-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αν έχεις τσέπη ναι. Αν θες να πας από το Α στο Β;Αν θες να πας από το Α στο Β γιατί να πάρεις ένα πανάκριβο Toyota;
Αγοράζεις Kia. -
Και αυτά σιγά σιγά πανάκριβα γίνονται.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αν έχεις τσέπη ναι. Αν θες να πας από το Α στο Β;
Αν θες να πας από το Α στο Β γιατί να πάρεις ένα πανάκριβο Toyota;
Αγοράζεις Kia.Exactly! Και δεν αλλάζεις αυτοκίνητο πριν διαλυθεί, οπότε δε σε νοιάζει η μεταπώληση καθώς αυτό είναι σίγουρη χασούρα. Το μόνο που ενδιαφέρει είναι τα φτηνά σέρβις και ανταλλακτικά σε βάθος δεκατίας++.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Και αυτά σιγά σιγά πανάκριβα γίνονται.Γιατί;
Εγώ βλέπω πάντως σιγουριά για το προϊόν από το εργοστάσιο με 7 χρόνια εγγύηση. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Exactly! Και δεν αλλάζεις αυτοκίνητο πριν διαλυθεί, οπότε δε σε νοιάζει η μεταπώληση καθώς αυτό είναι σίγουρη χασούρα.
Συμφωνούμε, αλλά πάντα είναι καλό να έχει το αμάξι κάποια αξία. Αυτό παίζει και ανάλογα την εποχή βέβαια. Δεν ξέρεις τι γίνεται σε 10 ή 20 χρόνια.
Το μόνο που ενδιαφέρει είναι τα φτηνά σέρβις και ανταλλακτικά σε βάθος δεκατίας++.
Φτηνά σέρβις υπάρχουν και για τογιότα, δεν υπάρχει κάποια διαφορά εδώ. Ανταλλακτικά επίσης υπάρχουν. Φτηνότερο ανταλλακτικό είναι αυτό που δε χρειάζεσαι γιατί έχει κόστος 0
-
@αλεξεφτ
Κι εγω εχω ενα μπαρμπα αδελφο του μπατζανακη της νυφης μου που το saxo της δεν εβγαλε τιποτα. Τι θελω να πω..πηρες ενα παραδειγμα και εβγαλες συμπερασμα.. Απειρος ευχαριστημενος κοσμος εκει εξω και εδω μεσα.Προφανως εχεις τελειως διαφορετικη αντιληψη, δε περιμενω ν αλλαξεις αποψη απλα μη νομιζεις οτι ο κοσμος πιαστηκε κοροιδο και εσυ εχεις δει το φως.
-
Έχω κι εγώ τα ανάποδα παραδείγματα και είναι πολλά, όχι μόνο ένα που ανάφερα χάριν συντομίας.
Να μου αλλάξεις μυαλό δεν πρόκειται. Αυτό που λέω και προτείνω είναι το αυτοκίνητο εργαλείο και όχι το αυτοκίνητο γούστο. Όλη η αγορά φαίνεται να συμφωνεί και αυτό φαίνεται στις τιμές.
Μέχρι στιγμής με τα αυτοκίνητα που είχα, όλα τογιότα και ένα φίατ, ναι, συγκριτικά έχω δει καλό φως μπορώ να πω.
Αυτή είναι η εμπειρία μου και την κατέθεσα, ας το κλείσουμε εδώ γιατί γινόμαστε και κουραστικοί.
-
Τελικά γιατί τα KIA γίνονται πανάκριβα θα μάθουμε;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν έχεις τσέπη ναι. Αν θες να πας από το Α στο Β;
Αν θες να πας από το Α στο Β γιατί να πάρεις ένα πανάκριβο Toyota;
Αγοράζεις Kia.Exactly! Και δεν αλλάζεις αυτοκίνητο πριν διαλυθεί, οπότε δε σε νοιάζει η μεταπώληση καθώς αυτό είναι σίγουρη χασούρα. Το μόνο που ενδιαφέρει είναι τα φτηνά σέρβις και ανταλλακτικά σε βάθος δεκατίας++.
Εγώ είμαι πιο απαιτητικός.
Έχω το βίτσιο να θέλω να μην με αφήνει όπου διάολο να ναι, σε ότι περιοχή να είναι ,ότι ώρα να είναι
ανεξάρτητα απο την μεγάλη εγγύηση και τα φθηνά ανταλλακτικά.Οπότε μάλλον έχω περισσότερες πιθανότητες να μην το πάθω/παθαίνω απο ένα Toyota, χωρίς να αδικώ τα Kia
ή όποιο άλλο καλό αυτοκίνητο παίζει (για τον ίδιο ρόλο κι ένα Fiat Panda είναι ταμάμ).Ιδιαίτερα όταν έχω δει την συμπεριφορά της αντιπροσωπείας σε δύσκολες περιπτώσεις σε σύγκριση
με άλλες.Μπορεί βέβαια να είμαι και τελείως λάθος και τα ευρωπαικά να είναι πολύ καλύτερα σε όλα, όχι
μόνο για την διαδρομή Α-Β.
Δεν έχουν πείσει εμένα όμως, και υποψιάζομαι και 'λίγους' ακόμα. (παρά το ότι το αμάξι μου είναι Ευρωπαικό). -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τελικά γιατί τα KIA γίνονται πανάκριβα θα μάθουμε;Σύγκρινα στο car.gr kia ceed 2008 με corolla 2008. Μέση τιμή κια ~7000. Μέση τιμή corolla (το sedan όμως που είναι πιο ακριβό)
~8000. Αν το τογιότα είναι πανάκριβο, το κια γιατί δεν είναι; -
Για καινούρια μιλάω. Πες μας τιμές για βασικό Ceed και βασικό Auris.
Επίσης αυτό δεν απάντησε στην ερώτηση μου. -
Εσύ μιλάς για καινούργια αλλά αυτός που άνοιξε το θέμα μιλάει για μεταχειρισμένα.
Τέσπα. Χωρίς εκπτώσεις. Σιντ 15050. Auris 15550. Τέλος από εμένα.
-
Γιατί χωρίς εκπτώσεις;
Όταν θα πας στην ΚΙΑ θα τους πεις δεν τις θέλεις; Έλεος.
Φυσικά τέλος. Άλλωστε δε λες και τίποτα. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
IBIZA 1,2 τρικύλινδρο,ΑΠΙΘΑΝΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ!το εχεις στην κατοχη σου???
εγω δεν θα το ελεγα καθολου απιθανο! το ειχα στο skoda fabia του 2005 και εχω να πω οτι ειχε πολλες ζημιες και μαλιστα για τα κυβικα του πολυ μεγαλη καταναλωση!
και το 3κυλινδρο ειναι αδυναμο αρκετα... -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Του αδερφού μου το 1.4 sporting, που ήταν από τα τελευταία κομμάτια πριν βγει το grande, αγοράστηκε 12000 με έκπτωση το γενάρη του 2006. Πουλήθηκε τον οκτώβρη του 2011, με πάρα πολύ κόπο(γύρω στον 1 χρόνο υπήρχε αγγελία) για 3700€.
Δε μας λες ούτε χιλιόμετρα, ούτε κατάσταση.
Και πάλι η τιμή βέβαια είναι χαμηλή. Πέρα από αυτό βέβαια μπορείς να μας πεις και τι προβλήματα είχε.
Επίσης να μας πεις πόσο είχε ένα αντίστοιχο Yaris τότε και πόσο θα έπιανε τώρα.
Προσωπικά η μεταπώληση μου είναι αδιάφορη βέβαια, πιο πολύ ήθελα να γράψω τα πολλά λεφτά που μου έχει στοιχίσει το αμάξι μου κλείνοντας φέτος τα 12 χρόνια ζωής.+1 στην τιμη επαιξαν ρολο ολα αυτα...
και τα yaris σιγα την διαφορα που εχουν απο τα αλλα αμαξια της ιδιας ηλικιας μεταχειρισμενα... στις ιδιες τιμες παιζουν με τα αλλα! πολυ τα υπερτιμαμε βλεπω...
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
και τα yaris σιγα την διαφορα που εχουν απο τα αλλα αμαξια της ιδιας ηλικιας μεταχειρισμενα... στις ιδιες τιμες παιζουν με τα αλλα! πολυ τα υπερτιμαμε βλεπω...
Ε, κατά ορισμένους είναι πανάκριβα
Τα άλλα είναι φτηνά! -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Γιατί χωρίς εκπτώσεις;
Όταν θα πας στην ΚΙΑ θα τους πεις δεν τις θέλεις; Έλεος.
Φυσικά τέλος. Άλλωστε δε λες και τίποτα.Αν θες, άνοιξε σχετικό τόπικ να δούμε τι έχουν να πουν και άλλοι. Και να πεις και εσύ ότι θέλεις.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φτηνότερο ανταλλακτικό είναι αυτό που δε χρειάζεσαι γιατί έχει κόστος 0Οπότε δεν θέλεις Toyota αλλά Mazda!
Αυτό που λέω και προτείνω είναι το αυτοκίνητο εργαλείο και όχι το αυτοκίνητο γούστο.
Κατά περίπτωση αυτό. Εξαρτάται τι ζητάει ο ενδιαφερόμενος.
όλα τογιότα
Αn δεν είχες Corolla G6, Celica, MR2, EA86, ή Supra... έχεις την συμπάθεια μου καθώς δεν είχες καν αυτοκίνητα.
Το Φιατάκι τι ήταν τουλάχιστον;Οπότε μάλλον έχω περισσότερες πιθανότητες να μην το πάθω/παθαίνω απο ένα Toyota, χωρίς να αδικώ τα Kia
ή όποιο άλλο καλό αυτοκίνητο παίζει (για τον ίδιο ρόλο κι ένα Fiat Panda είναι ταμάμ).Αν κατάλαβα καλά, μόνος σου λες ότι η καταγωγή δεν είναι θέσφατο (μιλώντας για Panda). Μεταξύ μας τα μεγαλύτερα σκυλιά που έχω δει είναι ιαπωνικά αλλά από τα ορίτζιναλ, όχι τα Toytota made In Turkey.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οπότε δεν θέλεις Toyota αλλά Mazda!Εγώ δεν θέλω τίποτα. Είμαι καλυμμένος πλήρως. Άλλος ρωτάει.
Αυτό που λέω και προτείνω είναι το αυτοκίνητο εργαλείο και όχι το αυτοκίνητο γούστο.
Κατά περίπτωση αυτό. Εξαρτάται τι ζητάει ο ενδιαφερόμενος.
Σαφώς
όλα τογιότα
Αn δεν είχες Corolla G6, Celica, MR2, EA86, ή Supra... έχεις την συμπάθεια μου καθώς δεν είχες καν αυτοκίνητα.
Το Φιατάκι τι ήταν τουλάχιστον;Είχα αυτοκίνητα και έκανα και κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα με αυτα. Σπορ δεν ήταν, αλλά δεν με πολυενδιαφέρει. Αν με ενδιέφερε θα πήγαινα σε καρτ.
Το φίατ ήταν ούνο ψεκαστό 1000 και δεν ήθελα να το συμπεριλάβω στα αξιόπιστα. Λάθος έγραψα. Το έφτιαχνα μόνος μου και πήγαινε. Ρημάδι ήθελα για να αποκτήσει η σύζυγος εμπειρία. Μετά από δύο χρόνια πήγε σφαίρα στην απόσυρση. Πάντως ήταν το πιο τίμιο αυτοκίνητο που είχα ποτέ μου. Ήταν το μόνο από το οποίο έβγαλα λεφτά όταν το έστειλα στην πρέσσα -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οπότε μάλλον έχω περισσότερες πιθανότητες να μην το πάθω/παθαίνω απο ένα Toyota, χωρίς να αδικώ τα Kia
ή όποιο άλλο καλό αυτοκίνητο παίζει (για τον ίδιο ρόλο κι ένα Fiat Panda είναι ταμάμ).Αν κατάλαβα καλά, μόνος σου λες ότι η καταγωγή δεν είναι θέσφατο (μιλώντας για Panda). Μεταξύ μας τα μεγαλύτερα σκυλιά που έχω δει είναι ιαπωνικά αλλά από τα ορίτζιναλ, όχι τα Toytota made In Turkey.
Όχι λέω απλά οτι σαν Toyota , μηχανολογικά-κατασκευαστικά , αυξάνω τις πιθανότητες μου. Δεν μίλησα για χώρα κατασκευής.
Ενδεικτικά παρέθεσα το Panda, γιατί πολύ απλά, το έχω ακούσει τακτικά να μην βγάζει κάποιο θέμα.
Αγορά Μεταχειρισμένου μέχρι 1,200cc