-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
@ΓΚίκιζας
http://goo.gl/RehRo
Ξεκίνα διάβασμαΤι σχεση εχει η κυλιση τροχου στην ομοιομορφη επιφανεια στο τυμπανο των 2,5μετρων διαμετρου, (διαγραμμα 12.6)
με το video που δειχνει τον Tsuchia στην Τοuge...? Μηπως ΚΑΜΜΙΑ?
Το ειπα και πριν. Στατικες μελετες και αναλυσεις δυναμικης οχηματος, simulation χωρις δυνατοτητες παραμετροποιησης σε ρεαλιστικο επιπεδο, δεν διεξαγουν συγκεκριμενο συμπερασμα, οπως στην περιπτωση που ειδαμε, και γι ατην οποια εκανα λογο στο video, αλλα ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τι σχεση εχει η κυλιση τροχου στην ομοιομορφη επιφανεια στο τυμπανο των 2,5μετρων διαμετρου, (διαγραμμα 12.6)
με το video που δειχνει τον Tsuchia στην Τοuge...? Μηπως ΚΑΜΜΙΑ?Έτσι είναι
-
Κακα τα ψεματα εχει δικιο
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@ΓΚίκιζας
http://goo.gl/RehRo
Ξεκίνα διάβασμαΤι σχεση εχει η κυλιση τροχου στην ομοιομορφη επιφανεια στο τυμπανο των 2,5μετρων διαμετρου, (διαγραμμα 12.6)
με το video που δειχνει τον Tsuchia στην Τοuge...? Μηπως ΚΑΜΜΙΑ?
Το ειπα και πριν. Στατικες μελετες και αναλυσεις δυναμικης οχηματος, simulation χωρις δυνατοτητες παραμετροποιησης σε ρεαλιστικο επιπεδο, δεν διεξαγουν συγκεκριμενο συμπερασμα, οπως στην περιπτωση που ειδαμε, και γι ατην οποια εκανα λογο στο video, αλλα ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.Ως συνήθως δεν θέλεις να καταλάβεις... Δεν θα σου χαλάσω το χατήρι, κάτσε στη νιρβάνα της αμάθιάς σου. Δεν έχεις καμία επαφή με το αντικείμενο και παρ'όλα αυτά κρίνεις ανθρώπους που το σύνολο της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ αυτοκινητοβιομηχανίας τους κάνει πίπες. Καληνύχτα, γενικά...
ΥΓ. Εικόνα 12.1
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γρηγόριε...ΤΙ ΛΕΣ?!
Εγω τι λεω, ή εσυ που ετρεξες να βγαλεις τον Τsuchia, οτι κανει ακυρες τιμονιες?
Το εκανε για εφφε Νικο, αλλα εσυ δεν τσιμπησες, εισαι 'ψαγμενος'...Τι σχέση έχει το καρτ στη κουβέντα μας??? Γιατί το φέρνεις στο προσκήνιο?
Εχει την σχεση με την οποια εχεις κολλησει κυριολεκτικα, συνειδητα και μη, και νομιζεις οτι στα ορια και πανω απο αυτα,
το καρτ εχει την ιδια συμπεριφορα/αντιδρασεις, και θελει ακριβως τους ιδιους χειρισμους, οπως ενα γρηγορο/πολυ γρηγορο αυτοκινητο σε δρομο.Μίλησες με τον Τσουτσία και σου είπε ότι τις τιμονιές τις κάνει γιαυτό το λόγο?
Πως ξέρεις τι κάνει και γιατί το κάνει?
Οχι, αφου ειπαμε, κανει τιμονιες για να εντυπωσιασει κανενα ασχετο που βλεπει το video, αλλα εσυ δεν 'μασας'...
Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος και παράλογο αυτό που γράφεις εδώ:
To γρηγορο-κοφτο παιξιμο τιμονιου δεξια αριστερα, καποιες φορες βοηθαει σε στροφες με πολυ μετριο προς χαλια δοστρωμα,
ωστε με την προσθετη τριβη (με το κοφτο δεξια-αριστερα) να 'βρει' λιγο καλυτερη προσφυση το μπροστινο.'Λαθος' ειναι για εσενα. Για εμενα που το εχω δοκιμασει ουκ ολιγες φορες σε συγκεκριμενες (με χαμηλου επιπεδου συντελεστη προσφυσης) συνθηκες, εχει αποδειχτει απο σωτηριο, μεχρι και αποδοτικοτατο...
Είναι δυνατόν να λες ότι βγάζεις συμπέρασμα για το παραπάνω με το Vectra των 100 αλόγων?
Ελα ρε Νικο, την καραμελα με το vectra εδω μεσα...Το Νοεμβριο του 2000 μπηκα με 996ΤΤ στα Μεγαρα στα 23, και δεν ηταν καν η πρωτη καλη οδηγικη επαφη. Θα μου πεις και εσυ για το Vectra...Aλλα ξεχασα, εδω στην Ελλαδα, ΜΟΝΟ οι κατοχοι
'γληγορων' και φυσικα supercars, αυτοματως μπαινουν στην λιστα των 'cool' των 'χεραδων', και γενικως των 'respected'
στο χωρο του αυτοκινητου...Υ.Γ. Για το καρτ έχεις μεσάνυχτα...μην το φέρνεις καν στη συζήτηση. Φιλικά στο λέω.
Eνταξει, οτι πεις...
-
up...
-
Η μερα της μαρμοτας
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ως συνήθως δεν θέλεις να καταλάβεις... Δεν θα σου χαλάσω το χατήρι, κάτσε στη νιρβάνα της αμάθιάς σου. Δεν έχεις καμία επαφή με το αντικείμενο και παρ'όλα αυτά κρίνεις ανθρώπους που το σύνολο της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ αυτοκινητοβιομηχανίας τους κάνει πίπες. Καληνύχτα, γενικά...
ΥΓ. Εικόνα 12.1
Θελω και μαλιστα πολυ. Αλλα να πετας ετσι θεωριες με την υπογραφη σου, χωρις κατι χειροπιαστο, και να μην δεχεσαι κριτικη για αυτο, λιγο χλωμο, δεν νομιζεις?
Ο roman εστειλε κατι αξιολογο το οποιο ομως εχει ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθηκες εφαρμογης, εντελως διαφορετικες απο αυτες που ειδαμε στο Video με τον Tsuchia, και για το οποιο εξεφρασα την αποψη μου.
Πιο απλα δεν μπορω να τα πω.
Τελος δεν ξερω τι εκτιμηση εχεις σε καποιους -λιγους στο χωρο της παγκοσμιας αυτοκινησης, αλλα αρκτες εκατονταδες στο συνολο, σε αριθμο- που ασχολουνται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, στους ΔΡΟΜΟΥΣ, με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ, δινοντας τα αυτοκινητα, σε καταξιωμενους οδηγους αγωνων, αλλα με το συμπαθειο κιολας, θα πιστεψω περισσοτερο και λαβω υποψιν με μεγαλυτερη βαρυτητα, δοκιμες-μετρησεις -τυποποιημενες και μη- απο ανθρωπους που τις κανουν εξω στο δρομο, τα τελευταια 30-40χρονια, παρα εργαστηριακες, και -αντε το πολυ σε πληρως ελεγχομενο περιβαλλον- μετρησεις και υπεραναλυσεις, συγκεκριμενης εφαρμογης και σπανια ρεαλιστικες...Αν θελουν οι mod ας μεταφερθει, να μην κουραζουμε εδω...
-
Τρικυμια εν κρανιω
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
έντιτ: γάμα το
-
Δεν έχεις και άδικο
-
Ανικητος...η μπετοστοκος..;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Youtube VideoΡε συ τι σχέση έχει ο χάρος που δε στεκόταν πουθενά και οι συνεχείς διορθώσεις ήταν απαραίτητες με μια επιτάχυνση στην ευθεία ενός αυτοκινήτου μιας εικοσαετίας μετά, όπου ο οδηγός νομίζει οτι χειρίζεται πριονοκορδέλα?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρε συ τι σχέση έχει ο χάρος που δε στεκόταν πουθενά και οι συνεχείς διορθώσεις ήταν απαραίτητες με μια επιτάχυνση στην ευθεία ενός αυτοκινήτου μιας εικοσαετίας μετά, όπου ο οδηγός νομίζει οτι χειρίζεται πριονοκορδέλα?
Ότι σχέση έχει και ο Tsuchiya.
EDIT: Δηλαδή καμία. -
Ειναι γνωστο οτι αν χαθει η προσφυση μπροστα, αυξανωντας τη γωνια του τιμονιου αυξανεις απλα τη γωνια ολίσθησης των τροχων. Αλλωστε στην υποστροφη μειωνεις τιμονι, δεν αυξανεις! Οι αποτομες τιμονιες το μονο που κανουν ειναι να ξεσερνουν το μπροστινο χειροτερα. Η μονη χρησιμοτητα τους θα ηταν στο να αποσταθεροποιησεις ετσι την ουρα για να τοποθετηθει το αυτοκινητο και να εξαλειψει τα μουτρα. Σε προσθιοκινητα αυτα. Ασχετα βεβαια με το τοπικ και τον φιλο του Μαικ με το παρκινσον...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Γρηγόρη...απλά είναι τα πράγματα, δε χρειάζεται να κάνεις ποστ με ατέλειωτα quotes.
Εξήγησε σε αυτό που γράφεις εδώ που το βασίζεις και πως φτάνεις σε αυτό το συμπέρασμα?
To γρηγορο-κοφτο παιξιμο τιμονιου δεξια αριστερα, καποιες φορες βοηθαει σε στροφες με πολυ μετριο προς χαλια δοστρωμα,
ωστε με την προσθετη τριβη (με το κοφτο δεξια-αριστερα) να 'βρει' λιγο καλυτερη προσφυση το μπροστινο.Επίσης, πως ακριβώς διαπίστωσες αυτό και πως αποδείχθηκε ΣΩΤΗΡΙΟ? Σε τι σε έσωσε:
'Λαθος' ειναι για εσενα.** Για εμενα που το εχω δοκιμασει** ουκ ολιγες φορες σε συγκεκριμενες (με χαμηλου επιπεδου συντελεστη προσφυσης) συνθηκες, εχει αποδειχτει απο σωτηριο, μεχρι και αποδοτικοτατο...
Βεβαίως μετά γράφεις ότι το κάνει για εφέ.
Τι ακριβώς ισχύει τελικά?
Για άλλη μια φορά, δεν κάνω κανένα συσχετισμό καρτ με αυτοκίνητο. ΞΕ-ΚΟ-ΛΛΑ! Η μόνη μου αναφορά στο καρτ είναι ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα. Που έχεις και είναι φυσιολογικό.
Σου γράφουν όλοι ότι αυτό που λες είναι ΛΑΘΟΣ. Γιατί δε το παραδέχεσαι?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρε συ τι σχέση έχει ο χάρος που δε στεκόταν πουθενά και οι συνεχείς διορθώσεις ήταν απαραίτητες με μια επιτάχυνση στην ευθεία ενός αυτοκινήτου μιας εικοσαετίας μετά, όπου ο οδηγός νομίζει οτι χειρίζεται πριονοκορδέλα?
Και όχι μόνο αυτό...παρατήρησε στο βίντεο το εξής. Όπου κάνει απότομες τιμονιές, έρχεται αμέσως η διόρθωση γιατί πολύ απλά έχει δώσει ΠΟΛΥ τιμόνι. Τσέκαρέ το.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειναι γνωστο οτι αν χαθει η προσφυση μπροστα, αυξανωντας τη γωνια του τιμονιου αυξανεις απλα τη γωνια ολίσθησης των τροχων.Δεν ισχύει απαραίτητα αυτό. Για να αυξηθεί η γωνία ολίσθησης, πρέπει να υπάρχει πρόσφυση.
Επίσης, για δεδομένο λάστιχο, φορτίο, συνθήκες κλπ, υπάρχει μια συγκεκριμένη γωνία ολίσθησης που δίνει το βέλτιστο αποτέλεσμα. Οποιαδήποτε αύξηση πέρα από αυτό το σημείο δεν είναι επιθυμητή, γι αυτό και 'γενικά' στην υποστροφή μειώνουμε τιμόνι (για να επαναφέρουμε την γωνία ολίσθησης στο σωστό εύρος, να παράγουν τα μπροστά λάστιχα παραπάνω πλευρική δύναμη μπας και στρίψουμε).
Αυτά βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με τις απότομες τιμονιές. Ας πούμε ότι μια δεδομένη στροφή την στρίβεις με α) μια σταθερή γωνία από την αρχή μέχρι το τέλος και β) με την ίδια σταθερή γωνία αλλά με πολλές χαζοτιμονιές. Η δύναμη που θα σου παράγουν τα λάστιχα στο β θα είναι σημαντικά μικρότερη.
ΥΓ Σόρρι που σου σκίσαμε το θέμα...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ειναι γνωστο οτι αν χαθει η προσφυση μπροστα, αυξανωντας τη γωνια του τιμονιου αυξανεις απλα τη γωνια ολίσθησης των τροχων.
Δεν ισχύει απαραίτητα αυτό. Για να αυξηθεί η γωνία ολίσθησης, πρέπει να υπάρχει πρόσφυση.
Επίσης, για δεδομένο λάστιχο, φορτίο, συνθήκες κλπ, υπάρχει μια συγκεκριμένη γωνία ολίσθησης που δίνει το βέλτιστο αποτέλεσμα. Οποιαδήποτε αύξηση πέρα από αυτό το σημείο δεν είναι επιθυμητή, γι αυτό και 'γενικά' στην υποστροφή μειώνουμε τιμόνι (για να επαναφέρουμε την γωνία ολίσθησης στο σωστό εύρος, να παράγουν τα μπροστά λάστιχα παραπάνω πλευρική δύναμη μπας και στρίψουμε).
Αυτά βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με τις απότομες τιμονιές. Ας πούμε ότι μια δεδομένη στροφή την στρίβεις με α) μια σταθερή γωνία από την αρχή μέχρι το τέλος και β) με την ίδια σταθερή γωνία αλλά με πολλές χαζοτιμονιές. Η δύναμη που θα σου παράγουν τα λάστιχα στο β θα είναι σημαντικά μικρότερη.
ΥΓ Σόρρι που σου σκίσαμε το θέμα...
δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί κόβοντας περισσότερο το τιμόνι, πλέον το πέλμα του ελαστικού δεν δέχεται τόσο πλάγια/κάθετα τη δύναμη-βάρος του αυτοκινήτου (σε σχέση με τη φορά του πέλματος), αλλά πιο παράλληλα σε σχέση με το σχεδιασμό του πέλματος κι έτσι μπορεί να αντλήσεις λίγο περισσότερη πρόσφυση (αν δεις ότι σου 'φεύγει'). Όχι τρελές διαφορές, αλλά...'κάτι τις' παραπάνω το παίρνεις.
Κατά τα άλλα ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί κουνάει έτσι (τόσο πολύ) το τιμόνι στην ευθεία ο οδηγός της ferrari κατά την επιτάχυνση. Μάλλον όμως πρέπει να οδηγήσω ένα τέτοιο αμάξι για να έχω άποψη (και να πω ότι έκανε μ@λ@κίες ή ότι έπραξε σωστά), μιας και αυτή τη στιγμή κρίνω εκ της θεωρίας.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ειναι γνωστο οτι αν χαθει η προσφυση μπροστα, αυξανωντας τη γωνια του τιμονιου αυξανεις απλα τη γωνια ολίσθησης των τροχων.
Δεν ισχύει απαραίτητα αυτό. Για να αυξηθεί η γωνία ολίσθησης, πρέπει να υπάρχει πρόσφυση.
Επίσης, για δεδομένο λάστιχο, φορτίο, συνθήκες κλπ, υπάρχει μια συγκεκριμένη γωνία ολίσθησης που δίνει το βέλτιστο αποτέλεσμα. Οποιαδήποτε αύξηση πέρα από αυτό το σημείο δεν είναι επιθυμητή, γι αυτό και 'γενικά' στην υποστροφή μειώνουμε τιμόνι (για να επαναφέρουμε την γωνία ολίσθησης στο σωστό εύρος, να παράγουν τα μπροστά λάστιχα παραπάνω πλευρική δύναμη μπας και στρίψουμε).
Αυτά βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με τις απότομες τιμονιές. Ας πούμε ότι μια δεδομένη στροφή την στρίβεις με α) μια σταθερή γωνία από την αρχή μέχρι το τέλος και β) με την ίδια σταθερή γωνία αλλά με πολλές χαζοτιμονιές. Η δύναμη που θα σου παράγουν τα λάστιχα στο β θα είναι σημαντικά μικρότερη.
ΥΓ Σόρρι που σου σκίσαμε το θέμα...
δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί κόβοντας περισσότερο το τιμόνι, πλέον το πέλμα του ελαστικού δεν δέχεται τόσο πλάγια/κάθετα τη δύναμη-βάρος του αυτοκινήτου (σε σχέση με τη φορά του πέλματος), αλλά πιο παράλληλα σε σχέση με το σχεδιασμό του πέλματος κι έτσι μπορεί να αντλήσεις λίγο περισσότερη πρόσφυση (αν δεις ότι σου 'φεύγει'). Όχι τρελές διαφορές, αλλά...'κάτι τις' παραπάνω το παίρνεις.
Αυτό πάει στο μπολντ; Επίσης, δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Εϊναι και πρωί.
Περί "παιξίματος" τιμονιού και υποστροφής [Διάσπαση]