουμε πως οδηγείς και που πας!.
Δεν ξέρουμε τι χρήματα θέλεις να διαθέσεις.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αν εννοεις για τα de carbon εχεις καποιο τηλ. στην Αθηνα που να τα εχει ;;;;
Γνωριζεις θα κυκλοφορησουν παλι στην αγορα μια και αγοραστικαν απο (ισπανους ή ιταλους);;;
Διαβάζοντας το πρωί το ποστάρισα σου, ρώτησα. Μόνον λίγα νούμερα υπάρχουν.
Δεν γνωρίζουν για την παραγωγή πότε θα αρχίσει και από πού.
Α.Προσωπικα μου αρεσαν σαν αμορτισερ φθηκα και καλα. Ευχαριστω για το ψαξιμο, αν μαθεις τιποτα άλλο ενημερωσε.
-
Πριν από λίγο καιρό άλλαξα τα μαμά ελατήρια του αυτοκινήτου (VW Eos 1.4/08) αντικαθιστώντας τα με Eibach (Pro Kit) πάντα μέσα στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, χαμηλότερα κατά 3,5cm.
Όλο αυτό το διάστημα δούλευαν με τα μαμά αμορτισέρ τα οποία όπως είναι φυσικό πιέζονται πολύ και κάποια στιγμή θα χάσουν τα λάδια τους και θα κλατάρουν. Παρ'ότι γνώριζα τους κινδύνους που είχε αυτή η αλλαγή, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μέχρι και σήμερα είναι άψογη (ή τουλάχιστον όχι επικίνδυνη) ίσως και λόγω του ήρεμου τρόπου οδήγησης. Επειδή όμως θεωρώ ότι η ασφάλεια είναι το σημαντικότερο, αποφάσισα να αλλάξω και τα αμορτισέρ, βάζοντας κάποια που θα είναι πιο κατάλληλα με τα νέα ελατήρια.
Θα ήθελα λοιπόν γνώμες ή και εμπειρίες σχετικά με τις διάφορες μάρκες αμορτισέρ και προτάσεις επιλογής, έχοντας ως βασικό κριτήριο την (κατα το δυνατό) διατήρηση της άνεσης - δεν το γονατίζω το αυτοκίνητο, οδηγώ ήρεμα και δε θέλω να μου γίνει 'κούτσουρο'.Από όσους έχω ρωτήσει, για το αυτοκίνητο μου, οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι τα Bilstein και τα Sachs.
-
Το ραλλύ που είχαμε την μετατροπη στην ανάρτηση έχει γράψει περισσότερα από 3000 χλμ, η άνεση του είναι πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου χωρίς κοπανήματα και άλλα παρατράγουδα, παραμένοντας de κάρτ χωρίς να γέρνει με αμεσότητα στο τιμόνι του που ξαφνιάζει, η μετατροπή πέτυχε απόλυτα, το αμάξι είναι αξνώριστο σε σχέση με τα άλλα ραλλάκια, με λίγα λόγια έχει αγωνιστικό στήσιμο με πρωτόγνωρη άνεση. Πίσω φοράει Bilstein group N και σε συνδιασμό με τους 4 καμπανάτους δίσκους κάνει τα χειρότερα.
-
Έχω ένα mazda 3 1600 κυβικά και μετά από 168.000 χλμ πάω για αλλαγή αμορτισέρ, αφού το μπροστινό του οδηγού ξέρασε λάδι.
Με ενδιαφέρει η απουσία πλεύσεων και η ακρίβεια στο τιμόνι που είχα με τα μαμά fomoco (τσέχικα), αλλά θέλω κάτι πιο άνετο στο δρόμο αφού υπάρχει πρόβλημα υγείας.
Επιλογές που έχω σκεφτεί:
Μαμά αμορτισερ από τη mazda - πολλά τα λεφτά Άρη - ζητάνε 700-730 ευρώ περασμένα.
Δυστυχώς ελαφρώς μεταχειρισμένα δεν βρέθηκαν.Και δεν παίρνω καλύτερα fsd??? Ξέρω ότι κρατάνε καλά, αλλά και ότι είναι αρκετά ισορροπημένα σε άνεση. Στην άλλη άκρη του ατλαντικού τα θεωρούνε τα καλύτερα για το αμάξι μας, μα αλλάζουν την αίσθηση του τιμονιού προς το απόμακρο...
Τιμή 720-40 περασμένα.Τα kyb excel - g, τα λεγόμενα must σε κάθε ιαπωνική βάρκα... Σκληρότερα από τα μαμά κατά 15-20% από ότι διαβάζω. Η άνεσή του σίγουρα χειρότερη απο τα (ήδη σκληρά για τα γούστα μου) μαμά. Τα δοκιμάσανε φίλοι στο ίδιο αμάξι και ξέρω... Γύρω στα 360 περάσμένα.
Μonroe original - μόνο αυτά βγαίνουν για το 3άρι- Μαλακά και ανθρώπινα από ότι λέει ένας που ξέρω ότι τα έβαλε, αλλά λίγο χειρότερα στις κλήσεις. Τιμή 310-330 ευρώ περασμένα
Sachs Super touring - Θεωρούνται σχετικά μέτρια σε σκληρότητα γενικώς- Σε 3άρι κάποιοι αμερικάνοι που τα φορέσαν, είπαν ότι είναι καλύτερα από τα μαμά σε άνεση και πολύ καλά στην αίσθηση τιμονιού. Δυστυχώς Ελλάδα δεν βρίσκονται πλέον εύκολα. Βρήκα μόνο τα μπροστινά καταραμένη κρίση.
Επίσης όλοι οι μάστορες μου λένε οτι πάνε σε ευρωπαϊκά αμάξια.Ώσπου ένας φίλος μου είπε:** Sachs = Boge**
Μιλάμε για τα** boge automatic** που θεωρητικά είναι ίδια με τα sachs super touring. Όλα λέει τα sachs έχουν ταμπελάκια ή χάραξη boge... Tιμή 280-310 ευρώ περασμένα. Με προβληματίζει το γεγονός ότι οι μάστορες για άλλα αυτοκίνητα τα θεωρούνε μαλακά...
Να τονίσω ότι μιλάμε πάντα με μαμά ελατήρια
Αφού δεν υπάρχουν τα φράγκα για μαμά ή fsd και αποκλείουμε τα ξερά kyb και τα ανύπαρκτα sachs, είμαι μεταξύ
boge automatic και monroe original.Ποια από τα δύο θεωρείτε ότι θα δώσουν αυτό που θέλω, δηλ άνεση στο ελληνικό καλντερίμι (η λέξη δρόμος ή άσφαλτος είναι ευφημισμός )
και χαμηλές κλίσεις στις στροφές όπως το εργοστασιακό setup?
Aπό αντοχή σε λακούβες - χιλιόμετρα?Δεν τρέχω γενικώς, αλλά την ικανότητα του 3αριού να πιέζει με ασφάλεια στο στροφιλίκι δεν θέλω να τη χάσω.
Άλλωστε μένω Καβάλα και το terrain είναι αρκετά απαιτητικό -
Γράψε ποιο πολλά. Μοντέλο χρονολογία. Αριθμό μηχανής. Τα τελευταία 8 γράμματα του σασί. Για να ψάξω για σένα από τεχνικής απόψεις.
Α. -
monroe για ανεση, απλα θα τα αλλαξεις νωρις.
-
kyb γιατι θα ειναι σφικτο το αμαξι στο στριψιμο. Εκτος αν ειναι εντονο το προβλημα υγειας.
Μια ερωτηση γενικη, οταν τοποθετουνται αμορτισερ ιδιας μαρκας σε 2 διαφορετικα αμαξια και στο ενα ειναι βαρκα και στο αλλο σφικτα ειναι καθαρα θεμα ελατηριου ή εχει αλλο set up η αναρτηση για καθε μοντελο που προοριζεται; -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Γράψε ποιο πολλά. Μοντέλο χρονολογία. Αριθμό μηχανής. Τα τελευταία 8 γράμματα του σασί. Για να ψάξω για σένα από τεχνικής απόψεις.
Α.Mazda 3 sedan 1.6lt 2004 κινητήρας Z6. Τα υπόλοιπα με pm
Γενικώς το δίλημμα είναι
monroe vs boge aka sachs
ποιο είναι καλύτερο για κοντρολαρισμένη πάντα άνεση?
Ποιο αντέχει περισσότερο?
Θεωρώ ότι για να αξίζει τα λεφτά του πρέπει να πηγαίνει άνετα στις 100.000 χλμ στους Ελληνικούς δρόμους (ε καλά χωρίς να καβαλήσει κανείς λακούβες - πηγάδια και χαντάκια - τσιμενταύλακες χαχα)Έχω βρεί τους on-line καταλόγους όλων των εταιριών που ανέφερα παραπάνω και τους κωδικούς για το αμάξι μου. Το περίεργο είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις βλέπε sachs -boge δίνουν το ίδιο αμορτισέρ από το 1,4 μέχρι και το mps!!!
kyb γιατι θα ειναι σφικτο το αμαξι στο στριψιμο. Εκτος αν ειναι εντονο το προβλημα υγειας.
Μια ερωτηση γενικη, οταν τοποθετουνται αμορτισερ ιδιας μαρκας σε 2 διαφορετικα αμαξια και στο ενα ειναι βαρκα και στο αλλο σφικτα ειναι καθαρα θεμα ελατηριου ή εχει αλλο set up η αναρτηση για καθε μοντελο που προοριζεται;H kyb έχει μπερδέψει τα αυτοκίνητα μου φαίνεται...
Στα περισσότερα οικογενειακά αυτοκίνητα - βάρκες πράγματι χρειάζονται 10-15% σκληρότερα αμορτισέρ. Στα mazda όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα. Σχεδόν έχουμε σπορ ανάρτηση από τη μαμά. Ειδικά το 1ης γενεάς 3άρι ήταν θεόξερο με τον κανονικό αέρα στα λάστιχα - 32 psi. Όπότε + 10 % σκληρότητα έρχονται και κάνουν το αμάξι άμαξα του 1920!
Υπάρχει ζήτημα με τους κραδασμούς οπότε τα ξεχνάμε. Θα μας τα φάνε οι φυσιοθεραπευτές και οι χειρουργοί...Πχ οδήγησα πριν μερικά χρόνια το Golf gt 170 ps έκδοση sportline και η ανάρτηση ήταν πραγματικά χαλί Περσίας σε σχέση με το δικό μου!?
Yποθέτω ότι οι εταιρίες aftermarket αμορτισέρ έχουν τα στοιχεία για τις πιέσεις και δυνάμεις των εργοστασιακών αμορτισέρ και παίζουν λιγάκι, ανάλογα με αποτέλεσμα που θέλουν να πετύχουν. Πραγματικά δεν ξέρω αν όλες έχουν τέτοιο πρόγραμμα R&D ώστε να δοκιμάζουν όλα τα αμορτισέρ σε κάθε αμάξι που εξοπλίζουν, κάνοντας πραγματικές δοκιμές για κάποια χρονική περίοδο.
-
Πάνο μου. Ρώτησα 3 προμηθευτές μου που φέρνουν άλλες μάρκες. Όλοι και οι τρις, μου πρότειναν, KAYABA XL μαύρα!. Ξέρουν ότι το να μου προτείνουν και να πέφτουν έξω θα τους κοστίσει….
400ε ανωτάτη λιανική μετά φόρου. Έχουν καλή προμήθεια, οπότε ο συνάδελφος που θα σου τα περάσει, δεν θα πάρει επιπλέον χρήματα.
Πάντα με τα μαμά ελατήρια.
Αντώνης. -
Ευχαριστώ πάρα πολύ Αντώνη για το χρόνο που αφιέρωσες! Και για την ειλικρίνεια σου!!!
Αυτό το kyb excel-g ή θάνατος πάντως δεν το καταλαβαίνω γιατί προσωπικά δε με βολεύει. Κάθε αμάξι δεν είναι βάρκα για να το σκληρήνουμε κι άλλο. Ναι είναι καλής ποιότητας και γερά και μέχρι τέλους έχουν την ίδια σχεδόν συμπεριφορά πριν τα φτύσουν.
Πριν 2 χρόνια περίπου όσο τα οικονομικά όλων μας ήταν διαφορετικά έκανα και μια επίσκεψη στον Κο Κυρλαγκίτση. Με απέτρεψε για ρυθμιζόμενη αλλά και για custom, διότι με τις δοκιμές άνοιξε-κλείσε τα φτιαχτά bilstein, το κόστος εύκολα μπορούσε να πάει στα 700+ Το να φτιάχτεί μια σκληρή ανάρτηση είναι σχετικά εύκολο, τα κάνεις όλα τέζα και τελείωσε. Η σωστή ισορροπία με την άνεση είναι η μαγκιά.
Επίσης κάπου άκουσα για τα kyb ότι φτιάχνονται σε Ισπανία, Τουρκία κτλ. Φυσικά και οι υπόλοιποι τα φτιάχνουν στις τέσσερις άκρες του ορίζοντα...
Μάλλον για τα boge θα πάω...
-
σε accent του 2001 τι αμορτισερ να βαλω? τα αυθεντικα εχουν 270 και τα kayaba monroe 220 . ρωτησα σημερα και σε ενα μαγαζι και μου προτειναν κατι γερμανικα νομιζω al-ko λεγονται.... πρεπει να αλλαξω και σινεμπλοκ και top mounts μαζι?
ποια μου προτεινετε ? θελω να ειναι φθηνα και να ειναι ανετα αν γινεται να βγαλουν και αρκετα χιλιομετρα..... -
Oι τιμες ειναι με την τοποθετηση?
-
οχι μονο ανταλλακτικα.... τοποθετηση θα την κανει ο θειος μου τζαμπα....
-
kyb excel g ειναι οτι καλυτερο
-
Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?Μάλλον το δεύτερο......
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?
Μάλλον το δεύτερο......
….μάλλον αυθαίρετο και ανακριβές!.....
Το βάρος που δίνει ένας κατασκευαστής υδραυλικών χαλινωτήρων, δίνετε για να πουλήσει κατά το μάλλον και ήττον στης βιομηχανίες της περιοχής του, ως πρώτη τοποθέτηση. Εκεί στρέφετε το τμήμα μελετών του.
Τώρα η BILSTEIN, δίνοντας έμφαση στης extreme περιπτώσεις που της παρουσιάζονται, καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων, μα επιλεκτικά.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?
Μάλλον το δεύτερο......
….μάλλον αυθαίρετο και ανακριβές!.....
Το βάρος που δίνει ένας κατασκευαστής υδραυλικών χαλινωτήρων, δίνετε για να πουλήσει κατά το μάλλον και ήττον στης βιομηχανίες της περιοχής του, ως πρώτη τοποθέτηση. Εκεί στρέφετε το τμήμα μελετών του.
Τώρα η BILSTEIN, δίνοντας έμφαση στης extreme περιπτώσεις που της παρουσιάζονται, καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων, μα επιλεκτικά.
Α.Τι ειναι ο χαλινωτηρας;Αμορτισερ εννοεις;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτο που λενε συνεχως οι μαστορατζες οτι τα kyb ''ταιριαζουν'' καλυτερα σε ασιατικα αυτοκινητα, ενω bilstein, sachs σε ευρωπαικα στεκει ή ειναι αλλη μια ημιμαθεια απο τις πολλες?
Μάλλον το δεύτερο......
….μάλλον αυθαίρετο και ανακριβές!.....
Το βάρος που δίνει ένας κατασκευαστής υδραυλικών χαλινωτήρων, δίνετε για να πουλήσει κατά το μάλλον και ήττον στης βιομηχανίες της περιοχής του, ως πρώτη τοποθέτηση. Εκεί στρέφετε το τμήμα μελετών του.
Τώρα η BILSTEIN, δίνοντας έμφαση στης extreme περιπτώσεις που της παρουσιάζονται, καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων, μα επιλεκτικά.
Α.Τι ειναι ο χαλινωτηρας;Αμορτισερ εννοεις;
Σίγουρα έχεις πάει φαντάρος……. Στην Τρίπολη το έμαθα!. 1967!.
Α
Περί Αναρτήσεων