-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μα, το είπες μόνος σου: 'εντός των οδηγικών ορίων μου'. Άντε πες το αυτό στον Ιταλό που κυνηγάει τον Αντρεούτσι. Πες του να 'απολαύσει το S2000 εντός των οδηγικών ορίων του'. Θα σε κοιτάζει σαν να είσαι από άλλο πλανήτη. Εκείνη τη στιγμή το μόνο που βλέπει είναι ότι ο καριόλης ο Αντρεούτσι του πήρε 3 στην προηγούμενη Ε.Δ. Δεν είναι καλύτερα να έχεις φροντίσει από πριν ώστε τα αυτοκίνητα να βρίσκονται εντός των ορίων περισσότερων ανθρώπων;Όποιος Ψ τρελλαίνεται που του πήρε ο Χ, 3sec στην προηγούμενη ειδική, και (αγνοώντας τα προσωπικά του όρια) κάνει αυτοσκοπό να κατατροπώσει τον Χ:
- Είναι σε λάθος άθλημα και
- Εξακολουθώ να επιμένω ότι σε μια ειδική με πυκνό δάσος στα πέριξ του (ασφάλτινου) οδοστρώματος, θα φλερτάρει με τον Αγ. Πέτρο ακόμα και με Ν1.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
To αυτοκίνητο του Πίτσου κάηκε λόγω διαρροής βενζίνης πάνω στην εξάτμιση (Πίτσος έφα).Έβλεπα το αυτοκίνητο δύο στροφές πριν σταματήσει στην ανηφόρα και όλη την απόσταση μέχρι εκεί που σταμάτησε, περίπου 200 μ. πιο πέρα, καθώς εκεί υπάρχει ξέφωτο. Αυτό που είδα από τη στιγμή που πέρασε μπροστά μου ήταν φλόγες στην εξάτμιση, ακριβώς δίπλα στο πίσω διαφορικό, οι οποίες σιγόκαιγαν αλλά μετά φούντωσαν και τότε το πλήρωμα σταμάτησε. Όπως το έβλεπα απ' έξω, ήμουν σίγουρος ότι υπήρχε διαρροή βαλβολίνης και όχι βενζίνης. Το πλήρωμα, όμως, ξέρει καλύτερα.
Φυσικά το μόνο που πρόλαβαν να κάνουν ήταν eject. Το αυτοκίνητο δε σωζόταν με τίποτα. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
To αυτοκίνητο του Πίτσου κάηκε λόγω διαρροής βενζίνης πάνω στην εξάτμιση (Πίτσος έφα).
Έβλεπα το αυτοκίνητο δύο στροφές πριν σταματήσει στην ανηφόρα και όλη την απόσταση μέχρι εκεί που σταμάτησε, περίπου 200 μ. πιο πέρα, καθώς εκεί υπάρχει ξέφωτο. Αυτό που είδα από τη στιγμή που πέρασε μπροστά μου ήταν φλόγες στην εξάτμιση, ακριβώς δίπλα στο πίσω διαφορικό, οι οποίες σιγόκαιγαν αλλά μετά φούντωσαν και τότε το πλήρωμα σταμάτησε. Όπως το έβλεπα απ' έξω, ήμουν σίγουρος ότι υπήρχε διαρροή βαλβολίνης και όχι βενζίνης. Το πλήρωμα, όμως, ξέρει καλύτερα.
Φυσικά το μόνο που πρόλαβαν να κάνουν ήταν eject. Το αυτοκίνητο δε σωζόταν με τίποτα.Το αυτοκινητο του Πιτσου, λαμπαδιασε (οπως σωστα ειπε ο nass) απο διαρροη βενζινης πανω στην εξατμιση.Γι'αυτο δεν χωραει αμφιβολια.
Απο εκει και περα, προσωπικα ειμαι πεπισμενος οτι η πυροσβεση δεν υπαρχει για να σβησει μια τετοια φωτια, απλα για να δωσει στο πληρωμα εναν εξτρα χρονο, ωστε να εγκαταλειψει το αυτοκινητο.
Δυστυχως τιποτα περισσοτερο απο αυτο.
Εχω φερει απο την Αμερικη, ενα υλικο που ειναι εγκεκριμενο απο την Fia με το οποιο περνας ενα-δυο χερια ολον τον χωρο του μοτερ και το ρεζερβουαρ εξωτερικα και σε περιπτωση φωτιας, την σβηνει μονο του !!!
Βρισκομαι στο σταδιο των δοκιμων και θα σας ενημερωσω.Φιλικα,
'el-em'
-
Σωστά, η πυρόσβεση είναι καθυστέρηση, όχι λύση (που σημαίνει ότι μόνο αν το πλήρωμα έχει τις αισθήσεις του μπορεί να γίνει κάτι).
Ο el-em θα θυμάται πως και πόσο γρήγορα 'λαμπάδιασε' η Corolla WRC του Βωβού σε εκείνο το ράλι Ολύμπιο (?) προ δεκαετίας+
Είναι όμως ανησυχητικό πόσες πολλές φωτιές-ολικές καταστροφές έχουμε τελευταία: οι Ιταλοί, οι Βέλγοι (RIP αν και δεν έχει αποσαφηνιστεί αν για το τραγικό αποτέλεσμα έφταιγε η φωτιά ή η σύγκρουση), η Carlsson, o PG Anderson στο Μόντε. Τι στην ευχή... Κάτι πρέπει να κάνει η FIA σχετικά...
Να αναφέρω εδώ ότι υπάρχουν κάτι πυροσβεστήρες σαν σωλήνες 30 cm με δεν-ξέρω-τι-έχουν-μέσα που είναι πολύ αποτελεσματικοί, τους είχαν χρησιμοποιήσει ο Κύρκος και άλλοι αγωνιζόμενοι (που όρμησαν να βοηθήσουν όλοι μαζί ) όταν είχε πιάσει φωτιά το Escort του Καϊτατζή σε μία Κύμη. Αν περίμεναν από το AFFF
-
Για το συμβάν του Πίτσου, προφανώς ξέρετε καλύτερα. Είπα ό,τι μπόρεσα να διαπιστώσω εκείνη τη στιγμή. Και ευτυχώς που ο οδηγός πάρκαρε το αυτοκίνητο μακριά από δέντρα γιατί αλλιώς θα είχαμε ακόμα πιο δυσάρεστες εξελίξεις.
Προς Mods: Μήπως οι τελευταίες δημοσιεύσεις να μεταφέρονταν σε άλλο τόπικ με τίτλο: 'Θέματα ασφαλείας'; Σίγουρα αυτά τα τραγικά συμβάντα πρέπει να αποτελούν αφορμή για συμπεράσματα και δράσεις, όμως ενδέχεται κάποιος να θεωρήσει ότι υπάρχει μειωμένη ευαισθησία για τα γεγονότα (κάτι που όλοι εδώ μέσα ξέρουμε ότι δεν ισχύει, αλλά...)
-
και αναμφίβολα, ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα πυρόσβεσης στην καμπίνα, θα απαιτούσε και μάσκες οξυγόνου στο πλήρωμα. Βάρος και κόστος.
Ένα Δίκτης πλέον μεγαλύτερης αντοχής στα ρούχα του πληρώματος όπως αυτός των καταδιωκτικών αεροπλάνων 6’’, θα τριπλασίαζε το κόστος. Μια επιπλέον πυρόσβεση στον χώρο της μηχανής προϋποθέτει βάρος χώρο και κόστος.
Μια πληρέστερη, ανάλογα διαμορφωμένη κατασκευή του κλωβού προστασίας της καμπίνας, θα περιόριζε την εισαγωγή μπαριερών και δέντρων. Μα σημαίνει βάρος και κόστος.
Ένα προκουρδισμένο εμβολο, θα μπορούσε να μας εξασφαλίσει δίοδο διαφυγής, μα έχει βάρος και κόστος.
Επιτρέψτε μου να εκτραχυνθώ, αναφέροντας ότι παπαρολογούμε.
Μύωση της ταχύτητας με κάθε τρόπο. Αυστηρές τιμωρίες των παραβατών. Και τότε θα αναδεικνύονταν οι χεράδες και όχι οι λευταντζήδες κατά περίπτωση, που τρέχουν με τα αρχείδια κάποιων ακριβοπληρωμένων αρχιδάτων βελτιωτών. Μάλιστα οι παραβάτες θα ακολουθούν με αρνητικά μπόνους όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος. Και όχι επειδή εγκαταλείψαμε ούτε γάτα ούτε ζημία……
Μα αυτό για να γίνει, πρέπει οι αγώνες να μην σχεδιάζονται πίσω από κουρτίνες και από άτομα βδελυρού υπόβαθρου.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Επιτρέψτε μου να εκτραχυνθώ, αναφέροντας ότι παπαρολογούμε.
Μύωση της ταχύτητας με κάθε τρόπο. Αυστηρές τιμωρίες των παραβατών. Και τότε θα αναδεικνύονταν οι χεράδες και όχι οι λευταντζήδες κατά περίπτωση, που τρέχουν με τα αρχείδια κάποιων ακριβοπληρωμένων αρχιδάτων βελτιωτών. Μάλιστα οι παραβάτες θα ακολουθούν με αρνητικά μπόνους όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος. Και όχι επειδή εγκαταλείψαμε ούτε γάτα ούτε ζημία……
Μα αυτό για να γίνει, πρέπει οι αγώνες να μην σχεδιάζονται πίσω από κουρτίνες και από άτομα βδελυρού υπόβαθρου.
Α.Ναι και να φέρουμε την τροχαία να μας 'κτυπάει' με ραντάρ μέσα στην ειδική και να κόβει και κλήσεις.
Παπαρολογούμε όντως (την ώρα μάλιστα που υπάρχει η δικλείδα ασφαλείας της μέγιστης μέσης ωριαίας στους αγώνες ράλυ)
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Επιτρέψτε μου να εκτραχυνθώ, αναφέροντας ότι παπαρολογούμε.
Μύωση της ταχύτητας με κάθε τρόπο. Αυστηρές τιμωρίες των παραβατών. Και τότε θα αναδεικνύονταν οι χεράδες και όχι οι λευταντζήδες κατά περίπτωση, που τρέχουν με τα αρχείδια κάποιων ακριβοπληρωμένων αρχιδάτων βελτιωτών. Μάλιστα οι παραβάτες θα ακολουθούν με αρνητικά μπόνους όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος. Και όχι επειδή εγκαταλείψαμε ούτε γάτα ούτε ζημία……
Μα αυτό για να γίνει, πρέπει οι αγώνες να μην σχεδιάζονται πίσω από κουρτίνες και από άτομα βδελυρού υπόβαθρου.
Α.Ναι και να φέρουμε την τροχαία να μας 'κτυπάει' με ραντάρ μέσα στην ειδική και να κόβει και κλήσεις.
Παπαρολογούμε όντως (την ώρα μάλιστα που υπάρχει η δικλείδα ασφαλείας της μέγιστης μέσης ωριαίας στους αγώνες ράλυ)
*******************************************************8
Η οριοθέτηση της μέσης μεγίστης ταχύτητας, δεν καλύπτει την ατελή σχεδίαση ως προς αυτό ενός αγώνα. Νομίζω ότι με καταλαβαίνεις. Ένα σημείο μπορεί να είναι επικίνδυνο και με 100κμ/ωρα. Ενώ άλλο και με 160 να είναι ασφαλές.
Η σωστή σχεδίαση είναι να εξασφαλίζετε η ασφάλεια σε όλα τα σημεία με παρεμβάσεις του οργανωτή.
Όσο για την δικλίδα που ανέφερες την θέτω υπό αίρεση, διότι εξαρτάτε πάντοτε και από το έμψυχο αγωνιζόμενο δυναμικό.
Σίγουρα τα radar είναι ένα αστείο που δεν κολάει πουθενά, εάν θέλεις διάλογο.
Οι ιδικές πρέπει να δοκιμάζονται από γνώστες με συμβουλευτικό χαρακτήρα. Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από την οργάνωση με το 100% αμετάκλητα. Και δεν είναι δυνατόν με την ίδια νοοτροπία και τακτική, να σχεδιάσεις μια ιδική του Ακρόπολης και μια του Παλλάδιου πχ!.
Νομίζω ότι τώρα έγινα αντιληπτός φίλε μου.
Α. -
Παραθέτω ένα βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=Q7GZMJddqKU απο τον πέρσινο αγώνα στο Lucca , στο 3.05 είναι η συγκεκριμένη αριστέρη στροφή για το άτυχο πλήρωμα της 4ης ειδικής του ραλλυ citta di Lucca 2012.
-
Ο χρήστης Lesiotis έγραψε:
Παραθέτω ένα βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=Q7GZMJddqKU απο τον πέρσινο αγώνα στο Lucca , στο 3.05 είναι η συγκεκριμένη αριστέρη στροφή για το άτυχο πλήρωμα της 4ης ειδικής του ραλλυ citta di Lucca 2012.Αυτή είναι στροφή με 1η!!!! Τι διάολο;;;;
Διάβασα το εξής ανεπιβεβαίωτο από αγγλικό site και παρακαλώ όποιον διαβάζει ιταλικά να το επιβεβαιώσει:
Το αυτοκίνητο έπιασε φωτιά μετά από 4-5 λεπτά και αφότου είχαν περάσει κάποια αυτοκίνητα. Το πλήρωμα δεν μπορούσε να βγει έξω (Από τραυματισμό; Και των δύο; Λίγο απίθανο όταν η έξοδος είναι με τόσο μικρή ταχύτητα). Το αυτοκίνητο πήρε φωτιά, αλλά και πάλι τα διερχόμενα πληρώματα δε σταμάτησαν. Διαβάζω τη δικαιολογία ότι ήταν νύχτα και θεώρησαν ότι απλώς δεν είδαν μέσα στο σκοτάδι το πλήρωμα ούτε έβλεπαν καλά το αυτοκίνητο όντας πεσμένο στην τρύπα, καθώς και ότι αυτό έχει προκαλέσει συζητήσεις για την ασφάλεια των νυχτερινών αγώνων στην Ιταλία.
Επαναλαμβάνω, όποιος μπορεί ας το επιβεβαιώσει ή ας το διαψεύσει. -
Παιδια η εμπειρια μου απο το AFFF ειναι για κλαματα. Μια μερα πασπατευοντας το Ιμπρεζα μου (τοτε στις καλες εποχες ) ανοιξα κατα λαθος την πυροσβεση, που ηταν μολις αναγομωμενη στην Αγγλια. Καθομουνα στο καθισμα και ισα-ισα μου σαπουνισε τα ποδια, ιδανικα για να κοψω τα ...νυχια μου!
Μην πει κανεις τιποτα για την πυροσβεση, εγκατεστημενη απο την Prodrive κι ελεγμενη σχολαστικα στο Ακροπολις ηταν. Απλα το υλικο ειναι της παρηγοριας. Κατι ελπιζω ν αλλαξει. -
Ιταλομαθής οδηγός με πληροφόρησε τα εξής:
Πράγματι η φωτιά δεν ήρθε αμέσως μετά την έξοδο. Τα δύο επόμενα πληρώματα που πέρασαν δεν είδαν κανένα ίχνος φωτιάς. Το τρίτο πλήρωμα, δηλαδή 3 λεπτά μετά, λέει ότι είδε κάποια φωτιά αλλά δεν μπόρεσε να διακρίνει αν εκεί υπήρχε αυτοκίνητο και δε σταμάτησε. Το πλήρωμα που σταμάτησε πρώτο στο συμβάν ήταν το Νο14, δηλαδή 7 λεπτά αργότερα (οι εκλιπόντες είχαν το Νο7). Μέχρι εκείνη τη στιγμή κανένα πλήρωμα δεν είχε σταματήσει. Η ιταλική αστυνομία έχει πάρει τα incar των πληρωμάτων από το Νο8 και μετά ώστε να διερευνήσει το θέμα και, πιθανώς, να αποδώσει ευθύνες.
Επίσης, στην Ιταλία όντως έχει ξεκινήσει μια συζήτηση για την ασφάλεια των νυχτερινών αγώνων, για την ασφάλεια των υπερ-άκαμπτων S2000 και R3, καθώς και για το αν πρέπει να υπάρξει απαγόρευση των τζαμιών από πλεξιγκλάς, τα οποία είναι πολύ δύσκολο να σπάσουν με τα ειδικά εργαλεία θραύσης τζαμιών που έχουν τα αγωνιστικά.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ιταλομαθής οδηγός με πληροφόρησε τα εξής:Πράγματι η φωτιά δεν ήρθε αμέσως μετά την έξοδο. Τα δύο επόμενα πληρώματα που πέρασαν δεν είδαν κανένα ίχνος φωτιάς. Το τρίτο πλήρωμα, δηλαδή 3 λεπτά μετά, λέει ότι είδε κάποια φωτιά αλλά δεν μπόρεσε να διακρίνει αν εκεί υπήρχε αυτοκίνητο και δε σταμάτησε. Το πλήρωμα που σταμάτησε πρώτο στο συμβάν ήταν το Νο14, δηλαδή 7 λεπτά αργότερα (οι εκλιπόντες είχαν το Νο7). Μέχρι εκείνη τη στιγμή κανένα πλήρωμα δεν είχε σταματήσει. Η ιταλική αστυνομία έχει πάρει τα incar των πληρωμάτων από το Νο8 και μετά ώστε να διερευνήσει το θέμα και, πιθανώς, να αποδώσει ευθύνες.
Επίσης, στην Ιταλία όντως έχει ξεκινήσει μια συζήτηση για την ασφάλεια των νυχτερινών αγώνων, για την ασφάλεια των υπερ-άκαμπτων S2000 και R3, καθώς και για το αν πρέπει να υπάρξει απαγόρευση των τζαμιών από πλεξιγκλάς, τα οποία είναι πολύ δύσκολο να σπάσουν με τα ειδικά εργαλεία θραύσης τζαμιών που έχουν τα αγωνιστικά.
Εαν τα πραγματα εχουν οπως μας μεταφερεις οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες κ μιλω για τα πληρωματα αλλα κ τους ενδιαμεσους κ το στοπ της ε.δ.,τωρα σε σχεση με το σημειο πιστευω οτι οι οργανωτες επραξαν οτι χειροτερο, το σημειο ηθελε σημανση αλλα κ καποιο επιπλεον μετρο ασφαλειας. Μπαριερα λιγων μετρων! Εδω στην Ελλαδιτσα μας τουλαχιστον σε τετοια θεματα δεν υπαρχει η λεξη ασε μωρε τωρα! Σημασια εχει οτι δυο ανθρωποι εχασαν τη ζωη τους αυτη τη στιγμη κ μακαρι να ειναι οι τελευταιοι.
-
Αφελης ερωτηση αλλα απο τις φωτο φαινεται σαν να ηταν τοιχακι εκει. Οντως ειχε κατι εκει η ηταν τρυπα?
-
Ο χρήστης CHRISTOS KOUTRAS έγραψε:
Εαν τα πραγματα εχουν οπως μας μεταφερεις οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες κ μιλω για τα πληρωματα αλλα κ τους ενδιαμεσους κ το στοπ της ε.δ.,τωρα σε σχεση με το σημειο πιστευω οτι οι οργανωτες επραξαν οτι χειροτερο, το σημειο ηθελε σημανση αλλα κ καποιο επιπλεον μετρο ασφαλειας. Μπαριερα λιγων μετρων! Εδω στην Ελλαδιτσα μας τουλαχιστον σε τετοια θεματα δεν υπαρχει η λεξη ασε μωρε τωρα! Σημασια εχει οτι δυο ανθρωποι εχασαν τη ζωη τους αυτη τη στιγμη κ μακαρι να ειναι οι τελευταιοι.Για το θέμα του στοπ και των ενδιάμεσων της Ε.Δ. όντως έχει προκληθεί θέμα στην Ιταλία, κάτι που ξέχασα να το αναφέρω πριν. Θεωρούν ότι άργησαν να αναζητήσουν το αυτοκίνητο.
Στο σημείο υπήρχε πέτρινο τοιχάκι και μετά χώμα και, αν δει κάποιος το incar, δε φαίνεται καθόλου ως επικίνδυνο σημείο. Δεν υπήρχε λόγος για μπαριέρα, ας μη γινόμαστε υπερβολικοί. Το θέμα δημιουργήθηκε επειδή το χώμα υποχώρησε και άνοιξε τρύπα στην οποία έπεσε το αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τη σύγκριση με Ελλάδα και το αν υπάρχει το 'άσε μωρέ τώρα', μάλλον ο el-em μπορεί να θυμηθεί κάποια πράγματα. Λυπάμαι, αλλά έχω άλλη εικόνα. Δε θα γράψω περιστατικά από ελληνικούς αγώνες, το έχω κάνει στο παρελθόν. Θα πω μόνο ότι κάποτε πέρασα από διαδρομή Ιταλικής ανάβασης, έκανα τη σύγκριση και κατέβασα το κεφάλι. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση στα μέτρα ασφαλείας.
EDIT
Κάποια ακόμα θεότρελη πληροφορία, απόλυτα εξακριβωμένη. Για το ατύχημα με το Golf στη Γαλλία την άνοιξη, το οποίο πήγε ευθεία σε μια διασταύρωση και σκότωσε τον ενδιάμεσο και δύο θεατές, ο εισαγγελέας έχει ασκήσει ποινική δίωξη στον οδηγό!!!!!!!! -
Γιατί είναι θεότρελλη βρε scn, τα της Ριτσώνας του 93 τα ξεχάσαμε ?
Αν πάντως είναι έτσι τα πράγματα σε σχέση με τη στροφή κτλ. τότε δεν έχει καμία σχέση το S2000 (*) θα μπορούσε το ίδιο να συμβεί και σε ένα N1/R1. Ακόμα και χωρίς σοβαρό τραυματισμό, ένα ζαλισμένο-αποπροσανατολισμένο-πανικοβλημένο πλήρωμα μπορεί να μην προφτάσει να βγει (πχ. ο οδηγός να πρέπει να αφαιρέσει το τιμόνι, αν ήταν λίγο τραυματισμένος η συνοδηγός θα έπρεπε να περάσει από εκεί ή να σπάσει το παρ-μπριζ (πρακτικά ανέφικτο)). Γενικά πολύ δύσκολη κατάσταση και κατέληξε όπως κατέληξε...
(*) με την εξαίρεση των πλεξιγκλας παράθυρων που βέβαια ο κανονισμός λέει ότι 'πρέπει να μπορούν να αφαιρεθούν χωρίς τη χρήση εργαλείων'
-
Βεβαία και οι μεμβράνες τα καθιστούν πλέον ανθεκτικότερα.
Τους νυκτερινούς αγώνες πάντοτε τους έτρεμα από πλευράς οργάνωσης. Πενταπλασιάζετε ο χρόνος για όποια αντίδραση.
Σίγουρα όταν ένας ενδιάμεσος έχει φάει τους προβολείς στα μάτια, είναι δύσκολο να διακρίνει νούμερα.
Την νύχτα μόνον ένα δορυφορικό σύστημα κινήσεως μπορεί να θεωρηθεί πλέον αξιόπιστο.
Μετά το αυτοκίνητο το ακούμε όταν έρχεται. Όταν το χάσουμε από τα αυτιά μας τρέχουμε. Οπωσδήποτε θα υπήρχε και ‘γδούπος’. Κριτής η φύλακας δεν υπήρχαν?. Μάλλον παίρνουν και εκεί γίδια από γειτονικές στάνες!...... η γίνονται και εκεί περικοπές μεσούσης της οικονομικής κρίσεις!...
Α. -
Που το ειδατε ρε παιδες χωμα που υποχωρησε???????εχετε γραψει ενα σωρο λεπτομερειες που στην ιταλια δεν τα λενε. Πχ αυτο με την υποχωρηση μονο στην ελλαδα σε ΟΛΑ τα αρθρα το εχω δει ,αλλα σε κανενα ιταλικο...παντως δεν μπαινω στη διαδικασια να πω για αυτο(παρολο που μιλαω συνεχως με ιταλια)ενω εδω δεν μας δειχνουν το ασφαλιστηριο προσωπικου ατυχηματος και ολοι οι συμμετεχοντες αδιαφορουν(και οι κριτες φυσικα γιατι παρολο που δεν το ξερουν εκει περιλαμβανονται και οχι στο αστικης ευθυνης)
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Που το ειδατε ρε παιδες χωμα που υποχωρησε???????εχετε γραψει ενα σωρο λεπτομερειες που στην ιταλια δεν τα λενε. Πχ αυτο με την υποχωρηση μονο στην ελλαδα σε ΟΛΑ τα αρθρα το εχω δει ,αλλα σε κανενα ιταλικο...παντως δεν μπαινω στη διαδικασια να πω για αυτο(παρολο που μιλαω συνεχως με ιταλια)ενω εδω δεν μας δειχνουν το ασφαλιστηριο προσωπικου ατυχηματος και ολοι οι συμμετεχοντες αδιαφορουν(και οι κριτες φυσικα γιατι παρολο που δεν το ξερουν εκει περιλαμβανονται και οχι στο αστικης ευθυνης)
Και σκέψου να είχε γεννηθεί στην Ελλάδα ο Μινχάουζεν!. Τώρα έθιξες και το θέμα ασφάλεια ασφαλιστικής. Τουλάχιστον ξέρουμε με ποια συνεργάζονται…..
Α. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Που το ειδατε ρε παιδες χωμα που υποχωρησε???????εχετε γραψει ενα σωρο λεπτομερειες που στην ιταλια δεν τα λενε. Πχ αυτο με την υποχωρηση μονο στην ελλαδα σε ΟΛΑ τα αρθρα το εχω δει ,αλλα σε κανενα ιταλικο..Το περί υποχώρησης του εδάφους το διάβασα κι εγώ σε όλα τα ελληνικά άρθρα. Πράγματι δεν το είδα πουθενά αλλού.
Οι υπόλοιπες πληροφορίες προέρχονται από το rallylink.it και μου μεταφέρθηκαν από οδηγό που μιλάει πολύ καλά ιταλικά αφού έχει ζήσει κάποια χρόνια στην Ιταλία (Λεσιώτης Κώστας). Οι σημαντικότερες από αυτές τις πληροφορίες γράφονται στο rallylink.it ενυπόγραφα από τον Nicola Caldani που συμμετείχε στον αγώνα με Clio S1600 και το Νο15 στις πόρτες. Καθώς μιλάς κι εσύ πολύ καλά ιταλικά, πιθανώς μπορείς να μας πεις κι άλλα που γράφονται εκεί και αλλού.EDIT
Το τόπικ του αγώνα στο rallylink.it είναι πλέον κλειδωμένο και μπορεί μόνο να το διαβάσει κάποιος, όχι να γράψει. Οι καταγγελίες του Caldani δεν έχουν περάσει καθόλου 'στο ντούκου'. Πέρα απ' αυτό έχουν ανοίξει ολόκληρο θέμα για τα S2000-S1600-R3.
Κάτι άλλο που έχει σχολιαστεί είναι το βίντεο που τραβήχτηκε μόλις 300 μ. πριν το συμβάν και δείχνει το 207 να σβουρίζει.
http://www.dilettantitoscana.it/2012/07 ... /mvi_1424/
SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...