Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F430!!! for ever
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. F430!!! for ever
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    31
    88
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Απ' ότι ξέρω την 430 την είχε αγοράσει ο ιδιοκτήτης μόλις τις προηγούμενες μέρες, οπότε ήταν σε φάση στρωσίματος, δεν μπορούσε να την σκίσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        το αμαξακι ειναι αλλου......

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • O
          opterios last edited by

          Ο χρήστης panos7 έγραψε:
          H F430 ειναι ισως το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο που εχει βγαλει η Ferrari και συνολικα πολυ καλυτερο απο τον προκατοχο του.

          O Tiff Needell έχει μια θεωρεία για τις μικρές Ferrari. Θεωρούσε την 355 ως το 'καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου'. Όχι γιατί είναι το πιο γρήγορο, αλλά γιατί είναι...το καλύτερο

          Τέλειες αναλογίες (και δεν εννοώ στην εμφάνιση), ούτε πολύ μικρό, ούτε πολύ μεγάλο, ούτε αδύναμο, ούτε υπερβολικά δυνατό. Ήταν το τέλειο. Ό,τι χρειάζεται ένας πραγματικός οδηγός.

          Με τη Modena, ο Tiff έπαθε ξανά την πλάκα του και είπε 'ο βασιλεύς πέθανε, ζήτω ο βασιλεύς' αναφερόμενος στην αποχώρηση της 355 και την έλευση της 360. Ίσως πολλοί ποτέ να μη δεχτούνε ότι ένα αυτοκίνητο σαν την 360 θα μπορούσε καν να διεκδικεί το τίτλο του 'καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο', αλλά για τον καθένα μας είναι ίσως λίγο υποκειμενικό. Η δική μου άποψη πάντως ταυτίζεται με αυτή του Tiff

          Η Ferrari κατ' εμέ, εδώ και λίγα χρόνια διανύει την καλύτερη περίοδό της στη μετά-Enzo εποχή. Δεν έχω λοιπόν κανένα λόγο να αμφισβητώ ότι η 430 είναι ο επόμενος βασιλιάς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jimclark last edited by

            Είμαι φανάτας της Porsche, αλλά η 430 τουλάχιστο είναι άξιος αντίπαλος. Επιτέλους (στυλιστικά) θα φύγει από το μυαλό μου η εικόνα της 360 που ποτέ δε χώνεψα (σε αντίθεση με την 355 που λατρεύω). Ναι, μου άρεσε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jgio1987 last edited by

              TO ΤΕΡΑΣ!!!!!!!!!!!!:o

              http://www.rsportscars.com/foto/04/f43005_engine.jpg

              Είναι δυνατόν βρε παιδιά να βάζετε τόσο μεγάλες φωτογραφίες? . Το link νομίζω είναι αρκετό. [moderator - cmarin]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ioannism last edited by

                Την είδα πριν από δύο βδομάδες στην Κηφισιά. Έφευγε από Απέργή. Σταμάτησε μπροστά σε ένα άλλο «φτωχομάγαζο» της περιοχής(έχει μερικές CLS ) και εκεί μπόρεσα να την περιεργαστώ. Ο ήχος είναι πολύ καλύτερος από την 360. ‘Όταν έφυγε από εκεί το «πάτησε» λίγο. Εκείνη τη στιγμή λιποθύμησα…

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jgio1987 last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:

                    Η φωτογραφία δεν μπορεί να βρίσκεται στο PC σου. Ανεβασέ την κάπου με link.[moderator]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      crazyrider last edited by

                      Και για εδώ μια παρακαλώ...Κόκκινη..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sakiss last edited by

                        Συνεντευξη
                        Jean-Jacques His, (director of engine department and transmission for Ferrari/ Maserati road cars)

                        Q: What did you work on when you joined the firm early 2003?
                        A: straight on the F430, all the data was already settled and I just made sure the reliability would be good. This V8 is close to 500hp but it has huge potential, we can push it much further in the future.

                        Q: This car is 90 hp more than the 360, where will it stop?
                        A: Frankly, no idea, we don't want to make the most powerful cars, we want to make the most balanced. Our new philosophy is that we make GT cars that must be fast indeed, but mostly balanced and easy to drive, on open roads and track.

                        Q: Isn't there an antinomy between ease of driving and mecanical potential?
                        A: I do not think so. Road going Ferrari's first quality is balance. The F1 that wins is not necessarily the most powerful but the one that makes it easiest to exploit the horses. Same for our road cars. We are not obssessed by performance.

                        Q: Is a Diesel Ferrari unconceivable?
                        A: No, we have no prejudice. If it makes sense, why not. For now, it does not.

                        Q: More seriously, what would power a Ferrari other than petrol?
                        A: Hydrogen, but the distribution network is not ready.

                        Q: Has Ferrari recruited you with regards to your F1 experience?
                        A: Ferrari does not need me to conceive F1 engines, but my 30 years experience certainly helped.

                        Q: What distinguishes F1 world to road cars world?
                        A: Decision mechanism. When you put a road car into a client's hand, you cannot take risks. It's the opposite with a race car.
                        People should not tell fancy stories, road Ferrari and F1 Ferrari have no parts in common, even the Enzo. It would be ridiculous. However, our F1 and our road cars benefit from the same knowledge, they are both conceived here, in Maranello.

                        Q: Who inspires you?
                        A: Giocchino Colombo and Aurelio Lampredi, two ferrari motorists from the 50s. And more recently, Colin Chapman, he had a rational conception of automobiles, almost instinctive. Lotus' efficiency was a result of their lightness.

                        Q: A word on the difference between Ferrari and Maserati?
                        A: to put it simply, Ferrari is sport and Maserati is more GT.

                        Q: The car of your dreams?
                        A: The one outside my window, my F430. Sorry for not being modest, but it is more accessible than an Enzo. In fact, I was always interested in beautiful cars, Ferraris in particular, but also Alfa Romeo from pre war, Bugatti or Hispano.

                        Q: How would you define automotive pleasure?
                        A: A mix of emotions. Precisely the ones I feel with my F430: An exceptional engine and the feeling to be a great pilot even though it's not true.
                        It's the pleasure to feel the adrenalin pumping without having to take risks. The Americans have demonstrated it since a long time: in a world of constraints, there is always place for dreams and pleasure. Even at 60 kmh, on a simple acceleration, a Ferrari gives you plenty of extraordinary feelings.

                        Q: After Ferrari
                        A: Ferrari. Like Enzo said: the best Ferrari is the next one!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης opterios έγραψε:

                          H F430 ειναι ισως το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο που εχει βγαλει η Ferrari και συνολικα πολυ καλυτερο απο τον προκατοχο του.

                          O Tiff Needell έχει μια θεωρεία για τις μικρές Ferrari. Θεωρούσε την 355 ως το 'καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου'. Όχι γιατί είναι το πιο γρήγορο, αλλά γιατί είναι...το καλύτερο

                          Τέλειες αναλογίες (και δεν εννοώ στην εμφάνιση), ούτε πολύ μικρό, ούτε πολύ μεγάλο, ούτε αδύναμο, ούτε υπερβολικά δυνατό. Ήταν το τέλειο. Ό,τι χρειάζεται ένας πραγματικός οδηγός.

                          Με τη Modena, ο Tiff έπαθε ξανά την πλάκα του και είπε 'ο βασιλεύς πέθανε, ζήτω ο βασιλεύς' αναφερόμενος στην αποχώρηση της 355 και την έλευση της 360. Ίσως πολλοί ποτέ να μη δεχτούνε ότι ένα αυτοκίνητο σαν την 360 θα μπορούσε καν να διεκδικεί το τίτλο του 'καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο', αλλά για τον καθένα μας είναι ίσως λίγο υποκειμενικό. **Η δική μου άποψη πάντως ταυτίζεται με αυτή του Tiff **😉

                          Η Ferrari κατ' εμέ, εδώ και λίγα χρόνια διανύει την καλύτερη περίοδό της στη μετά-Enzo εποχή. Δεν έχω λοιπόν κανένα λόγο να αμφισβητώ ότι η 430 είναι ο επόμενος βασιλιάς

                          Συγγνώμη αλλά πώς να μην ταυτιστείς με αυτόν τον τύπο; Δεν είναι απίστευτος;

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            και που να δεις χαρα που εκανε ο Τιφ οταν δοκιμασε την Μ5 στο τελευταιο επεισοδιο φετος και την ελιωνε στη πιστα......
                            μου τρεχανε τα σαλια!!!!

                            ναι ειναι απιστευτος τυπος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr