-
Κανω 14000 το χρονο τα 12000 στην πολη με ανηφορες και θελω 20Ε για καθε 100χιλ.Στον αυτοκινητοδρομο 20Ε τα 200χιλ.Φοβαμαι με αυτα που διαβαζω στο φορουμ γιατι το αμαξι ειναι 2 χρονων
-
Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
Κανω 14000 το χρονο τα 12000 στην πολη με ανηφορες και θελω 20Ε για καθε 100χιλ.Στον αυτοκινητοδρομο 20Ε τα 200χιλ.Φοβαμαι με αυτα που διαβαζω στο φορουμ γιατι το αμαξι ειναι 2 χρονων
Οι ανηφόρες δεν μου αρέσουν….
Μα ρώτησα και την ευρύτερη περιοχή σου.
Α -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Έκαιγα 21ε/100κμ, και με την δύναμη της θέλησης μου το κατέβασα στα11,725ε/100. 44,165% οικονομία. Πλάνο (α).καταρχας ξεκαθαριζω οτι δεν αναφερομαι επι προσωπικου ομως,.....
ας μου πει καποιος χριστιανος πως μπορει να σηκωσει καποιος το ποδι του σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθηκες και να καταφερει κοντα σε 50 % μειωση της καταναλωσης χωρις να σερνεται ή να κοντευει να του σβησει.
δηλαδη αν καποιος καιει 10 λιτρα μεικτα το κατεβαζει εστω και με προσπαθεια στα 5-5,5 λιτρα.....
και τωρα αυτο σας φαινεται λογικο...και επι τελους ας ειπωθει οτι με την οικονομια που γινεται απο το υγραεριο, το να κανεις μια διαδρομη απο το Α στο Β και να καψεις το ιδιο σε βενζινη ή με υγραεριο, ή που θα φτασουν και τα δυο μαζι με το υγραεριο να εχει εξεικονομησει καποια χρηματα ή αν το πλακωσει αυτος με το υγραεριο, θα καψει τα ιδια με την βενζινη αλλα θα εχει κερδισει σε ΧΡΟΝΟ... και για πολλους αυτο μετραει παρα πολυ.
-
κοιτουσα τωρα τις τιμες στα πρατηρια της Θεσσλονικης...
καλα, 0,88€ ;;;
και ολα τα πρατηρια παιζουν στο λεπτο πανω κατω;
τι εφτιαξαν παλι τα καρντάσια; -
Λαμόγια!! Τι περίμένεις;;;
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Έκαιγα 21ε/100κμ, και με την δύναμη της θέλησης μου το κατέβασα στα11,725ε/100. 44,165% οικονομία. Πλάνο (α).
καταρχας ξεκαθαριζω οτι δεν αναφερομαι επι προσωπικου ομως,.....
ας μου πει καποιος χριστιανος πως μπορει να σηκωσει καποιος το ποδι του σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθηκες και να καταφερει κοντα σε 50 % μειωση της καταναλωσης χωρις να σερνεται ή να κοντευει να του σβησει.
δηλαδη αν καποιος καιει 10 λιτρα μεικτα το κατεβαζει εστω και με προσπαθεια στα 5-5,5 λιτρα.....
και τωρα αυτο σας φαινεται λογικο...και επι τελους ας ειπωθει οτι με την οικονομια που γινεται απο το υγραεριο, το να κανεις μια διαδρομη απο το Α στο Β και να καψεις το ιδιο σε βενζινη ή με υγραεριο, ή που θα φτασουν και τα δυο μαζι με το υγραεριο να εχει εξεικονομησει καποια χρηματα ή αν το πλακωσει αυτος με το υγραεριο, θα καψει τα ιδια με την βενζινη αλλα θα εχει κερδισει σε ΧΡΟΝΟ... και για πολλους αυτο μετραει παρα πολυ.
Απλά πράγματα, πήγαινε ταξίδι εθνική με ένα μικρομεσαίο με το γκάζι στο πάτωμα συνέχεια (180 ,190 η και παραπάνω στο κοντέρ ) και μετά κάνε την ίδια διαδρομή με cruise control στα 110-120 , θα δεις ότι η κατανάλωση είναι μισή όντως μην είναι και λιγότερη
-
Αntonis-team ζω στην Ναουσα τα 12000χιλ γινονται στην πολη με αρκετες ανηφορες πολλες μετακινησεις για τις δραστηριοτητες των 2 παιδιων μου και τα 2000χιλ για ταξιδια
-
ξερει κανεις αν υπαρχει πρατηριο αεριου στην κερκυρα?
-
Φιλε Antonis No 1,
αξιζει εφοσον εχεις σκοπο να κρατησεις το αυτοκινητο πανω απο 2 χρονια (και φυσικα οσο περισσοτερο τοσο καλυτερο), γιατι τοσο περιπου θα χρειαστεις για να κανεις αποσβεση της εγκαταστασης συμφωνα με αυτα που λες οτι καταναλωνεις.
Ειναι απλα τα πραγματα δεν χρειαζονται τιποτα ιδιαιτεροι μαθηματικοι υπολογισμοι. Βαλε σαν κριτιριο οτι θα εχεις κατα μεσο ορο 40% εξοικονομηση χρηματικη ανα 100 χλμ, σε σχεση με πριν.
Αν μπουμε τωρα σε λεπτομερειες για το πως οδηγει ο καθενας και που οδηγει, υπολογισουμε και τη διαφορετικη τιμη βενζινης/υγραεριου απο περιοχη σε περιοχη τοτε αυτο το ποσοστο μπορει να κυμαινεται απο 30-50%. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Έκαιγα 21ε/100κμ, και με την δύναμη της θέλησης μου το κατέβασα στα11,725ε/100. 44,165% οικονομία. Πλάνο (α).
καταρχας ξεκαθαριζω οτι δεν αναφερομαι επι προσωπικου ομως,.....
ας μου πει καποιος χριστιανος πως μπορει να σηκωσει καποιος το ποδι του σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθηκες και να καταφερει κοντα σε 50 % μειωση της καταναλωσης χωρις να σερνεται ή να κοντευει να του σβησει.
δηλαδη αν καποιος καιει 10 λιτρα μεικτα το κατεβαζει εστω και με προσπαθεια στα 5-5,5 λιτρα.....
και τωρα αυτο σας φαινεται λογικο...και επι τελους ας ειπωθει οτι με την οικονομια που γινεται απο το υγραεριο, το να κανεις μια διαδρομη απο το Α στο Β και να καψεις το ιδιο σε βενζινη ή με υγραεριο, ή που θα φτασουν και τα δυο μαζι με το υγραεριο να εχει εξεικονομησει καποια χρηματα ή αν το πλακωσει αυτος με το υγραεριο, θα καψει τα ιδια με την βενζινη αλλα θα εχει κερδισει σε ΧΡΟΝΟ... και για πολλους αυτο μετραει παρα πολυ.
Απλά πράγματα, πήγαινε ταξίδι εθνική με ένα μικρομεσαίο με το γκάζι στο πάτωμα συνέχεια (180 ,190 η και παραπάνω στο κοντέρ ) και μετά κάνε την ίδια διαδρομή με cruise control στα 110-120 , θα δεις ότι η κατανάλωση είναι μισή όντως μην είναι και λιγότερη
με την διαφορα ομως οτι αναφερομαι σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ και ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ συνθηκες οδηγησης.
τα 180-190+ στο κοντερ δεν νομιζω οτι αντιπροσωπευουν αυτες.
πιστευω οτι μεχρι 130-140 κανεις μια χαρα ταξιδι χωρις να αγχωνεσαι ιδιαιτερα. σε πιο πανω ταχυτητες αρχιζεις και επικεντρωνεσαι λιγο διαφορετικα.
με βαση τα 130, ας πουμε οτι εχουμε μια μεση καταναλωση της ταξης των +/-10 λιτρων. με μειωση 45% (οπως αναφερθηκε) παμε λιγο πανω απο τα 5.
μπορει καποιος να μου πει σε τι ταχυτητα αντιστοιχουν αυτα τα 5+ λιτρα? παντως για πανω απο 85-90 δεν μου φαινεται. αν αυτες ειναι ταχυτητες ταξιδιου για καποιον, παω πασο. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Έκαιγα 21ε/100κμ, και με την δύναμη της θέλησης μου το κατέβασα στα11,725ε/100. 44,165% οικονομία. Πλάνο (α).
καταρχας ξεκαθαριζω οτι δεν αναφερομαι επι προσωπικου ομως,.....
ας μου πει καποιος χριστιανος πως μπορει να σηκωσει καποιος το ποδι του σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθηκες και να καταφερει κοντα σε 50 % μειωση της καταναλωσης χωρις να σερνεται ή να κοντευει να του σβησει.
δηλαδη αν καποιος καιει 10 λιτρα μεικτα το κατεβαζει εστω και με προσπαθεια στα 5-5,5 λιτρα.....
και τωρα αυτο σας φαινεται λογικο...και επι τελους ας ειπωθει οτι με την οικονομια που γινεται απο το υγραεριο, το να κανεις μια διαδρομη απο το Α στο Β και να καψεις το ιδιο σε βενζινη ή με υγραεριο, ή που θα φτασουν και τα δυο μαζι με το υγραεριο να εχει εξεικονομησει καποια χρηματα ή αν το πλακωσει αυτος με το υγραεριο, θα καψει τα ιδια με την βενζινη αλλα θα εχει κερδισει σε ΧΡΟΝΟ... και για πολλους αυτο μετραει παρα πολυ.
Καλά κάνεις και ρωτάς διότι έτσι μαθαίνεις.
Όταν όμως χωρίς να ξέρεις, κάνεις φωτογραφικές ερωτήσεις, τότε το χαλάς…….- Πηγαίνοντας στης ροπές το αυτοκίνητο και αυτές είναι από 3000 και μέχρι 4000 έχεις οικονομία και μια ταχύτητα από 100 έως 130. Κατά συνέπια ούτε ψοφάει, ούτε σέρνετε, ούτε σβήνει!. Και δεν έγραψα για 50% οικονομία, μην παραφράζεις τα γραφόμενα μου. Αυτά δε, που γράφω είναι μετρημένα κάθε εβδομάδα, επί περίπου δυο χρόνια. Αθήνα Κορινθία και επιστροφή!.
- Δεν κάνεις προσπεράσεις. Βλέπεις από μακριά το κουλουάρ που είναι ελεύθερο και το ακολουθείς!.
- Δεν αφήνεις και πατάς συνέχεια το πεντάλ του καυσίμου, διότι τότε δεν γλυτώνεις την έξτρα βενζίνα της επιτάχυνσης!.
- Δεν έχεις τα παράθυρα τέντα, διότι τότε καίς περισσότερη βενζίνα!.
- Εάν δεν χρειάζεσαι την σκάρα δεν την φοράς!.
- Το κλιματιστικό δεν το βάζεις στο φουλ. Μάλιστα εάν δεν καπνίζεις το βάζεις στην ανακύκλωση.
- Τα λάστιχα σου πρέπει να είναι σωστά φουσκωμένα, όπως ζητάει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου. Μην ακούς της μπούρδες που λένε ορισμένοι, διάβασε το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.
Την επιλογή των οκτανίων την έκανε σωστά ο κατασκευαστής, αυτήν να βάζεις, εάν σου γράφει 95, 95 θα βάζεις όχι 100. - Να προτιμάς καταξιωμένα βενζινάδικα όχι τρύπες.
- Να το φορτώνεις με ότι χρειάζεσαι σε αυτήν την διαδρομή που κάνεις τώρα. Δεν χρειάζεται το σαββατοκύριακο να κουβαλάς πχ τρις εργαλειοθήκες του υδραυλικού εάν είναι αυτό το επάγγελμα σου!.
Για την δεύτερη παράγραφο σου, να μου επιτρέψεις να σου γράψω αυτό που είπε κάποια φορά ο τότε διευθυντής του ΑΝ1. «…..θα πηδηχτώ από το παράθυρο….».
Διότι ούτε λίγο ούτε πολύ μας γράφεις, ότι με καλορυθμισμένο αέριο, το αυτοκίνητο τρέχει περισσότερο με αυτό. Μήπως εννοείς Νίτρο?.
Εδώ μιλάμε για υγραέριο.
Καλό σου απόγευμα.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εδώ μιλάμε για υγραέριο.
Α.Α γεια σου......!!!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Για την δεύτερη παράγραφο σου, να μου επιτρέψεις να σου γράψω αυτό που είπε κάποια φορά ο τότε διευθυντής του ΑΝ1. «…..θα πηδηχτώ από το παράθυρο….».
Διότι ούτε λίγο ούτε πολύ μας γράφεις, ότι με καλορυθμισμένο αέριο, το αυτοκίνητο τρέχει περισσότερο με αυτό. Μήπως εννοείς Νίτρο?.
Εδώ μιλάμε για υγραέριο.
Καλό σου απόγευμα.
Α.απλα θα σου πω πως στην δευτερη παραγραφω αβανταρω το υγραεριο.
και δινω ενα παραδειγμα πως εαν εχουμε 'χασει' χρονο απο την μειωση της ταχητητας μας -λογω οικονομιας-, τοτε με την χρηση του υγραεριου μπορουμε να επανακαμψουμε χωρις να σκεφτομαστε τοοοοοσο το οικονομικο μερος.τωρα τα περι υποδειξεων στο πως να οδηγει καποιος και το αν αναφερομαι σε Nitro δεν σχολιαζω....
-
Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
Αntonis-team ζω στην Ναουσα τα 12000χιλ γινονται στην πολη με αρκετες ανηφορες πολλες μετακινησεις για τις δραστηριοτητες των 2 παιδιων μου και τα 2000χιλ για ταξιδια
Φίλε συνονόματε, συμφωνώ με τον παντελή.
Σε ρώτησα κάποια πράγματα όχι από περιέργεια!.
Η ευρύτερη περιοχή σου, δεν είναι καμίνι, και έτσι ευνοείτε το αέριο από πλευράς ψύξεις – φθορών.
Έπειτα 12000κμ με χαμηλές επιλογές στο σασμάν, 12 είναι μόνον στο κοντέρ, όποτε η μηχανί δουλέψει περισσότερο!.
Σίγουρα ξέρεις ότι θα το βάλεις για οικονομία και όχι για επιδόσεις, κατά συνέπια η συντηρητική οδήγηση θα δώσει την μακροζωία.
Α. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Για την δεύτερη παράγραφο σου, να μου επιτρέψεις να σου γράψω αυτό που είπε κάποια φορά ο τότε διευθυντής του ΑΝ1. «…..θα πηδηχτώ από το παράθυρο….».
Διότι ούτε λίγο ούτε πολύ μας γράφεις, ότι με καλορυθμισμένο αέριο, το αυτοκίνητο τρέχει περισσότερο με αυτό. Μήπως εννοείς Νίτρο?.
Εδώ μιλάμε για υγραέριο.
Καλό σου απόγευμα.
Α.απλα θα σου πω πως στην δευτερη παραγραφω αβανταρω το υγραεριο.
και δινω ενα παραδειγμα πως εαν εχουμε 'χασει' χρονο απο την μειωση της ταχητητας μας -λογω οικονομιας-, τοτε με την χρηση του υγραεριου μπορουμε να επανακαμψουμε χωρις να σκεφτομαστε τοοοοοσο το οικονομικο μερος.τωρα τα περι υποδειξεων στο πως να οδηγει καποιος και το αν αναφερομαι σε Nitro δεν σχολιαζω....
Οπωσδήποτε δεν υποδεικνύω αναφέρω τον τρόπο που εσύ ρώτησες.
Για το νίτρο εεεεεεε ας κάνουμε και λίγη πλάκα…..
Α. -
Γεια σας,
ύστερα από πολύ καιρό που είχα παγώσει το θέμα της μετατροπής του opel corsa D 1.4 sport σε αέριο,αυτόν τον καιρό ξαναμπήκα στη διαδικασία καθαρά για λόγους κόστους. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο το 2007 και τώρα συμπληρώνει πενταετία οπότε βγαίνει και από την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν το είχα επιχειρήσει μήπως και χάσω την εγγύηση.
Εντωμεταξύ μεσολάβησε και η εμφάνιση του opel corsa LPG στο οποίο η εταιρεία βάζει το κιτ της landirenzo. Από γνωστούς και φίλους που έχουν κάνει μετατροπές έχω διαπιστώσει ότι έχουν πέσει ελαφρώς και οι τιμές εγκατάστασης (ένας έχει βάλει στο VW του με 900€).
Σε αναζήτηση που έχω κάνει για τα κιτ που τοποθετούνται δεν έχω βγάλει άκρη ποια μπαίνουν στο opel corsa D 1.4. Επομένως από όσους έχουν εμπειρία από εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητά τους θα ήθελα να ρωτήσω- Ποια είναι τα κιτ που ταιριάζουν στο opel corsa D ?
- Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις πλέον?
- Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?
- Γνωρίζετε αν η επίσημη αντιπροσωπεία κάνει τέτοιες μετατροπές και αν συμφέρει να το πάω εκεί ακόμα και με ελαφρώς μεγαλύτερο κόστος αντιπροσωπείας?
- Σε τι επίπεδο είναι η τεχνολογία των κιτ εγκατάστασης? Πριν ενα χρόνο ήταν η κόντρα ανάμεσα στα 4ης και 5ης γενιάς συστημάτων. Τελικά έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα για το ποια είναι καλύτερα για ένα αυτοκίνητο όπως το δικό μου?
Ευχαριστώ
-
Φιλε εχω 2 opel με υγραεριο (insignia-corsa c).
Αυτο με την πενταετια εγγυηση της οπελ ειναι μεγαλη μουφα αφου αν πας μετα την διετια πχ για καμμενο αισθητηρα . ABS δεν ισχυει αφου τα 5 χρονια ειναι για ελαχιστα μερη.
Οι αντιπροσωπειες οπελ που βαζουν υγραεριο βαζουν σαν συνεργεια διαφορα κιτ οχι ομως η επισημη οπελ.
Με ενα αεριου ψεκασμου συστημα περασμενο σε καλο μαστορα και οχι απαραιτητα σε αντιπροσωπεια της οπελ θα εισαι ΟΚ.
Κιτ δεν θα σου προτεινω γιατι δεν νομιζω οτι υπαρχει κιτ που δεν ταιριαζει σε αυτο το αυτοκινητο. -
Ο χρήστης freenet2004 έγραψε:
Γεια σας,ύστερα από πολύ καιρό που είχα παγώσει το θέμα της μετατροπής του opel corsa D 1.4 sport σε αέριο,αυτόν τον καιρό ξαναμπήκα στη διαδικασία καθαρά για λόγους κόστους. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο το 2007 και τώρα συμπληρώνει πενταετία οπότε βγαίνει και από την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν το είχα επιχειρήσει μήπως και χάσω την εγγύηση.
Εντωμεταξύ μεσολάβησε και η εμφάνιση του opel corsa LPG στο οποίο η εταιρεία βάζει το κιτ της landirenzo. Από γνωστούς και φίλους που έχουν κάνει μετατροπές έχω διαπιστώσει ότι έχουν πέσει ελαφρώς και οι τιμές εγκατάστασης (ένας έχει βάλει στο VW του με 900€).
Σε αναζήτηση που έχω κάνει για τα κιτ που τοποθετούνται δεν έχω βγάλει άκρη ποια μπαίνουν στο opel corsa D 1.4. Επομένως από όσους έχουν εμπειρία από εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητά τους θα ήθελα να ρωτήσω- Ποια είναι τα κιτ που ταιριάζουν στο opel corsa D ?
- Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις πλέον?
- Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?
- Γνωρίζετε αν η επίσημη αντιπροσωπεία κάνει τέτοιες μετατροπές και αν συμφέρει να το πάω εκεί ακόμα και με ελαφρώς μεγαλύτερο κόστος αντιπροσωπείας?
- Σε τι επίπεδο είναι η τεχνολογία των κιτ εγκατάστασης? Πριν ενα χρόνο ήταν η κόντρα ανάμεσα στα 4ης και 5ης γενιάς συστημάτων. Τελικά έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα για το ποια είναι καλύτερα για ένα αυτοκίνητο όπως το δικό μου?
Ευχαριστώ
Πες μας αυτά που ρωτάμε συνήθως για να πάρεις ασφαλείς απαντήσεις.
Που κινείσαι.
Πως κινείσαι.
Χιλιόμετρα κατ’ έτος.
Ευρύτερη περιοχή σου.
ολικά χιλιόμετρα.
Α. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Φιλε εχω 2 opel με υγραεριο (insignia-corsa c).
Αυτο με την πενταετια εγγυηση της οπελ ειναι μεγαλη μουφα αφου αν πας μετα την διετια πχ για καμμενο αισθητηρα . ABS δεν ισχυει αφου τα 5 χρονια ειναι για ελαχιστα μερη.
Οι αντιπροσωπειες οπελ που βαζουν υγραεριο βαζουν σαν συνεργεια διαφορα κιτ οχι ομως η επισημη οπελ.
Με ενα αεριου ψεκασμου συστημα περασμενο σε καλο μαστορα και οχι απαραιτητα σε αντιπροσωπεια της οπελ θα εισαι ΟΚ.
Κιτ δεν θα σου προτεινω γιατι δεν νομιζω οτι υπαρχει κιτ που δεν ταιριαζει σε αυτο το αυτοκινητο.
Τι θα έλεγες φίλε, εάν πήγαινε και ζητούσε έγγραφα το τι καλύπτουν?.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φιλε εχω 2 opel με υγραεριο (insignia-corsa c).
Αυτο με την πενταετια εγγυηση της οπελ ειναι μεγαλη μουφα αφου αν πας μετα την διετια πχ για καμμενο αισθητηρα . ABS δεν ισχυει αφου τα 5 χρονια ειναι για ελαχιστα μερη.
Οι αντιπροσωπειες οπελ που βαζουν υγραεριο βαζουν σαν συνεργεια διαφορα κιτ οχι ομως η επισημη οπελ.
Με ενα αεριου ψεκασμου συστημα περασμενο σε καλο μαστορα και οχι απαραιτητα σε αντιπροσωπεια της οπελ θα εισαι ΟΚ.
Κιτ δεν θα σου προτεινω γιατι δεν νομιζω οτι υπαρχει κιτ που δεν ταιριαζει σε αυτο το αυτοκινητο.
Τι θα έλεγες φίλε, εάν πήγαινε και ζητούσε έγγραφα το τι καλύπτουν?.
Α.Θα έλεγα οτι δίνουν έγγραφα το τι καλύπτουν (και τι δεν καλύπτουν) στην γραπτή εγγύηση που συνοδέυει το όχημα αλλα διαφημίζουν έντεχνα την 5 χρόνια εγγύηση (τουλάχιστον η οπελ) χωρίς να λένε οτι δεν ισχύει μετά τα 2 χρόνια για όλα τα μέρη αλλά μόνο για κάποια και συνήθως το ανακαλύπτουμε όταν πάθουμε κάποια ζημιά και να ανακαλύψουμε ότι ήταν γραμμένο τελικά αλλά δεν το είχαμε δει η δεν μας το είχαν πει.
Υγραεριοκίνηση!