-
Πάω χθες για λάστιχα, ζητάω τα ίδια (Continental Premium Contact 2) που μου βγήκαν πολύ καλά.
Μου λέει ο λαστιχάς 'Θα σου βάλω ολόφρεσκο μοντέλο, ακόμα καλύτερο, τα Premium Contact...5'. Τα παράγγειλα, ίδια λεφτά.Είναι καλά αυτά, όντως καλύτερα από τα 2;
-
Πρέπει να είναι ένα 'κλικ' καλύτερα στην κατανάλωση καυσίμου από τα προηγούμενα, εξακολουθώντας να αποδίδουν άριστα σε στεγνό ΚΑΙ βρεγμένο ...
-
καλημέρα , δωστε μου τα φωτα σας για επιλογη ελαστικων για αμάξι φιλου (ΑUDI Q5) μεταξύ pirelli scorpion verde και continental cross contact Uhp. Για το verde εχω δει τις εντυπώσεις του stefan147, αλλά θα θελα να το δουμε λιγο συγκριτικα αν και φαινονται παραπλησια λαστιχα. προορίζεται βασικα για ασφάλτινη χρηση, καλο πατημα ,φρεναρισμα και χαμηλο θορυβο. ξερω οτι τα conti ειναι πιο παλιο μοντελο (αλλα και πιο δοκιμασμενο). επισης λαστιχας ειπε στο φιλο μου ότι τα δεν ειναι και τοσο καλα στο νερο (υδρολυσθηση). τι λετε γιατι τον βλεπω μπερδεμένο . οι τιμες ειναι παραπλησιες. thanks.
-
Με κλειστά μάτια Pirelli.....!!
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Με κλειστά μάτια Pirelli.....!!+1
-
Ηρθε πλεον η ωρα για αλλαγη ελαστικων στο αυτοκινητο των γονιων.
Ειναι ενα Citroen C4 VTS.
Ψαχνεται ελαστικο που να ειναι αρκετα ανθεκτικο (σε πεζοδρομια, λακουβες κλπ) χωρις να ειναι 'ντουβαρι', να ζεσταινεται σε νορμαλ μετακινησεις/αποστασεις/χρησεις. Δεν θελω R1R για να κανουμε ταξιδια οπως ο αλλος τις προαλλες
Εργοστασιακη διασταση ελαστικου: 205/50ZR17 89W, Pilot Exalto 2.Οι επιλογες που ειδε ο πατερας μου ειναι οι εξης:
Continental SportContact 5, σε 205/50R17 89W, ή 89V.
Σκεφτηκε το V γιατι το W σαν δεικτης ειναι μεγαλος.Michelin PilotSport 3 σε 205/50R17 93W
Το 93 του ειπε ο λαστιχας οτι θα τον βοηθησει σε αυτο που ζηταει (μια μεγαλυτερη αντοχη σκελετου σε πεζοδρομια/πεζουλια) εχοντας πιο γερο σκελετο.Του ειπε επισης αν θελει να κοιταξει σε 225 που τα πελματα λεει ειναι καλυτερα (περισσοτερα ισως;; ) και οι τιμες ειναι κανα 100αρι κατω. Απο την μια δεν ξερουμε καν αν χωραει στην εργοστασιακη ζαντα το 225 (υπαρχει πινακας που αναλογα το πλατος της ζαντας να δινει δεκτα πλατη ελαστικου;; ) και απο την αλλη το 225 ειναι νομιζω υπερβολικο χωρις λογο.
Καμια ιδεα για αλλες εναλλακτικες ή τι να προτιμησουμε σε διαστασεις και δεικτες;
-
Ότι πρέπει για αυτοκίνητο γονιών.
Στο Daihatsu της μάνας μου αυτά έχουμε.
Πλέον έχουν 60.000χλμ και ελπίζω για άλλα τόσα. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ηρθε πλεον η ωρα για αλλαγη ελαστικων στο αυτοκινητο των γονιων.
Ειναι ενα Citroen C4 VTS.
Ψαχνεται ελαστικο που να ειναι αρκετα ανθεκτικο (σε πεζοδρομια, λακουβες κλπ) χωρις να ειναι 'ντουβαρι', να ζεσταινεται σε νορμαλ μετακινησεις/αποστασεις/χρησεις. Δεν θελω R1R για να κανουμε ταξιδια οπως ο αλλος τις προαλλες
Εργοστασιακη διασταση ελαστικου: 205/50ZR17 89W, Pilot Exalto 2.Οι επιλογες που ειδε ο πατερας μου ειναι οι εξης:
Continental SportContact 5, σε 205/50R17 89W, ή 89V.
Σκεφτηκε το V γιατι το W σαν δεικτης ειναι μεγαλος.Michelin PilotSport 3 σε 205/50R17 93W
Το 93 του ειπε ο λαστιχας οτι θα τον βοηθησει σε αυτο που ζηταει (μια μεγαλυτερη αντοχη σκελετου σε πεζοδρομια/πεζουλια) εχοντας πιο γερο σκελετο.Του ειπε επισης αν θελει να κοιταξει σε 225 που τα πελματα λεει ειναι καλυτερα (περισσοτερα ισως;; ) και οι τιμες ειναι κανα 100αρι κατω. Απο την μια δεν ξερουμε καν αν χωραει στην εργοστασιακη ζαντα το 225 (υπαρχει πινακας που αναλογα το πλατος της ζαντας να δινει δεκτα πλατη ελαστικου;; ) και απο την αλλη το 225 ειναι νομιζω υπερβολικο χωρις λογο.
Καμια ιδεα για αλλες εναλλακτικες ή τι να προτιμησουμε σε διαστασεις και δεικτες;
Βασικα προτεινω να μηνετε στην ιδια διασταση.
Το PilotSport 3 το βλεπω σαν καλυτερη επιλογη και αν μπορειτε οικονομικα,να το βαλετε.Προσωπικα εχω ενα κολλημα,μολις ερθει πελατης με γαλλικο,να το προτεινω πρωτα Michelin .
Για την ζαντα,τελευταια φορα που εβαλα σε τετοιο αμαξι ,αυτο που θυμαμαι ειναι οτι ηταν οριακη σε πλατος για τα 205-50-17,ζαντα και λαστιχο μονταρισμενο ερχοταν φλατ,δλδ το τελειο.
Σε περιπτωση που χωραει(χλωμο το βλεπω) 225-45-17, θα κανει μαγουλο . -
και εγω νομιζω οτι το michelin ειναι καλυτερο. επισης συμφωνω με το φιλο απο πανω στο να μην αλλαξετε διασταση
-
Οντως το 205/50 δειχνει ο,τι πρεπει για την ζαντα, γι αυτο οπως εγραψα δεν θελουμε να παμε σε μεγαλυτερο πελμα, ακομα κι αν το κοστος ειναι λιγο μεγαλυτερο.
Αλλες επιλογες ελαστικων; Κανενα Pirelli πχ;
-
Αν έχει τέτοια διαφορά στα λεφτά και χωράει το 225, βάλτο.
Μπορεί το VTS να σου αρέσει περισσότερο. -
to vts 1,4 ή 1,6 ειναι?
-
το VTS δεν είναι το γρήγορο C4?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
το VTS δεν είναι το γρήγορο C4?Αρχικα το vts ηταν το γρηγορο διλιτρο με τα 180 αλογα. Μετα νομιζω βγηκε σαν εξοπλιστικη εκδοση.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
172 άλογα,για την ακρίβεια.
-
130KW 177hp
on topic ..... +205/50/17 PS3
-
Το παραπάνω Vts είναι 1.6 τούρμπο με 150 άλογα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το VTS δεν είναι το γρήγορο C4?
Αρχικα το vts ηταν το γρηγορο διλιτρο με τα 180 αλογα. Μετα νομιζω βγηκε σαν εξοπλιστικη εκδοση.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ποτέ δεν κυκλοφόρησε VTS με άλλο κινητήρα εκτός του δίλιτρου στα προ φατσολίφτ. Η Ελληνική αντιπροσωπεία διέθετε τρίπορτα VTRS τα οποία ήταν πλούσια VTR αλλά αυτό ήταν πατέντα. Τα τουρμπάτα φατσολίφτ 1.6 διατέθηκαν και ώς VTS στις 3πορτες εκδόσεις αφού αυτό ήταν και το πιο δυνατό μοτέρ.
-
Ψαχνεται ελαστικο που να ειναι αρκετα ανθεκτικο (σε πεζοδρομια, λακουβες κλπ) χωρις να ειναι 'ντουβαρι'...
Ότι άλλο εκτός από Michelin...!!!!
Προσωπικα εχω ενα κολλημα,μολις ερθει πελατης με γαλλικο,να το προτεινω πρωτα Michelin .
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
το VTS δεν είναι το γρήγορο C4?
Αρχικα το vts ηταν το γρηγορο διλιτρο με τα 180 αλογα. Μετα νομιζω βγηκε σαν εξοπλιστικη εκδοση.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ποτέ δεν κυκλοφόρησε VTS με άλλο κινητήρα εκτός του δίλιτρου στα προ φατσολίφτ. Η Ελληνική αντιπροσωπεία διέθετε τρίπορτα VTRS τα οποία ήταν πλούσια VTR αλλά αυτό ήταν πατέντα. Τα τουρμπάτα φατσολίφτ 1.6 διατέθηκαν και ώς VTS στις 3πορτες εκδόσεις αφού αυτό ήταν και το πιο δυνατό μοτέρ.
Ευχαριστώ Θανάση. Πάντα με μπέρδευαν οι Γάλλοι και οι αντιπρόσωποί τους. Περίεργοι εκ φύσης οι πρώτοι, κόλλησαν αλλοφροσύνη και τους δεύτερους.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]