-
Το παρόν προέρχεται από διάσπαση του Ferrari Forum [Mod]
Kι ενα φρεσκο σφηνακι κλιπακι
-
Το παρόν προέρχεται από διάσπαση του Ferrari Forum [Mod]
Kι ενα φρεσκο σφηνακι κλιπακι
-
Το παρόν προέρχεται από διάσπαση του Ferrari Forum [Mod]
Kι ενα φρεσκο σφηνακι κλιπακι
-
Γιατί τόσο πολύ κούνημα το τιμόνι??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Γιατί τόσο πολύ κούνημα το τιμόνι??Εγω ειχα την καμερα. Οδηγαει ενας φιλος που το γνωριζει το αμαξι. Πριν προλαβω να τον ρωτησω μου λεει' ετσι πρεπει'. Εγω στο ανεβασμα δεν ειχα καποιο προβλημα. Παντως την σταθεροτητα τησ 911 στις υψηλες ταχυτητες δεν την εχει
-
οταν λέμε υψηλές ?
-
Κι εμένα μου φάνηκε πολύ περίεργο το κούνημα στην επιτάχυνση.
-
Tι πάει να πει 'ετσι πρέπει'? Είναι feature? Επιβάλλεται να οδηγιέται με τους αγκώνες? Ή το έκανε για να ζεστάνει τα λάστιχα?
-
''Έτσι πρέπει'' σε αυτοκίνητο που συνεχώς κουνάει την ουρά και πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα να διορθώσεις και φυσικά σε στροφές, ανάποδες κλίσεις, αναπηδήσεις με αρκετά χιλιόμετρα όπως στο βίντεο. Στην ευθεία επιταχύνοντας ποιός ο λόγος να το κουνάς σα παλαβός??
-
Ποιος ξέρει? Μπορεί ο οδηγός να ήταν ξυλοκόπος και να έχει μάθει καλά το πριόνι.
-
Η εχει προβλημα το αυτοκινητο η ο οδηγος...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Και στις στροφες ετσι μπαινει. Μαλλον υπερβαλλει λιγο. Εμενα στην Αγγλια περσι στην πιστα μου το ειχαν απαγορεψει δια ροπαλου αυτο. Γενικα σε καποια θεματα δε βγαζεις ακρη. Ενας Αγγλος φορουμιστας εγραψε οτι ο μηχανικος του δεν θεωρει επιβλαβες για το δισκο να εχει μονιμα την πρωτη μεσα αντι για νεκρα στο φαναρι. Εγω δε μπορω να το κανω αυτο
-
Yπερβάλλει λίγο?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Και στις στροφες ετσι μπαινει. Μαλλον υπερβαλλει λιγο. Εμενα στην Αγγλια περσι στην πιστα μου το ειχαν απαγορεψει δια ροπαλου αυτο. Γενικα σε καποια θεματα δε βγαζεις ακρη. Ενας Αγγλος φορουμιστας εγραψε οτι ο μηχανικος του δεν θεωρει επιβλαβες για το δισκο να εχει μονιμα την πρωτη μεσα αντι για νεκρα στο φαναρι. Εγω δε μπορω να το κανω αυτοΜαλλον κατι παραπανω ξερουν οι Αγγλοι εκπαιδευτες... Εχεις δει επισης κανεναν οδηγο αγωνων να πηγαινει ετσι;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οταν λέμε υψηλές ?170+
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Yπερβάλλει λίγο?θα του χει μεινει απ το s2000
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και στις στροφες ετσι μπαινει. Μαλλον υπερβαλλει λιγο. Εμενα στην Αγγλια περσι στην πιστα μου το ειχαν απαγορεψει δια ροπαλου αυτο. Γενικα σε καποια θεματα δε βγαζεις ακρη. Ενας Αγγλος φορουμιστας εγραψε οτι ο μηχανικος του δεν θεωρει επιβλαβες για το δισκο να εχει μονιμα την πρωτη μεσα αντι για νεκρα στο φαναρι. Εγω δε μπορω να το κανω αυτο
Μαλλον κατι παραπανω ξερουν οι Αγγλοι εκπαιδευτες... Εχεις δει επισης κανεναν οδηγο αγωνων να πηγαινει ετσι;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Και γενικά οι εκπαιδευτές αγώνων. Έτσι κουνάν το τιμόνι στο WRC αναγκαστικά γιατί συνεχώς κουνιέται, όταν έχεις ένα αυτοκίνητο με καλό grip αφήνεις και τα χέρια που λέει ο λόγος.
Βέβαια δεν εξακριβώσαμε αν το αυτοκίνητο ήταν με ενεργοποιημένα ηλεκτρονικά και δεν γλιστρούσε σε σαπουνοάσφαλτο. -
Αφού δεν σκοτώθηκε ακόμα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αφού δεν σκοτώθηκε ακόμαA θα τον σκοτωνα εγω μετα, μην ανησυχεις
-
Σοβαρά αυτές οι τιμονιές είναι ο,τι χειρότερο για οδήγηση και ο,τι καλύτερο για στούκα
Περί "παιξίματος" τιμονιού και υποστροφής [Διάσπαση]