-
Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
Oχι δεν τους ειπα τιποτα...ουτως η αλλως φαινοταν αφου το καθισμα του οδηγου δεν ηταν ραμμενο αλλα και ουτε που με νοιαζει...σιγα μην ασχοληθω με τους τοκογλυφους..φιλε εδω εισαι λαθος...
-
Μπραβο φιλε μου amaxakia,χαιρομαι που ανεβαινουν τετοιες ιστοριες στο συγκεκριμενο topic γιατι μονο ετσι μαθαινοντας τους και ο κοσμος θα σταματησουν να κανουν αλητειες και θα εξαλειφθει αυτο το φαινομενο απο την ελληνικη αγορα αυτοκινητου που τοσο πολυ υποφερει αυτους τους καιρους.
Με αυτον τον τροπο προστατευονται κυριως οι ανθρωποι που δεν εχουν ιδιαιτερη σχεση με το θεμα αυτοκινητο καθως αυτα ειναι συνηθως τα θυματα των συγκεκριμενων αυτων ανθρωπων,αφου οι γνωστες ξερουν να προφυλασσονται..
Η αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου ειναι πολυ διαδεδομενη στις μερες μας και ως συνηθως ειναι πιο value for money,σε σχεση με την αγορα καινουργιου,αφου στην τιμη ενος μετριου καινουργιου μπορεις να βρεις ενα πολυ καλο μεταχειρισμενο.Αυτην την αγορα λοιπον εμεις οι φιλοι του αυτοκινητου ας την προστατευσουμε οπως μπορει ο καθενας μας για να μην γινουμε και μεις μια μερα θυματα αυτων των επιτηδειων...
Ακομα να σας αναφερω οτι μετα το ibiza που εκανα αυτοπαραδοση αγορασα ενα renault megane I μοντελο 2000 auto 1.6 8v σε τιμη 1500Ε.Το ελεγξε πρωτα ο μηχανικος μου,το πηγα στη renault,ελεγξα βιβλιο service και αν τα χλμ του ειναι πραγματικα,επισης ο ιδιωτης μου εδωσε και τα τιμολογια των service...Για να παρω αμαξι εκανα 6 μηνες ερευνα ωστε να πετυχω κατι καλο που πραγματικα να αξιζει.
Και τα λεω ολα αυτα για να προσεχει ο απλος κοσμος...να μην βιαζεστε,να τα ελεγχετε ολα,να ζητατε εγγυηση πραγματικων χιλιομετρων και να μην αγοραζετε γουρουνι στο σακι απο κατι αλητες σαν αυτους που εχουν αναφερθει παραπανω... -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Oχι δεν τους ειπα τιποτα...ουτως η αλλως φαινοταν αφου το καθισμα του οδηγου δεν ηταν ραμμενο αλλα και ουτε που με νοιαζει...σιγα μην ασχοληθω με τους τοκογλυφους..
φιλε εδω εισαι λαθος...
Φιλε μου eltassos,1oν δεν μου τεκμηριωνεις γιατι ειμαι λαθος,απλα πετας ενα 'εισαι λαθος'...και κατα 2ον θα σου εξηγησω την κατασταση να καταλαβεις.
Την τραπεζα δεν την ενδιαφερει η κατασταση του αυτοκινητου,την ενδιαφερει μονο να παρει τα χρηματα της..δηλαδη η τραπεζα το πηρε απο μενα και το πουλησε 1500-2000 στον εμπορα και πηρε μερος των χρηματων της πισω..ο εμπορας το εκοψε και το εραψε οπως αυτος ηθελε και να μπροστα σου ενα seat ibiza γεματο ψεματα και παρατυπιες στην τιμη των 3900Ε! -
Το ξεχειλώσαμε το θέμα....
Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το ξεχειλώσαμε το θέμα....Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
Συμφωνω φιλε μου,αλλα οταν με ρωτανε κατι η μου λενε οτι καπου ειμαι λαθος οφειλω να απαντησω..
-
Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
Την τραπεζα δεν την ενδιαφερει η κατασταση του αυτοκινητου,την ενδιαφερει μονο να παρει τα χρηματα της..δηλαδη η τραπεζα το πηρε απο μενα και το πουλησε 1500-2000 στον εμπορα και πηρε μερος των χρηματων της πισω..ο εμπορας το εκοψε και το εραψε οπως αυτος ηθελε και να μπροστα σου ενα seat ibiza γεματο ψεματα και παρατυπιες στην τιμη των 3900Ε!Τις τράπεζες ποτέ δεν τις ενδιαφέρει να πέρνουν όλα τα λεφτά τους πίσω, αλλά ένα μεγάλο μέρος του κεφαλαίου που δάνεισαν (π.χ. 80%) κ μετά αν μπορούν να κατάσχουν αυτό που εσύ αγόρασες (πχ αμάξι, σπίτι κτλ). Διότι είναι πιο κερδοφόρο αυτό για αυτές. Αν δανειστείς 100Ε+10% τόκο κ επιστρέψεις όλο το ποσό 110Ε στενοχωριούνται. Στον ήλιο δίνουν ομπρέλα κ στη βροχή σου την παίρνουν, κλασσική τακτική!
Όσο για τους έμπορους μετ.αυτοκ. από τράπεζες, μετά τα κοράκια των σπιτιων έχουμε κι αυτούς! Σχετικά 'νεο' φαινόμενο! Βύσματα είναι κ αυτοί!Εγγύηση πραγματικών χλμ.ή μη-εμπλοκής του αυτοκινητου σε ατύχημα είτε μία απλή υπεύθυνη δήλωση δεν δίνει κανείς, μα κανείς, πλην ελαχίστων εμπόρων για συγκεκριμένα οχήματα ή μεμονωμένοι ιδιώτες. Άστα να πάνε το έχω δοκιμάσει...κ έτσι όπως έχουν γίνει πια τα πράγματα είμαι της άποψης καλύτερα LADA ή Trabant καινούργιο παρα μεταχειρισμένο...
-
Ο χρήστης amaxakias έγραψε:
κ έτσι όπως έχουν γίνει πια τα πράγματα είμαι της άποψης καλύτερα LADA ή Trabant καινούργιο παρα μεταχειρισμένο...ε οχι εδω υπερβαλλεις....οταν με λιγα σχετικα χρηματα μπορω να αγορασω το αυτοκινητο των ονειρων μου που λεει ο λογος (και μπορω να το υποστηριξω) γιατι να παρω ενα καινουριο στα ιδια λεφτα που δεν θα με καλυπτει? με 15κ παιρνω m3 που εκανε καποτε 90, τι να λεμε, να παω να παρω opel astra καινουριο?
στην τελικη αμαξι αγοραζεις οχι νεφρο...το πας το ελεγχουν 1-2 μαστορες και αν δωσουν το οκ το παιρνεις αλλιως πας στο επομενο...βγαζεις τα γουστα σου και το σουταρεις μετα απο 2-3 χρονια απλα πραγματα
δεν προκειται να αγορασω ποτε καινουριο αμαξι εκτος αν μου κατσει κανα τζοκερ, παντα μτχ και παντα απο ιδιωτη
επιπλεον αν ολοι σκεφτονταν ετσι οταν ερθει στιγμη να πουλησεις το δικο σου, δεν θα πρεπει να περιμενεις κανεναν να ρθει να στο δει και να το παρει και θα αναγκαστεις να το σκοτωσεις στον καθε απατεωνα μαντρα
-
χαχαχαχα...ποσο δικιο εχεις ρε χερα...χαχαχαχα...θεικο comment απλα...
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
κ έτσι όπως έχουν γίνει πια τα πράγματα είμαι της άποψης καλύτερα LADA ή Trabant καινούργιο παρα μεταχειρισμένο...
ε οχι εδω υπερβαλλεις....οταν με λιγα σχετικα χρηματα μπορω να αγορασω το αυτοκινητο των ονειρων μου που λεει ο λογος (και μπορω να το υποστηριξω) γιατι να παρω ενα καινουριο στα ιδια λεφτα που δεν θα με καλυπτει? με 15κ παιρνω m3 που εκανε καποτε 90, τι να λεμε, να παω να παρω opel astra καινουριο?
στην τελικη αμαξι αγοραζεις οχι νεφρο...το πας το ελεγχουν 1-2 μαστορες και αν δωσουν το οκ το παιρνεις αλλιως πας στο επομενο...βγαζεις τα γουστα σου και το σουταρεις μετα απο 2-3 χρονια απλα πραγματα
δεν προκειται να αγορασω ποτε καινουριο αμαξι εκτος αν μου κατσει κανα τζοκερ, παντα μτχ και παντα απο ιδιωτη
επιπλεον αν ολοι σκεφτονταν ετσι οταν ερθει στιγμη να πουλησεις το δικο σου, δεν θα πρεπει να περιμενεις κανεναν να ρθει να στο δει και να το παρει και θα αναγκαστεις να το σκοτωσεις στον καθε απατεωνα μαντρα
Κ αν σου κάτσει κ πάθει βλάβη η Μ3? Μάλλον θα δώσεις πολλά...Η μια επιλογή είναι να παιρνεις καθε 2 ή 3 χρόνια κ ότι σου κάτσει. Η δεύτερη επιλογή που κάνω εγώ είναι καινούργιο με 10.000Ε το κρατάω 15-20χρ. με μινιμουμ συντηρηση κ στο τέλος το κάνω κοτέτσι διότι έχω δεθεί κ συναισθηματικά μαζί του. Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα... Ο καθένας τα ευρώ του όπως θέλει τα διαθέτει, αμάξι αγοράζουμε όχι νεφρό, οπως σωστα προειπες
-
Συγγνωμη παιδια που επαναφερω ενα τοσο παλιο θεμα αλλα δειτε σε τι λουμπα επεσε ενας εμπορος...δειτε και γελαστε και μετα πειτε μου... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2669069/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2667437/Ειναι το ιδιο αμαξι και το ανεβασε 2 φορες με διαφορετικα χιλιομετρα...τελικα ποσα εχει?οποιος ξερει ας απαντησει...
-
Το VW Scirocco ειναι προφανες οτι στα χιλιομετρα εχει κανει τυπογραφικο λαθος. Στην μια αγγελια 22500 και στην αλλη 12500. Εαν ειχε γραψει ενα εντελως αλλο νουμερο θα σου ελεγα οτι προσπαθει να βρει κοροιδο, αλλα δεν μου φαινεται η συγκεκριμενη αγγελια.
-
Ο χρήστης orck έγραψε:
Το VW Scirocco ειναι προφανες οτι στα χιλιομετρα εχει κανει τυπογραφικο λαθος. Στην μια αγγελια 22500 και στην αλλη 12500. Εαν ειχε γραψει ενα εντελως αλλο νουμερο θα σου ελεγα οτι προσπαθει να βρει κοροιδο, αλλα δεν μου φαινεται η συγκεκριμενη αγγελια.Eπειδη ο συγκεκριμενος εμπορος πουλαει αυτοκινητα με το κιλο..με την κακη εννοια...δεν τον εχω και πολυ εμπιστοσυνη..εσυ παλι αμα θελεις scirroco αυτο να κλεισεις...
-
τυπογραφικο ειναι ρε παιδια...οχι πως ειναι αν τους εμπιστευεσαι αλλα και 22500 να εχει , δεν τρεχει τιποτα. ειναι καινουργιο αμαξι. αν και vw βεβαια
-
στον συγκεκριμενο εμπορα ουτε τα τυπογραφικα συγχωρουνται....
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
στον συγκεκριμενο εμπορα ουτε τα τυπογραφικα συγχωρουνται....+1 Καπως ετσι εχουν τα πραγματα...
-
H ιστορία σου με τον τύπο που έχει τη μάντρα μου θύμισε αυτήν του αδερφού μου όταν αγόρασε πριν 7 χρόνια ένα fiat bravo 99 mont 1.25. Το πήρε από μάντρα που τώρα έχει κλείσει. Στα 7 αυτά χρόνια του καίει 3 φλάντζες κεφαλής. Του λέει ο μηχανικός αν κάψει ακόμη μία πας για άλλο μοτέρ γιατί μπορεί ο κορμός να είναι στραβός. Πριν δύο εβδομάδες βλέπει τον δείκτη θερμοκρασίας πάνω από τη μέση. Σταματάει το αυτοκίνητο ανοίγει το καπό να δει τα νερά. Όλα μια χαρά και τα νερά καθόλου 'φουσκωμένα'. Πάει την επόμενη στον μηχανικό και του λέει πως αφού δε φούσκωσαν τα νερά και δεν τα πέταξε από το δοχείο που βάζεις νερό (έχει μία βαλβίδα για αν τα νερά φουσκώνουν) τότε το θέμα είναι με τον δείκτη της θερμοκρασίας. Πάνε στον ηλεκτρολόγο. Πάει παίρνει ένα άλλο καντράν το βάζει στο αμάξι.
Το παλιό καντράν το κρατάει και το πάει σε έναν κολλητό του να το δούνε. Το ανοίγουν και βλέπουν πίσω στην πλακέτα να είναι βραχυκυκλωμένο το μπριζάκι του δείκτη θερμοκρασίας!!! Ακόμη δύο μπριζάκια που υπήρχαν για το κοντέρ και το δείκτη βενζίνης και δεν ήτανε βραχυκυκλωμένα και είχαν και κάτι άσπρα καπακάκια από το εργοστάσιο, ενώ της θερμοκρασίας δεν είχε ούτε το άσπρο καπακάκι.
Το αμάξι έκαψε την πρώτη φλάντζα στις 10.000 χλμ από τότε που το αγόρασε από τη μάντρα. Τι πρέπει να έγινε; Ο τύπος από την μάντρα μπορεί να είδε πως το αμάξι ανεβάζει θερμοκρασία και το πήγε σε ηλεκτρολόγο για αν γίνεται να κάνουν τον δείκτη θερμοκρασίας να μην πάει πάνω από τη μέση. Μπορεί να κόλλησε για λίγο ο θερμοστάτης ή να μη δούλεψε κάποια στιγμή το βεντιλατέρ και να ανέβηκε η θερμοκρασία. Γαργάλισαν τον δείκτη και ο αδερφός μου μπορεί να αγόραζε καινούργιο μοτέρ και να καιγόταν και πάλι η φλάντζα γιατί ο δείκτης δε θα τον προειδοποιούσε (αν δεν άλλαζε το καντράν εννοείτε). Τώρα μόλις ανέβει η θερμοκρασία θα βρει την αιτία που καιγότανε οι φλάντζες (υποπτεύομαι θερμοστάτη κολλημένο αν και ο μηχανικός τον άλλαζε όπως έλεγε κάθε φορά που έβαζε φλάντζα). Καταλαβαίνεις με τι κουμάσια έχει ο αγοραστής να κάνει. -
Κι εγώ ξέρω για ένα καλό κύριο που πούλησε (φουλ καγκουρεμένο) Γκολφ χωρίς λαμπάκι λαδιού γιατί αν είχε θα άναβε στο ρελαντί συνεχώς.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κι εγώ ξέρω για ένα καλό κύριο που πούλησε (φουλ καγκουρεμένο) Γκολφ χωρίς λαμπάκι λαδιού γιατί αν είχε θα άναβε στο ρελαντί συνεχώς.εισαι εγκαθετος
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
H ιστορία σου με τον τύπο που έχει τη μάντρα μου θύμισε αυτήν του αδερφού μου όταν αγόρασε πριν 7 χρόνια ένα fiat bravo 99 mont 1.25. Το πήρε από μάντρα που τώρα έχει κλείσει. Στα 7 αυτά χρόνια του καίει 3 φλάντζες κεφαλής. Του λέει ο μηχανικός αν κάψει ακόμη μία πας για άλλο μοτέρ γιατί μπορεί ο κορμός να είναι στραβός. Πριν δύο εβδομάδες βλέπει τον δείκτη θερμοκρασίας πάνω από τη μέση. Σταματάει το αυτοκίνητο ανοίγει το καπό να δει τα νερά. Όλα μια χαρά και τα νερά καθόλου 'φουσκωμένα'. Πάει την επόμενη στον μηχανικό και του λέει πως αφού δε φούσκωσαν τα νερά και δεν τα πέταξε από το δοχείο που βάζεις νερό (έχει μία βαλβίδα για αν τα νερά φουσκώνουν) τότε το θέμα είναι με τον δείκτη της θερμοκρασίας. Πάνε στον ηλεκτρολόγο. Πάει παίρνει ένα άλλο καντράν το βάζει στο αμάξι.
Το παλιό καντράν το κρατάει και το πάει σε έναν κολλητό του να το δούνε. Το ανοίγουν και βλέπουν πίσω στην πλακέτα να είναι βραχυκυκλωμένο το μπριζάκι του δείκτη θερμοκρασίας!!! Ακόμη δύο μπριζάκια που υπήρχαν για το κοντέρ και το δείκτη βενζίνης και δεν ήτανε βραχυκυκλωμένα και είχαν και κάτι άσπρα καπακάκια από το εργοστάσιο, ενώ της θερμοκρασίας δεν είχε ούτε το άσπρο καπακάκι.
Το αμάξι έκαψε την πρώτη φλάντζα στις 10.000 χλμ από τότε που το αγόρασε από τη μάντρα. Τι πρέπει να έγινε; Ο τύπος από την μάντρα μπορεί να είδε πως το αμάξι ανεβάζει θερμοκρασία και το πήγε σε ηλεκτρολόγο για αν γίνεται να κάνουν τον δείκτη θερμοκρασίας να μην πάει πάνω από τη μέση. Μπορεί να κόλλησε για λίγο ο θερμοστάτης ή να μη δούλεψε κάποια στιγμή το βεντιλατέρ και να ανέβηκε η θερμοκρασία. Γαργάλισαν τον δείκτη και ο αδερφός μου μπορεί να αγόραζε καινούργιο μοτέρ και να καιγόταν και πάλι η φλάντζα γιατί ο δείκτης δε θα τον προειδοποιούσε (αν δεν άλλαζε το καντράν εννοείτε). Τώρα μόλις ανέβει η θερμοκρασία θα βρει την αιτία που καιγότανε οι φλάντζες (υποπτεύομαι θερμοστάτη κολλημένο αν και ο μηχανικός τον άλλαζε όπως έλεγε κάθε φορά που έβαζε φλάντζα). Καταλαβαίνεις με τι κουμάσια έχει ο αγοραστής να κάνει.Μαλλον ο αδερφος σου δεν ψωνισε αυτοκινητακι κανοντας τα απαραιτητα οπως ελεγχο σε μηχανικο πριν το αγορασει,ελεγχο βιβλιου σερβις και τα ρεστα...οποτε βρισκω λογικη την εμπειρια που μας περιγραφεις..και καλα κανεις και τα λες γιατι το παθημα του ενος γινεται μαθημα για καποιον αλλο..γενικα κυκλοφορει πολυ αλητεια οποτε..ΠΡΟΣΟΧΗ!
-
Kαλά το βιβλίο σέρβις δεν είναι και η πιο ασφαλής λύση. Το ιδανικότερο είναι να το δει ένας μηχανικός και το ακόμα πιο ιδανικό σε συνεργείο αλλά ως γνωστόν οι μαντράδες δεν αφήνουν.
ΠΟΣΟ ΑΛΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?