Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 24
    • 25
    • 3 / 25
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    490
    3737
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Κανένας μάστορας δεν έχει ντοκτορά. Απλοί άνθρωποι είναι.

      Ντεν καταλαβαίνει καρντιά μου. Θα μας πεις γιατί θύμωσες;

      Κατι λαθος κανεις φιλε!Επειδη εχουν την καλη διαθεση και γραφουν στο φορουμ θα τους αποκαλεσεις απλους ανθρωπους;Ντροπη και όνειδος!!!

      Ντρέπομαι, ντρέπομαι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Σκοπός του θέματος αυτού είναι να δωθούν πληροφορίες. Γράψε λοιπόν πώς πρέπει να βγει σωστά η πίπα από το μπουζί.

        A, να αγιάσει το στόμα σου.

        ΑΥΤΟ ειναι το νοημα του thread, να αλλαζουμε κανα μπουζι, οχι να αλλαζουμε βασεις μηχανης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Περι εξοπλισμού ο λόγος
          http://www.caranddriver.com/features/the-well-equipped-garage-everything-you-need-to-create-yours-feature

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

            Σκοπός του θέματος αυτού είναι να δωθούν πληροφορίες. Γράψε λοιπόν πώς πρέπει να βγει σωστά η πίπα από το μπουζί.

            A, να αγιάσει το στόμα σου.

            ΑΥΤΟ ειναι το νοημα του thread, να αλλαζουμε κανα μπουζι, οχι να αλλαζουμε βασεις μηχανης.

            Οι δικές μου συμβουλές για τα μπουζί:

            Αν έχεις αλουμινένια κεφαλή, κάνε την αλλαγή με κρύο μοτέρ.

            Να έχεις καλό μπουζόκλειδο με λάστιχο και να δοκιμάσεις αν συγκρατεί καλά το μπουζί. Αλλιώς, αν οι έδρες είναι μέσα στην κεφαλή μπορεί να σου ξαναπέσει το μπουζί μέσα. Τα μπουζόκλειδα των 5 ευρώ από praktiker/carrefour κλπ είναι ΓΤΠ, ειδικά με τα Ελληνικά μαστόρια που σφίγγουν τα μπουζί όσο δεν πάει και μετά στραβώνεις τις χειρολαβές για να τα ξελασκάρεις.

            Αφού βγάλεις πίπες/πολλαπλασιαστή, φυσάς για να φύγουν ό,τι ξένα σωματίδια υπάρχουν στην περιοχή.

            Πρώτο σφίξιμο με το χέρι και με προσοχή ώστε να μην στραβοβιδωθεί το μπουζί. Πολλοί, που δεν έχουν μπουζόκλειδο αλλά απλά καστάνια και προέκταση, χρησιμοποιούν ένα κομμάτι λάστιχο ποτίσματος σαν σύνδεσμο CV μεταξύ χεριού και μπουζί ώστε να μην γίνει κάτι τέτοιο. Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι τέτοιο ακόμα καθώς έχω καλό μπουζόκλειδο με cv.

            Σφίξιμο, αν δεν έχεις ροπόκλειδο, ανάλογα με τον τύπο του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              +1

              Για να πάρετε μια ιδέα πόσο σφίξιμο θέλουν τα μπουζί:

              Μερικά δεν θέλουν σφίξιμο (κωνικά).
              Τα δικά μου θέλουν σφίξιμο 20 ενώ τα μπουλόνια στους τροχούς 100 (είναι και τα δύο 19άρια αλλά τα μπουζί τα σφίγγεις ελάχιστα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kingstonian last edited by

                α) ποσο ευκολο-συνετο ειναι να κανω ρυθιμιση καρμπυρατερ, χωρις πρωτερη εμπειρια με μονη βοηθεια το μανιουαλ της Haynes;;

                β) ειχα ελλειμα στο λαδι περιπου 300μλ και το συμπληρωσα με 15-40 οταν στην αλλαγη ειχα βαλει 15-50.
                ειναι πολυ βλακεια αυτο που εκανα στο γερικο καντετ ή ειναι σκυλι και δεν χαμπαριαζει;;

                γ) ρωτησα Κακνο για τσιμουχες πορτπαγκαζ και δεν ειχε.. στον παρμπριζα θα βρω εστω και ιμιτασιον ;; ενα κοστος λογικο;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panorg last edited by

                  Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                  α) ποσο ευκολο-συνετο ειναι να κανω ρυθιμιση καρμπυρατερ, χωρις πρωτερη εμπειρια με μονη βοηθεια το μανιουαλ της Haynes;;

                  β) ειχα ελλειμα στο λαδι περιπου 300μλ και το συμπληρωσα με 15-40 οταν στην αλλαγη ειχα βαλει 15-50.
                  ειναι πολυ βλακεια αυτο που εκανα στο γερικο καντετ ή ειναι σκυλι και δεν χαμπαριαζει;;

                  γ) ρωτησα Κακνο για τσιμουχες πορτπαγκαζ και δεν ειχε.. στον παρμπριζα θα βρω εστω και ιμιτασιον ;; ενα κοστος λογικο;;

                  α)Δεν ειναι καθολου μα καθολου συνετο να κανεις ρυθμιση καρμπυλατερ μονος σου οσο καλο και να ειναι το εγχειριδιο που αναφερεις.Εκτος αν αναφερεσαι στην ρυθμιση ρελαντι που μπορεις να το κανεις και μονος σου.
                  β)Νο προμπλεμ
                  γ)τσιν τσαν τσον

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                    α) ποσο ευκολο-συνετο ειναι να κανω ρυθιμιση καρμπυρατερ, χωρις πρωτερη εμπειρια με μονη βοηθεια το μανιουαλ της Haynes;;

                    β) ειχα ελλειμα στο λαδι περιπου 300μλ και το συμπληρωσα με 15-40 οταν στην αλλαγη ειχα βαλει 15-50.
                    ειναι πολυ βλακεια αυτο που εκανα στο γερικο καντετ ή ειναι σκυλι και δεν χαμπαριαζει;;

                    γ) ρωτησα Κακνο για τσιμουχες πορτπαγκαζ και δεν ειχε.. στον παρμπριζα θα βρω εστω και ιμιτασιον ;; ενα κοστος λογικο;;

                    α) εύκολο δεν είναι. Αν όμως έχεις την όρεξη να 'πήξεις' για αρκετό καιρό ασχολούμενος, είναι πολύ πιθανό να καταφέρεις ένα καλό αποτέλεσμα. Εξαρτάται και από τις γενικότερες γνώσεις σου βέβαια. Αν σε βλέπει το κατσαβίδι και φεύγει...

                    β και γ όπως παραπάνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maik79 last edited by

                      Δεν ειναι κακο να κανει καποιος μια δυο εργασειες στο αμαξι του , π.χ να αλλαξει λαδια και φιλτρα αντε και κανενα τακακι για καποιον πολυ ψαγμενο ,
                      οχι ομως με την λογικη του τυπου πειρα δυο εργαλεια και ξεβιδονω!. αυτος που θα κανει ερασυτεχνικα μια επαγκελματικη εργασεια οσο καλυτερα μπορει θα πρεπει προτα να μαθει πολυ καλα το αμαξι του,τι ειναι το καθε τι και τι κανει.
                      Επησης θα πρεπει να εχει επαφη με εργαλεια και τεχνικη αντηλιψη,( δυσκολα ενας που δεν εχει πιασει ποτε κλειδι ή κατσαβιδι να κανει κατι τετοιο)

                      παρα πολυ θα βοηθουσε ενα τεχνικο εχιριδιο της HAYNES σε συδιασμο με τα καταλληλα εργαλεια για μια απλη συντηριση του αμαξιου
                      **Μεχρι εκει ομως **. εργασειες που θελουν συνεργειο θα πρεπει να γινονται εκει και μονον εκει

                      οι επαγκελματιες τεχνικοι αυτοκινητων εχουν πολυ μεγαλη εμπειρια και ξερουν πως να κανους το καθε τι.

                      ειναι ασχιμο και θρασή να υποτημουμε τους τεχνικους αυτοκινητων σε αυτο το φορουμ λεγοντας λογια του τυπου : απλοι ανθρωποι ειναι- συγα μωρε και τι κανουν , και αλλες τετοιες ανοησιες ,
                      και ποσω μαλιστα οταν τους ζηταμε να μας πουν -Πληροφορίες- (λες και ειναι υποχρεομενοι)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maik79 last edited by

                        επησεις κυκλοφορουν πολυ ορεα και ενδιαφερντα βιντεακια στο youtube.
                        Π.Χ
                        http://www.youtube.com/watch?v=8BE0xJKc ... re=related
                        http://www.youtube.com/watch?v=68Iiag3m ... re=related
                        http://www.youtube.com/watch?v=kCcGJ74HVHU
                        http://www.youtube.com/watch?v=Fe9g0vN4 ... re=related

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης maik79 έγραψε:
                          Δεν ειναι κακο να κανει καποιος μια δυο εργασειες στο αμαξι του , π.χ να αλλαξει λαδια και φιλτρα αντε και κανενα τακακι για καποιον πολυ ψαγμενο ,
                          οχι ομως με την λογικη του τυπου πειρα δυο εργαλεια και ξεβιδονω!. αυτος που θα κανει ερασυτεχνικα μια επαγκελματικη εργασεια οσο καλυτερα μπορει θα πρεπει προτα να μαθει πολυ καλα το αμαξι του,τι ειναι το καθε τι και τι κανει.
                          Επησης θα πρεπει να εχει επαφη με εργαλεια και τεχνικη αντηλιψη,( δυσκολα ενας που δεν εχει πιασει ποτε κλειδι ή κατσαβιδι να κανει κατι τετοιο)

                          παρα πολυ θα βοηθουσε ενα τεχνικο εχιριδιο της HAYNES σε συδιασμο με τα καταλληλα εργαλεια για μια απλη συντηριση του αμαξιου
                          **Μεχρι εκει ομως **. εργασειες που θελουν συνεργειο θα πρεπει να γινονται εκει και μονον εκει

                          οι επαγκελματιες τεχνικοι αυτοκινητων εχουν πολυ μεγαλη εμπειρια και ξερουν πως να κανους το καθε τι.

                          ειναι ασχιμο και θρασή να υποτημουμε τους τεχνικους αυτοκινητων σε αυτο το φορουμ λεγοντας λογια του τυπου : απλοι ανθρωποι ειναι- συγα μωρε και τι κανουν , και αλλες τετοιες ανοησιες ,
                          και ποσω μαλιστα οταν τους ζηταμε να μας πουν -Πληροφορίες- (λες και ειναι υποχρεομενοι)

                          Μια που εγώ τα είπα αυτά, ας απαντήσω,

                          1. Αν πιάνουν τα χεράκια μου, δεν θα πάρω την άδεια κανενός.
                          2. Εσύ νομίζεις ότι αυτοί (εσείς) στα συνεργεία δεν είναι (είστε) απλοί άνθρωποι;
                          3. Δεν υποχρεώνει κανένας κανένα να απαντήσει. Εθελοντικά γίνεται. Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό ένα πράγμα.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maik79 last edited by

                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                            Ντοκτορά δε χρειάζεσαι για να κάνεις οτιδήποτε στο αμάξι.
                            Κανένας μάστορας δεν έχει ντοκτορά. Απλοί άνθρωποι είναι.

                            Δεν ειμαι μηχανικος αυτοκηνητων ουτε εχω συνεργιο επισκευων

                            αλλα ειμαι 20 χρονια εγκαταστατης υδραυλικος (υδρευση-αποχετευση-θερμανση -κληματισμος )
                            και το λεγομενο** ειρωνικο ντοκτορα** το εχουμαι φιλεμου **ολοι οι τεχνιτες **που εχουμε καποια χρονια προυπηρεσεια σε μια δουλεια

                            τα χερακια σου μπορει να πιανουνε και μπραβο σου και συγουρα δεν εχει να δοσεις λογαριασμο σε κανενα για το τι θα κανεις με το αμαξι σου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Δεν το είπα ειρωνικά το ντοκτορά.
                              Εννοούσα το διδακτορικό, το κανονικό, αυτό που δίνεται από πανεπιστήμιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης maik79 έγραψε:

                                Δεν ειμαι μηχανικος αυτοκηνητων ουτε εχω συνεργιο επισκευων

                                αλλα ειμαι 20 χρονια εγκαταστατης υδραυλικος (υδρευση-αποχετευση-θερμανση -κληματισμος )
                                και το λεγομενο** ειρωνικο ντοκτορα** το εχουμαι φιλεμου **ολοι οι τεχνιτες **που εχουμε καποια χρονια προυπηρεσεια σε μια δουλεια

                                τα χερακια σου μπορει να πιανουνε και μπραβο σου και συγουρα δεν εχει να δοσεις λογαριασμο σε κανενα για το τι θα κανεις με το αμαξι σου

                                Μαικ, το 79 στο ονομα ελπίζω να μην ειναι ετος γεννησης, αρα εργάζεσαι απο 13 ετων?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maik79 last edited by

                                  Ειναι φιλε μου και εργαζομε απο τα 14 μισο σας εκλεψα ενα μιση χρονο για την στρογκιλοποιηση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    klid last edited by

                                    Παίδες κάτι που πιθάνον να έχετε παρατηρήσει ή όχι ακόμα...

                                    Όταν αλλάζετε λάδια μόνοι σας φροντίστε να αλλάξετε και την στεγανωτική ροδέλα του καρτερ. Πολλοί βάζουν το ίδιο ή μια κοινή ροδέλα με αποτέλεσμα να πιτσιλάει κάθε λιγο και λιγάκι, και για όσους το παρκάρετε σε γκαραζ ή σε αυλή με μάρμαρο από κάτω θα σας κυνηγά η γριά (ή κ η σύζηγος για μερικούς ταλαίπωρους ) με κανά σκουποξύλο και θα έχει κ δίκαιο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης klid έγραψε:
                                      Παίδες κάτι που πιθάνον να έχετε παρατηρήσει ή όχι ακόμα...

                                      Όταν αλλάζετε λάδια μόνοι σας φροντίστε να αλλάξετε και την στεγανωτική ροδέλα του καρτερ. Πολλοί βάζουν το ίδιο ή μια κοινή ροδέλα με αποτέλεσμα να πιτσιλάει κάθε λιγο και λιγάκι, και για όσους το παρκάρετε σε γκαραζ ή σε αυλή με μάρμαρο από κάτω θα σας κυνηγά η γριά (ή κ η σύζηγος για μερικούς ταλαίπωρους ) με κανά σκουποξύλο και θα έχει κ δίκαιο...

                                      Παλια που το πηγαινα στην αντιπροσωπεια για τα τακτικα σερβις, πάντα στν απόδειξη ειχε και 'Ροδελα τάπας'.
                                      Ροδελα δεν μου έχουν αλλαξει ΠΟΤΕ σε αλλαγή λαδιών εκτος αντιπροσωπειας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Η αντιπροσωπεία χρεώνει τη ροδέλα 1 ευρώ;

                                        Καλά κάνεις και την αλλάζεις, εκτός που στεγανοποιεί καλά και δεν στάζει ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΒΙΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΠΑ την επόμενη φορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          maik79 last edited by

                                          Στην αλλαγη λαδιων: αλλαζουμε παντα και το φιλτρο λαδιου και παντα αλιφουμε με το δαχτυλο το λαστιχο του νεου φιλτρου με λιγο λαδακι , ( για αποφυγη διαρωων ) το σφυγκουμε με το χερι και μισι στροφη με το κλειδι φιλτρου

                                          Μετα την εκκενωση του παλιου λαδιου αφου εχουμε βαλει ταπα ( δεν καργαρουμε ποτε την ταπα πολυ σφυχτα μπορει να καταστρεψουμε τα πασα , ιδανικο ειναι ενα ροποκλειδο ) και νεο φιλτρο βαζουμε τα νεα λαδια στα 3/4 της ποσοτιτας ( Π.Χ αν περνει 4 lit. βαζουμε τα 3 lit. )
                                          βαζουμε μπρως για 5 δευτερολεπτα ( να κρατισει το φιλτρο λαδι ) και σβινουμε
                                          περιμενουμε 10 λεπτακια να κατσουν τα λαδια και μετα συμπλιρονουμε την υπολιπη ποσοτιτα λαδιου λιγο λιγο ελενχοντας τον δεικτη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Και ένα τρίκ από έναν παληό.

                                            Αν δεν έχουμε καινούργια χάλκινη ροδέλλα δεν μας πιάνει πανικός, πιάνουμε με την άκρη της πένσας ή του μυτοτσίμπιδου την παληά και την καίμε ( τη ροδέλλα μόνο όχι το εργαλείο ) ακουμπώντας την περιφέρεια της, όσο περισσότερη μπορούμε, μέχρι σχεδόν να κοκκινίσει, στη φλόγα στο γκαζάκι και την κρυώνουμε, το αποτέλεσμα είναι να μαλακώσει ο χαλκός και να πατήσει με το σφίξιμο, ανεξάρτητα αν έχει κάνει πατούρα από το παληό σφίξιμο θα στεγανοποιήσει 100%.

                                            Επίσης καλό θα είναι να καίμε με τον ίδιο τρόπο πριν την τοποθετήσουμε, και την καινούργια χάλκινη ροδέλλα γιατί μαλακώνει και δεν χρειάζεται υπεράνθρωπο σφίξιμο για να στεγανοποιήσει, ειδικά στα αλουμινένια κάρτερ το ξερό σφίξιμο καταστρέφει τα σπειρώματα στο αλουμίνιο, κάψιμο πάντα λοιπόν και έχουμε 100% στεγανοποίηση.

                                            Οι ροδέλλες που μαλακώσαμε, με το σφίξιμο της τάπας γίνονται πάλι σκληρές όπως όταν τις βγάλαμε, μην τις φοβάστε λοιπόν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 3 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr