-
Συγνωμη για το εκτος θεματος, ειχα παει τσοπελογιαννη για σερβις στο ac ελγχο φρεον κτλ και μου εβγαλε αχρηστο τον συμπιεστη οτι ειναι αρπαγμενος και μετα βιας θα βρουμε μτχ με 400 ευρω...σε καινουριο αμαξι ολα αυτα..ενος χρονου..προσωπικα το θεωρησα προσβολη, πρεπει να με νομιζε διανοητικα καθυστερημενο για να μου λεει τετοιες μπαρουφες.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Συγνωμη για το εκτος θεματος, ειχα παει τσοπελογιαννη για σερβις στο ac ελγχο φρεον κτλ και μου εβγαλε αχρηστο τον συμπιεστη οτι ειναι αρπαγμενος και μετα βιας θα βρουμε μτχ με 400 ευρω...σε καινουριο αμαξι ολα αυτα..ενος χρονου..προσωπικα το θεωρησα προσβολη, πρεπει να με νομιζε διανοητικα καθυστερημενο για να μου λεει τετοιες μπαρουφες.κ στον αδελφό μου κατι παρόμοιο έκανε, σε παλιότερο αμάξι βέβαια. Δυστυχώς ο bro του έσκασε αρκετά λεφτά πριν τον πάρει χαμπάρι τι @ρχίδι είναι.
Bάζει κ υγραεριο ο κόπανος. αλλά τον έχει πάρει χαμάρι ο κόσμος (τουλάχιστον στη μεταμορφωση) τί λαμόγιο είναι κ δεν δουλευει, παρά τις διαφημίσεις κ τις προσφορές
το καλό με την κρίση είναι ότι θα κλείσουν οι μαλάκες -
Επί του θέματος.... για να μην ξεχνιόμαστε!
Η επισκευή ολοκληρώθηκε (Δευτέρα πρωί τους το πήγε σήμερα το πρωί στις 9 ήταν έτοιμο).
Το πήγε στο ψιλοεπίσημο όπου το πάει τόσα χρόνια, δεν ενδιαφέρθηκε για εναλλακτικό συνεργείο που θα της πρότεινα.
Η κεφαλή πήγε σε ρεκτικφιέ και πλανίστηκε 0,1 χιλιοστά μου είπαν.
Αλλάχτηκαν φλάντζα (η παλιά σε ένα σημείο σε ακραίο κύλινδρο κοιτώντας προς τον άλλον είχε διαρροή και δεν γυάλιζε ο δακτύλιος, ό,τι καταλάβατε καταλάβατε και είχε αρκετή σαπίλα γενικά), αντλία ψυκτικού (τα πτερύγια της παλιάς είχαν ψωριάσει, σκουριάσει και η επιφάνεια πολύ άγρια), ο θερμοστάτης και επί τη ευκαιρία (140.000χλμ έχει τελικά) βάλανε και τσιμουχάκια βαλβίδων και εκκεντροφόρου.
Η αδελφή μου θα το έπαιρνε σήμερα και μπορεί να πήγαινε και ταξίδι κατευθείαν... της είπα ότι αν δεν έχουν κάνει καμιά πατάτα το αυτοκίνητο θα πρέπει να πηγαίνει καλύτερα κι από καινούργιο (λόγω αυξημένης συμπίεσης). -
Ποσο πηγε το μαλλι τελικα;;
-
Νομίζω ήταν 560 συνολική τελική τιμή.... Ας ελπίσουμε ότι έπιασαν τόπο...
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
αν αλλαξε αντλια πριν 6μηνες μην την αλλαζεις αλλα θερμοστατη σιγουρα θα τον αλλαξεις επηρεαζεται σημαντικα η λειτουργικοτητα του μετα απο υπερθερμανση,περιπτωσεις που μετα απο υπερθερμανση ανοιγει γρηγοροτερα και το αυτοκινητο αργει να πιασει την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας,ισως να ηταν και ο λογος που εκαψε φλατζα αργισε να ανοιξει η εχει πεσει η αποδοση του ψυγειου νερου σε συνδυασμο με τον υψηλο θερμοστατη 89 βαθμους(αν μπορεσουν να βρουν ενα με 82βαθμους....) που τα φοραει η εταιρεια και να λειτουργουσε το αυτοκινητο με πραγματικες θερμορασιες 97-100βαθμους και ας εδειχνε ο δεικτης θερμοκρασιας οπως και στα περισσοτερα οτι ολα πανε ρολοι
οσο για την αντλια εχει ο-ring και αν σηκωσε πιεσεις το κυκλωμα υπαρχει περιπτωση να εχει χασει την ελαστικοτητα του αν δεν εχει αλλαχτει τα τελευταια 50.000χιλιομετρα καλα θα ηταν να αλλαχτει
μιλαμε για ενα 60αρι επιβαρυνση που αφορα το συστημα ψυξης και εστω ενα απο τα 2 να εχει χαλασει μεσα σε 1-2 μηνες θα εχει παει στραφι ολη η εργασια των 250ΕΑυτό ρε φίλε για τον δείκτη θερμοκρασίας που ενώ το νερό μπορεί να βράζει ενώ ο δείκτης θερμοκρασίας να μην το δείχνει μου το είπε και ο ηλεκτρολόγος όταν χάλασε ο δείκτης θερμοκρασίας. Γιατί το κέρατό μου να μην δείξει ο δείκτης θερμοκρασίας την υπερθέρμανση; Δε μπορώ να το καταλάβω από τη στιγμή που υπάρχει αισθητήρας στον θερμοστάτη.
Υπάρχει τρόπος να βλέπω την θερμοκρασία του νερού με άλλον τρόπο; -
οργανακι εξτρα με φωτεινη και ηχητικγ ειδοποιηση οταν ξεπερασει τους χ βαθμους (ρυθμιζεται) το αλαρμ
-
Ας αλλαξει μοτερ!
πιο φθηνα θα ερθει -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
οργανακι εξτρα με φωτεινη και ηχητικγ ειδοποιηση οταν ξεπερασει τους χ βαθμους (ρυθμιζεται) το αλαρμΔε θα παιρνει και αυτό θερμοκρασία από εκεί που παίρνει ο δείκτης θερμοκρασίας δλδ από τον θερμοστάτη αν δεν κάνω λάθος;
-
Εγώ έχω το scanguage 2 και ενώ το νερό μπορεί να παίζει από 82 - 100 (μποτιλιάρισμα), ο δείκτης μένει στην ίδια θέση.
-
Και πολύ καλά κάνε ο δείκτης σου
Aντε πες μου εσυ τώρα τι να εξηγήσεις......
Tragik ρεεεεεε -
Πλέον σε πολλά αυτοκίνητα είναι έτσι ρυθμισμένο. Οι θερμοστάτες έχουν ηλεκτρονικό έλεγχο και μπορεί να ρυθμίζουν από 85-115 ανάλογα με φορτίο, στροφές κλπ συνθήκες για οικονομία και καυσαέρια και ο απλός οδηγός δεν χρειάζεται να πανικοβληθεί βλέποντας τη βελόνα να πηγαίνει πάνω κάτω.
Ακόμα όμως και με κοινό θερμοστάτη από πχ 85-100 που θεωρούνται φυσιολογικές θερμοκρασίες λειτουργίας η βελόνα μένει στη μέση για να ξέρεις ότι είσαι στα φυσιολογικά. Δυστυχώς αυτό δεν απέχει καθόλου από την πλήρη κατάργηση του οργάνου και αντικατάστασή του με απλό λαμπάκι....
Στο κρυφό μενού του αυτοκινήτου μου είδα ότι το όργανο ανεβαίνει στη μέση από αρκετά πριν τους 90 και μένει εκεί μέχρι τους 104 που έχει τύχει να κοιτάξω. -
Εγώ το ανέφερα για τον φίλο παραπάνω που θέλει να βλέπει ακριβώς τη θερμοκρασία και όχι στο περίπου με βάση τον δείκτη.
-
Οταν ομως κινηθει αυτος ο ''αναισθητος'' δεικτης, μηπως ειναι πλεον αργα για την φλάτζα? Η εχει προνοησει και για αυτο ο κατασκευαστης?
Θελω να πω, στο παλιο μου αμαξι ο δεικτης δουλευει σαν στροφομετρο που λεει ο λογος, ολο πανω κατω ειναι, αλλα ετσι με κανει να τον παρατηρω σε συνθηκες μποτιλιαρισματος, ζορισματος, κτλ και τον παρατηρω μεχρι να επανελθει στα φυσιολογικα επιπεδα.
Στο νεο αμαξι ομως οπου η βελονα ειναι κοκκαλομενη δεν την παρατηρω σχεδον ποτε, οταν ομως γινει η στραβη και χασω νερα.....απλα δεν θα το δω εγκαιρα.
-
Αυτός είναι και ο γενικότερος φόβος και δυστυχώς δεν νομίζω να μπορούν να μας απαντήσουν εγγυημένα...
Θεωρούν ότι οι περισσότεροι έτσι κι αλλιώς δεν το πολυκοιτάνε οπότε σου λέει δεν έχει νόημα... -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Συγνωμη για το εκτος θεματος, ειχα παει τσοπελογιαννη για σερβις στο ac ελγχο φρεον κτλ και μου εβγαλε αχρηστο τον συμπιεστη οτι ειναι αρπαγμενος και μετα βιας θα βρουμε μτχ με 400 ευρω...σε καινουριο αμαξι ολα αυτα..ενος χρονου..προσωπικα το θεωρησα προσβολη, πρεπει να με νομιζε διανοητικα καθυστερημενο για να μου λεει τετοιες μπαρουφες.Σχετικά με τον Τσοπελογιάννη και το υγραέριο θέλω να πω ότι έκανα εγκατάσταση σε ένα RAV4 (LANDIRENZO) και το αμάξι δουλεύει ρολόι.... Δεν αντιμετώπισα το παραμικρό.... Μου φάνηκαν πολύ καλοί στη δουλειά τους.
-
Κυριοι καλημερα σας
Λοιπον , εχω ένα γενικο συνεργειο στην Ν.Ιωνια εδώ και πανω απο 20 χρονια .
Παιρνω θεση διοτι εδώ και καιρο δεν δέχομαι πλεον να γραφονται μαλακιες και να σπιλωνονται καταξιωμενοι επαγγελματιες με τεράστια εμπειρία σε οποιαδήποτε αγορά και αν δραστηριοποιείται ο καθενας τους, από ατομα τα οποία κρυβονται πίσω από την ανωνυμια που τους παρεχει και τους φιλοξενει το κάθε μπλογκ .Λοιπόν όπως και εγώ ετσι και πάρα πολλοί συνάδελφοι όταν είχαμε η έχουμε καποιο ιδιαίτερο προβλημα με αυτοκινητα πελατων μασ « όχι απλα να βαλουμε φρεον » πηγαινουμε στον τσοπελογιαννη που οι ανθωποι μας δίνουν οικονομικες λύσεις και εύστοχες διαγνώσεις σε κάθε μας πρόβλημα .
Αυτοί οι άνθρωποι ασχολούνται πανω από 20 χρονια με ότι κανουν και το ξερετε πολύ καλα ότι το κανουν σωστα διότι όποιος δεν είναι καλός στις μέρες μας έχει και τις ανάλογες συνέπειες .
Τώρα για το εάν έχει δουλειά μαλλον ή δεν είστε από την περιοχή ή έχετε πάρα πολλά χρονια να περασε από την Τατοϊου 101.Ο άνθρωπος έχει σε δυο οικοδομικά γειτονικά του τετράγωνα επεκταθει , και μαλιστα εάν δείτε την κοσμοσυρροή που επικρατεί θα νομίζετε ότι πουλάει δεν ξέρω και εγώ τι.
Και πουτάνες να εξεδιδε τσαμπα πιο λίγη κίνηση θα είχαν πιστεύω .Εάν ο οποιοσδήποτε δεν ξερει την δουλεια την οποία κάνει ή ήταν απατεώνας όπως λέτε ούτε θα πνιγόταν στην δουλεια αλλα ουτε θα ειχε επιβιώσει δεκαετιες ολόκληρες ειδικά στις δυσμενής μέρες για την Ελλάδα που όλοι κοιτάμε να δίνουμε τα λεφτά μας σε αυτούς που τα αξίζουν .
Αυτή η μαλάκια όμως με τα μπλοκ καποια στιγμή πρεπει να σταματήσει , πρέπει να ιπαρξουν νομοι που να μη μπορεί ο καθενας να παίζει με την υπολήψει του κάθε έντιμου ανθρωπου είτε είναι επαγγελματίας ειτε όχι .
Τωρα εαν θελετε να μιλαμε ανώνυμα γιατί σας συμφέρει πολύ ευχαρίστως….Εάν θελετε να σας αναφερω το ποιοι και πόσοι συνάδελφοι μου προτιμούμε να συνεργαζόμαστε με τον τσοπελογιαννη και παλι πολύ ευχαρίστως …
Τωρα εάν θελετε την άποψη του τσοπελογιαννη όταν του το ανεφερα καποια στιγμή , ηταν να μου πει να μην ασχοληθώ .
Αλλα ήμαρτον κυριοι ..
Τα πάντα έχουν τα ορια τους .
-
Ο χρήστης gileras έγραψε:
Συγνωμη για το εκτος θεματος, ειχα παει τσοπελογιαννη για σερβις στο ac ελγχο φρεον κτλ και μου εβγαλε αχρηστο τον συμπιεστη οτι ειναι αρπαγμενος και μετα βιας θα βρουμε μτχ με 400 ευρω...σε καινουριο αμαξι ολα αυτα..ενος χρονου..προσωπικα το θεωρησα προσβολη, πρεπει να με νομιζε διανοητικα καθυστερημενο για να μου λεει τετοιες μπαρουφες.
Σχετικά με τον Τσοπελογιάννη και το υγραέριο θέλω να πω ότι έκανα εγκατάσταση σε ένα RAV4 (LANDIRENZO) και το αμάξι δουλεύει ρολόι.... Δεν αντιμετώπισα το παραμικρό.... Μου φάνηκαν πολύ καλοί στη δουλειά τους.
Μην μπερδεύεται τις αρπαχτές που θέλει να κάνει κάποιος ευρισκόμενος μάλιστα και από θέση ισχύος ( κάτι χάλασε ο πελάτης δεν ξέρει τι χάλασε, του λύνουμε το πρόβλημα και τον χρεώνουμε ανάλογα με το αυτοκίνητο, το ρολοϊ, τον τρόπο που μιλάει και τα ρούχα που φοράει )
Άλλο η αρπαχτή και άλλο η ποιότητα της δουλειάς, ειδικά προς συναδέλφους, όπως και άλλη η ποιότητα της δουλειάς στον περαστικό που τον κόβουμε πως δεν θα τον ξαναδούμε, στην Ελλάδα ζούμε όλοι και ξέρουμε πόσους αετονύχηδες έχει η πιάτσα, όχι μόνο στα συνεργεία και στα ανταλλακτικά, αλλά παντού, από τα θυρωρεία των υπουργείων μέχρι τα ιατρεία και τα νοσοκομεία, δεν φτάσαμε στον πάτο γιατί είμαστε άγιοι, αλλά γιατί κλέβουμε ασύστολα ο ένας των άλλον.
-
Μαστορα,
αυτα που εγραψες καλά, αλλα γραφω και εγω μερικες σκεψεις:- Εδω μεσα θεωρητικα γραφουν ενηλικοι που εχουν τη δικη τους αποψη (λαθος η σωστη) για τα πράγματα. Ασε να λενε.
- Αντιστοιχα, διαβαζουν ενηλικοι, που εχουν την ευθυνη να ξεχωρισουν τι ειναι μπαρουφα και τι οχι. Ασε να βγαλουν ακρη.
- Ενδεχομενως να εισαι ο ιδιος ο Τσοπελογιάννης ή όντως ενας αλλος ανθρωπος, οπως λες. Ο τροπος που το προβάλλεις όμως ειναι λαθος. Η ανωνυμια, προστατευει και εσενα. Αν εισαι ο ιδιος, μπορουσες να μπεις επωνυμα και να αντικρουσεις αν ηθελες. (πραγμα που κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει αλλα τελος παντων).
- Αν εχεις γενικο συνεργειο όπως λες, μεινε, λεγε ποτε-ποτε την αποψη σου, με την ιδιότητά σου, βοηθα οποτε και οσο μπορεις, και κερδισμενοι θα ειμαστε και εμεις και εσυ. Ολο και καποιος θα βρεθει να σε εμπιστευτει, αν ο λογος σου εδω ειναι σοβαρος, μεγαλε πιθανοτητες θα εχεις να εισαι και καλος επαγγελματιας, και αυτο επιβραβεύεται. Σα χωριο ειναι εδω, ο ενας κουτσομπολευει με τον άλλον. Τα καλα και τα κακα νεα μαθαινονται.
Καλως ηρθες!
-
Ο χρήστης mastroras έγραψε:
Λοιπόν όπως και εγώ ετσι και πάρα πολλοί συνάδελφοι όταν είχαμε η έχουμε καποιο ιδιαίτερο προβλημα με αυτοκινητα πελατων μασ « όχι απλα να βαλουμε φρεον » πηγαινουμε στον τσοπελογιαννη που οι ανθωποι μας δίνουν οικονομικες λύσεις και εύστοχες διαγνώσεις σε κάθε μας πρόβλημα .Mastora ενταξει, απο οτι καταλαβαινω το μαγαζι εκει δεν ειναι μονο για να ανενεωνει φρεον και να συντηρει A/C. Ειναι να χοντρες μπαζες... αστο καταλαβα.
Ο άνθρωπος έχει σε δυο οικοδομικά γειτονικά του τετράγωνα επεκταθει , και μαλιστα εάν δείτε την κοσμοσυρροή που επικρατεί θα νομίζετε ότι πουλάει δεν ξέρω και εγώ τι.
Και πουτάνες να εξεδιδε τσαμπα πιο λίγη κίνηση θα είχαν πιστεύω .
Μηχανικό πρόβλημα σε 206. Κάθε άποψη δεκτή!