-
τον αναλογικο πινακα δεν τον εχουν προβαλλει σε καμια φωτο
στο περιπου μπορουμε να τον δουμε απο το σουηδικο site www.volvocars.com/se/footer/Pages/VDS.aspx
παμε στο ν40 και παταμε εκει που λεει INTERIOR VY και μετα FORARVY
δεν φαινεται πολυ καλα αλλα απο το τιποτα κατι ειναι κ αυτο -
Αρα διατηρεί τον ίδιο σχεδιασμό με το ψηφιακό αλλά με αναλογικά όργανα .
Δεν μου αρέσει το στροφόμετρο αν είναι έτσι . Αν δεν κάνω λάθος είναι η κάθετη διαγράμμιση δεξιά του ταχύμετρου .
Το ταχύμετρο στο κέντρο έχει ψηφιακές ενδείξεις -
να υποθέσω ότι αυτό που βλέπουμε στο link που έδωσε ο φίλος giorgos maris είναι το εσωτερικό στο χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού (βλέπω λείπουν αρκετά πράγματα σε σχέση με φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο net).
κάποιος πίνακας που να δείχνει τα extra και τις τιμές τους δεν υπάρχει;
αν εγώ πάω αύριο να δω το αυτοκίνητο για να το κλείσω τι συμφωνία θα κάνω (αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα extra-τιμές) δεν μπορώ να καταλάβω... -
Απ' ο,τι φαινεται ο αναλογικος πίνακας του ν40 διατηρει το στυλ και τις ψηφιακες ενδειξεις των κλασσικων πινακων των νοΙνο (s80,s60,xc70,κτλ :ταχυμετρο με ''κομμενη'' βελονα και μικρη στρογγυλη οθονη στο κεντρο) προσαρμοσμενος ομως στο σχεδιασμο του νεου πληρως ψηφιακου πινακα
δεν ειναι και ασχημοστο link που εδωσα φαινεται η βασικη εκδοση του ν40 χωρις κανενα extra. Ο εξοπλισμος του αυτοκινητου ειναι ο εξης http://content-mcdn.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/VOLVO_V40_EKSOPLISMOS_GREECE_6_2012_id49402.pdf
τιμες για τα extra δεν εχουν δωσει ακομα.. Ακομα και στην εκδοση summum δεν περιλαμβανονται ηλεκτρικα καθισματα ή εγω δεν βλεπω καλα??? -
ούτε θερμαινόμενα ...
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
να υποθέσω ότι αυτό που βλέπουμε στο link που έδωσε ο φίλος giorgos maris είναι το εσωτερικό στο χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού (βλέπω λείπουν αρκετά πράγματα σε σχέση με φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο net).κάποιος πίνακας που να δείχνει τα extra και τις τιμές τους δεν υπάρχει;
αν εγώ πάω αύριο να δω το αυτοκίνητο για να το κλείσω τι συμφωνία θα κάνω (αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα extra-τιμές) δεν μπορώ να καταλάβω...Εχουν βγαλει τιμες των εξτρα και μπορεις να τις ζητησεις στις αντιπροσωπειες, εμενα μου εδωσαν, αλλα δεν τις εχω πολυκοιταξει, πλην του ψηφιακου πινακα οργανων..Αν θες πες τι εξτρα σε ενδιαφερουν να σου πω τιμες..
Ο αναλογικος δεν μου αρεσει καθολου..ουτε αυτος των τελευταιων Volvo (S80/V70/S60 κτλ). Γι αυτο που παιρνεις θεωρω οτι τα 400 ευρω δεν ειναι μεγαλο ποσο, οποτε δεν μπορω να το σκεφτω καν χωρις. Η λειτουργια του ειναι εκπληκτικη, χωρις κολληματα με γρηγορο flow, τρομερα ευαναγνωστος και ειναι και εντυπωσιακος. Επιπλεον ο ελεγχος γινετε απο το αριστερο thumbwheel και το κουμπι read, δηλαδη με τα ιδια κουμπια που απο το 98 γινετε πλοηγηση μεσα απο τον υπολογιστη και τις διαφορες ενδειξεις στο κεντρικο καντρα των Volvo, αρα δεν χρειαζεται και ιδιαιτερη εξοικειωση.
Γενικα παντως ο εξοπλισμος ειναι πολυ φτωχος σε σχεση με το παρελθον στα αντιστοιχα επιπεδα...Παλι καλα δινει τα ξενον στην Summum... -
Το είδα από κοντά και το περιεργάστηκα για λίγο .
Εξωτερικά μου άρεσε πάρα πολύ .
Μέσα η κατασκευή είναι εξαιρετική .
Τα ψηφιακά όργανα είναι απλά SUPER !!! .
Χώρους απλά ικανοποιητικούς .Άνετα θα το αγόραζα σε μία** HotHach **έκδοση Σε Μαύρο η Λευκό χρώμα . manual και τετρακίνητο .
-
το ειδα κ εγω απο κοντα! Στο συνολο του, κατα τη γνωμη μου, ειναι ενα πραγματικα πολυ καλο πακετο και με ενδιαφερουσα τιμη!!τελειο design, καλη ανεση, ο ψηφιακος πινακας τα σπαει, ποιοτικα υλικα και οντως το αυτοκινητο ξεχωριζει απο τους ανταγωνιστες του!! Το μονο που με χαλασε ηταν το μικρο πορτμπαγκαζ και ακομη περισσοτερο ο φτωχος εξοπλισμος γιατι η νοlνο παντα φημιζοταν για τον πλουσιο εξοπλισμο των μοντελων της..
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Άνετα θα το αγόραζα σε μία** HotHach **έκδοση Σε Μαύρο η Λευκό χρώμα . manual και τετρακίνητο .
Υπάρχει καμιά πληροφορία για το εαν και πότε θα έρθει με τον 2λιτρο 5κύλινρο και με ποιά μοτέρ θα συνδιάζετε η τετρακίνηση;
-
Ο χρήστης giorgos maris έγραψε:
το ειδα κ εγω απο κοντα! Στο συνολο του, κατα τη γνωμη μου, ειναι ενα πραγματικα πολυ καλο πακετο και με ενδιαφερουσα τιμη!!τελειο design, καλη ανεση, ο ψηφιακος πινακας τα σπαει, ποιοτικα υλικα και οντως το αυτοκινητο ξεχωριζει απο τους ανταγωνιστες του!! Το μονο που με χαλασε ηταν το μικρο πορτμπαγκαζ και ακομη περισσοτερο ο φτωχος εξοπλισμος γιατι η νοlνο παντα φημιζοταν για τον πλουσιο εξοπλισμο των μοντελων της..έχει 4 διαφορετικές εκδόσεις .... εξοπλισμού, προφανώς για να έχει πιο ανταγωνιστική τιμή. Ομως έκανε εκπτώσεις στον εξοπλισμό ειδικά στη summum σε σχέση με το παρελθόν.
-
μιας και μια αντιπροσωπία, είναι κοντά στη δουλεία μου, πήγα και το είδα σήμερα, για λίγο, καθώς έφευγα.
το πρώτο σοβαρό αρνητικό είναι ότι δεν χωράω (1.85cm) να καθίσω πίσω ...
το πρώτο σοβαρό θετικό είναι, ότι οι τιμές του καταλόγου πέφτουν αρκετά ... (αποσύρσεις/ προσφορές εξοπλισμού εκπτώσεις κτλ)πήρα να μελετήσω εκτυπωμένο και όλο τον εξοπλισμό, που παρατηρείς αρκετές εκπτώσεις, ειδικά στην εκδοσή summum
θετικό είναι ότι υπάρχουν πλέον πακέτα εξοπλισμού όπως στον υπόλοιπο κόσμο -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μιας και μια αντιπροσωπία, είναι κοντά στη δουλεία μου, πήγα και το είδα σήμερα, για λίγο, καθώς έφευγα.το πρώτο σοβαρό αρνητικό είναι ότι δεν χωράω (1.85cm) να καθίσω πίσω ...
το πρώτο σοβαρό θετικό είναι, ότι οι τιμές του καταλόγου πέφτουν αρκετά ... (αποσύρσεις/ προσφορές εξοπλισμού εκπτώσεις κτλ)πήρα να μελετήσω εκτυπωμένο και όλο τον εξοπλισμό, που παρατηρείς αρκετές εκπτώσεις, ειδικά στην εκδοσή summum
θετικό είναι ότι υπάρχουν πλέον πακέτα εξοπλισμού όπως στον υπόλοιπο κόσμομήπως μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος σχετικά με τις εκπτώσεις εξοπλισμού;
-
στην summum, δεν υπάρχουν πλέον σε σχέση με το παρελθόν
ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού
θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα
υδρο-απωθητικά μπροστινά τζάμια
σύστημα καθαρισμού αέρα καμπίναςβλέπω ότι στο D2 έχει περιοριστή ταχύτητας στα 190
και στα τ3/Τ4/D3/D4 στα 210 -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στην summum, δεν υπάρχουν πλέον σε σχέση με το παρελθόν1)ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού
2)θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα
3)υδρο-απωθητικά μπροστινά τζάμια
4)σύστημα καθαρισμού αέρα καμπίνας- βλέπω ότι στο D2 έχει περιοριστή ταχύτητας στα 190
και στα τ3/Τ4/D3/D4 στα 210
το 2) είναι άχρηστο για την Ελλάδα και το 5) ... αλλάζει εύκολα ...
Τα άλλα θα τα ήθελα ... - βλέπω ότι στο D2 έχει περιοριστή ταχύτητας στα 190
-
To 2 ειναι απιστευτα χρησιμο για μας που ταξιδευουμε και μας αρεσει το βουνο
Πως ειναι δυνατον ρε Γιαννη να μην χωρουσες πισω? Ιδιο χωρο με τα δικα μας εχει εκτος απο τον αερα για τα κεφαλια...κατα τα αλλα οπως καθομαι πισω απο εμενα στο S40 ετσι καθισα και σε αυτο. Εκτος βεβαια αν εννοεις οτι και τα Ρ1 δεν ειχαν ιδιαιτερα πολυ χωρο για τα ποδια πισω, το οποιο φυσικα και ισχυει.
Σχετικα με τον εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα ουτε αντιθαμβωτικο δεν εχει πια η summum -
Αυτή η ¨σομόν¨ έκδοση, είναι σαν να λέμε η full ;
-
Ενα συγκριτικο με το V40 D2...
http://www.autoexpress.co.uk/volvo/v40/ ... -vs-rivals
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
To 2 ειναι απιστευτα χρησιμο για μας που ταξιδευουμε και μας αρεσει το βουνοΠως ειναι δυνατον ρε Γιαννη να μην χωρουσες πισω? Ιδιο χωρο με τα δικα μας εχει εκτος απο τον αερα για τα κεφαλια...κατα τα αλλα οπως καθομαι πισω απο εμενα στο S40 ετσι καθισα και σε αυτο. Εκτος βεβαια αν εννοεις οτι και τα Ρ1 δεν ειχαν ιδιαιτερα πολυ χωρο για τα ποδια πισω, το οποιο φυσικα και ισχυει.
Σχετικα με τον εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα ουτε αντιθαμβωτικο δεν εχει πια η summumχώρος για το κεφάλι... απλά δεν υπάρχει, όπως και να καθίσω, στα πόδια δεν είχα θέμα... στο V50 χωράω (και το κεφάλι μου) αφού δεν πέφτει ο ουρανός όπως στοS40. Μιας και είχες clio (έχω μπει για μερικά χλμ, όπως ακόμα και σε yaris) , δεν καθόταν καλύτερα ο άνω του 1.85 σε αυτά, σε σχέση με το V40;
Με ξένισαν και οι χώροι για μικροαντικείμενα που είχε για τους πίσω, κάτω στο πάτωμα μεταξύ καθίσματος-πόρτας.
σχετικά με τον αντιθαμπωτικά έχεις δίκιο ... δεν έχει ...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αυτή η ¨σομόν¨ έκδοση, είναι σαν να λέμε η full ;Απο ολες τις πιθανες προφορες επιασες την πιο ακυρη Ναι ειναι η πιο πληρης. Αρχικα υπηρχαν 3 μονο Kinetic->Momentum->Summum μετα προστεθηκε η Optimum σαν βασικη με πολλες ελλειψεις στον εξοπλισμο και η R-Design που τιμολογιακα ειναι περιπου οσο η Momentum...
χώρος για το κεφάλι... απλά δεν υπάρχει, όπως και να καθίσω, στα πόδια δεν είχα θέμα... στο V50 χωράω (και το κεφάλι μου) αφού δεν πέφτει ο ουρανός όπως στοS40. Μιας και είχες clio (έχω μπει για μερικά χλμ, όπως ακόμα και σε yaris) , δεν καθόταν καλύτερα ο άνω του 1.85 σε αυτά, σε σχέση με το V40;
Με ξένισαν και οι χώροι για μικροαντικείμενα που είχε για τους πίσω, κάτω στο πάτωμα μεταξύ καθίσματος-πόρτας.
σχετικά με τον αντιθαμπωτικά έχεις δίκιο ... δεν έχει ...
Καλα για το κεφαλι πισω μονο το V50 εχει...ουτε το S40 ουτε το C30 εχει καλο αερα. Το V40 βεβαια εχει λιγοτερο αερα για το κεφαλι και μπροστα, αλλα τα ποδια ειναι το ιδιο. Το clio εστω και οριακα περισσοτερο ειχες καλυτερο αερα για τα κεφαλια.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αυτή η ¨σομόν¨ έκδοση, είναι σαν να λέμε η full ;
Απο ολες τις πιθανες προφορες επιασες την πιο ακυρη Ναι ειναι η πιο πληρης. Αρχικα υπηρχαν 3 μονο Kinetic->Momentum->Summum μετα προστεθηκε η Optimum σαν βασικη με πολλες ελλειψεις στον εξοπλισμο και η R-Design που τιμολογιακα ειναι περιπου οσο η Momentum...
Βγήκε R-design έκδοση;
Volvo V40