Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    freenet2004

    @freenet2004

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    freenet2004 Unfollow Follow

    Latest posts made by freenet2004

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης freenet2004 έγραψε:
      Γεια σας και πάλι,

      επανέρχομαι στο προηγούμενο μήνυμά μου για να ρωτήσω από όσους έχουν κάνει εγκαταστάσεις κιτ αερίου αν γνωρίζουν

      1. Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις ?
      2. Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?

      Ευχαριστώ

      κάποιες οδηγίες για τα παραπάνω θέματα? Βασικά επειδή θα αρχίσω να ψάχνω σύντομα, θέλω να ξέρω τι πρέπει να προσέχω και να ζητάω από τους εγκαταστάτες. Περισσότερο μικρές λεπτομέρειες που έχετε δει όσοι έχετε κάνει μετατροπές για το σύστημα, την εγκατάσταση, την απόδοση.

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας και πάλι,

      επανέρχομαι στο προηγούμενο μήνυμά μου για να ρωτήσω από όσους έχουν κάνει εγκαταστάσεις κιτ αερίου αν γνωρίζουν

      1. Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις ?
      2. Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Αν εννοείς στο ντεπόζιτο βενζίνης που μύριζε, ναι μου το έβγαλε και το άλλαξα.Εννοείς κάτι άλλο?

      Επανέρχομαι για να ρωτήσω σε σχέση με τα θέματα της λίστας που έβαλα σε παραπάνω μήνυμα. Επειδή θα αρχίσω την έρευνα αγοράς σε συνεργεία εγκατάστασης κιτ θα ήθελα από την εμπειρία των μελών και των εγκαταστατών εδώ μέσα να ρωτήσω ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην επιλογή και στη διαδικασία εγκατάστασης.

      Ευχαριστώ


      Εννοώ το καπάκι της μηχανής!. Αυτό συνέβη και στο τότε δικό μου, μα και σε πελάτες μου.
      Α.

      Δεν έχω κάνει καμία τέτοια αλλαγή,δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κάτι αντίστοιχο.Τι συμπτώματα εμφανίζει και σχετίζεται αυτό με την μετατροπή για να δεχτεί υγραέριο?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Αν εννοείς στο ντεπόζιτο βενζίνης που μύριζε, ναι μου το έβγαλε και το άλλαξα.Εννοείς κάτι άλλο?

      Επανέρχομαι για να ρωτήσω σε σχέση με τα θέματα της λίστας που έβαλα σε παραπάνω μήνυμα. Επειδή θα αρχίσω την έρευνα αγοράς σε συνεργεία εγκατάστασης κιτ θα ήθελα από την εμπειρία των μελών και των εγκαταστατών εδώ μέσα να ρωτήσω ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην επιλογή και στη διαδικασία εγκατάστασης.

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Γεια σας,

      ύστερα από πολύ καιρό που είχα παγώσει το θέμα της μετατροπής του opel corsa D 1.4 sport σε αέριο,αυτόν τον καιρό ξαναμπήκα στη διαδικασία καθαρά για λόγους κόστους. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο το 2007 και τώρα συμπληρώνει πενταετία οπότε βγαίνει και από την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν το είχα επιχειρήσει μήπως και χάσω την εγγύηση.
      Εντωμεταξύ μεσολάβησε και η εμφάνιση του opel corsa LPG στο οποίο η εταιρεία βάζει το κιτ της landirenzo. Από γνωστούς και φίλους που έχουν κάνει μετατροπές έχω διαπιστώσει ότι έχουν πέσει ελαφρώς και οι τιμές εγκατάστασης (ένας έχει βάλει στο VW του με 900€).
      Σε αναζήτηση που έχω κάνει για τα κιτ που τοποθετούνται δεν έχω βγάλει άκρη ποια μπαίνουν στο opel corsa D 1.4. Επομένως από όσους έχουν εμπειρία από εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητά τους θα ήθελα να ρωτήσω

      1. Ποια είναι τα κιτ που ταιριάζουν στο opel corsa D ?
      2. Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις πλέον?
      3. Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?
      4. Γνωρίζετε αν η επίσημη αντιπροσωπεία κάνει τέτοιες μετατροπές και αν συμφέρει να το πάω εκεί ακόμα και με ελαφρώς μεγαλύτερο κόστος αντιπροσωπείας?
      5. Σε τι επίπεδο είναι η τεχνολογία των κιτ εγκατάστασης? Πριν ενα χρόνο ήταν η κόντρα ανάμεσα στα 4ης και 5ης γενιάς συστημάτων. Τελικά έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα για το ποια είναι καλύτερα για ένα αυτοκίνητο όπως το δικό μου?

      Ευχαριστώ


      Πες μας αυτά που ρωτάμε συνήθως για να πάρεις ασφαλείς απαντήσεις.
      Που κινείσαι.
      Πως κινείσαι.
      Χιλιόμετρα κατ’ έτος.
      Ευρύτερη περιοχή σου.
      ολικά χιλιόμετρα.
      Α.

      Γενικά κινούμαι στην Αττική, ιδιαίτερα στο κέντρο.Προσπαθώ να είμαι πολύ συντηρητικός στην οδήγηση για λόγους κόστους. Στα 5 χρόνια που έχω το opel corsa D έχω κάνει 88000 χιλιόμετρα,περίπου 17000 το χρόνο αν και τον τελευταίο χρόνο έχω κάνει λιγότερα από 15000, αλλά ως μέσος όρος είναι 17000-18000 χιλιόμετρα το χρόνο. Στο trip computer η μέση κατανάλωση όταν κινούμαι μέσα στην πόλη είναι στο 7.2-7.7l/100km ενώ όταν κινούμαι σε ταξίδια στην εθνική οδό προσπαθώ να κινούμαι συντηρητικά στα 6.2l/100km.
      Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι σε ταξίδια που γίνονται προς Β. Ελλάδα και είναι συχνά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας,

      ύστερα από πολύ καιρό που είχα παγώσει το θέμα της μετατροπής του opel corsa D 1.4 sport σε αέριο,αυτόν τον καιρό ξαναμπήκα στη διαδικασία καθαρά για λόγους κόστους. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο το 2007 και τώρα συμπληρώνει πενταετία οπότε βγαίνει και από την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν το είχα επιχειρήσει μήπως και χάσω την εγγύηση.
      Εντωμεταξύ μεσολάβησε και η εμφάνιση του opel corsa LPG στο οποίο η εταιρεία βάζει το κιτ της landirenzo. Από γνωστούς και φίλους που έχουν κάνει μετατροπές έχω διαπιστώσει ότι έχουν πέσει ελαφρώς και οι τιμές εγκατάστασης (ένας έχει βάλει στο VW του με 900€).
      Σε αναζήτηση που έχω κάνει για τα κιτ που τοποθετούνται δεν έχω βγάλει άκρη ποια μπαίνουν στο opel corsa D 1.4. Επομένως από όσους έχουν εμπειρία από εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητά τους θα ήθελα να ρωτήσω

      1. Ποια είναι τα κιτ που ταιριάζουν στο opel corsa D ?
      2. Σε τι εύρος τιμών παίζουν οι εγκαταστάσεις πλέον?
      3. Ποια σημεία πρέπει να προσέξω στην έρευνα αγοράς στους διάφορες εγκαταστάτες? Τι πρέπει να ρωτήσω και ποια σημεία είναι κρίσιμα για την απόδοση και την απροβλημάτιστη χρήση του αυτοκινήτου με αέριο?
      4. Γνωρίζετε αν η επίσημη αντιπροσωπεία κάνει τέτοιες μετατροπές και αν συμφέρει να το πάω εκεί ακόμα και με ελαφρώς μεγαλύτερο κόστος αντιπροσωπείας?
      5. Σε τι επίπεδο είναι η τεχνολογία των κιτ εγκατάστασης? Πριν ενα χρόνο ήταν η κόντρα ανάμεσα στα 4ης και 5ης γενιάς συστημάτων. Τελικά έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα για το ποια είναι καλύτερα για ένα αυτοκίνητο όπως το δικό μου?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας,

      παρακολουθώ καιρό το φόρουμ και ειδικότερα αυτό το νήμα και είχα ρωτήσει και κάποια πράγματα παλιότερα γιατί σκεφτόμουν τη μετατροπή ενός opel corsa D 1.4 μοντέλο 2007 σε υγραεριοκίνηση. Όταν είχα ρωτήσει παλιότερα πολλά μέλη του φόρουμ μου είχαν επισημάνει κάποιες διαφορές της 4ης και 5ης γενιάς συστημάτων υγραεριοκίνησης. Τότε, οι φόβοι που είχα για το πιο νέο αυτοκίνητο μου και το γεγονός ότι είχα διαβάσει ανησυχητικές αναφορές για αύξηση θερμοκρασίας στο θάλαμο καύσης και προβλήματα σε συστήματα λόγω κακής ρύθμισης με είχαν αποθαρρύνει να το εγκαταστήσω. Συν ότι οι τιμές τότε ήταν πάνω από 1500€ για την εγκατάσταση.
      Έχει αλλάξει πρόσφατα η εικόνα για την υγραεριοκίνηση? Δηλαδή τα προβλήματα των κακών ρυθμίσεων, των υψηλών θερμοκρασιών, των προβλημάτων στον κινητήρα, οι τεχνολογίες των συστημάτων πού βρίσκονται πλέον? Από τις αναφορές στο παρόν θέμα διαπιστώνω ότι όλο και λιγότεροι διαμαρτύρονται για κακή ρύθμιση, πιθανόν λόγω της μεγαλύτερης εμπειρίας των εγκαταστατών.
      Μέλος του φόρουμ μου είχε επισημάνει ότι είναι μάλλον καλύτερα να εγκαταστήσω ένα σύστημα 5ης γενιάς μιας και χρησιμοποιεί υγρό LPG και όχι αέριο οπότε οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες. Ισχύει αυτό? Πρέπει να ανησυχώ για τη διάρκεια ζωής του κινητήρα από τη μετατροπή σε υγραεριοκίνητο?
      Φιλος μου έκανε πρόσφατα εγκατάσταση στο δικό του αυτοκίνητο VW με κόστος 900€. Δεν ρώτησα ποιο σύστημα έβαλε βέβαια αλλά από σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι για τα opel τοποθετούνται από τη μαμά εταιρία συστήματα landirenzo. Ισχύει αυτό κι αν ναι γνωρίζει κανείς κόστος για το σύστημα καθώς και κόστος εγκατάστασης?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Υπάρχει κάποιος χάρτης google ή δυνατότητα να περάσουμε όλες τις παρακάμψεις σε gps navigator?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      freenet2004
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας και από εμένα.

      Έχω διαβάσει ολόκληρη την ενότητα για την υγραεριοκίνηση και ομολογώ ότι το σκέφτομαι σοβαρά για μετατροπή του αυτοκινήτου μου (opel corsa 1.4 2007). Το καλό με το opel corsa είναι ότι στο χώρο των αποσκευών υπάρχει ένα μετακινούμενο πάτωμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καλύψει το ύψος της δεξαμενής του υγραερίου. Το έχει δοκιμάσει κανείς στο opel corsa το καινούριο μοντέλο?
      Επιπλέον, ο εφεδρικός τροχός που θα αντικατασταθεί από τη δεξαμενή πού θα πάει δεν ξέρω.Όσοι το έχετε κάνει πιθανόν έχετε τοποθετήσει τη δεξαμενή στη θέση της ρεζέρβας ωστόσο πώς τοποθετήσατε τη ρεζέρβα και τη σταθεροποιήσατε?
      Και μια ακόμα ερώτηση. Μακροπρόθεσμα, τι επιπτώσεις έχει στα μέταλλα του κινητήρα και τη συχνότητα βλαβών του κινητήρα με την αλλαγή καυσίμου και την πιθανώς μεγαλύτερη θερμοκρασία καύσης του καυσίμου. Έχετε άποψη για το συγκεκριμένο? Με απλά λόγια, η αλλαγή καυσίμου έχει μακροπρόθεσμα επιπτώσεις στην αξιοπιστία του κινητήρα? Βλάβες σε βαλβίδες που αντιμετωπίζονται από τα 5ης γενιάς συστήματα, συμπεριφορά του κινητήρα σε θερμοκρασίες διαφορετικές από τις θερμοκρασίες που έχουν προδιαγραφεί από τον κατασκευαστή.

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      freenet2004
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr