Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a-viper7 last edited by

      Έχω αντιληφθεί ότι σε περίπτωση που επιβραδύνω, κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο, υποχωρεί ελάχιστα και στιγμιαία το πετάλι του φρένου. Γιατί συμβαίνει αυτό;

      Υ.Γ. Το αυτοκίνητό μου ΔΕΝ έχει ABS.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        a-viper7 last edited by

        Έχω αντιληφθεί ότι σε περίπτωση που επιβραδύνω, κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο, υποχωρεί ελάχιστα και στιγμιαία το πετάλι του φρένου. Γιατί συμβαίνει αυτό;

        Υ.Γ. Το αυτοκίνητό μου ΔΕΝ έχει ABS.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Έχω αντιληφθεί ότι σε περίπτωση που επιβραδύνω, κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο, υποχωρεί ελάχιστα και στιγμιαία το πετάλι του φρένου. Γιατί συμβαίνει αυτό;

          Υ.Γ. Το αυτοκίνητό μου ΔΕΝ έχει ABS.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            krusenstern last edited by

            δυναμώνει η υποπίεση του μοτέρ καθώς ανεβαίνουν οι στροφές = πιο δυνατή υποβοήθηση στο φρένο = με την ίδια πίεση από το πόδι σου κατεβαίνει κι άλλο το πεντάλ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              a-viper7 last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
              δυναμώνει η υποπίεση του μοτέρ καθώς ανεβαίνουν οι στροφές = πιο δυνατή υποβοήθηση στο φρένο = με την ίδια πίεση από το πόδι σου κατεβαίνει κι άλλο το πεντάλ.

              Απλά τα πράγματα...

              Σε ευχαριστώ!

              Υ.Γ. Φαίνεται η εικόνα στην υπογραφή μου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                maxmara last edited by

                Το ίδιο συμβαίνει και με τον κλιματισμό

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  citastak last edited by

                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                  Το ίδιο συμβαίνει και με τον κλιματισμό

                  Δηλαδη οταν αναβουμε το αιρ κοντισιον αυξανει η υποβοηθηση; το πρωτο φαινομενο το εχω παρατηρησει και εγω σε πολλα αυτοκινητα (οχι ομως στο ξανθια)... αυτο με το αιρ κοντισιον οχι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    meng last edited by

                    Έχω ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο που με τυραννάει περίπου 15.000 χλμ.

                    Κατά το ελαφρύ φρενάρισμα μου δίνει την 'αίσθηση ABS' (πιάνει-δεν πιάνει), πολύ έντονο στα λίγα χιλιόμετρα, χωρίς ταχύτητα, δηλαδή με ρελαντί. Αναφέρω τις στροφές, λόγω της υποπίεσης που αναφέρθηκε...
                    Επίσης όσο η μηχανή είναι κρύα και το ρελαντί είναι 1200-1300 το φαινόμενο δεν είναι τόσο αισθητό, όπως επίσης και όταν είναι on το AC, που κρατάει το ρελαντί λίγο πιο ψηλά.
                    Μου είπε κάποιος μάστορας ότι φταίει το βηματικό μοτέρ ρελαντί (κοστίζει πολύ) και κάποιος άλλος ότι μάλλον είναι το ποτενσιόμετρο πεταλούδας
                    (αν θυμάμαι ακριβώς...).

                    Επιπροσθέτως, αναφέρω και κάτι ακόμα που ίσως διαφωτίσει περισσότερο... Ρολλάρω με δευτέρα ή τρίτη από 4000στροφές μέχρι 1000, ενώ λοιπόν μέχρι τις 1500-1600 νιώθω τη μηχανή να 'κρατάει' το αυτοκίνητο, στις 1500 κάνει ένα έντονο λόξυγγα και από κει και κάτω μέχρι τις 1000 'σπρώχνει'! Ελπίζω να είμαι κατανοητός, δεν τα πάω καλά με τις περιγραφές.
                    Μήπως με ένα καθαρισμό injection φτιάξει?

                    Γενικά τα προβλήματα υπάρχουν όταν δεν πατάω γκάζι! Μήπως να αλλάξω τακτική με γκάζι στο πάτωμα συνέχεια?

                    Το κακό είναι ότι κανένας μάστορας μέχρι τώρα δεν είναι πρόθυμος να ψάξει το βάσανο λίγο περισσότερο!
                    Για να προλάβω, έχω αλλάξει δισκόπλακες - τακάκια πριν 10.000χλμ.
                    Sorry για το μακροσκελές post και ελπίζω σε κάποια γνώμη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης meng έγραψε:
                      Επιπροσθέτως, αναφέρω και κάτι ακόμα που ίσως διαφωτίσει περισσότερο... Ρολλάρω με δευτέρα ή τρίτη από 4000στροφές μέχρι 1000, ενώ λοιπόν μέχρι τις 1500-1600 νιώθω τη μηχανή να 'κρατάει' το αυτοκίνητο, στις 1500 κάνει ένα έντονο λόξυγγα και από κει και κάτω μέχρι τις 1000 'σπρώχνει'! Ελπίζω να είμαι κατανοητός, δεν τα πάω καλά με τις περιγραφές.
                      Μήπως με ένα καθαρισμό injection φτιάξει?

                      αυτό το συγκεκριμένο τουλάχιστον, ακούγεται λογικό. Κάποιος είχε γράψει παλιότερα ότι ο εγκέφαλος δίνει γκάζι σε πολύ χαμηλες σαλ αν ρολλάρεις με ταχύτητα αρκετή ώρα, για να μην κρυώνει ο καταλύτης, αλλά δεν πρέπει να είναι αυτός μόνο ο λόγος. Ο λόξυγγας είναι ακριβώς το σημείο που ξαναμπαίνει βενζίνη στους κυλίνδρους.

                      έτσι κι αλλιώς πάντως, τι σου προσφέρει το ρολλάρισμα με ταχύτητα και

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        meng last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Επιπροσθέτως, αναφέρω και κάτι ακόμα που ίσως διαφωτίσει περισσότερο... Ρολλάρω με δευτέρα ή τρίτη από 4000στροφές μέχρι 1000, ενώ λοιπόν μέχρι τις 1500-1600 νιώθω τη μηχανή να 'κρατάει' το αυτοκίνητο, στις 1500 κάνει ένα έντονο λόξυγγα και από κει και κάτω μέχρι τις 1000 'σπρώχνει'! Ελπίζω να είμαι κατανοητός, δεν τα πάω καλά με τις περιγραφές.
                        Μήπως με ένα καθαρισμό injection φτιάξει?

                        αυτό το συγκεκριμένο τουλάχιστον, ακούγεται λογικό. Κάποιος είχε γράψει παλιότερα ότι ο εγκέφαλος δίνει γκάζι σε πολύ χαμηλες σαλ αν ρολλάρεις με ταχύτητα αρκετή ώρα, για να μην κρυώνει ο καταλύτης, αλλά δεν πρέπει να είναι αυτός μόνο ο λόγος. Ο λόξυγγας είναι ακριβώς το σημείο που ξαναμπαίνει βενζίνη στους κυλίνδρους.

                        έτσι κι αλλιώς πάντως, τι σου προσφέρει το ρολλάρισμα με ταχύτητα και

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          μπορείς όταν πέφτουν οι στροφές στις 1700-1800 να κατεβάζεις άλλη μία

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            msamaro last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                            μπορείς όταν πέφτουν οι στροφές στις 1700-1800 να κατεβάζεις άλλη μία

                            Έχει δίκιο ο krusenstern! Aυτό βασικά έχει να κάνει με το πόσο μακρία είναι η σχέση ή κοντή. Όταν οι στροφές είναι πολύ λίγες και το αμάξι κινδυνεύει να σβήσει τότε ο εγκέφαλος δίνει εντολή να σηκωθούν λίγο οι στροφές ίσα ίσα για να μην σβήσει και κάνει αυτό τον λόξιγγα. Επειδή οδηγούσα την ίδια περίοδο ένα golf 1.4 και ένα vectra 2.0 το πρώτο με πολύ κοντές σχέσεις και το δεύτερο μακριές το πάθαινα και εγώ αυτό. Συνηθισμένος από το golf όταν οδηγούσα το vectra και ήμουν με δευτέρα πχ και έπεφταν τα χιλιόμετρα κάτω από 20km/h τότε το αμάξι ξεκινούσε να χωροπηδάει κάτι που δεν έκανε το golf. Αυτό ίσως λίγο κουραστικό στην κίνηση στην πόλη... Αλλά είναι φυσιολογικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • X
                              x-rover last edited by

                              Ο χρήστης meng έγραψε:
                              Έχω ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο που με τυραννάει περίπου 15.000 χλμ.

                              Κατά το ελαφρύ φρενάρισμα μου δίνει την 'αίσθηση ABS' (πιάνει-δεν πιάνει), πολύ έντονο στα λίγα χιλιόμετρα, χωρίς ταχύτητα, δηλαδή με ρελαντί. Αναφέρω τις στροφές, λόγω της υποπίεσης που αναφέρθηκε...
                              Επίσης όσο η μηχανή είναι κρύα και το ρελαντί είναι 1200-1300 το φαινόμενο δεν είναι τόσο αισθητό, όπως επίσης και όταν είναι on το AC, που κρατάει το ρελαντί λίγο πιο ψηλά.
                              Μου είπε κάποιος μάστορας ότι φταίει το βηματικό μοτέρ ρελαντί (κοστίζει πολύ) και κάποιος άλλος ότι μάλλον είναι το ποτενσιόμετρο πεταλούδας
                              (αν θυμάμαι ακριβώς...).

                              Επιπροσθέτως, αναφέρω και κάτι ακόμα που ίσως διαφωτίσει περισσότερο... Ρολλάρω με δευτέρα ή τρίτη από 4000στροφές μέχρι 1000, ενώ λοιπόν μέχρι τις 1500-1600 νιώθω τη μηχανή να 'κρατάει' το αυτοκίνητο, στις 1500 κάνει ένα έντονο λόξυγγα και από κει και κάτω μέχρι τις 1000 'σπρώχνει'! Ελπίζω να είμαι κατανοητός, δεν τα πάω καλά με τις περιγραφές.
                              Μήπως με ένα καθαρισμό injection φτιάξει?

                              Γενικά τα προβλήματα υπάρχουν όταν δεν πατάω γκάζι! Μήπως να αλλάξω τακτική με γκάζι στο πάτωμα συνέχεια?

                              Το κακό είναι ότι κανένας μάστορας μέχρι τώρα δεν είναι πρόθυμος να ψάξει το βάσανο λίγο περισσότερο!
                              Για να προλάβω, έχω αλλάξει δισκόπλακες - τακάκια πριν 10.000χλμ.
                              Sorry για το μακροσκελές post και ελπίζω σε κάποια γνώμη...

                              Δεν μας δίνεις και μερικά επιπλέον στοιχεία σχετικά με το αυτοκίνητο που έχεις γιατί κάθε αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά. Πές μας μάρκα, μοντέλο, κυβικά, έτος κυκλοφορίας τουλάχιστον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                meng last edited by

                                Peugeot 406 1.6/90hp mod'96 115.000χλμ αισίως...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  meng last edited by

                                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                  μπορείς όταν πέφτουν οι στροφές στις 1700-1800 να κατεβάζεις άλλη μία

                                  Έχει δίκιο ο krusenstern! Aυτό βασικά έχει να κάνει με το πόσο μακρία είναι η σχέση ή κοντή. Όταν οι στροφές είναι πολύ λίγες και το αμάξι κινδυνεύει να σβήσει τότε ο εγκέφαλος δίνει εντολή να σηκωθούν λίγο οι στροφές ίσα ίσα για να μην σβήσει και κάνει αυτό τον λόξιγγα. Επειδή οδηγούσα την ίδια περίοδο ένα golf 1.4 και ένα vectra 2.0 το πρώτο με πολύ κοντές σχέσεις και το δεύτερο μακριές το πάθαινα και εγώ αυτό. Συνηθισμένος από το golf όταν οδηγούσα το vectra και ήμουν με δευτέρα πχ και έπεφταν τα χιλιόμετρα κάτω από 20km/h τότε το αμάξι ξεκινούσε να χωροπηδάει κάτι που δεν έκανε το golf. Αυτό ίσως λίγο κουραστικό στην κίνηση στην πόλη... Αλλά είναι φυσιολογικό.

                                  Αυτό που λες, ο πέζουλας το κάνει στις 1000σαλ, ένα μούγκρισμα λες και κάτι χτυπάει στη μηχανή. Αυτό το έχω αποδεχτεί... Π.χ. με δευτέρα στρίβω σε στενάκι με 15-20χαω πέφτουν πολύ οι στροφές αλλά πατινάρω λιγάκι και όλα καλά!
                                  Αλλού νομίζω ότι είναι το πρόβλημα...
                                  Ευχαριστώ για την ανταπόκριση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Επιπροσθέτως, αναφέρω και κάτι ακόμα που ίσως διαφωτίσει περισσότερο... Ρολλάρω με δευτέρα ή τρίτη από 4000στροφές μέχρι 1000, ενώ λοιπόν μέχρι τις 1500-1600 νιώθω τη μηχανή να 'κρατάει' το αυτοκίνητο, στις 1500 κάνει ένα έντονο λόξυγγα και από κει και κάτω μέχρι τις 1000 'σπρώχνει'! Ελπίζω να είμαι κατανοητός, δεν τα πάω καλά με τις περιγραφές.
                                    Μήπως με ένα καθαρισμό injection φτιάξει?

                                    αυτό το συγκεκριμένο τουλάχιστον, ακούγεται λογικό. Κάποιος είχε γράψει παλιότερα ότι ο εγκέφαλος δίνει γκάζι σε πολύ χαμηλες σαλ αν ρολλάρεις με ταχύτητα αρκετή ώρα, για να μην κρυώνει ο καταλύτης, αλλά δεν πρέπει να είναι αυτός μόνο ο λόγος. Ο λόξυγγας είναι ακριβώς το σημείο που ξαναμπαίνει βενζίνη στους κυλίνδρους.

                                    Ακριβώς... Αν έχει το αμάξι και υπολογιστή στιγμιαίας κατανάλωσης θα φανεί κι εκεί...

                                    Με λίγη εξάσκηση μπορεί κανείς μάλιστα να το χρησιμοποιήσει και για να δώσει μία μικρή ώθηση στο αμάξι χωρίς να πατήσει γκάζι, μόνο αφήνοντας ελαφρά τον συμπλέκτη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      meng last edited by

                                      OK, για το δεύτερο σκέλος της ερώτησης μου κι ευχαριστώ...

                                      Όσον αφορά στα φρένα έχετε να κάνετε καμιά παρατήρηση;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης meng έγραψε:
                                        Έχω ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο που με τυραννάει περίπου 15.000 χλμ.

                                        Κατά το ελαφρύ φρενάρισμα μου δίνει την 'αίσθηση ABS' (πιάνει-δεν πιάνει), πολύ έντονο στα λίγα χιλιόμετρα, χωρίς ταχύτητα, δηλαδή με ρελαντί. Αναφέρω τις στροφές, λόγω της υποπίεσης που αναφέρθηκε...
                                        Επίσης όσο η μηχανή είναι κρύα και το ρελαντί είναι 1200-1300 το φαινόμενο δεν είναι τόσο αισθητό, όπως επίσης και όταν είναι on το AC, που κρατάει το ρελαντί λίγο πιο ψηλά.

                                        αν αναφέρεσαι σε αυτό, τότε πιθανόν η εξήγηση είναι ότι λόγω χαμηλών στροφών (1000 σαλ), δεν είναι αρκετή η υποβοήθηση στα φρένα. Αν ανέβουν λίγο (κατάσταση 'τσοκ' ή A/C), δίνουν αρκετή υποβοήθηση ώστε να μην έχεις αυτό το 'πάτα-άσε'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          alexx last edited by

                                          Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το air conditioning βοηθάει στο φρενάρισμα παράλληλα με το κατέβασμα; Αν βρεθώ σε κατάσταση πανικού θα το ανάψω δηλαδή...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            όχι ρε παιδιά, μην τρελαθούμε. Το A/C απλώς ανεβάζει λίγο το ρελαντί. Και έτσι, σε κατάσταση ΡΕΛΑΝΤΙ έχουμε μεγαλύτερη υποπίεση. Αυτό είπα μόνο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • ?
                                              A Former User last edited by

                                              Συγνώμη...στα σύγχρονα αυτοκίνητα εξακολουθεί το φρενάρισμα να χρησιμοποιεί την υποπίεση του μοτέρ και όχι του υδραυλικού τιμονιού;

                                              Αυτό με το κατέβασμα και την υποχώρηση του πεντάλ πάντως το νιώθω κι εγώ...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr