-
Αν δεν αφηνουν τοτε καλα θα κανουν και οι αγοραστες να τους αφηνουν να τα καμαρωνουν στις μαντρες τους...
-
συγγενης μου (κοπελα) αγορασε Mercedes B απο εμπορο μεταχειρισμενων.
Μετα απο 2-3 χρονια που πηγε να το πουλησει, ο ιδιωτης που θα το αγοραζε βρηκε οτι το αυτοκινητο ηταν ταξινομημενο 2 χρονια παλιοτερα απο τη χρονολογια της αδειας που της το ειχαν πουλησει οι μαντραδες.
Της το αγορασε τελικα για λιγο φτηνοτερα απο οτι αρχικα υπολογιζαν.
Ευτυχως δεν ταλαιπωρηθηκε με μηχανικα προβληματα. -
Ομως ας ρωτήσω: οταν πήγε και το πρωτοείδε, η τιμή ηταν 'φυσιολογική' ή τη βρήκα ΟΥΑΟΥ ΤΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;
γιατί αν ισχύει το 1ο, τότε πραγματικά την έπαθε. αν ισχύει το 2ο, τότε τι περίμενε;...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Kαλά το βιβλίο σέρβις δεν είναι και η πιο ασφαλής λύση. Το ιδανικότερο είναι να το δει ένας μηχανικός και το ακόμα πιο ιδανικό σε συνεργείο αλλά ως γνωστόν οι μαντράδες δεν αφήνουν.Συμφωνω απολυτως Πανο..πρεπει να υπαρχει ενας συνδυασμος ολων αυτων για να φτασεις να αγορασεις ενα αυτοκινητο..δηλαδη δεν πρεπει να καταληξεις μονο στο μοντελο αλλα και να το βρεις οπως επιθυμεις..ειναι πραγματικα πολυ δυσκολη η αγορα μεταχειρισμενου..
-
Και πως θα καταλαβει ο μηχανικος σου οτι ο εμπορος εχει κανει εξυπναδα στην βελονα της θερμοκρασιας; Δεν ειναι παραλογο να αφαιρεσει τα οργανα για να δει εαν υπαρχει καποια εμφανη τροποποιηση;
-
Aυτό κανείς δεν μπορεί να το καταλάβει, μιλάμε για έλεγχο σε μηχανικά μέρη που μπορούν να προδώσουν κακή λειτουργία. Όπως και με τα χιλιόμετρα δεν μπορείς να καταλάβεις αν δεν υπάρχουν φθορές σε καθίσματα τιμόνι. Τα άλλα αλλάζονται εύκολα.
-
[/quote]
Μαλλον ο αδερφος σου δεν ψωνισε αυτοκινητακι κανοντας τα απαραιτητα οπως ελεγχο σε μηχανικο πριν το αγορασει,ελεγχο βιβλιου σερβις και τα ρεστα...οποτε βρισκω λογικη την εμπειρια που μας περιγραφεις..και καλα κανεις και τα λες γιατι το παθημα του ενος γινεται μαθημα για καποιον αλλο..γενικα κυκλοφορει πολυ αλητεια οποτε..ΠΡΟΣΟΧΗ![/quote]
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Δεν το πήγε σε μηχανικό γιατί βασίστηκε στη φιλία με τον τύπο που είχε τη μάντρα
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Μαλλον ο αδερφος σου δεν ψωνισε αυτοκινητακι κανοντας τα απαραιτητα οπως ελεγχο σε μηχανικο πριν το αγορασει,ελεγχο βιβλιου σερβις και τα ρεστα...οποτε βρισκω λογικη την εμπειρια που μας περιγραφεις..και καλα κανεις και τα λες γιατι το παθημα του ενος γινεται μαθημα για καποιον αλλο..γενικα κυκλοφορει πολυ αλητεια οποτε..ΠΡΟΣΟΧΗ![/quote]
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Δεν το πήγε σε μηχανικό γιατί βασίστηκε στη φιλία με τον τύπο που είχε τη μάντρα [/quote]
Με τετοιους φιλους τι να τους κανεις τους εχθρους..σε δουλειες φιλιες δεν υπαρχουν..τωρα ομως ο αδερφος σου ξερει...και κατι ακομα:o,τι απορια εχεις να ρωτας τα παιδια του φορουμ,με εχουν βοηθησει παρα πολυ σε διαφορα θεματα,το ιδιο θα κανουν και με σενα..καλως ηρθες!
-
και εγω πηρα μεταχ barchetta ΜΥ 98 ανατλλαγη απο ιδιωτη με ΝΙΒΑ ΜΥ 99, μια η αλλη, προσφατα (14-ετων παληο με 54000 χλμ στο κοντερ).
Πως και ετσι ρε φιλε του λεω...
'να, ειμαι στρατιωτικος με μεταθεση και το οδηγουσα στις αδειες μονο. Ειχα και ενα ατυχημα και 3 χρονια δεν οδηγουσα σχεδον καθολου, και τωρα λεω να ασχοληθω με το κυνηγι'...μου λεειΟι μηχανικοι δωσαν το πρασινο φως και λεγανε ¨...ουτε του παππα μην το πεις για αυτη την ανταλλαγη...μια η αλλη. Καντου ενα καλο σερβις και θα ειναι καινουργιο'.
Τσιμπησα και πιστεψα (ηθελα να πιστεψω δηλαδη, ξυνομουν για παιχνιδι, διοτι επρεπε οπωσδηποτε να φυγει το ΝΙΒΑ, χωρις κοστος, που δεν εχει χρηση πλεον για μενα).
Μετα τα χαρτια, εκανα μεγαλες βολτες και ανεκαλυψα οτι το οδομετρο ηταν κολλημενο (στροφομετρο-ταχυμετρο δουλευαν). Παω σε κοντερατζη, μου λεει μια κολληση σε πλακεττα χαλασε, σε 10 λεπτα και με 48 ευρω (40+φπα) εισαι ετοιμος, οπως και εγινε. Ο κοντερατζης με διαβεβαιωσε οτι δεν ειχε ανοιχτει το καντραν, αλλα, απλα κολλησε και ο προηγουμενος δεν μπηκε στον κοπο να το φτιαξει, βεβαιως βεβαιως και μου το απεκρυψε. Εκτιμωμενα πραγματικα χλμ λογω φθορων σε τιμονι-λεβιε-καθισματα γυρω στα 80,000 χλμ. Βιβλιο σερβις δεν υπηρχε αλλα σε ολα ειναι αστερι το αμαξακι τωρα εκτος απο το ταλαιπωρημενο χρωμα λογω ηλικιας και αυτα που θελουν οι κυριες οταν ωριμασουν (ουτε σκουριες ουτε τσαλακωματα παντως, μονο θολουρα).
ΥΓ το 'καλο σερβις' εγινε και πηγε 670 εξατμιση με καταλυτη και 800 για ιμαντες, μεταβλητο + φουλ σερβις ολα οριτζιναλ καινουργια με φπα και εργασια. Παντως τωρα ειναι σαν καινουργιο. Και εγω σε φιλο μηχανικο το πηγα για ελεγχο και μολις
ειδα τι ηθελε, πηγα σε αλλον αγνωστο-με συστασεις ομως- διοτι ο δικος μου θα σκεφτοταν 'καλως τονα τον 'πελατακο', τον μερακλη'... -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
...Εκτιμωμενα πραγματικα χλμ λογω φθορων σε τιμονι-λεβιε-καθισματα γυρω στα 80,000 χλμ...Φθορές με 80.000 χλμ δεν έχει κανένα αμάξι - σαν καινούριο είναι.
Από 200.000 χλμ και πάνω. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
χλμΦθορές με 80.000 χλμ δεν έχει κανένα αμάξι - σαν καινούριο είναι.
Από 200.000 χλμ και πάνω.Φυσικα και εχουν στα 80.000...απο ιδρωμενα χερια (πχ μονιμα σε μενα) εως και απο τα μπες βγες απο κουμπια του τζιν
Βιβλιο σερβις δεν υπηρχε ..
Aυτο παλι πως εξηγειται σε παμπολλα μτχ? Πραγματικα δωστε μου μια πειστικη δικαιολογια....Τι τα κανουν, τα τρωνε, τα πετανε στα σκουπιδια, τα φυλανε μεσα σε κουτια μαζι με τις παιδικες τους φωτογραφιες και δεν τα βρισκουν?
Πως γινεται ΕΓΩ να ειχα σε ΟΛΑ μου τα αυτοκινητα τα βιβλια των σερβις και μαλιστα με ολες τις εργασιες καταγεγραμμενες? Και φυσικα να τα εχω μεσα στο ντουλαπακι ωστε ΠΟΤΕ να μην τολμησουν να πανε πουθενα και να κρυφτουν....Για πειτε μου πως οι αλλοι ''τα χανουν''??
-
κορολλα φιλου μου εχει λυωσει το μεσα χερουλι οδηγου, λεβιες, τιμονι..ακριβως διοτι ιδρωνει
εχει 90000 χλμ ειναι του 2005 και και ολα τα αλλα ειναι σε αριστη κατασταση....Το βιβλιο σερβις σκοπιμα μαλλον το απεκρυψε-εξαφανισε διοτι αν εβλεπα σερβις στα 60000 και το κοντερ το κολημενμο εδειχνε 56000...τοτε θα ηταν χειροτερα για αυτον...θα αρχιζαν οι υποψιες ενω ετσι μου την εφερε μια χαρα...(δεν παραπονιεμαι, παλι θα εκανα την ανταλλαγη)
και εγω σκεφτηκα για 150-200,000 χλμ αλλα τα υπολοιπα σημαδια δεν εδειχναν φθορα. Μονο στο δερμ τιμονι ( στην αριστερη ακτινα-λαβη περιεργως) και στο δερμ κεφαλι του λεβιε ταχυτητων σε σημειο που ειχαν σβησει οι ενδειξεις. Ταμπλω πενταλ δερματινα καθισματα προσκεφαλα σκιαδια πορτ παγκαζ καπω μπροστα δαπεδα πατακια (και απο κατω) ολα τελεια...απο κατω ουτε χτυπηματα ουτε σκουριες...τιποτα. Η ρεζερβα και τα ψιλοεργαλεια μεσα στο ναυλον το αρχικο...οι επενδυσεις των πορτων χωρις ιχνος ταλαιπωριας και το σακουλακι με το κουμπακι ντουρο..δεν το χρησιμοποιουσε συχνα...το ντουλαπακι πεντακαθαρο...Μαλλον ηταν νευρικος οδηγος...
-
Tα πενταλ αποκλείεται να ήταν τέλεια, πρέπει να χαν λιώσει αισθητά.
-
Αν πιστεύετε οτι έχετε μιά καλή γενική ιδέα για την αλητεία μαντράδων/πωλητών μεταχειρισμένων, ΔΕΝ έχετε ψάξει να αγοράσετε επαγγελματικό αυτοκίνητο (από κλουβάκι έως νταλίκα).
Εκεί η αλητεία πάει επί 10!
Είναι σαν να σου λένε 'μην ασχολείσαι μαζί μας, πήγαινε φέρτο μόνος σου από Γερμανία με τα μισά χρήματα ή ψάξε κανα τρίμηνο μέχρι να βρείς κάτι από ιδιώτη'.Οι άνθρωποι πραγματικά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ! Ειδικά τώρα με την καθίζηση της αγοράς, θέλουν με μία πώληση να βγάλουν το κέρδος του εξαμήνου.
Πριν 3 χρόνια έψαχνα φορτηγό με καρότσα και γερανό. Για το συνολάκι που με ενδιέφερε, οι τιμές έπαιζαν γύρω στα 45-50 χιλιάδες ευρώ. Έφερα καλύτερο + νεότερο από Γερμανία με 29 χιλιάδες τελική τιμή, εντελώς τυχαία όσο η προκαταβολή που μου ζητούσαν.
Πριν 2 μήνες έψαχνα φορτηγάκι ψυγείο. Εκεί και αν άκουσα τρελές βλακείες. Όλα -μα όλα- τα φορτηγάκια δεκαετίας είχαν κάτω από 100 χιλιάδες χιλιόμετρα στο οδόμετρο, και προσφέρονταν στο 35-40% της τιμής του καινούργιου σημερινού μοντέλου αφού ήταν καλοδουλεμένα έως αδούλευτα και ήταν έτοιμα να με 'ταίσουν ψωμί'.
Highlight ένας μαντράς που προσπαθούσε να με πείσει πως το VW Transporter του 92 έχει μόνο 110 χιλιάδες χιλιόμετρα, και αξίζει κάθε ευρώ από τα 12,5 χιλιάδες e που ζητούσε (δωδεκάμιση χιλιάδες ευρώ!).
Δεν άντεξα, τον ρώτησα αν παίρνει ναρκωτικά, και με αποτελείωσε με την εξήγηση:
'Κοίτα παλικάρι μου, δίκιο έχεις, δε λέω. Αλλά το αυτοκίνητο το έχω ήδη πουλημένο σε ένα μ@λ@κ@ συνταξιούχο που θα μου δώσει 2,5 μετρητά και τα άλλα δέκα σε γραμμάτια. Θα κουβαλάει ψάρια για να τα πουλάει μαύρα από σπίτι σε σπίτι στη γειτονιά του ο μ@λ@κ@ς. Απλά είπα μήπως βρώ κάποιον να μου δώσει περισσότερα μετρητά.
Και για τα χιλιόμετρα που λές, είσαι άδικος καθώς δεν ξέρεις. Τόσα πραγματικά έχει η τελευταία από τις μηχανές που περάστηκε στο αυτοκίνητο'
ΠΟΣΟ ΑΛΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?