Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 493
    • 494
    • 495
    • 496
    • 497
    • 731
    • 732
    • 495 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    153784
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      doukias last edited by

      Ο χρήστης freenet2004 έγραψε:

      Γεια σας και πάλι,

      επανέρχομαι στο προηγούμενο μήνυμά μου για να ρωτήσω από όσους έχουν κάνει εγκαταστάσεις κιτ αερίου αν γνωρίζουν

      1. Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις ?
      2. Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?

      Ευχαριστώ

      κάποιες οδηγίες για τα παραπάνω θέματα? Βασικά επειδή θα αρχίσω να ψάχνω σύντομα, θέλω να ξέρω τι πρέπει να προσέχω και να ζητάω από τους εγκαταστάτες. Περισσότερο μικρές λεπτομέρειες που έχετε δει όσοι έχετε κάνει μετατροπές για το σύστημα, την εγκατάσταση, την απόδοση.

      Ευχαριστώ

                            **              Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΥΦΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΓΓΑΤΑΣΤΑΣΗ **
      
      1. προτιμαμε συνεργειο καθαρο και νοικοκυρεμενο.(δειχνει μερακι)
      2. προτιμαμε συνεργειο οπου ο ιδιοκτητης( μαστορας) να εχει τουλαχιστον αδεια τεχνητου αεριων καυσιμων.
      3. προτιμαμε συνεργειο οπου να δουλευει ο ιδιοκτητης (μαστορας) και τον αφηνουμε να κανει την δουλεια του.
      4. προτιμαμε συνεργειο που να δουλευει το πολυ 2 κιτ (μαρκες) συζηταμε την τιμη και ζηταμε ολα τα εξαρτηματα να ειναι τις ιδιας εταιριας και οχι Μ Α Ζ Ε Μ Α Τ Α.
      5. προτιμαμε συνεργειο που να ρυθμιζει ο ιδιοκτητης (μαστορας)
      6. προτιμαμε συνεργειο που να το βγαζει στο δρομο για ρυθμηση ο ιδιοκτητης (μστορας)
      7. αν ο ιδιοκτητης (μαστορας) μας προτεινη λαδοτυρι η οχι το σεβομαστε.
        μετα το περας τις εργασιας το δοκιμαζουμε μονοι μας γιατι εμεις ξερουμε πως πηγενε.
      8. αφου γινουν ολα αυτα παραλαμβανουμε το μανουαλ την εγγυηση τα πιστοποιητικα για το κτεο πληρονουμε παιρνουμε αποδειξη παντα δινουμε τα χερια .....και καλα χιλιομετρα.
      9. και φαρμακερο.
        τωρα το καλοκαιρι αποφευγουμε να εγγαταστησουμε συστημα στον κυριο αντωνη γιατι ειναι ολη την ημερα πανω απο την θαλλασα και ντιρλα στα ουζα οποτε ..........δεν εκπληρει τους ορους.

      φιλικα

      βαγγελης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης doukias έγραψε:

        Γεια σας και πάλι,

        επανέρχομαι στο προηγούμενο μήνυμά μου για να ρωτήσω από όσους έχουν κάνει εγκαταστάσεις κιτ αερίου αν γνωρίζουν

        1. Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις ?
        2. Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?

        Ευχαριστώ

        κάποιες οδηγίες για τα παραπάνω θέματα? Βασικά επειδή θα αρχίσω να ψάχνω σύντομα, θέλω να ξέρω τι πρέπει να προσέχω και να ζητάω από τους εγκαταστάτες. Περισσότερο μικρές λεπτομέρειες που έχετε δει όσοι έχετε κάνει μετατροπές για το σύστημα, την εγκατάσταση, την απόδοση.

        Ευχαριστώ

                             **              Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΥΦΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΓΓΑΤΑΣΤΑΣΗ **
        
        1. προτιμαμε συνεργειο καθαρο και νοικοκυρεμενο.(δειχνει μερακι)
        2. προτιμαμε συνεργειο οπου ο ιδιοκτητης( μαστορας) να εχει τουλαχιστον αδεια τεχνητου αεριων καυσιμων.
        3. προτιμαμε συνεργειο οπου να δουλευει ο ιδιοκτητης (μαστορας) και τον αφηνουμε να κανει την δουλεια του.
        4. προτιμαμε συνεργειο που να δουλευει το πολυ 2 κιτ (μαρκες) συζηταμε την τιμη και ζηταμε ολα τα εξαρτηματα να ειναι τις ιδιας εταιριας και οχι Μ Α Ζ Ε Μ Α Τ Α.
        5. προτιμαμε συνεργειο που να ρυθμιζει ο ιδιοκτητης (μαστορας)
        6. προτιμαμε συνεργειο που να το βγαζει στο δρομο για ρυθμηση ο ιδιοκτητης (μστορας)
        7. αν ο ιδιοκτητης (μαστορας) μας προτεινη λαδοτυρι η οχι το σεβομαστε.
          μετα το περας τις εργασιας το δοκιμαζουμε μονοι μας γιατι εμεις ξερουμε πως πηγενε.
        8. αφου γινουν ολα αυτα παραλαμβανουμε το μανουαλ την εγγυηση τα πιστοποιητικα για το κτεο πληρονουμε παιρνουμε αποδειξη παντα δινουμε τα χερια .....και καλα χιλιομετρα.
        9. και φαρμακερο.
          τωρα το καλοκαιρι αποφευγουμε να εγγαταστησουμε συστημα στον κυριο αντωνη γιατι ειναι ολη την ημερα πανω απο την θαλλασα και ντιρλα στα ουζα οποτε ..........δεν εκπληρει τους ορους.

        φιλικα

        βαγγελης

        Εγκατασταση γκ

        (και τα αλλα ορθογραφικα τα ειδα αλλα αυτο ηταν )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lyggas last edited by

          Eρώτηση:
          Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Λογικά όχι. Απλώς θα έχεις μεγαλύτερη πίεση στη δεξαμενή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης lyggas έγραψε:
              Eρώτηση:
              Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

              Και που θα το βρισκεις αυτο το μειγμα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thomas-lpg last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                Eρώτηση:
                Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

                Και που θα το βρισκεις αυτο το μειγμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thomas-lpg last edited by

                  Ο χρήστης lyggas έγραψε:
                  Eρώτηση:
                  Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

                  Καμία!! Κάποτε στα συστήματα αερίου ψεκασμού { χωρίς εγκέφαλο } σκάζανε η πνεύμονες , από τότε που μπήκε εγκέφαλος τα πράγματα άλλαξαν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lyggas last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Eρώτηση:
                    Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

                    Και που θα το βρισκεις αυτο το μειγμα;

                    Στην FYROM.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lyggas last edited by

                      Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:

                      Eρώτηση:
                      Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

                      Καμία!! Κάποτε στα συστήματα αερίου ψεκασμού { χωρίς εγκέφαλο } σκάζανε η πνεύμονες , από τότε που μπήκε εγκέφαλος τα πράγματα άλλαξαν

                      Mακάρι να είναι έτσι. Χώρια που πέφτει η κατανάλωση και από τα 10l στα 100 χλμ. πάω στα 9 λίτρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης lyggas έγραψε:

                        Eρώτηση:
                        Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

                        Και που θα το βρισκεις αυτο το μειγμα;

                        Στην FYROM.

                        Εκει εχουν συνεχεια το χειμερινο μιγμα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lyggas last edited by

                          ΄Οχι. Τυχαίνει και το έχει μόνο ένα πρατήριο και μάλιστα όταν ρώτησα μου απάντησαν ότι το προμηθεύονται από εμάς στην Ελλάδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            « Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΥΦΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

                            1. προτιμαμε συνεργειο καθαρο και νοικοκυρεμενο.(δειχνει μερακι)
                            2. προτιμαμε συνεργειο οπου ο ιδιοκτητης( μαστορας) να εχει τουλαχιστον αδεια τεχνητου αεριων καυσιμων.
                            3. προτιμαμε συνεργειο οπου να δουλευει ο ιδιοκτητης (μαστορας) και τον αφηνουμε να κανει την δουλεια του.
                            4. προτιμαμε συνεργειο που να δουλευει το πολυ 2 κιτ (μαρκες) συζηταμε την τιμη και ζηταμε ολα τα εξαρτηματα να ειναι τις ιδιας εταιριας και οχι Μ Α Ζ Ε Μ Α Τ Α.
                            5. προτιμαμε συνεργειο που να ρυθμιζει ο ιδιοκτητης (μαστορας)
                            6. προτιμαμε συνεργειο που να το βγαζει στο δρομο για ρυθμηση ο ιδιοκτητης (μστορας)
                            7. αν ο ιδιοκτητης (μαστορας) μας προτεινη λαδοτυρι η οχι το σεβομαστε.
                              μετα το περας τις εργασιας το δοκιμαζουμε μονοι μας γιατι εμεις ξερουμε πως πηγενε.
                            8. αφου γινουν ολα αυτα παραλαμβανουμε το μανουαλ την εγγυηση τα πιστοποιητικα για το κτεο πληρονουμε παιρνουμε αποδειξη παντα δινουμε τα χερια .....και καλα χιλιομετρα.
                            9. και φαρμακερο.
                              τωρα το καλοκαιρι αποφευγουμε να εγγαταστησουμε συστημα στον κυριο αντωνη γιατι ειναι ολη την ημερα πανω απο την θαλλασα και ντιρλα στα ουζα οποτε ..........δεν εκπληρει τους ορους.

                            φιλικα

                            βαγγελης»


                            Βαγγελάκη μου, κατά το μάλλον και ήττον, συμφωνώ μαζί σου!. και δε είναι η πρώτη φορά!.
                            Μα να διορθώσω εκεί που κατά την γνώμη μου πάντοτες, χρήζετε διόρθωσης.
                            3) και εάν αυτός έχει 2 τεχνίτες 23 χρόνια μαζί του, που τους έχει εκπαιδεύσει?. Άλλο η επίβλεψη……
                            4) ένα κιτ μόνον χρησιμοποιώ, δεκάδες χρόνια τώρα. Την δουλειά μου την επιβάλω, δεν μου την επιβάλλουν!. Σε όποιον αρέσει δεν έχω ανάγκη. Σίγουρα σερβάρω και άλλες μάρκες.
                            7)εγώ δεν προτείνω, επιβάλω ‘λαδωτήρι’!.
                            10)!!!!!!!! Που να μην στο είχα πει….
                            ΔΕΝ φτιάχνω ΙΧ, δεν συναγωνίζομαι ψοφίμια που σκοτώνουν της τιμές, γίνανε πολλοί η πεινάλες, και βγάζει ο ένας το μάτι του άλλου, όπως και οι λαστιχάδες. Και πες ρε Βαγγέλη φίλε, με 650 στην Ν. Ιωνία, τι βάζει ο κερατάς?.
                            Όπως πάλι κάνεις λάθος!.... παρασκευή απόγευμα μέχρι δεύτερα πρωί επάνω στην θάλασσα!. 67 χρόνια φορτωμένος, να μην πηγαίνω στο εξοχικό μου? κλαψ κλαψ κλαψ……
                            Το Σάββατο είναι ημέρα sos, όχι δουλειάς. Μα και εκεί υπάρχει συνέχεια, υπολογιστής ανοικτός και παρακολουθώ 5 κάμερες, τον αναλυτή, το tester, και εκδίδω αποδείξεις από εκεί στο γραφείο μου…..
                            11) αυτό το έβαλα εγώ!. Ερωτάνε τον πελάτη για τι θέλει την μετατροπή. Τι χιλιόμετρα κάνει, πως θέλει να τα κάνει, για τον ρίχνουμε μέσα στον λάκκο των λεόντων, για λίγα ψωροευρώ?.
                            Ξέχασα όχι ούζο τσίπουρο………
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              doukias last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                              « Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΥΦΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

                              1. προτιμαμε συνεργειο καθαρο και νοικοκυρεμενο.(δειχνει μερακι)
                              2. προτιμαμε συνεργειο οπου ο ιδιοκτητης( μαστορας) να εχει τουλαχιστον αδεια τεχνητου αεριων καυσιμων.
                              3. προτιμαμε συνεργειο οπου να δουλευει ο ιδιοκτητης (μαστορας) και τον αφηνουμε να κανει την δουλεια του.
                              4. προτιμαμε συνεργειο που να δουλευει το πολυ 2 κιτ (μαρκες) συζηταμε την τιμη και ζηταμε ολα τα εξαρτηματα να ειναι τις ιδιας εταιριας και οχι Μ Α Ζ Ε Μ Α Τ Α.
                              5. προτιμαμε συνεργειο που να ρυθμιζει ο ιδιοκτητης (μαστορας)
                              6. προτιμαμε συνεργειο που να το βγαζει στο δρομο για ρυθμηση ο ιδιοκτητης (μστορας)
                              7. αν ο ιδιοκτητης (μαστορας) μας προτεινη λαδοτυρι η οχι το σεβομαστε.
                                μετα το περας τις εργασιας το δοκιμαζουμε μονοι μας γιατι εμεις ξερουμε πως πηγενε.
                              8. αφου γινουν ολα αυτα παραλαμβανουμε το μανουαλ την εγγυηση τα πιστοποιητικα για το κτεο πληρονουμε παιρνουμε αποδειξη παντα δινουμε τα χερια .....και καλα χιλιομετρα.
                              9. και φαρμακερο.
                                τωρα το καλοκαιρι αποφευγουμε να εγγαταστησουμε συστημα στον κυριο αντωνη γιατι ειναι ολη την ημερα πανω απο την θαλλασα και ντιρλα στα ουζα οποτε ..........δεν εκπληρει τους ορους.

                              φιλικα

                              βαγγελης»


                              Βαγγελάκη μου, κατά το μάλλον και ήττον, συμφωνώ μαζί σου!. και δε είναι η πρώτη φορά!.
                              Μα να διορθώσω εκεί που κατά την γνώμη μου πάντοτες, χρήζετε διόρθωσης.
                              3) και εάν αυτός έχει 2 τεχνίτες 23 χρόνια μαζί του, που τους έχει εκπαιδεύσει?. Άλλο η επίβλεψη……
                              4) ένα κιτ μόνον χρησιμοποιώ, δεκάδες χρόνια τώρα. Την δουλειά μου την επιβάλω, δεν μου την επιβάλλουν!. Σε όποιον αρέσει δεν έχω ανάγκη. Σίγουρα σερβάρω και άλλες μάρκες.
                              7)εγώ δεν προτείνω, επιβάλω ‘λαδωτήρι’!.
                              10)!!!!!!!! Που να μην στο είχα πει….
                              ΔΕΝ φτιάχνω ΙΧ, δεν συναγωνίζομαι ψοφίμια που σκοτώνουν της τιμές, γίνανε πολλοί η πεινάλες, και βγάζει ο ένας το μάτι του άλλου, όπως και οι λαστιχάδες. Και πες ρε Βαγγέλη φίλε, με 650 στην Ν. Ιωνία, τι βάζει ο κερατάς?.
                              Όπως πάλι κάνεις λάθος!.... παρασκευή απόγευμα μέχρι δεύτερα πρωί επάνω στην θάλασσα!. 67 χρόνια φορτωμένος, να μην πηγαίνω στο εξοχικό μου? κλαψ κλαψ κλαψ……
                              Το Σάββατο είναι ημέρα sos, όχι δουλειάς. Μα και εκεί υπάρχει συνέχεια, υπολογιστής ανοικτός και παρακολουθώ 5 κάμερες, τον αναλυτή, το tester, και εκδίδω αποδείξεις από εκεί στο γραφείο μου…..
                              11) αυτό το έβαλα εγώ!. Ερωτάνε τον πελάτη για τι θέλει την μετατροπή. Τι χιλιόμετρα κάνει, πως θέλει να τα κάνει, για τον ρίχνουμε μέσα στον λάκκο των λεόντων, για λίγα ψωροευρώ?.
                              Ξέχασα όχι ούζο τσίπουρο………
                              Α.

                              Φιλε θα σπυ στειλω τσιπουρο 26 βαθμων απο παραγωγη μου (λιβαδι ολυμπου)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Είναι το ωραιότερο δώρο!!!!
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thomas-lpg last edited by

                                  Ο χρήστης lyggas έγραψε:

                                  Eρώτηση:
                                  Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

                                  Καμία!! Κάποτε στα συστήματα αερίου ψεκασμού { χωρίς εγκέφαλο } σκάζανε η πνεύμονες , από τότε που μπήκε εγκέφαλος τα πράγματα άλλαξαν

                                  Mακάρι να είναι έτσι. Χώρια που πέφτει η κατανάλωση και από τα 10l στα 100 χλμ. πάω στα 9 λίτρα.

                                  Επίσης καλύτερο μπαμ { εκκίνηση } ,και πιο στρωμένη λειτουργία του κινητήρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Δεν πέφτει η κατανάλωση με περισσότερο προπάνιο στο μείγμα.
                                    Το αντίθετο θα έλεγα αν και η αύξηση είναι τόσο μικρή που μόνο σε εργαστήριο μπορείς να την μετρήσεις.

                                    Για να βλέπετε διαφορά στη λειτουργία και μείωση στην κατανάλωση, το παραπάνω βουτάνιο στο καλοκαιρινό μείγμα (για κάποιο λόγο) δεν καίγεται καλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lyggas last edited by

                                      Πώς είναι δυνατόν να γίνεται ατελής καύση και να πέφτει η κατανάλωση καυσόμου;
                                      Διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα έχω δει προς το καλύτερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης lyggas έγραψε:
                                        Πώς είναι δυνατόν να γίνεται ατελής καύση και να πέφτει η κατανάλωση καυσόμου;
                                        Διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα έχω δει προς το καλύτερο.

                                        Εγώ έγραψα ότι (για κάποιο λόγο που έχει σχέση με τον κινητήρα) το προπάνιο πρέπει να καίγεται καλύτερα για να βλέπεις διαφορά στη λειτουργία και μικρότερη κατανάλωση.

                                        Μετρώντας εργαστηριακά, χρειάζεται ελάχιστα περισσότερο προπάνιο για να πάρεις την ίδια θερμογόνο δύναμη με το βουτάνιο.
                                        Στην πράξη δεν μπορείς να το μετρήσεις γιατί οι αλλαγές στο καλοκαιρινό/χειμωνιάτικο μείγμα υγραερίου είναι μικρές και οι αλλαγές στη θερμογόνο δύναμη του μείγματος ακόμα μικρότερες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Δηλαδη ενα χαλια μιγμα που το αμαξι σερνεται και δεν βγαζει χιλιομετρα τι περιεχει;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-no1 last edited by

                                            Καλημερα μια ερωτηση στους εγκαταστατες.Τα αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο με βενζινη και με υγραεριο ειναι ασφαλη απεναντι στις βλαβες που αναφερετε στο foroum?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 493
                                            • 494
                                            • 495
                                            • 496
                                            • 497
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 495 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr