-
Προσωπικά μου αρέσει το εσωτερικό του...τώρα για το υπόλοιπο...κλικ δεν μου κάνει όμως δεν θα το χαρακτήριζα και άσχημο!
Ομορφότερο του απερχόμενου μοντέλου πάντως... -
Παιδια ειδα το καινουργιο leon στο site των 4τροχων,ρε παιδια φερνει λιγο alfa romeo kai λιγο audi...ομορφο πολυ αλλα μου φαινεται οτι η seat εχει αρχισει να χανει την ταυτοτητα της σχεδιαστικα και αυτο λιγο με στεναχωρει..χανει τον τυπο της..Εγω θελω οταν καποιος αγοραζει ενα seat να το αγοραζει γιατι γουσταρει την seat και οχι γιατι δεν μπορει να παρει audi..
H Seat ειναι Seat kai οχι υποκαταστατο premium αυτοκινητων...ΤΟ ΑΚΟΥΣ VW? -
Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
Εγω θελω οταν καποιος αγοραζει ενα seat να το αγοραζει γιατι γουσταρει την seat και οχι γιατι δεν μπορει να παρει audi..
H Seat ειναι Seat kai οχι υποκαταστατο premium αυτοκινητων...ΤΟ ΑΚΟΥΣ VW?Κ η vw θέλει να κάνει κερδοφόρα την μοναδική εταιρία του ομίλου που τη βάζει μέσα
πάντως νομίζω πως ως σχεδιο το καινούργιο λεον είναι συνέχεια του παλαιού κ του ίμπιζα
-
Oπως και για το exeo που ηταν η αντιγραφη του παλιου audi a4...και οπως ειδες μοσχοπουλησε...χαχαχα...;)
-
Παιδιά έχω το ακόλουθο πρόβλημα με Ibiza 1.4 του 2009:
Η πόρτα του οδηγού ΔΕΝ κλειδώνει από μέσα όταν πατάς το κεντρικό κουμπί για όλες τις ασφάλειες (οι υπόλοιπες κλειδώνουν κανονικά).
Όταν πατάς το κουμπί του συναγερμού για να κλειδώσει το αυτοκίνητο, όλες κλειδώνουν κανονικά.
Όταν πατάς το κουμπί του συναγερμού για να ξεκλειδώσουν οι πόρτες, του οδηγού μένει κλειδωμένη και πρέπει να την ξεκλειδώσεις χειροκίνητα βάζοντας το κλειδί στη κλειδαριά.
Τα δύο κουμπιά της κονσόλας (ένα λουκέτο κλειδωμένο και ένα ξεκλείδωτο), ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ, ήταν εναλλαξ κόκκινο και κίτρινο. Τώρα και τα δύο είναι κόκκινα.
Από την αντιπροσωπεία μου παν ότι πρέπει να αλλαχθεί ολόκληρη η κλειδαριά (ο εσωτερικός μηχανισμός, όχι το κλειδί) με κόστος κοντά στα 150 ευρώ. Έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση ώστε το 150αρι να μην κάνει φτερά; -
Όντως είναι η κλειδαριά, ο εσωτερικός μηχανισμός. Από ανάλογη εμπειρία σε Λεόν στο λέω. Βρες μια μεταχειρισμενη, γύρω στα 40 ευρώ κοστίζει & κάνα 20αρικο τοποθέτηση σε οποιοδήποτε ηλεκτρολόγο.
-
Σ' ευχαριστώ. Θα το ψάξω κι άλλο, γιατί μέχρι στιγμής όλοι μου λένε ότι δεν κάνει το ανταλλακτικό που έχουν για μοντέλο του 2009
-
Πάντως κάτι τρέχει με τις κλειδαριές στα τελευταία seat. Εμένα στο leon 1.2 τα έπαιξε η κλειδαριά του πορτ μπαγαζ και έμεινε ανοιχτό. Ευτυχώς είχε ανταλλακτικό και το κάλυψε η εγγύηση που έχω ακόμα, αλλιώς θα έφευγε ενα κατοστάρικο για μαλακίες πραγματικά.
-
Σε πολλα πεδια 'κατι τρεχει' στο VAG...
Οι κλειδαριες ειχαν προβλημα και στο παλιο μου ibiza του 2004.Ακομη να τις φτιαξουν.Απορω τι ποιοτικο ελεγχο κανουν... -
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Μιας και φτανουμε σε τετοιες συγκρισεις να παραθεσω οτι ο κωλος και του τωρινου αλλα και του προηγουμενου τριθυρου colt μοιαζει υπερβολικα με τον κωλο της 147...οπως και του προηγουμενου ibiza οπου το πισω μερος εχει εντονα στοιχεια alfa romeo κατα τη γνωμη μου..
-
Στη παραγωγή το SUV της Seat.
http://www.autoblog.gr/2012/11/09/seat-crossover-approved-for-production/ -
Έχω νοικιάσει στη Μυτιλήνη ένα καινούριο Ibiza diesel facelift. Πολύ ωραία πάει στις χαμηλομεσσαίες αλλά μετά (λογικό), τέλος.
Έχει ένα θεματάκι όμως. Όταν το σβήνω γράφει 'check deadlock'?
Τι είναι αυτό?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έχω νοικιάσει στη Μυτιλήνη ένα καινούριο Ibiza diesel facelift. Πολύ ωραία πάει στις χαμηλομεσσαίες αλλά μετά (λογικό), τέλος.Έχει ένα θεματάκι όμως. Όταν το σβήνω γράφει 'check deadlock'?
Τι είναι αυτό?
https://www.google.gr/search?q=check+de ... e&ie=UTF-8
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έχω νοικιάσει στη Μυτιλήνη ένα καινούριο Ibiza diesel facelift. Πολύ ωραία πάει στις χαμηλομεσσαίες αλλά μετά (λογικό), τέλος.Έχει ένα θεματάκι όμως. Όταν το σβήνω γράφει 'check deadlock'?
Τι είναι αυτό?
δεν ανοιγουν οι κλειδαριες από μεσα αν κλειδωσεις κ φύγεις. σε προειδοποιεί μην ξεχάσεις καμια γιαγια -παιδί μεσα και δεν μπορουν να βγουν
το 1.2 έχεις?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Έχω νοικιάσει στη Μυτιλήνη ένα καινούριο Ibiza diesel facelift. Πολύ ωραία πάει στις χαμηλομεσσαίες αλλά μετά (λογικό), τέλος.
Έχει ένα θεματάκι όμως. Όταν το σβήνω γράφει 'check deadlock'?
Τι είναι αυτό?
δεν ανοιγουν οι κλειδαριες από μεσα αν κλειδωσεις κ φύγεις. σε προειδοποιεί μην ξεχάσεις καμια γιαγια -παιδί μεσα και δεν μπορουν να βγουν
το 1.2 έχεις?
Έτσι φαίνεται, ναι. Δε φαίνεται πολύ δυνατό.
-
μα δεν είναι
ξέροντας σε, το ότι δεν έχεις ξενερώσει ήδη μου φαίνεται άθλος για το μικρό σεατ!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μα δεν είναιξέροντας σε, το ότι δεν έχεις ξενερώσει ήδη μου φαίνεται άθλος για το μικρό σεατ!
Στρίβει ΠΟΛΥ καλά γι'αυτό...κι εδώ έχει πολύ στροφιλίκι
-
Κοιταζα σημερα στους 4τροχους και επεσε το ματι μου για το ibiza dsg fr 150hp που εχω, οτι δινουν εκπομπη ρυπων 139γρ/χιλ.και αρα τελη κυκλοφοριας 153 ευρω
Εμενα ομως η αδεια κυκλοφοριας λεει 146 γρ/χμ και αρα τελη κυκλοφοριας 246 ευρω!
τι γινεται? Ειναι δυνατον το ΙΔΙΟ αμαξι να εχει αλλα χαρακτηρηστικα?Μολις ειδα αυτο : http://www.seat.gr/news.php?act=newsitem&newsid=139
Μαλλον μιλανε για το facelift που εγινε. Δηλαδη, στο facelift αλλαζουν και τα χαρακτηριστικα του κινητηρα ωστε να εκπεμπει ακομα λιγοτερο? Δηλαδη εχουμε πεσει ΤΟΣΟ μ......ες εμεις που αγορασαμε λιγο πριν και πληρωνουμε 100 ευρω παραπανω στα τελη κυκλοφοριας ΚΑΙ εχουμε προβλημα με τα λαδια? -
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
Κοιταζα σημερα στους 4τροχους και επεσε το ματι μου για το ibiza dsg fr 150hp που εχω, οτι δινουν εκπομπη ρυπων 139γρ/χιλ.και αρα τελη κυκλοφοριας 153 ευρω
Εμενα ομως η αδεια κυκλοφοριας λεει 146 γρ/χμ και αρα τελη κυκλοφοριας 246 ευρω!
τι γινεται? Ειναι δυνατον το ΙΔΙΟ αμαξι να εχει αλλα χαρακτηρηστικα?Μολις ειδα αυτο : http://www.seat.gr/news.php?act=newsitem&newsid=139
Μαλλον μιλανε για το facelift που εγινε. Δηλαδη, στο facelift αλλαζουν και τα χαρακτηριστικα του κινητηρα ωστε να εκπεμπει ακομα λιγοτερο? Δηλαδη εχουμε πεσει ΤΟΣΟ μ......ες εμεις που αγορασαμε λιγο πριν και πληρωνουμε 100 ευρω παραπανω στα τελη κυκλοφοριας ΚΑΙ εχουμε προβλημα με τα λαδια?Ναι.Ειστε ατυχοι,γενικοτερα.
-
πολλά μοντέλα της αγοράς 'ρίχνουν' τους ρύπους. είτε με την ευκαιρία facelift είτε κ 'σιωπηλά'.
για τα λάδια είσαι άτυχος
SEAT FORUM