Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    klid

    @klid

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    klid Unfollow Follow

    Latest posts made by klid

    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης akis8607 έγραψε:

      Η ακρη του μπουζοκαλωδιου λεγεται πιπα και κουμπωνει πανω στο μπουζι( η αλλη πλευρα κουμπωνει στον πολλαπλασιαστη) ,μπορει να μην εχουν κουμπωσει καποια καλα και να μην κανει καλη επαφη .

      μαλιστα.. σε ευχαριστω εχω κλεισει ραντεβου το Σαββατο να το παω να το δει.... και κατι τελευταιο χτυπαει πολυ στις λακουβες.... και νομιζω οτι μεταφερεται και στο τιμονι λιγο παραπανω απτο κανονικο και πρεπει να εχει και λιγο τζογο παραπανω...
      αποτι εψαξα στο ιντερνετ ειδα οτι μπορει να φταιει το σινεμπλοκ και το top mount... ισχυει κατι τετοιο? και ποσο παει η αλλαγη?

      καποιος?

      φίλε Ακη αυτά βρήκα στο νετ... υπολόγησε γύρω στα 70€, ελπίζω να σε βοηθήσουν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης klid έγραψε:
      Παίδες μια απορία που με ταλαιπωρεί...
      Είχα ακουσει παλιότερα απο κάποιους που στο σβήσιμο (απλού ατμοσφαιρικού κινητήρα) καλό είναι να πατήσεις λίγο το γκάζει και μετά απότομα να το κλείσεις. Δηλ. με τη γκαζιά οι στροφές είναι πες 2500rpm και εκείνη τη στιγμή το κλείνεις απλά γυρνώντας το κλειδί. Αυτό και καλά για να καθαρίσουν οι θάλαμοι με τις τελευταίες περιστροφές του στροφάλου χωρίς καυσιμο... ισχύει αυτό ή απλά είναι ένας μύθος, αν ναι για τι κινητήρες (diesel ή otto)?

      κανω παράθεση το ίδιο μου το ποστ γιατί κανένας δεν έδωσε βάση...

      ας μου απαντήσει κάποιος που έχει τη διάθεση και την καλοσύνη ή μήπως σας διακόπτω από τις ρακέτες?....

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Το θέμα είναι ότι το βρώμικο και βουλωμένο φίλτρο αέρα δεν έχει σχέση με πλούσιο μείγμα και μαυρισμένα μπουζί.

      Εδώ οι λεπτομέρειες (Carbon Fouling):
      http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/catalog/asia/pdf/P039.pdf

      Πλούσιο μείγμα = περισσότερη περιεκτικότητα σε βενζίνη σε σχέση με την εισερχόμενη ποσότητα αέρα από το βουλωμένο φίλτρο συγκριτικά με το μείγμα για στοιχειομετρική καύση.

      και κάτι ακόμα,... δεν προσπαθώ να στη μπω παρερμηνεύοντας τα συμφραζόμενά σου, αλλά να σκέφτεσαι πιο απλοΪκά...

      Φιλικά!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      καθάρισε πρόχειρα και το φιλτρο αερα, μπορει να εχει φράξει και σου στένλει ελλειπή ποσότητα αέρα για καύση και από την άλλη μπορεί τα μπεκ να μην έχουν κανεναν πρόβλημα όπως και ο Λ, απλόυστατα να είναι το πρόβλημα στον αέρα, για αυτό και σου μαυρίζουν τα μπουζιά (μπουκωμένο φίλτρο και πλουσιο μίγμα σε βενζίνι).... μακάρι δηλ. να είναι μόνο εκεί το πρόβλημα!

      Το βουλωμένο φίλτο αέρα δεν επηρεάζει την καύση γιατί ο εγκέφαλος ψεκάζει λιγότερο καύσιμο.
      Είναι σαν να πατάς λιγότερο γκάζι.

      Απλά το αμάξι δεν τραβάει καλά.

      ναι ρε man, αλλά σκέψου την διεργασία από την αρχική της φάση...
      σκέψου το εξής (αν όλοι οι αισθητήρες δουλεύουν σωστά καθώς και τα μπεκ):
      αν ο αισθητήρας αέρα δεν μετράει την κατάλληλη ποσότητα αέρα λόγω φραγμένου φίλτρου, ο εγκέφαλος δίνει ό,τι είναι να δώσει στα μπεκ στην πρώτη φάση, μετράει τα καυσαέρια με τον Λ (αν δουλεύει) και 'διαβάζει' έλλειψη οξυγόνου και δίνει σήμα στον εγκέφαλο να μην ψεκάσει πολλή βενζίνη για τον επόμενο κύκλο διεργασίας (εξ 'ου και το τρέμουλο στο ρελαντί)... για αυτό και του πρότεινα να καθαρίσει πρώτα από όλα το φίλτρο, πριν αγχωθεί και πανικοβληθεί για το κασέ που του ετοιμάσατε...

      μη σκέφτεστε πολύπλοκα πράγματα, εκτός αν το κάνετε σκόπιμα για τους δικούς σας λόγους...

      Υ.Γ. η συμβουλή είναι γενική και όχι προσωπική, αν θέλετε να μιλάμε για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      καθάρισε πρόχειρα και το φιλτρο αερα, μπορει να εχει φράξει και σου στένλει ελλειπή ποσότητα αέρα για καύση και από την άλλη μπορεί τα μπεκ να μην έχουν κανεναν πρόβλημα όπως και ο Λ, απλόυστατα να είναι το πρόβλημα στον αέρα, για αυτό και σου μαυρίζουν τα μπουζιά (μπουκωμένο φίλτρο και πλουσιο μίγμα σε βενζίνι).... μακάρι δηλ. να είναι μόνο εκεί το πρόβλημα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Παίδες μια απορία που με ταλαιπωρεί...
      Είχα ακουσει παλιότερα απο κάποιους που στο σβήσιμο (απλού ατμοσφαιρικού κινητήρα) καλό είναι να πατήσεις λίγο το γκάζει και μετά απότομα να το κλείσεις. Δηλ. με τη γκαζιά οι στροφές είναι πες 2500rpm και εκείνη τη στιγμή το κλείνεις απλά γυρνώντας το κλειδί. Αυτό και καλά για να καθαρίσουν οι θάλαμοι με τις τελευταίες περιστροφές του στροφάλου χωρίς καυσιμο... ισχύει αυτό ή απλά είναι ένας μύθος, αν ναι για τι κινητήρες (diesel ή otto)?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Βαλε το χιουμορ στην ζωη σου .

      Μάλιστα Κύριε διοικητά!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Αν έχεις ειδικό φούρνο θα το ζεστάνεις στους 500 βαθμούς για μισή ώρα αλλιώς στους 800 για 1-2 λεπτά.

      Μετά θα το ρίξεις σε νερό για να κρυώσει γρήγορα ώστε να μην οξειδωθεί η επιφάνεια της ροδέλας και ασχημήνει.
      Μπορείς και να φυσάς μέχρι να κρυώσει αλλά μετά δεν θα είναι τόσο όμορφη η ροδέλα.
      (το ίδιο μαλακός θα είναι ο χαλκός)

      Τώρα ο χαλκός σου έχει πάλι ωραίους τέλειους κρυστάλλους και είναι μαλακός.

      Λίγο υπερβολικό δεν είναι?! Και πόσο μάλλον για μια ροδέλα...
      Είπαμε, να λέμε πρακτικές λύσεις αλλά στα πλαίσια της λογικής, του χρόνου και του κόστους.

      Υ.Γ. καταλαβαίνω το αστείο ύφος σου απλά δεν βοηθάς την κατάσταση, ή trollαρεις ή το χρειρότερο... παριστάνεις τον εξυπνάκια επειδή έχεις ασχοληθεί λίγο παραπάνω με τη μεταλλουργία. Ελπίζω να μην ισχύει το 2ο!
      Φιλικά!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: Μπουζί

      Ωραίος!

      Μάλλον κ εδώ λάθος μπουζιά έχω, βασικά έχει ο κολλητός.
      Θα τσεκάρουμε ποια είναι και πιθανόν να τα αντικαταστήσουμε με αυτά που προτείνεις, κράμα νικελίου έχουν από ό,τι βλέπω. not bad...

      Σε ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • RE: Μπουζί

      Παίδες, γνωρίζει κανείς για μοντέλα της Bosch (απλά και ιριδίου) για VW Golf IV 1.6L AKL? Επειδή δεν βρίσκω κάτι στα manuals που έχω και με τσαντίζει το γεγονος αυτό
      Βρήκα μέσω της επίσημης σελίδας της DENSO αυτά: K20PBR-S10 απλά και ιριδίου ΙK20, θέλω να μάθω και της Bosch ποια είναι

      Υ.Γ. έβαλα στο starletaki τα ΙΚ16 και το μηχάνημα οργώνει λέμε τώρα...
      Χωρίς πλάκα έχει αισθητή διαφορά. Ισως επειδή μου έβαζαν, τοσο καιρό που το πήγαινα σε εναν δικό μου και καλά, λάθος μπουζιά, μπουζιά για 1.6L κινητήρα, έλεος!Τελικά όχι μόνο ωραίο είναι να την ψάχνεις αλλά και κερδισμένος μπορεί να βγείς...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      klid
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr