-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κοινώς μέσα στο σπίτι σας αν δεν θέλετε να τα κλαίτε...Αυτό πολύ απλά δεν παίζει όμως, τότε έτσι απλά καταργείται το ποδήλατο. Το ποδήλατο πάνω από όλα είναι εργαλείο και το κλείδωμα έξω είναι μέρος της χρήσης του εργαλείου. Στα βιντεάκια είδα δύο εκ των αντικλεπτικών που έχω να αχρηστεύονται εν ριπή οφθαλμου ενώ είναι γνωστό ότι ακόμα και αυτό που θεωρείται καλύτερο όλων http://www.kryptonitelock.com/Pages/Pro ... ber=997986 απέχει λίγα δευτερόλεπτα από την αχρήστευση με τη χρήση κόφτη. Άρα για εμένα που το ποδήλατο εξυπηρετεί σχεδόν αποκλειστικά χρηστικές ανάγκες να το καταργήσω τελείως? Ευχαριστώ αλλά τσου.
Δύο λύσεις υπάρχουν. Πρώτον σωστό κλείδωμα* και δεύτερον επιλογή ποδηλάτου ώστε να είναι πάντα εύκολα και γρήγορα αντικαταστήσιμο. Καστομιές, κάρβουνα, τιτάνια και λοιπά κρατήστε τα στο σπίτι και ίσως να επιζήσουν. Αλλά δεν πρέπει να αποτελεί το κλείδωμα αποτρεπτικό παράγοντα χρήσης του ποδηλάτου.
*μη ρωτάτε τι και πως σε αυτοκινητιστικό φόρουμ, γιούζ δε γκούγκλ εντ κόμον σένς
-
Επίσης, τα ποδήλατα που κλειδώνετε έξω, να είναι μεταχειρισμένα.
π.χ το δικό μου το πήρα μεταχειρισμένο 100 ευρώ.
(και μου 'κλεψαν τους τροχούς και πλήρωσα άλλα 100 για τροχούς+λάστιχα+σαμπρέλες) -
Από το γαμήλιο ταξίδι προ διετίας σε Παρίσι και Λονδίνο, θυμάμαι ότι όλοι κυκλοφορούσαν με κουρέλια ποδήλατα. Χειρότερα από αυτά που έχουν εδώ οι Πακιστανοί. Μιλάω για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Μπορεί στο σπίτι να έχουν και μια ανθρακονημάτινη κούρσα των 4Κ ευρώ, που βγαίνει μόνο για προπονήσεις και αγώνες και δεν την κλειδώνουν ποτέ έξω. Αλλά αυτά που έβλεπες στην καθημερινότητα ήταν απίστευτα χρέπια.
Επίσης, μου είχε κάνει εντύπωση το πόσα κουφάρια ποδηλάτων υπήρχαν κλειδωμένα στα πεζοδρόμια. ό,τι ήταν κλειδωμένο, τη γλίτωνε. Τα υπόλοιπα γίνονταν ανάρπαστα. Στο ένα κάγκελο ήταν κλειδωμένος ένας μπροστινός τροχός. Στο απέναντι ένας πίσω. Στο παραπέρα ένας σκελετός χωρίς ρόδες και σέλα. Χαμός. -
ευτυχώς στην ολλανδία δεν έχουμε αυτή τη μάστιγα του να βουτάν τιμόνια, σέλες, πεντάλια, ρόδες, γιατί διαφορετικά θα είχαμε σοβαρό θέμα.
5 χρονια εδώ τηρώ ευλαβικά τον κανόνα κλείδωμα με καλή αλυσίδα-λουκέτο σε σταθερό σημείο και δεν έχω θέμα.
Προφανως αν αφήσεις ποδήλατο 1000€ στο σταθμό για καμιά βδομάδα μάλλον θα το κλάψεις, γιατί κανένα λουκέτο δεν είναι ασφαλές, αλλά γι αυτές τις περιπτώσεις πας με το σαράβαλο, όπως αναφέρθηκε παραπάνω -
ειχα παρακολουθησει αρκετο καιρο πριν, ενα ντοκυμαντερ που ελεγε οτι σε καθε εναν, κλεβουν το ποδηλατο του 2 φορες, στην ολλανδια (οι κλοπες ηταν ο αριθμος των κατοικων χ2, καπως ετσι)
Προφανως αν εχεις καλο λουκετο/αλυσιδα, απ την στιγμη που γυρω γυρω υπαρχει πληθωρα επιλογων, θα πανε σε καποιο αλλο, το οποιο δεν ειναι τοσο καλα ασφαλισμενο -
είναι ανάξιο λόγου ως αστυνομικό συμβάν
-
-
προσπαθω να βρω (χωρις επιτυχια μεχρι στιγμης), εναν ρημαδοανταπτορα απο πρεστα σε σρεντερ με τσιμουχα!!
πηγα σε ενα ποδηλαταδικο τον ρωτησα αν εχει, μου εδειξε εναν σαν αυτον που εχω (τον οποιον μαλλον εχασα..). Μου λεει να τον δοκιμασουμε. πηγαμε να φουσκωσουμε, αλλα παλι εχανε!
(εχω ρωτησει σε αλλα 3 μεχρι στιγμης!)
τι διαολο, δηλαδη θα πρεπει να αλλαξω σαμπρελα για να δω προκοπη? -
απντεητ:
Βρηκα ανταπτορα που ηθελα, φαινεται, ομως, οτι το πιστολι του κομπρεσερ το οποιο χρησιμοποιω για να βαζω αερα, δεν παταει την βαλβιδα, ωστε να μπορει να βαλει αερα μεσα...
Ειναι - φαινεται - πολυ μεσα και δεν μπορει να κουμπωσει σωστα -
tm έχεις χάσει τη μπάλα.
στανταράκι. πας ταμείο σου λέω.τη βαλβίδα τη ξεβιδώνεις καθόλου?
ξεβίδωσε, πάτα μια με το χέρι να βγει λίγος αέρας και μετά βίδωσε αντάπτορα και βάλε το κομπρεσέρ σε λειτουργία.
δεν υπάρχει κάτι άλλο. -
επρεπε να την ξεβιδωσω??
Αληθεια???
ουπς! σοοοορρρριιιιιιιιι!!!
Περα απ την ειρωνια μου, καλα κανεις και επισημαινεις το προφανες, αλλα να σε ενημερωσω πως ναι, ξεβιδωνω την βαλβιδα, ναι, την παταω μια φορα για να βεβαιωθω οτι δεν ειναι κολλημενη και λειτουργει και τελος να σε ενημερωσω, πως οταν κουμπωνω το πιστολι του κομπρεσερ, δεν βλεπω στο μανομετρο την πιεση του ελαστικου, γιατι το ελασμα απ την πλευρα του πιστολιου, δεν καταφερνει να πατησει την βαλβιδα στην πλευρα του ποδηλατου.
Συνεπως, οταν τα κουμπωσεις ολα επανου και πατησεις το πιστολι να φουσκωσει, βαραει στο μανομετρο μια πιεση της ταξης των 100 psi και μενει εκει κολλημενο... Μολις το ξεκουμπωνεις, ολος ο αερας που εχει παγιδευτει στο συστημα, μεμιας ελευθερωνεται..
Εσυ που εισαι καθηγητης της μπαλας, τι πιστευεις οτι φταιει? -
πιστεύω οτι ποτέ όταν φουσκώνεις presta (με αντάπτορα και κομπρεσέρ)δεν βλέπεις τη πίεση στατικά.
o εισερχόμενος αέρας πατάει τη βαλβίδα και όσο φουσκώνεις βλέπεις τη πίεση. όταν θέλεις σταματάς.
βρες άλλο τρόπο για να μετράς τη πίεση, αφού όπως αντιλαμβάνομαι τώρα, αυτό φαίνεται να είναι το πρόβλημα σου και όχι οτι δεν φουσκώνει. -
πολυ απλα, κανεις λαθος!
Αν υποθεσουμε πως ισχυει αυτο που λες (που δεν ισχυει, υπαρχει μεταλικη 'βελονα' απ την πλευρα του πιστολιου που παταει οποιαδηποτε βελονα βαλβιδας για να φουσκωσει, αλλιως ... δεν!), το οτι δεν ακουγεται και το χαρακτηριστικο φυσιμα του αερα που μπαινει στον αεροθαλαμο, θα ελεγα πως ειναι σαφεστατη ενδειξη του οτι το λαστιχο δεν φουσκωνει. -
μπορεί να κάνω λάθος, αλλά τόσο καιρό φουσκώνω το δικό μου χωρίς μεταλλικές βελόνες κλπ ...δεν.
και το λάστιχο φουσκώνει και με το που σταματάω κλείνει η βαλβίδα και μηδενίζεται η ένδειξη.
αυτό πως το εξηγείς άραγε? τυχαίο? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
τη βαλβίδα τη ξεβιδώνεις καθόλου?
ξεβίδωσε, πάτα μια με το χέρι να βγει λίγος αέρας και μετά βίδωσε αντάπτορα και βάλε το κομπρεσέρ σε λειτουργία.
δεν υπάρχει κάτι άλλο.+1. Απλά και όμορφα.
@tm
Δοκίμασε να πατήσεις την βαλβίδα και να βγάλεις ΟΛΟ τον αέρα. Και μετά ξαναφούσκωσε. Το έκανε και το δικό μου και το φούσκωσα με αυτό τον τρόπο. -
βγαλε μια φωτο το ακρο του πιστολιου σου, που κουμπωνει επανω στην βαλβιδα, για να δουμε.
Αυριο θα ανεβασω κι εγω απ το δικο μου πιστολι, να σας δειξω που υπαρχει το θεμα.
Το τιπ που λεει ο καρφανατικ, δεν θελω να το δοκιμασω (προς το παρον) -
δεν έρχονται σε επαφή σου λέω.
αυτό που λες ισχύει στη schrader.
τι πίεση έχεις τώρα στο λάστιχο και τη πίεση μπορεί να δώσει/έχεις ρυθμισμένο το κομπρεσέρ?
άμα πχ έχεις 100psi στο λάστιχο και το κομπρεσέρ είναι πολύ κοντά 105-110 ενδέχεται η διαφορά πίεσης να μην είναι αρκετή για να ανοίξει τη βαλβίδα (κάτι τέτοιο μάλλον θα πάθαινε και ο carfanatic) -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Το τιπ που λεει ο καρφανατικ, δεν θελω να το δοκιμασω (προς το παρον)Eγώ πάντως στο ποδηλατάδικο με τέτοιο φουσκώνω + adapter.
tm θα φάμε κανα 2 σελίδες για να μάθεις να φουσκώνεις τις σαμπρέλες σου?
-
Το πιστολι του βουλκανιζατερ, εχει μεσα στην κεφαλη του, ενα πλακε κομματι μεταλο το οποιο παταει την βαλβιδα σου, προκειμενου να το φουσκωσεις.
Πηγα σημερα στην πατση και αντικατεστησα το μαρκουτσι με την κεφαλη του πιστολιου μου, με ενα αλλο..
Το δοκιμασα και μαντεψτε: Δουλεψε!
Εννοειται οτι και στην πρεστα δειχνει πιεση μολις το κουμπωσεις.
Θα ανεβασω φωτο απ τις 2 κεφαλες, να δειτε, τι ηταν αυτο που σας ελεγα και αδυνατουσατε να συλλαβετε -
έχω μια μπουκάλα σπίτι στα 230bar(3336psi). Μπορούμε να δοκιμάσουμε με αυτή αν θα ανοίξει η πίεση τη βαλβίδα
Η ζωή...ποδήλατο!