Jan 28, 2005, 11:23 AM

Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΛΛΗ
ΤΙΜΗ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ

Που δημιουργεί την ερώτηση: ποια είναι η κατηγορία του?
Το προηγούμενο ήταν ακριβώς όπως ειπώθηκε ένα μοναχικός καβαλάρης μάλλον εκτός κατηγοριών. Το νέο συνεχίζει να αποτελεί ένα ιδιαίτερο τετρακίνητο με τετρακίνηση που ακούγεται πολύ καλή, ποιότητα κατασκευής που αναμένεται να υστερεί και κινητήρα αξιόπιστο και επιτέλους ζωηρότερο από τον παλιό. Παραμένει μικρό άρα δεν είναι στην κατηγορία των SUV που είναι από 425 και πάνω. Αν το βάλουμε στην κατηγορία με τα Suzuki Jimny, Vitara πλεονεκτεί με την μόνιμη τετρακίνηση αλλά χάνει λόγω αισθητικής και μη ιαπωνικότητας (καtασκευή, αξιοπιστία). Σε σχέση με το Pinin 2.0 μάλλον κερδίζει μόνο σε τιμή. Βασικά μου μοιάζει ότι πρόκειται για ανανέωση μιας σταθερής αξίας χωρίς όμως να αλλάξει η κατηγορία του που μόνο του αποτελεί!
Εκτός κι αν η ποιότητα καατσκευής είναι καλή οπότε και με καλή τιμή πολλά μπορούν να συμβούν, τα Suzuki και τα Pinin θα αποχτήσουν σοβαρό αντίπαλο και όσοι ήθελαν λιγότερο ογκώδες SUV θα βολευτούν. Μακάρι....