-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο οριακό φρενάρισμα φυσικά και προσφέρει βοήθεια το φρένο του μοτέρ. Δοκίμασε το παρακάτω απλό πείραμα: Πενήντα μέτρα πριν από ένα φανάρι ενώ πηγαίνεις με καμιά 100άρα δοκίμασε να φρενάρεις με φρένα μόνο. Επανέλαβε στο επόμενο φανάρι με φρένα και με κινητήρα (με αρκετές στροφές) και πες μας αν είδες διαφορές.να κανουμε κατι πιο απλο;
ψαξε στο youtube και δες δοκιμες φρεναρισματος. Σε ποσες απο αυτες κατεβαζουν ταυτοχρονα ταχυτητα;
μιλαμε παντα για αυτοκινητα που εχουν φρενα, οχι σταρλετ του '85.
-
εγω παντως με το ροκκο μου αυτο με τα ανεβοκατεβασματα που αναφερει ο γρηγορης δεν το εχω δει ΠΟΤΕ,ειδικα σε κακοτραχαλους δρομους οπως αναφερει.
οταν ειμαι συγκεντρωμενος στην οδηγηση,δεν εχει τυχει επισης ΠΟΤΕ να ανεβασει οταν δεν το θελω.κ αυτο επειδη ειτε το εχω στο χειροκινητο,ειτε στο σπορ που ακομα κ με σταθερο γκαζι,κραταει την ταχυτητα(εννοειται οχι στον κοφτη) κ δεν ανεβαζει.επισης,συμφωνω απολυτως με νικο(δεν ξερω αν ο κεμικ ειπε το ιδιο πραγμα),οτι το να μενεις στον κοφτη,δεν κερδιζεις τιποτα.κ για να πω την αληθεια,αν εντος στροφης εισαι στον κοφτη,αυτο δεν σημαινει κατα αναγκη οτι στριβεις γρηγορα..μπορει να εισαι στον κοφτη 2ας,αλλα το αυτοκινητο κ η στροφη να αντεχει κ 3η(οχι κοφτη εννοειται).αλλα επειδη εισαι στον κοφτη κ μουγκριζει κ παλευεις,αισθανεσαι κανκουνεν..
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στο οριακό φρενάρισμα φυσικά και προσφέρει βοήθεια το φρένο του μοτέρ. Δοκίμασε το παρακάτω απλό πείραμα: Πενήντα μέτρα πριν από ένα φανάρι ενώ πηγαίνεις με καμιά 100άρα δοκίμασε να φρενάρεις με φρένα μόνο. Επανέλαβε στο επόμενο φανάρι με φρένα και με κινητήρα (με αρκετές στροφές) και πες μας αν είδες διαφορές.
να κανουμε κατι πιο απλο;
ψαξε στο youtube και δες δοκιμες φρεναρισματος. Σε ποσες απο αυτες κατεβαζουν ταυτοχρονα ταχυτητα;
μιλαμε παντα για αυτοκινητα που εχουν φρενα, οχι σταρλετ του '85.
Αυτό ξέρεις γιατί γίνεται φαντάζομαι. Γιατί έτσι θα φρενάρει ο μέσος οδηγός και επίσης έτσι βλέπεις τι κάνουν από μόνα τους τα φρένα. Δεν θα χρησιμοποιούσαν engine braking στους αγώνες αν το φρενάρισμα ΜΟΝΟ με τα φρένα ήταν καλύτερο.
-
α μαλιστα
νομιζω οτι γραφω σε φορουμ για 15χρονα που δεν εχουν διπλωμα. Εχει πλακα, αλλα κουραζει
-
My thoughts exactly... Φαντάζομαι αν μιλήσουμε για μύτη-τακούνι θα σου ακουστεί σαν συμβουλή μόδας για τις νέες γόβες της σεζόν '12-'13...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
My thoughts exactly... Φαντάζομαι αν μιλήσουμε για μύτη-τακούνι θα σου ακουστεί σαν συμβουλή μόδας για τις νέες γόβες της σεζόν '12-'13...δηλαδη το μυτη τακουνι το κανουμε για να επιβραδυνουμε χρησιμοποιωντας κ τον κινητηρα?
επειδη εγω νομιζα οτι το μυτη τακουνι το κανουμε για να μην αποσταθεροποιουμε το οχημα κατα την αλλαγη ταχυτητων κ για να βοηθουμε στον ''συγχρονισμο''..
επισης τις αλλαγες ταχυτητων κατα την επιβραδυνση,νομιζα οτι τις χρησιμοποιουμε για να εχουμε τον κινητηρα στην βελτιστη περιοχη λειτουργιας κατα την επιταγχυνση που θα ακολουθησει(για να μη μας κρεμασει) κ πως επιβραδυνση μεσω του κινητηρα εχουμε κ χωρις να μειωσουμε σχεσεις,αρκει να μην εχουμε πατημενο συμπλεκτη.. -
Αν θες απλά να φρενάρεις χωρίς το μοτέρ, δεν χρειάζεται να συγχρονίσεις τίποτα. Πατάς συμπλέκτη και φρένα και τέλος. Όταν θελήσεις να επιταχύνεις ξανά, βάζει από νεκρά την ταχύτητα που πιστεύεις ότι χρειάζεται και έφυγες... Η επιβράδυνση που έχεις από το μοτέρ είναι ανάλογη των ΣΑΛ που έχει ο κινητήρας. Για αυτό αν δεις σε κατεβάσματα από μεγάλες ευθείες όπου ρίχνουν 2-3-4 ταχύτητες κατεβάζουν σταδιακά, με μυτοτάκουνο σε κάθε αλλαγή. Αν ίσχυε αυτό που λες, απλά θα φρέναραν με την ταχύτητα που έρχονται (π.χ. 5η) και στην είσοδο της στροφής θα πετούσαν μέσα την 2α (άντε και με μυτοτάκουνο για συγχρονισμό) και θα γκάζωναν.
Η συζήτηση ξέφυγε εντελώς. Το μόνο που θέλαμε μερικοί εδώ μέσα είναι να σου δίνει τον πλήρη έλεγχο το ημιαυτόματο και να μην κάνει του κεφαλιού του, αλλά ακόμα και για αυτό πρέπει να υπάρχουν διαφωνίες!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
My thoughts exactly... Φαντάζομαι αν μιλήσουμε για μύτη-τακούνι θα σου ακουστεί σαν συμβουλή μόδας για τις νέες γόβες της σεζόν '12-'13...good wines...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
My thoughts exactly... Φαντάζομαι αν μιλήσουμε για μύτη-τακούνι θα σου ακουστεί σαν συμβουλή μόδας για τις νέες γόβες της σεζόν '12-'13...
δηλαδη το μυτη τακουνι το κανουμε για να επιβραδυνουμε χρησιμοποιωντας κ τον κινητηρα?
επειδη εγω νομιζα οτι το μυτη τακουνι το κανουμε για να μην αποσταθεροποιουμε το οχημα κατα την αλλαγη ταχυτητων κ για να βοηθουμε στον ''συγχρονισμο''..
επισης τις αλλαγες ταχυτητων κατα την επιβραδυνση,νομιζα οτι τις χρησιμοποιουμε για να εχουμε τον κινητηρα στην βελτιστη περιοχη λειτουργιας κατα την επιταγχυνση που θα ακολουθησει(για να μη μας κρεμασει) κ πως επιβραδυνση μεσω του κινητηρα εχουμε κ χωρις να μειωσουμε σχεσεις,αρκει να μην εχουμε πατημενο συμπλεκτη..μια χαρά τα έχεις καταλάβει αν κ αυτόματος
έτσι κ αλλιώς το φρενάρισμα του κινητήρα είναι αστείο σε σχεση με αυτο των φρένων.
'με τη μηχανή επιταχύνουμε, με το φρένο επιβραδύνουμε. τα ανάποδα ξεχάστε τα ' είναι οι πρώτες κουβέντες που σου λένε σε κάθε ακαδημία οδήγησης
το ξεχειλώσαμε όντως το θέμα στο οφ τοπικ
@μοντς
δεν ξεκλείδωνετε κ το θέμα του νεου λεον? πέταξε κάποιος μια μπαρουφα κ το κλειδώσατε μόνιμα! -
κεμικ
δεν ξεκινησα με αυτοματο κατευθειαν ρε!με χειροκινητο(καλο χειροκινητο-μινι,οχι ροκκο κ παπαριτσες) ξεκινησα κ μαλιστα ημουν κ πολεμιος του αυτοματου..μετα ειδα το φως το αληθινο..
οσο για τα περι φρενο μοτορε κ μυτη τακουνι,μικρος εισαι ακομα,θα μαθεις.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
κεμικ
δεν ξεκινησα με αυτοματο κατευθειαν ρε!με χειροκινητο(καλο χειροκινητο-μινι,οχι ροκκο κ παπαριτσες) ξεκινησα κ μαλιστα ημουν κ πολεμιος του αυτοματου..μετα ειδα το φως το αληθινο..
οσο για τα περι φρενο μοτορε κ μυτη τακουνι,μικρος εισαι ακομα,θα μαθεις..μωρέ τα ξέρω χρόνια τώρα, λεφτά για αμάξι κ πίστα για να τα κάνω δεν έχω
οπότε βαρέθηκα κ εγώ (για να μη το παιζουμε υπεράνω) να μπαινω στο δρόμο με σκασμένη δευτέρα σε στροφές τρίτης όπως λες κ πιο πάνω για να γίνεται τζερτζελο κ να νομίζω πως το πατάω. έγραψες μεγάλη αλήθειαον τοπικ. αρα κ η ρενώ παίζει με διπλοσυμπλεκτα πια. οπότε όλοι οι ευρωπαιοι τα υιοθετούν, ασχετα αν το κλασσικο της bmw θεωρείται το 'καλύτερο'.
-
καλα ! το μυτη,τακουνι,γοβα τι σχεση εχουν με το CLIO IV;
-
την ιδια σχεση που εχω εγω με την γρηγορη οδηγηση!
η μηπως εννοεις οτι ενα κλιο δεν προοριζεται για μυτη τακουνι? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν θες απλά να φρενάρεις χωρίς το μοτέρ, δεν χρειάζεται να συγχρονίσεις τίποτα. Πατάς συμπλέκτη και φρένα και τέλος. Όταν θελήσεις να επιταχύνεις ξανά, βάζει από νεκρά την ταχύτητα που πιστεύεις ότι χρειάζεται και έφυγες... Η επιβράδυνση που έχεις από το μοτέρ είναι ανάλογη των ΣΑΛ που έχει ο κινητήρας. Για αυτό αν δεις σε κατεβάσματα από μεγάλες ευθείες όπου ρίχνουν 2-3-4 ταχύτητες κατεβάζουν σταδιακά, με μυτοτάκουνο σε κάθε αλλαγή. Αν ίσχυε αυτό που λες, απλά θα φρέναραν με την ταχύτητα που έρχονται (π.χ. 5η) και στην είσοδο της στροφής θα πετούσαν μέσα την 2α (άντε και με μυτοτάκουνο για συγχρονισμό) και θα γκάζωναν.Η συζήτηση ξέφυγε εντελώς. Το μόνο που θέλαμε μερικοί εδώ μέσα είναι να σου δίνει τον πλήρη έλεγχο το ημιαυτόματο και να μην κάνει του κεφαλιού του, αλλά ακόμα και για αυτό πρέπει να υπάρχουν διαφωνίες!
Το δικό μου ημιαυτόματο ειδικά με πατημάνο το κουμπάκι sport και στην αυτόματη λειτουργεία κατεβάζει μόνο του ενώ φρενάρω και ρίχνει και ξερογκαζιές.
-
κ το δικο μου ακριβως το ιδιο κανει.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
την ιδια σχεση που εχω εγω με την γρηγορη οδηγηση!
η μηπως εννοεις οτι ενα κλιο δεν προοριζεται για μυτη τακουνι?Μα ολο το project του CLIO IV εξελίχθηκε με βάση την τεχνική μύτη-τακούνι-γόβα

-
Η συζήτηση ήταν για το RS, οπότε η σπορ οδήγηση είναι αυτονόητη!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
κεμικ
δεν ξεκινησα με αυτοματο κατευθειαν ρε!με χειροκινητο(καλο χειροκινητο-μινι,οχι ροκκο κ παπαριτσες) ξεκινησα κ μαλιστα ημουν κ πολεμιος του αυτοματου..μετα ειδα το φως το αληθινο..
οσο για τα περι φρενο μοτορε κ μυτη τακουνι,μικρος εισαι ακομα,θα μαθεις..μωρέ τα ξέρω χρόνια τώρα, λεφτά για αμάξι κ πίστα για να τα κάνω δεν έχω
οπότε βαρέθηκα κ εγώ (για να μη το παιζουμε υπεράνω) να μπαινω στο δρόμο με σκασμένη δευτέρα σε στροφές τρίτης όπως λες κ πιο πάνω για να γίνεται τζερτζελο κ να νομίζω πως το πατάω. έγραψες μεγάλη αλήθεια :lol:ον τοπικ. αρα κ η ρενώ παίζει με διπλοσυμπλεκτα πια. οπότε όλοι οι ευρωπαιοι τα υιοθετούν, ασχετα αν το κλασσικο της bmw θεωρείται το 'καλύτερο'.
Εχετε σκεφτει-διαπιστωσει, πως δεν τυχαινει απαραιτητα μονο αυτη η κατασταση...? Δεν μιλαμε μονο να εισαι με μια κατω,και απλα να νομιζεις οτι πας γρηγορα. 1ον μπορει το μοτερ (ατμοσφαιρικο κυριως) να αποδιδει μεγιστη ισχυ σε ψηλο ευρος, και αρα να πρεπει να λειτουργει με μια κατω...
Αν εσυ θελεις λιγο πριν απο καποια στροφη να εχεις διατηρησει το μοτερ μεσα στο φασμα πχ 4,500-5,500σαλ για να μην
'κρεμαστεις' και η κλιμακωση σου επισης ειναι τετοια -σχετικα μακρια- που να επιτρεπει να μεινεις στην ιδια σχεση, δεν θελεις επουδενι σε ημιαυτοματο, κοντα στο οριο περιστροφης να σε περασει σε επομενη, εκει πχ που μολις 'λυσαξε' το μοτερ, σε τελος ευθειας, και πας για φρενα και τοποθετηση.Απο την αλλη υπαρχει και το ενδεχομενο, και γινεται, και ειναι το πιο 'σωστο' συνηθως για να πας και πιο γρηγορα, εφοσον η κλιμακωση ειναι πχ οχι τοσο μακρια ή να 'βολευει' στο σημειο της διαδρομης, και λιγο πριν απο στροφη, να χρειαζεται οριακα να 'καρφωσεις' την επομενη σχεση για να κερδισεις λιγα ακομα χλμ και μετρα πριν τα φρενα.
Εκει, το ανεβασμα, και αμεσως μετα (αστραπιαια, στο) κατεβασμα με φρενα και τοποθετηση, τα κλασσικα 'προσιτα' ημιαυτοματα, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να το κανουν αυτο στο χρονο που μπορει ενας εξοικειωμενος οδηγος. Απλα το λογισμικο τους ΔΕΝ το επιτρεπει.
Εκει πχ που 'χοντρικα' πριν περασει ακομα και ενα sec (αλλα συνολικα στην χειροτερη, ουτε καν 2 sec) και εχεις ανεβασει-κατεβασει για να πεσεις σε φρενα και τοποθετηθεις με το manual, στο ημιαυτοματο αντιστοιχα προσιτης κατασκευης, θες ακομα 0,5-1sec για να σου 'επιτρεψει' το σαζμαν να κατεβασει πχ στην ιδια περιπτωση που αναφερω πιο πανω, κατι που τελικα θα γινει την λαθος χρονικη στιγμη αφου εσυ ΗΔΗ, με το ημιαυτοματο οχι μονο θα εχεις φρεναρει, (πριν προλαβει να κατεβασει) αλλα θα στριβεις ΜΕΣΑ στην στροφη (με μια πανω τελικα, ή θα την κατεβασει μεσα στην στροφη)...
Ολα αυτα ακουγονται 'ψιλα γραμματα' 'υπερβολες' κτλ, ομως την δεδομενη χρονικη στιγμη που εσυ θελεις συγκεριμενη τοποθετηση-ζυγισμα για την επερχομενη στροφη, ολα αυτα χρονικα, το ημιαυτοματο -εφοσον πας γρηγορα, και οχι απλα σβελτα- στα μεταθετει ελαχιστα ms εως ενα ολοκληρο sec μετα, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ, απο την ακριβη χρονικη στιγμη που εσυ το χρειαστεις...
Ελπιζω να ημουν κατανοητος... -
Μπορεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποιος μοδεράτωρ να καθαρίσει αυτό το θέμα από τις semi-auto/flappy paddles κόπρους ;
Υπάρχουν και αρκετοί άλλοι, που περιμένουν να πληροφορηθούν κάτι πραγματικά νέο για το μοντέλο ...
-
σου είπαν τα παιδιά πιο πανω πως δεν ανεβάζει, παρά μόνο αν χτυπήσεις κόφτη. κ ασε τα ατμοσφαιρικά, μη μιλάμε για κάτι θεωρητικό που δεν υπάρχει, αφού μιλάμε για τουρμπο κινητήρες
Renault Clio IV