Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μηχανικό πρόβλημα σε 206. Κάθε άποψη δεκτή!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μηχανικό πρόβλημα σε 206. Κάθε άποψη δεκτή!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    65
    1169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Μ εσενα 'συνομιλω'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης nonos έγραψε:
        Μ εσενα 'συνομιλω'.

        Φορουμ ειναι όχι πριβε τσατ,εγώ δεν ξέρω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης nonos έγραψε:
          Ξερεις οτι συμβαινει και ξερεις οτι υπαρχει ενα ρισκο..και δεχομαι οτι καποιες περιπτωσεις ηταν απο λαθος σφιξημο γενικως κατα την επισκευη...
          Μαγκια σου αν κοιτας να κρατησεις το κοστος σε λογικο επιπεδο αλλα για 80e δε ρισκαρω παλι 300αρα μετα απο λιγα χρονια.

          Μόνο αν είναι ΥΤΤ θέλουν αλλαγή.
          Αυτές τεντώνονται στην πλαστική περιοχή και δεν επανέρχονται.

          Αλλιώς τις κοιτάς,
          αν είναι ίσιες τις ξαναχρησιμοποιείς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            ..Γενικά πόσο κοστίζει αυτή η δουλειά; Κάτι που πρέπει να προσέξει είναι το ποιος θα τσεκάρει αν είναι ίσια η κεφαλή και θα κάνει το σχετικό πλάνισμα ή και τίποτα άλλο;

            Μαζί με το αμαξι θέλω ένα ημιστετ κεφαλής(φλάντζες),θερμοστάτη,λάδια,φίλτρο λαδιού,2 πεντόλιτρα αντιψυκτικό valeo,να φύγει η κεφαλή για πλάνη να αλλαχτούν και τα τσιμουχάκια βαλβίδων γιατί μετά από τόσα χρόνια έχουν γίνει κόκκαλο και 1000 ευρώ τεχνικα για το μάστορα

            ....Μαγκια σου αν κοιτας να κρατησεις το κοστος σε λογικο επιπεδο αλλα για 80e δε ρισκαρω παλι 300αρα μετα απο λιγα χρονια.

            Άρα έχουμε κόστος από 250 (που μου είπε κάποιος με πμ) ως 300-380 ως 1000+της Παναγιά τα μάτια+βίδες κεφαλής 80.... Αντιλαμβάνομαι ότι αν δεν σε κλέβουν θα γίνει καλύτερη δουλειά με πιο πολλά λεφτά αλλά τελικά δεν με βοηθάτε έτσι... ναι θα μάθω 5 πράματα παραπάνω αλλά τι θα της πω που θα το πάει στο μάστορα αύριο, 250-350-1500;;; Τι πρέπει να περιλαμβάνει η τιμή ώστε να θεωρήσουμε ότι δεν την δουλεύουν.
            Γενικάτο αυτοκίνητο δεν σκοπεύει να το κρατήσει πολύ ακόμα τον τελευταίο χρόνο σκεφτόταν να πάρει άλλο αυτοκίνητο αλλά αν σε μια γυναίκα αρέσει το αυτοκίνητό της και το έχει μάθει δεν το αλλάζει εύκολα. (εκτός αν γίνει κάποιο γκομενικό πατατράκ οπότε αλλάζει μαλλί, τσάντα/ρούχα και αυτοκίνητο....)

            G60 Ίσως να σε έχω μπερδέψει με κάποιον άλλον αλλά εσύ δεν κατοικοεδρεύεις κάπου στη βόρεια Ελλάδα;; Αν κάνω λάθος και είσαι Αττική σε ευχαριστώ για την προσφορά σου αλλά και φερράρι να της το κάνεις 1000 ευρώ δεν θα σου τα δώσει για ένα αυτοκίνητο αξίας τα διπλά αν οι άλλοι το κάνουν με 300. Και δεν πρόκειται να τρέχει να βρίσκει όλα αυτά που λες, περιμένω ότι το συνεργείο ξέρει και μπορεί να τα βρει και φτηνότερα (και θα βγάλει και επιπλέον κέρδος αφού θα τα πάρει σε άλλες τιμές).

            Και παρακαλώ να συγκρατείτε τα πάθη σας και να είστε κόσμιοι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Πλάκα κάνω ρε συ onyx
              Είπαμε όχι και χιλιάρα,μηχανή θα αλλάξει,Αθήνα είμαι αλλά μην κολλάς ας το πάει όπου θέλει

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:
                Πλάκα κάνω ρε συ onyx
                Είπαμε όχι και χιλιάρα,μηχανή θα αλλάξει,Αθήνα είμαι αλλά μην κολλάς ας το πάει όπου θέλει

                Ok, δεν ήμουν σίγουρος κι ας είχες το εικονίδιο. Προσωπικά θα προτιμούσα να το πάει σε κάποιον που τον διαβάζω εδώ και καιρό στο φόρουμ από ότι σε κάποιον άγνωστο. Αν θέλεις πάντως να μου κάνεις κάποια προσφορά (μη δεσμευτική φυσικά, δεν μπορείς εξ' αποστάσεως να ξέρεις τι μπορεί να έχει το αυτοκίνητο) με λοιπά στοιχεία με πμ ευχαρίστως θα την μεταβιβάσω με θετική διάθεση στην ενδιαφερόμενη. Σε ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Άρα έχουμε κόστος από 250 (που μου είπε κάποιος με πμ)

                  Αυτός που σου ειπε 250 τι θα πληρώσει με αυτά τα λεφτά?
                  Θερμοστάτη?
                  Λάδια/αντιψυκτικά?
                  Ρεκτιφιέ?
                  Η θα δουλέψει τσάμπα?
                  Οχι φυσικά,απλά θα βγει η κεφαλή κομπλέ έξω μαζί με τις πολλαπλές θα βάλε μια φλάντζα πάνω με 20 ευρώ (βίαια να γίνει και μια πλάνη της κακιάς ώρας με 3ο ευρώ) και θα βάλει τσεπάτα 200 ευρώ τεχνικά.
                  Αυτός που θα σας πει ΤΙ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ με 150 ευρώ τεχνικά και σύνολο 350-400 θα τον θεωρήστε υπερτητιμημένο

                  Κάτι ανάφερα πριν μέρες για αυτοκίνητα παρτάλια πέραν της....5ετίας!
                  Ακόμη και γνώστης να μην είναι ο ιδιοκτητης δε θέλι πολύ να καταλάβει τι παίζει,απλή λογική είναι όλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:
                    θα βάλε μια φλάντζα πάνω με 20 ευρώ (βίαια να γίνει και μια πλάνη της κακιάς ώρας με 3ο ευρώ)

                    Ακόμα καλύτερα με γυαλοχαρτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      @G60
                      Αυτός που είπε για τα 250 δεν είναι μηχανικός, συμφορουμίτης και χωρίς άμεση σχέση με τέτοιο αυτοκίνητο σαν αρχικό γενικό μπούσουλα.
                      Αυτά ακριβώς που λες είναι που φοβάμαι και για αυτό ρωτάω για να μάθω.
                      Χωρίς να διαφωνώ αλλά για να μαθαίνω, γιατί να αλλάξει θερμοστάτη ή αντλία; Περιμένουμε να ήταν χαλασμένα ή να χάλασαν από τυχόν υπερθέρμανση ή προληπτικά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        αν αλλαξε αντλια πριν 6μηνες μην την αλλαζεις αλλα θερμοστατη σιγουρα θα τον αλλαξεις επηρεαζεται σημαντικα η λειτουργικοτητα του μετα απο υπερθερμανση,περιπτωσεις που μετα απο υπερθερμανση ανοιγει γρηγοροτερα και το αυτοκινητο αργει να πιασει την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας,ισως να ηταν και ο λογος που εκαψε φλατζα αργισε να ανοιξει η εχει πεσει η αποδοση του ψυγειου νερου σε συνδυασμο με τον υψηλο θερμοστατη 89 βαθμους(αν μπορεσουν να βρουν ενα με 82βαθμους....) που τα φοραει η εταιρεια και να λειτουργουσε το αυτοκινητο με πραγματικες θερμορασιες 97-100βαθμους και ας εδειχνε ο δεικτης θερμοκρασιας οπως και στα περισσοτερα οτι ολα πανε ρολοι
                        οσο για την αντλια εχει ο-ring και αν σηκωσε πιεσεις το κυκλωμα υπαρχει περιπτωση να εχει χασει την ελαστικοτητα του αν δεν εχει αλλαχτει τα τελευταια 50.000χιλιομετρα καλα θα ηταν να αλλαχτει
                        μιλαμε για ενα 60αρι επιβαρυνση που αφορα το συστημα ψυξης και εστω ενα απο τα 2 να εχει χαλασει μεσα σε 1-2 μηνες θα εχει παει στραφι ολη η εργασια των 250Ε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Πολύ ακριβής και στο θέμα η απάντησή σου (σπάνιο πράμα στο φόρουμ μας...), σε ευχαριστώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο θερμοστατης γιατι να αντικατασταθει με 82αρη που δεν υπαρχει κι ολας αλλα τεσπα

                            Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Ο θερμοστατης γιατι να αντικατασταθει με 82αρη που δεν υπαρχει κι ολας αλλα τεσπα

                              Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                              εται για πλακα αλλα τεσπα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Τον ιδιο θα βαλει πανω οχι χαμηλοτερο.
                                Αυτο που πρεπει βασικα να ελεγχθει εκτος της επισκευης, ειναι τι προκαλεσε τη σταδιακη απωλεια του ψυκτικου.. Ελεγξτε κολλαρα και το ιδιο το ψυγειο και σωστα αντικαταστηστε θερμοστατη με ιδιο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eltassos last edited by

                                  μερικες φορες και το πολυ ψυκτικο στο παγουρακι εχει αντιθετα αποτελεσματα...μηπως φοβηθηκες και το παρακανες..?..μηπως εχει παρει αερα το ψυγειο σου..?..ξεκινα απο τα ευκολα σε εναν καλο ψυγεια να στα ελεξει ολα...μπορει απο ελαττωματικη ταπα, κολαρα σκασμενα-συνδεσεις,... Εγω παω στον Τσεπολογιαννη, απεναντι απο ΘΕΟΦΙΛΟ-εξατμισεις (τατοιου-μεταμορφωση) αλλα υπαρχουν και αλλοι καλοι ψυγειαδες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                    Εγω παω στον Τσεπολογιαννη, απεναντι απο ΘΕΟΦΙΛΟ-εξατμισεις (τατοιου-μεταμορφωση) αλλα υπαρχουν και αλλοι καλοι ψυγειαδες.

                                    Ποιος είναι καλός? αυτός ο αλήτης?
                                    MAΚΡΥΑ Κ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (κ ο θεοφιλος είναι λαμόγιο)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                      μερικες φορες και το πολυ ψυκτικο στο παγουρακι εχει αντιθετα αποτελεσματα...μηπως φοβηθηκες και το παρακανες..?..μηπως εχει παρει αερα το ψυγειο σου..?..ξεκινα απο τα ευκολα σε εναν καλο ψυγεια να στα ελεξει ολα...μπορει απο ελαττωματικη ταπα, κολαρα σκασμενα-συνδεσεις,... Εγω παω στον Τσεπολογιαννη, απεναντι απο ΘΕΟΦΙΛΟ-εξατμισεις (τατοιου-μεταμορφωση) αλλα υπαρχουν και αλλοι καλοι ψυγειαδες.

                                      Δεν πρόσεξες, το αυτοκίνητο είναι της αδελφής μου και του κάνει συντήρηση κλπ σε κάποιον εξειδικευμένο ή εξουσιοδοτημένο κάτι τέτοιο. Μόνο για λάστιχα που πηγαίναμε μαζί ξέρω για το παραφλού δεν έχω ιδέαν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pasxos last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                        Εγω παω στον Τσεπολογιαννη, απεναντι απο ΘΕΟΦΙΛΟ-εξατμισεις (τατοιου-μεταμορφωση) αλλα υπαρχουν και αλλοι καλοι ψυγειαδες.

                                        Ποιος είναι καλός? αυτός ο αλήτης?
                                        MAΚΡΥΑ Κ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (κ ο θεοφιλος είναι λαμόγιο)

                                        Eιδικα ο τσοπελογιαννης..δεν εκλεισαν ακομα αυτοι; Αν καποιος θελει να κοιταξει το ac του καλυτερα να το παει σε μαμη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Μάλλον επιβεβαιώθηκε η αρπαγμένη φλάτζα.... το σύστημα ψύξης είχε υπερβολική πίεση αν και χωρίς να προλάβει να ζεσταθεί. Το μπουζί που είχε αλλαχτεί πριν 3 μέρες είναι πάλι μαύρο και περιμένουμε να δούμε τι θα δείξει η νεκροψία... Δηλαδή πως είναι οι θάλαμοι καύσης, τι κάνει η αντλία και πόσο ίσια είναι η κεφαλή. Θερμοστάτη θα αλλάξουν έτσι κι αλλιώς. Επίσης λένε ότι αφού το ανοίγουν και το λύνουν καλό είναι να του αλλάξουν και τσιμουχάκια βαλβίδων και εκκεντροφόρου. Για να δούμε που θα πάει η ιστορία...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο κύλινδρος που παίρνει νερό είναι πεντακάθαρος.

                                            Ο καταλύτης όμως δεν χαίρεται καθόλου με το αντιπηκτικό στα καυσαέρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr