-
ÊÁÉ ÔÏ ÏÍÏÌÁ ÁÕÔÏÕ...
ÐÁÍÔÙÓ Ï×É NIÂA (ÓÊËÇÑÏÔÑÁ×ÉËÏ ÃÁºÄÏÕÑÁÌÁÎÏ ÌÅ ÌÉÊÑÏ ÊÏÓÔÏÓ ÓÕÍÔÇÑÇÓÇÓ ÊÁÉ ÖÈÇÍÁ ÁÍÔÁËÁÊÔÉÊÁ Ê.Ë.Ð).
ÊÁÐÏÉÏ ÁËËÏ ÏÍÏÌÁ ÃÉÁÔÉ ÓÉÃÏÕÑÁ ÊÁÉ ÁÐÏ ÅÐÉÄÙÓÅÉÓ ÄÅ ÈÁ ÈÕÌÉÆÅÉ ÓÅ ÊÁÌÉÁ ÐÅÑÉÐÔÙÓÇ ÔÏ ÐÁËÉÏ ÍÉÂÁ ÁËËÁ ÊÁÐÏÉÏ OPELÏÅÉÄÅÓ. -
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΙ NIVA ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΘΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΓΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ
ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ OFF ROADER -
Θα έχει αργά κι αυτό λένε. Αν δεν έχει θα το φάει το σκοτάδι
-
Τό σύστημα μετάδωσης,θά είναι τελικά μόνιμα τετρακίνηση,ή κατ'επιλογήν;
-
Drivetrain and chassis
With center diff-lock five gears in low ration and five in high ratio which can be used in any combination with or without the diff-lock engaged
all-wheel drive
full-time -
Ο χρήστης kbaboysis έγραψε:
ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ...ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ NIΒA (ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΙΛΟ ΓΑΊΔΟΥΡΑΜΑΞΟ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ Κ.Λ.Π).
ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΙΒΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟ OPELΟΕΙΔΕΣ.Τι εννοείς επιδόσεις; Μιλάς για εκτός δρόμου ή για εντός;
-
Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΙ NIVA ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΘΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΓΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ
ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ OFF ROADERΘα έχει αργά
Και δεν πρόκειται να στεναχωρηθεί κανείς. Το νέο Niva, θα έχει πολύ καλές off road επιδόσεις, όπως και το παλαιότερο και πιο δυνατό κινητήρα.
Το παλιό, βέβαια, είναι all time classic και έχει το δικό του κοινό
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό σύστημα μετάδωσης,θά είναι τελικά μόνιμα τετρακίνηση,ή κατ'επιλογήν;Μόνιμο με μεσαίο που κλειδώνει, όπως φαίνετε και από τα γραφόμενα του TLG. Έτσι ακριβώς όπως και το σημερινό.
-
εγω να κανω την ευλογη ερωτηση. το παλιο niva θα μπορει να παιρνει τον κινητηρα της chevrolet ή τελοσπαντων της opel (χωρις τις μετατροπες που κοβουν τον κινητηρα σε διάφορα σημεια)? λενε και καλα ειναι πιο ροπατος και αλογατος
-
ΑΝ και αρκετές φορές έχω κοντραριστεί με τους νιβακιδες ήμουν και είμαι φαν του original νιβα για τρεις βασικούς λόγους :
1)Εκτός δρόμου ικανότητες μακράν πάνω του μετρίου!
2)Τίμια αγορά που πρόσφερε και προσφέρει ακόμα την δυνατότητα σε όλους που δεν έχουν ή δεν θέλουν (εκ πεποιθήσεως) να πετάξουν στο βουνό και στις λάσπες 'ένα κάρο χρήματα' να μάθουν και να κάνουν OFF-ROAD πραγματικό!!!
3)Δεν ήταν ένα αποτέλεσμα των κοινοπραξιών και του κουλουβουταχισμου που επικρατεί σήμερα στο χώρο του αυτοκίνητου, αλλά ήταν (είναι) one and lonely cowboy με προβληματική αλλά ακέραια προσωπικότητα και 'ονομασία προέλευσης' . Ξεκάθαρα πράγματα δηλαδή!!ΤΩΡΑ ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!
ΕΙΔΩΜΕΝ!!! -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Drivetrain and chassisWith center diff-lock five gears in low ration and five in high ratio which can be used in any combination with or without the diff-lock engaged
all-wheel drive
full-timeΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΛΛΗ
ΤΙΜΗ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ -
ολα καλα τα νεα για το νεο niva, ομως δεν εχω ακουσει: θα εχει ακαμπτο αξονα πισω?
-
Ναι με άκαμπτο άξονα θα είναι
-
Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΛΛΗ
ΤΙΜΗ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΠου δημιουργεί την ερώτηση: ποια είναι η κατηγορία του?
Το προηγούμενο ήταν ακριβώς όπως ειπώθηκε ένα μοναχικός καβαλάρης μάλλον εκτός κατηγοριών. Το νέο συνεχίζει να αποτελεί ένα ιδιαίτερο τετρακίνητο με τετρακίνηση που ακούγεται πολύ καλή, ποιότητα κατασκευής που αναμένεται να υστερεί και κινητήρα αξιόπιστο και επιτέλους ζωηρότερο από τον παλιό. Παραμένει μικρό άρα δεν είναι στην κατηγορία των SUV που είναι από 425 και πάνω. Αν το βάλουμε στην κατηγορία με τα Suzuki Jimny, Vitara πλεονεκτεί με την μόνιμη τετρακίνηση αλλά χάνει λόγω αισθητικής και μη ιαπωνικότητας (καtασκευή, αξιοπιστία). Σε σχέση με το Pinin 2.0 μάλλον κερδίζει μόνο σε τιμή. Βασικά μου μοιάζει ότι πρόκειται για ανανέωση μιας σταθερής αξίας χωρίς όμως να αλλάξει η κατηγορία του που μόνο του αποτελεί!
Εκτός κι αν η ποιότητα καατσκευής είναι καλή οπότε και με καλή τιμή πολλά μπορούν να συμβούν, τα Suzuki και τα Pinin θα αποχτήσουν σοβαρό αντίπαλο και όσοι ήθελαν λιγότερο ογκώδες SUV θα βολευτούν. Μακάρι.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΛΛΗ
ΤΙΜΗ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΠου δημιουργεί την ερώτηση: ποια είναι η κατηγορία του?
Το προηγούμενο ήταν ακριβώς όπως ειπώθηκε ένα μοναχικός καβαλάρης μάλλον εκτός κατηγοριών.Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Niva είναι ένα 'καθαρόαιμο' 4Χ4 που υπερτερεί κατά πολύ στις εκτός δρόμου δυνατότητες από τους βασικούς του αντίπαλους (Vitara και GV, γιατί σε αυτή την κατηγορία ανήκει), αλλά υστερεί σε επιδόσεις και αισθητική.
Το νέο συνεχίζει να αποτελεί ένα ιδιαίτερο τετρακίνητο με τετρακίνηση που ακούγεται πολύ καλή, ποιότητα κατασκευής που αναμένεται να υστερεί και κινητήρα αξιόπιστο και επιτέλους ζωηρότερο από τον παλιό. Παραμένει μικρό άρα δεν είναι στην κατηγορία των SUV που είναι από 425 και πάνω. Αν το βάλουμε στην κατηγορία με τα Suzuki Jimny, Vitara πλεονεκτεί με την μόνιμη τετρακίνηση αλλά χάνει λόγω αισθητικής και μη ιαπωνικότητας (καtασκευή, αξιοπιστία). Σε σχέση με το Pinin 2.0 μάλλον κερδίζει μόνο σε τιμή. Βασικά μου μοιάζει ότι πρόκειται για ανανέωση μιας σταθερής αξίας χωρίς όμως να αλλάξει η κατηγορία του που μόνο του αποτελεί!
Εκτός κι αν η ποιότητα καατσκευής είναι καλή οπότε και με καλή τιμή πολλά μπορούν να συμβούν, τα Suzuki και τα Pinin θα αποχτήσουν σοβαρό αντίπαλο και όσοι ήθελαν λιγότερο ογκώδες SUV θα βολευτούν. Μακάρι....Όντως, πλέων, με τον νέο κινητήρα μπορεί να συναγωνιστεί και τα 2λιτρα 4Χ4. Πιστεύω ότι θα είναι κατά πολύ καλύτερο από το Virata και ειδικά από το Pinin και πλέον δεν θα υστερεί τόσο πολύ σε ποιότητα κατασκευής και αισθητική. Εάν έρθει και με τα σήματα της Cevrolot, θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αγοραστικό του κοινό, αφού πολύ είναι αυτοί που το λιγουρεύονται αλλά ντρέπονται να πουν ότι έχουν Lada (Αχ, π@υστ@ καπιταλισμέ ).
Θα συμφωνήσω με τον nickpar
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΛΛΗ
ΤΙΜΗ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ -
Όντως, πλέων, με τον νέο κινητήρα μπορεί να συναγωνιστεί και τα 2l 4Χ4. Πιστεύω ότι θα είναι κατά πολύ καλύτερο από Virata και ειδικά το Pinin και πλέον δεν θα υστερεί τόσο πολύ σε ποιότητα κατασκευής και αισθητική
Δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ούτε στην ποιότητα ούτε στις επιδώσεις εντός γιατί αφενός κατασκευάζετε από το ίδιο εργοστάσιο και αφετέρου αν έχει την ίδια μετάδοση τότε οι επιδώσεις δεν θα έχουν μεγάλη διαφορά εκτός από ενδεχομένως καλύτερη ρεπριζ λόγο ροπης και ευστροφίας!
Αν η τιμή είναι χαμηλή στα ίδια ή λίγο υψηλότερη τότε όλα Ok !!!!
Θα εξακολουθήσει να είναι τίμιο και να έχει τα προτερήματα του παλιού εκτός την ξεκάθαρη ταυτότητα !!!Όσο αφορά το Πινιν είναι μακράν καλύτερο εντος εκτος του vitara ή του GV και σαφώς πολύ κοντύτερα (εκτος) στο Niva απο ότι νομίζεις (πάντα μιλάω για το 2000gdi)!!!
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Όντως, πλέων, με τον νέο κινητήρα μπορεί να συναγωνιστεί και τα 2l 4Χ4. Πιστεύω ότι θα είναι κατά πολύ καλύτερο από Virata και ειδικά το Pinin και πλέον δεν θα υστερεί τόσο πολύ σε ποιότητα κατασκευής και αισθητική
Δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ούτε στην ποιότητα ούτε στις επιδώσεις εντός γιατί αφενός κατασκευάζετε από το ίδιο εργοστάσιο και αφετέρου αν έχει την ίδια μετάδοση τότε οι επιδώσεις δεν θα έχουν μεγάλη διαφορά εκτός από ενδεχομένως καλύτερη ρεπριζ λόγο ροπης και ευστροφίας!
Αν η τιμή είναι χαμηλή στα ίδια ή λίγο υψηλότερη τότε όλα Ok !!!!
Θα εξακολουθήσει να είναι τίμιο και να έχει τα προτερήματα του παλιού εκτός την ξεκάθαρη ταυτότητα !!!Όσο αφορά το Πινιν είναι μακράν καλύτερο εντος εκτος του vitara ή του GV και σαφώς πολύ κοντύτερα (εκτος) στο Niva απο ότι νομίζεις (πάντα μιλάω για το 2000gdi)!!!
Όταν μιλάω για επιδόσεις, αναφέρομαι πάντα σε εκτός δρόμου και την δύναμη που χρειάζεται το 4Χ4. Τώρα για τις εκτός δρόμου δυνατότητες, έλα από κοντά να τα βρούμε
ΥΓ Σου υπενθυμίζω ότι είναι η δεύτερη πρόσκληση – πρόκληση που σου κάνω.
-
Κάποιος θέλει νά κλέψει εκκλησίες μού φαίνεται!!!
-
Σου υπενθυμίζω ότι είναι η δεύτερη πρόσκληση – πρόκληση που σου κάνω.
Φίλε taz θα γίνει και αυτό , απλά δεν ξέρω πότε!
Δεν αμφισβητώ το νιβα εκτός , διορθώνω τις ενδεχομένως εσφαλμένες εντυπώσεις σου για το Πινιν!
Ίσως να μην έχεις γνωρίσει άλλον που το χρησημοποιει για πραγματικό OFF-ROAD και έτσι η εντύπωση σου να είναι ελλιπής!!!!!
Μην ξεχνάς ότι έχει την πιο ολοκληρωμένη - εξελιγμένη κατ επιλογή τετρακινηση από όλα του ιαπωνικού (και οχι μονο ) ανταγωνισμού!!! -
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Σου υπενθυμίζω ότι είναι η δεύτερη πρόσκληση – πρόκληση που σου κάνω.
Φίλε taz θα γίνει και αυτό , απλά δεν ξέρω ποτέ!
Δεν αμφισβητώ το νιβα εκτός , διορθώνω τις ενδεχομένως εσφαλμένες εντυπώσεις σου για το Πινιν!
Ίσως να μην έχεις γνωρίσει άλλον που το χρησημοποιει για πραγματικό OFF-ROAD και έτσι η εντύπωση σου να είναι ελλιπής!!!!!
Μην ξεχνάς ότι έχει την πιο ολοκληρωμένοι - εξελιγμένη κατ επιλογή τετρακινηση από όλα του ιαπωνικού ανταγωνισμού!!!Pinin 2000 gdi.Χμμμμμ.... εαν ειχα λεφτα και δεν υπηρχε το NIVA θα ηταν η επιλογη μου.Ομως μη μου λετε για συγκριση γιατι........μειωτηρας 1,5(NIVA 2,135),αποσταση απο το εδαφος(NIVA 22,5);Διαδρομες αναρτησεων;Το εχει φιλος μου και το σκιζει αλλα σε προσφατη βολτα κρεμαγε σε νεροφαγωμα,που περναγα τελειως χαλαρα και 'ξεκλειδωτος',και περναγε μονο με το μπλοκε και με φορα.Μου αρεσει το SS που εχει αλλα θα ηθελα να μπαινουν τα αργα και με την 'ελευθερη'τετρακινηση.Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης(δεν τριζει) πολυ γρηγορο και με καλη ανεση απο την αναρτηση.Μετριοι οι χωροι πισω.7 χρονια εγγυηση.Εαν ειχε τα after market καλουδια των zuki θα ηταν μονοδρομος στη κατηγορια του.
CHEVROLET NIVA