-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Και τελικά θέλεις να κόβουμε τα δέντρα?.
.....
Να καταργήσουμε της μπαριέρες.
Να εξαλείψουμε τα γκρέμια.
Να εξαφανίσουμε της κολόνες.Αυτά ποιος τα είπε; Η επισήμανση ήταν για να δείξει ότι η συγκεκριμένη αιτία είναι από τις συχνότερες. Δε μίλησε κανείς για κατάργηση μπαριερών, γκρεμών, δέντρων. Εδώ ζητάμε Φτέρη και Καρούτες κατηφόρα, πώς είναι δυνατόν να πούμε κάτι τέτοιο;
Ο έχων αυτοκτονική διάθεση, έχει πρόβλημα, που είναι 100% δικό του.
Διάβασε αυτό που έγραψες και μετά βρες έναν, έστω έναν, οδηγό ή συνοδηγό που δεν είχε ποτέ καμία έξοδο από το δρόμο. Αν τον βρεις, ίσως θα είναι ο μόνος που θα συμφωνήσει μαζί σου.
Αντί να διαστρέφεις και να επινοείς λεγόμενα, σου συνιστώ να δεις κανένα βίντεο από αγώνες στη Γερμανία και την Αγγλία για να καταλάβεις ότι κάποια στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας και κάποια συγκεκριμένη συμπεριφορά ασφαλείας σε εξώφθαλμες περιπτώσεις είναι εφικτά.
Βαλε μου να δω, μα θα ψάξεις πολύ.
Είναι εύκολο να αντιπαρατίθεσαι σε έναν που γνωρίζει. Σίγουρα θα πάρεις απάντηση φίλε μου.
Antonis-team -
Έλαβα από φορουμίτη που δεν έχει κάνει εγγραφή ώστε να γράφει στους ελληνικούς αγώνες φωτό από το αυτοκίνητο...
http://img.blesk.cz/img/2/full/1339951_.jpg...και βίντεο από το shakedown όπου φαίνεται το σημείο του ατυχήματος. Πηγαίνετε στα onboard, στο βίντεο του Βάλουσεκ, στο 1:25. Ο Βάλουσεκ περνάει από εκεί φυλαγμένα, αλλά πάλι με 6η. Οι αναφορές λένε ότι η πρόσκρουση έγινε με περίπου 150 χαω.
http://www.mediasport.cz/home.htmlΦέτος μάλλον είναι η χειρότερη χρονιά στην ιστορία των ράλλυ. Εύχομαι να τελειώσει εδώ.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Έλαβα από φορουμίτη που δεν έχει κάνει εγγραφή ώστε να γράφει στους ελληνικούς αγώνες φωτό από το αυτοκίνητο...
http://img.blesk.cz/img/2/full/1339951_.jpg...και βίντεο από το shakedown όπου φαίνεται το σημείο του ατυχήματος. Πηγαίνετε στα onboard, στο βίντεο του Βάλουσεκ, στο 1:25. Ο Βάλουσεκ περνάει από εκεί φυλαγμένα, αλλά πάλι με 6η. Οι αναφορές λένε ότι η πρόσκρουση έγινε με περίπου 150 χαω.
http://www.mediasport.cz/home.htmlΦέτος μάλλον είναι η χειρότερη χρονιά στην ιστορία των ράλλυ. Εύχομαι να τελειώσει εδώ.
Αναμφίβολα είναι χειρότερη χρονιά. Χωρίς προπόνηση, χωρίς αγώνες, ο θεός να βάλει το χέρι του.
Α. -
http://www.ansa.it/web/notizie/rubriche ... 20554.html
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
:yikes:
http://www.ansa.it/web/notizie/rubriche ... 20554.htmlΠαραθέτω το τελευταίο βίντεο του πληρώματος από τον προηγούμενο αγώνα, αφενός ως φόρο τιμής, αφετέρου για να παρατηρηθεί ο ρυθμός με τον οποίο εκτυλίσσονται τα πράγματα και να θυμίσω το εξής: Το 1986 καταργήθηκαν τα GrΒ επειδή ήταν υπερβολικά γρήγορα. Κι όμως, κανένα GrB με τις αναρτήσεις, τα φρένα και τα λάστιχα εκείνης της εποχής δεν τρώει λιγότερα από 1 στο χλμ από τούτο το πράμα με τη μισή ιπποδύναμη.
http://www.youtube.com/watch?v=CpExjX_P ... _embedded#Δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί αυτό. Από την αρχή του χρόνου έχουμε σχεδόν τα μισά σαββατοκύριακα ένα νεκρό στην Ευρώπη σε ράλλυ. Οι εφημερίδες στο εξωτερικό ήδη αρχίζουν να τονίζουν το θέμα.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
:yikes:
http://www.ansa.it/web/notizie/rubriche ... 20554.htmlφρικτος θανατος. στην ιταλια πρεπει να διακοψουν τα πρωταθληματα μεχρι να δουν τι θα κανουν με τα μετρα ασφαλειας. δεν γινεται καθε κυριακη να χανονται και δυο ανθρωποι...!
-
ΑΠΙΣΤΕΥΤΩ.
Όχι πάλι........
http://www.cronacalive.it/incidente-ral ... bertoneri/
βλέποντάς το σου έρχεται να φωνάξεις. -
Re: SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...
από scn » 22/07/12 10:46sv2 έγραψε:
http://www.ansa.it/web/notizie/rubriche ... 20554.html
Παραθέτω το τελευταίο βίντεο του πληρώματος από τον προηγούμενο αγώνα, αφενός ως φόρο τιμής, αφετέρου για να παρατηρηθεί ο ρυθμός με τον οποίο εκτυλίσσονται τα πράγματα και να θυμίσω το εξής: Το 1986 καταργήθηκαν τα GrΒ επειδή ήταν υπερβολικά γρήγορα. Κι όμως, κανένα GrB με τις αναρτήσεις, τα φρένα και τα λάστιχα εκείνης της εποχής δεν τρώει λιγότερα από 1 στο χλμ από τούτο το πράμα με τη μισή ιπποδύναμη.
http://www.youtube.com/watch?v=CpExjX_P ... _embedded#Δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί αυτό. Από την αρχή του χρόνου έχουμε σχεδόν τα μισά σαββατοκύριακα ένα νεκρό στην Ευρώπη σε ράλλυ. Οι εφημερίδες στο εξωτερικό ήδη αρχίζουν να τονίζουν το θέμα.scn
4TF A5 DriverΔημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: 22/11/09 17:21
Last Visit: 22/07/12 10:47Εξαιρετική οδήγηση- συνοδήγηση. Πράγματι το συγκεκριμένο βίντεο είναι φόρος τιμής στο πλήρωμα!
Κρίμα!!!!
Συντετριμένος
Λάμπης Κουρτέσης -
Όσο δεν θεσπιστεί αμετάκλητα, ο όρος τι σημαίνει ασφαλής αγώνας, αυτά θα είναι γεγονότα που θα συμβαίνουν. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, οι αγώνες είναι ανασφαλής. Σίγουρα τους καθιστούν έτσι και τα οικονομικά λαμόγια, που περιδιαβάζουν της διάφορες οργανωτικές πλευρές.
Η αρχή του σπορ, είναι ανίκανη να επιβάλει κανόνες, για να έχει σκοπό ύπαρξης. Ο ΣΟΑΑ δεν επιτελή τον προορισμό του ασχολούμενος με αλλότρια της σύστασης του αντικείμενα. Και οι αγωνιζόμενοι κοντόφθαλμοι δεν συσπειρώνονται σε λέσχες για να αποκτήσουν λόγο.
Όσο τα γεγονότα αυτά θα υπάρχουν θα θρηνούμε θύματα.
Α. -
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 53&catid=1
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όσο δεν θεσπιστεί αμετάκλητα, ο όρος τι σημαίνει ασφαλής αγώνας, αυτά θα είναι γεγονότα που θα συμβαίνουν. Μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, οι αγώνες είναι ανασφαλής. Σίγουρα τους καθιστούν έτσι και τα οικονομικά λαμόγια, που περιδιαβάζουν της διάφορες οργανωτικές πλευρές.
Η αρχή του σπορ, είναι ανίκανη να επιβάλει κανόνες, για να έχει σκοπό ύπαρξης. Ο ΣΟΑΑ δεν επιτελή τον προορισμό του ασχολούμενος με αλλότρια της σύστασης του αντικείμενα. Και οι αγωνιζόμενοι κοντόφθαλμοι δεν συσπειρώνονται σε λέσχες για να αποκτήσουν λόγο.
Όσο τα γεγονότα αυτά θα υπάρχουν θα θρηνούμε θύματα.
Α.Καλό είναι να μην υπερβάλλουμε.
Αγωνιστικά συμβάντα μπορούν να οδηγήσουν σε τέτοιες τραγικές καταλήξιες, τι σχέση έχει ο ΣΟΑΑ και η οικονομική κρίση?Όλα τα extreme sports έχουν το ρίσκο τους.
-
Bασικα φταιει το ΣΥΡΙΖΑ ..... ....που δεν πεταξε καλοκαιριατικα τα γ@.........τα ληγμενα ....
-
αν και τωρα δεν εχει νοημα, πως δικαιολογειτε οτι δεν βγηκαν απο μια αθικτη καμπινα? εστω να ανοιξουν την πορτα προς τα πανω!!
-
Είναι το δεύτερο περιστατικό με φωτιά μέσα σε δύο μήνες, μετά το Έβο των Βέλγων. Δε θα μου κάνει εντύπωση αν σύντομα μας ζητηθούν νέα μέτρα πυροπροστασίας-πυρόσβεσης. Είναι προφανές ότι τα σημερινά μέτρα δεν επαρκούν.
Για παράδειγμα, η πιο συχνή αιτία φωτιάς είναι βαλβολίνη ή λάδι πάνω στην εξάτμιση. Ήμουν παρών όταν κάηκε το Έβο του Πίτσου απ' αυτή την αιτία και είδα ότι είναι αδύνατο να αντιμετωπιστεί με τα σημερινά μέτρα, ακόμα και αν το αυτοκίνητο δεν έχει καν βγει από το δρόμο.Πάντως, κάτι πρέπει να γίνει και για τη μείωση του ρυθμού στην άσφαλτο. Όλα τα φετινά συμβάντα είχαν ένα κοινό στοιχείο: Ήταν σε άσφαλτο και με δυνατά αυτοκίνητα. Ο ρυθμός έχει ξεφύγει πλέον από τα λογικά πλαίσια. Συγκρίνετε το incar των εκλιπόντων με οποιοδήποτε incar από F1, ακόμα και από το Μονακό που έχει τις μικρότερες ευθείες. Δεν αναφέρομαι στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, θα ήταν γελοίο να το έκανα. Αναφέρομαι στην ταχύτητα εναλλαγών και στην ταχύτητα εξέλιξης μη προβλεπόμενων καταστάσεων. Θα δείτε ότι με το S2000 είναι πολλαπλάσιες απ' αυτές που έχει κανείς ακόμα και στην F1.
Στο WRC βρήκαν έναν τρόπο με τα ενιαία λάστιχα, έτσι ώστε οι χρόνοι στο Μόντε ανέβηκαν, ίσως όχι αρκετά. Και ταυτόχρονα περιόρισαν το κόστος. Κάτι αντίστοιχο επιβάλλεται να γίνει και στα εθνικά πρωταθλήματα αν θέλουμε να μειωθεί ο ρυθμός με τον οποίο θρηνούμε κόσμο.@ΑPR Λες και αν δεν ήταν ληγμένα θα είχαμε κάτι διαφορετικό...
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Είναι το δεύτερο περιστατικό με φωτιά μέσα σε δύο μήνες, μετά το Έβο των Βέλγων. Δε θα μου κάνει εντύπωση αν σύντομα μας ζητηθούν νέα μέτρα πυροπροστασίας-πυρόσβεσης. Είναι προφανές ότι τα σημερινά μέτρα δεν επαρκούν.
Για παράδειγμα, η πιο συχνή αιτία φωτιάς είναι βαλβολίνη ή λάδι πάνω στην εξάτμιση. Ήμουν παρών όταν κάηκε το Έβο του Πίτσου απ' αυτή την αιτία και είδα ότι είναι αδύνατο να αντιμετωπιστεί με τα σημερινά μέτρα, ακόμα και αν το αυτοκίνητο δεν έχει καν βγει από το δρόμο.Πάντως, κάτι πρέπει να γίνει και για τη μείωση του ρυθμού στην άσφαλτο. Όλα τα φετινά συμβάντα είχαν ένα κοινό στοιχείο: Ήταν σε άσφαλτο και με δυνατά αυτοκίνητα. Ο ρυθμός έχει ξεφύγει πλέον από τα λογικά πλαίσια. Συγκρίνετε το incar των εκλιπόντων με οποιοδήποτε incar από F1, ακόμα και από το Μονακό που έχει τις μικρότερες ευθείες. Δεν αναφέρομαι στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, θα ήταν γελοίο να το έκανα. Αναφέρομαι στην ταχύτητα εναλλαγών και στην ταχύτητα εξέλιξης μη προβλεπόμενων καταστάσεων. Θα δείτε ότι με το S2000 είναι πολλαπλάσιες απ' αυτές που έχει κανείς ακόμα και στην F1.
Στο WRC βρήκαν έναν τρόπο με τα ενιαία λάστιχα, έτσι ώστε οι χρόνοι στο Μόντε ανέβηκαν, ίσως όχι αρκετά. Και ταυτόχρονα περιόρισαν το κόστος. Κάτι αντίστοιχο επιβάλλεται να γίνει και στα εθνικά πρωταθλήματα αν θέλουμε να μειωθεί ο ρυθμός με τον οποίο θρηνούμε κόσμο.@ΑPR Λες και αν δεν ήταν ληγμένα θα είχαμε κάτι διαφορετικό...
Δηλαδή η αυτόματη πυρόσβεση που (προφανώς) είχαν και η οποία με 1 κουμπί γεμίζει αφρό καμπίνα και χώρο κινητήρα δεν επαρκεί, και θα πρέπει να βάλουμε τι??
Θεωρώ ότι για να έχουμε τέτοια τραγική κατάληξη, το πλήρωμα δεν είχε τις αισθήσεις του για να ενεργοποιήσει τα συστήματα πυρόσβεσης (χειροκίνητο και κεντρικό).
Επιμένω να μην δραματοποιούμε τα πράγματα...Όσον αφορά το ρυθμό, και πάλι θα διαφωνίσω όσον αφορά τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Σε μια στενή ειδικη με δένδρα τριγύρω, μπορείς κάλιστα να φτάσεις σε καταστροφική έξοδο και με ένα Ν1 εάν δεν προσέξεις. -
συμφωνω απολυτα με τον hyperion και μαλιστα υπαρουν πολλα βιντεο που αποδυκνυεται αυτο.
πχ...
Youtube Video -
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Δηλαδή η αυτόματη πυρόσβεση που (προφανώς) είχαν και η οποία με 1 κουμπί γεμίζει αφρό καμπίνα και χώρο κινητήρα δεν επαρκεί, και θα πρέπει να βάλουμε τι??
Θεωρώ ότι για να έχουμε τέτοια τραγική κατάληξη, το πλήρωμα δεν είχε τις αισθήσεις του για να ενεργοποιήσει τα συστήματα πυρόσβεσης (χειροκίνητο και κεντρικό).
Επιμένω να μην δραματοποιούμε τα πράγματα...Το αυτοκίνητο δεν έχει σοβαρή ζημιά από την κρούση. Είναι μάλλον απίθανο να ήταν αναίσθητοι. Πιο πιθανό είναι να μην πρόλαβαν. Αν πρόσεξες, το παράδειγμα του Πίτσου που ανέφερα δεν αφορά την ύπαρξη αυτόματης πυρόσβεσης. Όσες αυτόματες πυροσβέσεις κι αν έχεις με 2 μπεκ πάνω από τη μηχανή και άλλα 2 στο ταμπλό, δε σταματάς μια φωτιά που προέρχεται από άφθονη βαλβολίνη στην εξάτμιση ή μεγάλη ποσότητα βενζίνης. Αυτό που χρειάζεται είναι άλλες έξυπνες (και αρκετά φθηνές) λύσεις, στις οποίες δε θέλω να αναφερθώ τώρα.
Όσον αφορά το ρυθμό, και πάλι θα διαφωνίσω όσον αφορά τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Σε μια στενή ειδικη με δένδρα τριγύρω, μπορείς κάλιστα να φτάσεις σε καταστροφική έξοδο και με ένα Ν1 εάν δεν προσέξεις.Σίγουρα μπορείς. Αυτό που συζητάμε είναι αυτό που λέμε 'πιθανότητες'. Άλλες πιθανότητες έχεις να βγεις με ένα αυτοκίνητο που κινείται έξω ή κοντά στα όρια της προσωπικής σου ταχύτητας λειτουργίας και άλλες με ένα Ν1. Ο ταχύς ρυθμός είναι κάτι που σε φέρνει πιο συχνά στα όρια του ελέγχου και δίνει λιγότερο συχνά τη δυνατότητα να 'πάρεις ανάσα'. Αυτό από μόνο του είναι παράγοντας που δημιουργεί περισσότερες πιθανότητες για ατύχημα. Καλώς ή κακώς δε λειτουργούν όλοι οι άνθρωποι με τις ταχύτητες που λειτουργεί ο Loeb. Για εκείνον πιθανώς ο ρυθμός του εκλιπόντος να αποτελεί ασφαλή βόλτα. Όμως, για τη συντριπτική πλειονότητα είναι εντελώς έξω από τις δυνατότητές τους.
Επίσης, το ταχύ αυτοκίνητο/λάστιχα/ανάρτηση θα σκάσει στο βράχο με τουλάχιστον 10 χαω παραπάνω (για να μην πω περισσότερα). Η κινητική ενέργεια που πρέπει να απορροφηθεί είναι πολύ μεγαλύτερη. Αν αυτό δεν είναι επιβαρυντικός παράγοντας, δεν ξέρω τι είναι.
Θα το πω αλλιώς: Κάποτε ήμουν συνοδηγός σε ένα Ν1 που πήγαινε αρκετά γρήγορα. Μετά έκατσα σε Clio με τον ίδιο οδηγό, πηγαίνοντας λιγότερο κοντά στο πολύ υψηλό όριο των Clio. Ε, όπως και να το κάνουμε, ακόμα και αν με το Clio δεν πήγαινες τόσο οριακά και παρόλο που είναι από τα ευκολότερα αυτοκίνητα που υπάρχουν όσον αφορά τη συμπεριφορά του, τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δηλαδή η αυτόματη πυρόσβεση που (προφανώς) είχαν και η οποία με 1 κουμπί γεμίζει αφρό καμπίνα και χώρο κινητήρα δεν επαρκεί, και θα πρέπει να βάλουμε τι??
Θεωρώ ότι για να έχουμε τέτοια τραγική κατάληξη, το πλήρωμα δεν είχε τις αισθήσεις του για να ενεργοποιήσει τα συστήματα πυρόσβεσης (χειροκίνητο και κεντρικό).
Επιμένω να μην δραματοποιούμε τα πράγματα...Το αυτοκίνητο δεν έχει σοβαρή ζημιά από την κρούση. Είναι μάλλον απίθανο να ήταν αναίσθητοι. Πιο πιθανό είναι να μην πρόλαβαν. Αν πρόσεξες, το παράδειγμα του Πίτσου που ανέφερα δεν αφορά την ύπαρξη αυτόματης πυρόσβεσης. Όσες αυτόματες πυροσβέσεις κι αν έχεις με 2 μπεκ πάνω από τη μηχανή και άλλα 2 στο ταμπλό, δε σταματάς μια φωτιά που προέρχεται από άφθονη βαλβολίνη στην εξάτμιση ή μεγάλη ποσότητα βενζίνης. Αυτό που χρειάζεται είναι άλλες έξυπνες (και αρκετά φθηνές) λύσεις, στις οποίες δε θέλω να αναφερθώ τώρα.
Όσον αφορά το ρυθμό, και πάλι θα διαφωνίσω όσον αφορά τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Σε μια στενή ειδικη με δένδρα τριγύρω, μπορείς κάλιστα να φτάσεις σε καταστροφική έξοδο και με ένα Ν1 εάν δεν προσέξεις.Σίγουρα μπορείς. Αυτό που συζητάμε είναι αυτό που λέμε 'πιθανότητες'. Άλλες πιθανότητες έχεις να βγεις με ένα αυτοκίνητο που κινείται έξω ή κοντά στα όρια της προσωπικής σου ταχύτητας λειτουργίας και άλλες με ένα Ν1. Ο ταχύς ρυθμός είναι κάτι που σε φέρνει πιο συχνά στα όρια του ελέγχου και δίνει λιγότερο συχνά τη δυνατότητα να 'πάρεις ανάσα'. Αυτό από μόνο του είναι παράγοντας που δημιουργεί περισσότερες πιθανότητες για ατύχημα. Καλώς ή κακώς δε λειτουργούν όλοι οι άνθρωποι με τις ταχύτητες που λειτουργεί ο Loeb. Για εκείνον πιθανώς ο ρυθμός του εκλιπόντος να αποτελεί ασφαλή βόλτα. Όμως, για τη συντριπτική πλειονότητα είναι εντελώς έξω από τις δυνατότητές τους.
Επίσης, το ταχύ αυτοκίνητο/λάστιχα/ανάρτηση θα σκάσει στο βράχο με τουλάχιστον 10 χαω παραπάνω (για να μην πω περισσότερα). Η κινητική ενέργεια που πρέπει να απορροφηθεί είναι πολύ μεγαλύτερη. Αν αυτό δεν είναι επιβαρυντικός παράγοντας, δεν ξέρω τι είναι.
Θα το πω αλλιώς: Κάποτε ήμουν συνοδηγός σε ένα Ν1 που πήγαινε αρκετά γρήγορα. Μετά έκατσα σε Clio με τον ίδιο οδηγό, πηγαίνοντας λιγότερο κοντά στο πολύ υψηλό όριο των Clio. Ε, όπως και να το κάνουμε, ακόμα και αν με το Clio δεν πήγαινες τόσο οριακά, τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα.Εάν υπάρχουν φθηνές λύσεις βελτίωσης της πυρόσβεσης, είναι πραγματικά ενδιαφέρον να συζητηθούν και να εφαρμοστούν.
Για το συνδιασμό ικανότητα οδηγού - ταχύτητα αυτοκινήτου - ρίσκο, εξακολουθώ να διαφωνώ.
Εάν μετά από 11 χρόνια που τρέχω με ένα μέτριο Α6, μου δώσουν στο (ερχόμενο) ΔΕΘ ένα GroupB (!! όνειρα!), θα πρέπει να σκοτωθώ, ή αν το απολαύσω εντός των οδηγικών ορίων μου? -
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Εάν υπάρχουν φθηνές λύσεις βελτίωσης της πυρόσβεσης, είναι πραγματικά ενδιαφέρον να συζητηθούν και να εφαρμοστούν.Η διανομή υγρού σε περισσότερα σημεία, με λίγο μεγαλύτερο πυροσβεστήρα, είναι πολύ φτηνή λύση. Η απομόνωση της εξάτμισης με θερμομωνοτικό υλικό όπου διέρχεται κοντά σε δοχείο λιπαντικού, επίσης. (Εδώ υπάρχουν άλλα προβλήματα από τη συγκράτηση θερμότητας, αλλα λύνεται κι αυτό). Η υποχρέωση για εύκαμπτα σωληνάκια βενζίνης με μεταλλικό πλέγμα και επιπλέον εξωτερικη θερμομονωτική επένδυση, αντί για μεταλλικά που τσακίζουν και σπάνε, είναι επίσης φθηνή λύση. Η απομάκρυνση του φίλτρου βενζίνης από το χώρο του κινητήρα επίσης. (Πού θα μπει; Και γι' αυτό υπάρχουν λύσεις. Μια απ' αυτές έχω εφαρμόσει στο δικό μου 106). Ακόμα και οι (κατ' επιλογή ενεργοποιούμενοι) αισθητήρες καπνού στο χώρο των επιβατών μπορούν να βοηθήσουν, αν πρόκειται για ηλεκτρική πυρόσβεση. Δε χρειάζεται να πάει κανείς σε υπερβολικά κόστη. Με κόστος πολύ μικρότερο από ένα HANS μπορεί να περιορίσει τις πιθανότητες φωτιάς σημαντικά.
Για το συνδιασμό ικανότητα οδηγού - ταχύτητα αυτοκινήτου - ρίσκο, εξακολουθώ να διαφωνώ.
Εάν μετά από 11 χρόνια που τρέχω με ένα μέτριο Α6, μου δώσουν στο (ερχόμενο) ΔΕΘ ένα GroupB (!! όνειρα!), θα πρέπει να σκοτωθώ, ή αν το απολαύσω εντός των οδηγικών ορίων μου?Μα, το είπες μόνος σου: 'εντός των οδηγικών ορίων μου'. Άντε πες το αυτό στον Ιταλό που κυνηγάει τον Αντρεούτσι. Πες του να 'απολαύσει το S2000 εντός των οδηγικών ορίων του'. Θα σε κοιτάζει σαν να είσαι από άλλο πλανήτη. Εκείνη τη στιγμή το μόνο που βλέπει είναι ότι ο καριόλης ο Αντρεούτσι του πήρε 3 στην προηγούμενη Ε.Δ. Δεν είναι καλύτερα να έχεις φροντίσει από πριν ώστε τα αυτοκίνητα να βρίσκονται εντός των ορίων περισσότερων ανθρώπων;
-
To αυτοκίνητο του Πίτσου κάηκε λόγω διαρροής βενζίνης πάνω στην εξάτμιση (Πίτσος έφα). Κάτι τέτοιο δεν αντιμετωπίζεται από τα πυροσβεστικά μέσα του αυτοκινήτου, το παρατάς και 'eject' (ότι έκανε η Carlsson στη Ν. Ζηλανδία, πήδηξαν έξω χωρίς να έχει σταματήσει καν το αυτοκίνητο).
Τα οποία υπενθυμίζω ότι πρέπει να είναι αναγνωρισμένα άρα το 'μεγαλύτερη μπουκάλα' επίσης δεν παίζει εκτός και αν βάλεις και ένα δεύτερο επιπλέον πυροσβεστικό σύστημα. Το κύριο πρόβλημα με όλα τα συστήματα που βασίζονται στο AFFF (αφρός) είναι ότι, πολύ απλά, το υλικό αυτό δεν είναι όσο αποτελεσματικό ήταν παλιά το Halon (που καταργήθηκε).
Στην περίπτωση των Ιταλών (RIP ) πραγματικά απορώ, το αυτοκίνητο δεν φαινόταν να έχει σοβαρές δομικές ζημιές
SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...