-
Μπορεί να πεις ότι είναι καλύτερο με την έννοια ότι φροντίζει να επιλέξει τον πιο σωστό τρόπο κατανομής ανάλογα με τη θερμοκρασία. Φυσικά αν εσύ (αψηφώντας τις ιατρικές ή ενεργειακές συμβουλές) θέλεις φούλ κρύο στα μούτρα ο απλός είναι πιο βολικός, πιο άμεσος.
-
Για να καταλαβω. Τα αυτοκινητα που εχουν κλιμα τον χειμωνα δεν φερνουν αερα που εχει ζεσταθει απο την θερμοτητα της μηχανης; Κοινως ειναι τσαμπα.
Αλλα αναβουν κλιματισμο στην θερμανση; Δηλαδη αυξημενη καταναλωση.
Καταλαβα καλα; -
Ο χρήστης orck έγραψε:
Για να καταλαβω. Τα αυτοκινητα που εχουν κλιμα τον χειμωνα δεν φερνουν αερα που εχει ζεσταθει απο την θερμοτητα της μηχανης; Κοινως ειναι τσαμπα.
Αλλα αναβουν κλιματισμο στην θερμανση; Δηλαδη αυξημενη καταναλωση.
Καταλαβα καλα;Περίπου. Αν θες πατάς ένα κουμπάκι και απενεργοποιείται το a/c. Αλλά και πάλι συνεχίζει να δουλεύει ο ανεμιστήρας. Δεν είναι πρόβλημα, αλλά μπορεί με τον ανεμιστήρα να έρχεται παραπάνω αέρας από όσο θα ήθελες. Προσωπικά τονίζω, το να έρχεται απ'έξω και να ζεσταίνεται από τη μηχανή, μου είναι ότι πρέπει τις περισσότερες φορές, και με τον ανεμιστήρα με ενοχλεί. Για το συγκεκριμένο αμάξι(Jazz) με αυτόματο κλιματισμό, για να γίνει αυτό μετά από ψάξιμο βρήκα πως θέλει όλη αυτή τη διαδικασία που περιγράφω πιο πάνω. Κάτι που σε απλό a/c θέλει απλά να έχεις τον διακόπτη θερμοκρασίας στο ζεστό( που συνήθως εκεί είναι το χειμώνα) και απλά να βγάλεις την ανακύκλωση.
-
οχι δεν ειναι ετσι τουλαχιστον στα αυτοκινητα με κλιμα που ξερω εγω.......το χειμωνα το κλιμα απλα σου δινει πιο γρηγορα θερμο αερα μεχρι να ζεσταθει το μοτερ,μετα το κλεινεις και εχεις θερμανση με τον απλο παλιο καλο τροπο ακομη και με φυσικη ροη αερα απέξω
το ιδιο συμβενει και το καλοκαιρι οπου αν θες απλα σου ερχεται αερας εκτος και αν επιλεξεις ανακυκλωση.... -
Είναι σίγουρο ότι φέρνει πιο γρήγορα ζεστό αέρα το clima; Γιατί η λογική λέει πως αν έξω έχει χαμηλή θερμοκρασία, θα δουλεύει αρχικά περισσότερο ώστε να φέρει τη θερμοκρασία της καμπίνας στο επιθυμητό σημείο, και μετά απλά θα τη διατηρεί. Την ίδια δουλειά θα κάνει και το χειροκίνητο πιστεύω αν το βάλεις να δουλεύει στο φουλ, με τη διαφορά πως μετά πρέπει να το χαμηλώσεις εσύ για να μη γίνει πολύ ζεστός ο χώρος.
-
το απλο a/c δεν παραγει θερμο αερα σε αντιθεση με το clima οποτε αυτο που αναφερεις ως χειροκινητο εχει να κανει με θερμανση απο το ζεστο νερο του κινητηρα,σωστα;
το γεγονος οτι το clima θα ζοριστει να ζεστανει την κρυα καμπινα δεν σημενει οτι δεν αποδιδει αμεσα ζεστο αερα..... -
Μα το clima το μόνο που κάνει είναι η αυτόματη αυξομείωση στην ένταση, και λαμβάνοντας υπόψιν ορισμένες παραμέτρους που του έχουν θέσει βάζει αυτόματα να έρχεται ο αέρας απ'εξω κλπ. Φυσικά και βγαίνει ζεστός αέρας στο χειροκίνητο με ενεργοποιημένο το a/c(δεν εννοώ τη θέρμανση από το ζεστό νερό αυτή τη φορά).
-
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να το βάλεις στο φουλ θερμοκρασία, γιατί να ρυθμίζεις εσύ να σου έρχεται στο πρόσωπο, γιατί να μειώνεις ανεμιστήρα... η ιδέα είναι να τα κάνει μόνο του. Κι εγώ στην αρχή το παραπείραζα μετά μπήκα στο νόημα.To ξαναδιάβασα, και όντως έτσι όπως το έγραψα δεν είναι πλήρως κατανοητό και προσφέρεται για παρανόηση. Συγνώμη αν κουράζω, αλλά θα το εξηγήσω άλλη μια φορά. Θέλω να πηγαίνω το χειμώνα και να μου έρχεται αέρας απ'έξω, με κλειστό a/c και κλειστό ανεμιστήρα. Στο αμάξι με χειροκίνητο κλιματισμό απλά επιλέγεις τη θερμοκρασία(ζεστό το έχω συνήθως) και αν έχει την ανακύκλωση απενεργοποιημένη δουλεύει έτσι. Αν όχι απλά την απενεργοποιείς. Όταν πήρα το συγκεκριμένο αμάξι(Jazz) διαπίστωσα αρχικά πως δε μπορούσα να το κάνω αυτό. Δοκίμασα αρχικά να έχω την ανακύκλωση απενεργοποιημένη όσο δούλευε ο κλιματισμός, και μετά απλά να πατήσω το off. Τότε όμως έκλεινε εντελώς, και δεν ερχόταν ούτε απ'έξω αέρας. Μετά από πειραματισμό ανακάλυψα λοιπόν πως η διαδικασία για να το κάνω αυτό που ήθελα, ήταν η εξής. Πρώτα να το ενεργοποιήσω αν είναι κλειστό(πιο εύκολα πατώντας το auto). Έπειτα να βάλω τη θερμοκρασία στο full. Αυτό είναι αντίστοιχο βήμα με αυτό που κάνω στο χειροκίνητο. Μετά κατεβάζω τον ανεμιστήρα στο ελάχιστο(για να μην ενοχλεί καθώς έχω κι άλλα βήματα μέχρι να τελειώσει...). Μετά επιλέγω να έρχεται από τους κύριους αεραγωγούς(όχι εκεί που είναι για ξεθάμπωμα ή αυτούς στα πόδια). Αυτό είναι που εννοούσα στο πρόσωπο(και όχι να ρυθμίσω τους ίδιους του αεραγωγούς να κοιτάνε στο πρόσωπο ). Μετά να επιλέξω να έρχεται αέρας απ'έξω. Ύστερα να επενεργοποιήσω το a/c από το αντίστοιχο πλήκτρο, και έπειτα να πατήσω το off για να σταματήσει και ο ανεμιστήρας. Με αυτή τη διαδικασία βρήκα οτί με άφηνε να έχω αέρα απ'έξω που ζεσταίνεται από τη μηχανή. Οτιδήποτα διαφορετικό μου τον έκοβε. Ελπίζω σε άλλα αυτοκίνητα να είναι διαφορετικό, και θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει κανείς να μας πει(καλύτερα το χειμώνα, γιατί τώρα έχει ζέστη ακόμα ).
-
πραγματι ιδιορυθμο το συστημα του κλιμα σου και αρκετο για να σε ''χαλαει'' καθε φορα
-
Ο αέρας είτε έρχεται απέξω ή από μέσα, πρώτα περνάει από το ψυγείο του a/c και (αν δουλεύει) κρυώνει.
Αν δεν δουλεύει το a/c δεν αλλάζει η θερμοκρασία του αέρα.Μετά ο αέρας περνάει από το ψυγείο του καλοριφέρ (ζεστό νερό μηχανής).
Αν η θερμοκρασία είναι γυρισμένη στο ζεστό, το καλοριφέρ ζεσταίνει τον αέρα.
Αν η θερμοκρασία είναι γυρισμένη στο κρύο, το καλοριφέρ δεν αλλάζει την θερμοκρασία του αέρα - είναι όπως έρχεται από το a/c.Υπάρχουν αρκετοί συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις.
Να δουλεύεις μόνο το a/c, μόνο το καλοριφέρ, ή και τα δύο μαζί για αφύγρανση χωρίς να κρυώνεις. -
στο 207 κ στο ίμπιζα το κλιμά φερνει αερα απεξω όταν είναι κλειστό, ζεσταίνεσαι 'τσαμπα' από τη μηχανή το χειμώνα. εκτός αν βάλεις την ανακύκλωση πριν το κλείσεις
στο ερώτημα του θέματος.
hyundai diesel με 15500 -
τυχαίνει να έχω το Jazz Hybrid και θα σου πω δυο πράγματα. Έχω αλλάξει 7 αυτοκίνητα, το Jazz μηχανολογικά είναι αλλού, πολύ αλλου. Από κατανάλωση σε επαρχιακο με προσοχή πάει στα 4,2 με νορμαλ 4,5 - 4,8 και εθνική (Αθήνα - Θεσσαλονίκη) με 120 χλμ και cruise control στα 5,5. Δεν έχει δίσκο πλατό άρα δεν θέλει συντήρηση εκεί.Περιπου κάθε 18.000 χλμ σερβις (βάση ένδειξης). Λίγο συνήθεια θέλει το φρένο του. Πριν είχα Honda Civic 1.8 αλλά δεν μου άρεσε.Έχω και ένα verso-s cvt το οποίο είναι πολύ πιο ευρύχωρο και καλύτερο στον δρόμο αλλά με αργο CVT (καμμία μα καμμία σχέση σε αυτο του Jazz το οποίο είναι πολύ γρήγορο). Θα σε έλεγα με κλειστά μάτια το Jazz Hybrid με Kit και όχι με ρεζέρβα.
-
Έχω οδηγήσει το prius. Μιλάμε άλλη αίσθηση. Μέχρι τα 40 δουλεύει η μπαταρία και δεν καις και δεν ακούς τίποτα (έχει αυτονομία για 3 χλμ μου φαίνεται). Στην κατηφόρα τα δυναμό σε κάθε τροχό που φορτώνουν τη μπαταρία, φρενάρουν και το αμάξι με αποτέλεσμα να μην τρώγονται τόσο πολλή τα τακάκια των φρένων. Στα φανάρια δεν καταλαβαίνεις που σβήνει το μοτέρ, ούτε που ανοίγει η μπαταρία που σου δίνει ποιο άμεση εκκίνηση. Από συντήρηση; Λάδια, μπουζί και έφυγες.
Από την άλλη, έχεις να ακούς το κροτάλισμα του πετρελαίου, έχεις τέλη κυκλοφορίας (δεν είμαι σίγουρος για αυτό), δε μαθαίνεις να οδηγείς οικονομικά. Ανάμεσα σε υβριδικό και ντίζελ είμαι υπέρ του υβριδικού.
Με την τουρμπίνα δεν ξέρω στα πόσα χιλιόμετρα και τη συντήρηση θέλει, επίσης μου φαίνεται θέλει συνθετικά λάδια που τσιμπάνε στην τιμή.
Το υβριδικό honda δεν είναι σαν της toyota. Της toyota το μοτέρ σβήνει εντελώς και αναλαμβάνει η μπαταρία. Στο honda δεν σβήνει το μοτέρ, απλώς δουλεύει το ρελαντί. Άλλη αίσθηση της toyota. -
Δυναμό σε κάθε τροχό;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Έχω οδηγήσει το prius. Μιλάμε άλλη αίσθηση.Και ακόμα δεν εχεις αυτοκτονήσει μετα απο αυτο το πράγμα με 4 ρόδες?
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Από την άλλη, έχεις να ακούς το κροτάλισμα του πετρελαίου, έχεις τέλη κυκλοφορίας (δεν είμαι σίγουρος για αυτό), δε μαθαίνεις να οδηγείς οικονομικά. Ανάμεσα σε υβριδικό και ντίζελ είμαι υπέρ του υβριδικού.
Με την τουρμπίνα δεν ξέρω στα πόσα χιλιόμετρα και τη συντήρηση θέλει, επίσης μου φαίνεται θέλει συνθετικά λάδια που τσιμπάνε στην τιμή.Είμαι 100% ότι δεν έχεις οδηγήσει καινούργιο diesel αλλα ουτε έχεις κάποιον γνωστό να σου μιλήσει για αυτο!
Αν είχες έστω την παραμικρή ιδέα το τι σημαίνει diesel απο euro 4 και μετα τότε θα αναθεωρουσες παρά πολλα(ειδικά αυτο που έγραψες για οικονομική οδήγηση)!
Στα γράφω αυτά γιατί έψαχνα για αυτοκίνητο και κατέληξα σε diesel για την οικονομία στο σύνολο και ειδικότερα στο πόσο θα έδινα σε Κόστος καύσιμων και πίστεψε με ότι τα υβριδικά δεν μπορούν να φτάσουν τα diesel(προπάντων σε ταξίδι που οι δοαφορες είναι μεγαλες)! -
η διαφορα υπερ του ντιζελ αμβλινεται αν συνυπολογισεις και τι κοστος κτησης....
-
Κάποιοι ταξιτζήδες που είχαν ντίζελ στράφηκαν προς τα υβριδικά. Βγαίνω και εκτός θέματος.
honda jazz hybrid vs civic vs hyundai i 30