-
Kαλύτερα όταν κλείσεις χρόνο αρκεί να μην ξεπεράσεις τα 15Κ.
-
Αν δεν τα έχεις αλλάξει τα λάδια, εγώ θα έλεγα να τα πετάξεις. Μετά, ακολουθείς τα διάφορα διαστήματα αλλαγώνε.
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Έχω 7400 και μου λέει σε 9200 οτι θελει σερβις.
Να κάνω αυτό των 7500 ή όχι;10,2...μεγάλη κατανάλωση έχεις. το δουλευεις στο κεντρο της πολης?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Έχω 7400 και μου λέει σε 9200 οτι θελει σερβις.
Να κάνω αυτό των 7500 ή όχι;10,2...μεγάλη κατανάλωση έχεις. το δουλευεις στο κεντρο της πολης?
Το ειχε επισημανει και παλαιοτερα στο 'Ερευνα Καταναλωσης'...
Οντως μου φαινεται και μενα λιγο τσιμπημενο το νουμερο, αλλα ο 1.2 tsi ζοριζεται να κουνησει τα σχεδον 1.400 κιλα του Leon με οδηγο, αυτο ειναι γεγονος.Στο Ibiza με τον ιδιο κινητηρα εχω γυρω στο 7 μεικτο χωρις να πηγαινω αργα. Αν το προσεξω πολυ κανω γυρω στο 6,5 μεσα στην πολη. Αλλα το δικο μου βαρος ειναι 1.100κατι...
-
10.2 μεση κατανάλωση για να έχεις με το leon θα πρέπει να κινήσαι μόνο ώρες αιχμής μέσα στη πόλη και με ac αναμένο και να παίζεις και λίγο με το τουρμπο ταυτόχρονα. 7,8 χειμώνα και 8,3 μέση καλοκαίρι βλέπω εγώ.
-
Με Leon 1,6 mpi 102 ps μέση κατανάλωση με βάση το trip computer περίπου 8,8-9 το καλοκαίρι και 9,3-9,5 το χειμώνα. Η αληθινή κατανάλωση που μετράω εγώ είναι 0,4-0,5 λίτρα παραπάνω. Η χρήση που του κάνω είναι εντός Αθηνών σε ώρες μη αιχμής, δηλαδή κυρίως απόγευμα-βράδυ και Σ/Κ. Στη δουλειά με μετρό πάντα, το αμάξι για βόλτες!
Έχει κανείς Leon2 1,6 να μου πει για τη δική του κατανάλωση;
Φτάννει πια αυτή η συζήτηση με τα λάδια, το συμπέρασμα είναι ότι τα αλλάζει ο καθένας με βάση α) την ψύχωση που έχει με το καμάρι του και β) τα λεφτά που του περισσεύουν. Τα λάδια στο τηγάνι και στη φριτέζα να προσέχετε... το αμάξι δε θα ανεβάσει χοληστερίνη!
-
Την έχω ρίξει τη κατανάλωση στο 8.7 αλλά είναι αγώνας, πρέπει να το προσέχω πολύ.
Το Leon το έχω από 1/12/2011.
Κινούμαι κυρίως κέντρο, αλλά όχι συχνά ώρες αιχμής. -
Παιδια καλημερα.
Θα ηθελα να επιμεινουμε στα λαδια του αυτοκινητου με καποιες τεχνικες λεπτομερειες. Ζηταω τη βοηθεια οσων γνωριζουν . Eχω από περσι ένα Ibiza FR, το οποιο σε μερικες μερες κλεινει ένα χρονο :
- Εχοντας κανει κοντα 9000 χιλιομετρα, εχω συμπληρωσει με λαδι τουλαχιστον 7 λιτρα! (Castrol edge 5-30). Μου ζητοαει δηλαδη ανα 1000 χμ συμπληρωμα. Αυτό σημαινει , δεδομενου ότι εχει χωριτικοτητα 3.6 λιτρα,πως τα λαδια που ειχε μεσα εχουν εξαφανιστει? Καηκαν?
- Αν η απαντηση στο παραπανω είναι ναι, η αλλαγη λαδιων μου χρειαζεται τωρα που κλεινω χρονο? Η’ απλα συμπληρωνω μεχρι να βγαλει ενδειξη για ολικο σερβις από μονο του?
- Είναι καλυτερα να κανω αλλαγη λαδιων πριν ξεκινησω το καλοκαιρινο ταξιδι, ή να συμπληρωσω και να τα αλλαξω όταν γυρισω που θα εχω κανει λογικα κανα 1000 χιλμ ακομη?
- Καπου διαβασα ότι η seat συνηθιζε να βαζει τα 10-40 λαδια και ότι καποια στιγμη πηραν χαμπαρι ότι για τους tsi απαιτειται το 5-30. Σε οσους εχετε tsi, τι βαζουν από λαδι?
- Μπορω να τους παω εγω ένα 4λιτρο να βαλουν (αυτό που πουλαει η trade-wind) και να μου χρεωσουν μονο φιλτρο και εργατικα ? Αν ναι, ποσο να υπολογιζω ότι θα χρεωθω?
- Αν το παω σε συνεργειο της γειτονιας, τι προβλημα μπορει να εχω?
- Ποιο συνεργειο προτεινετε εσεις από εξουσιοδοτημενα? Ο Μακρης στο Γαλατσι, είναι κοντα στο σπιτι μου, αλλα εγινε SKODA ! (ενταξει κι αυτά tsi εχουν, αλλα ειμαι καλυμενος τωρα που αλλαξε ονομασια από seat? ).
- Γενικα εχω χασει τη μπαλα με τις αντιπροσωπειες. Η Εξελιξη εφυγε από αργυρουπολη, εγινε Βελμαρ, ο Μακρης πριν μερικες μερες ηταν Σεατ, χτες τον ειδα Skoda, και παει λεγοντας. Εσεις ποιον προτεινετε?Μπορω με την ιδια λογικη να το παω και σε ένα συνεργειο vw ?
Τελος να πω για την καταναλωση : 1200 κυβικα να σερνουν το Leon, μεσα στην πολη με σταματα –ξεκινα? Προφανως και η καταναλωση θα είναι 10 και λιγα λετε!
Για να πεσει με αυτό το αμαξι κατω από 10 πρεπει να το αφηνεις να τσουλαει και να οδηγεις σαν θειτσα στη δεξια λωριδα , με 40-50 μαξ.
Στο δικο μου που είναι και 1400 και ελαφρυτερο σε βαρος, εχω δει καταναλωση 6 εντος πολης, στην Κηφισιας, ξεκινωντας από κεντρο Κηφισιας και λογω κατηφορικου δρομου το αφηνα να πηγαινει με την ταχυτητα που ειχε (το dsg φυσικα εβαζε 7η ), φτανοντας μεχρι Ηλιουπολη. Νομιζω πως ετσι όπως παει η βενζινη, σε λιγο θα κατεβαινουμε να τα σπρωχνουμε ….Ευχαριστω παιδια.
-
τι λαδια να αλλαξεις, αφου συμπληρωνεις συνεχεια το λαδι που εχει μεσα ειναι καινουριο
-
Θα σου προτεινα να φυγεις απο Castrol 5-30 και να πας σε αλλη εταιρια... Και μαλιστα σε 5-40...
Τα 5-30 θα στα καιει συνεχεια, ποσο μαλλον τα Castrol που εχουν φημη οτι καιγονται πιο ευκολα σε ολα τα μοτερ οχι μονο στα tsi...Υ.Γ. Το 1.2 tsi μια χαρα αξιοπρεπως σερνει το Leon απλα πρεπει να το μαθεις πολυ καλα γιατι οσο να ναι ειναι δυσκολη αποστολη να πας να χτυπησεις απολυτα νουμερα καταναλωσης. Με χειροκινητο κιολας μπορεις να τα καταφερεις καλυτερα.
Παντως με το Ibiza σημερα 15 χιλιομετρα πηγμενος στην κινηση και air condition full, εκανα 7,5 μεση καταναλωση...
-
Μενω Μεταμορφωση.Γνωριζετε καποιο αξιοπιστο συνερηειο για seat ibiza?προσφατα πληρωσα σε συνεργειο μονο για εργασια 50e.Mου φανηκαν αρκετα με αυτη την κριση,εσεις τι λετε
-
Αν αλλάξανε καμμένη λάμπα, τα 50 είναι πολλά, αν αλλάξανε ιμάντες τότε είναι λίγα. Τι εργασίες κάνατε;
-
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
Παιδια καλημερα.Θα ηθελα να επιμεινουμε στα λαδια του αυτοκινητου με καποιες τεχνικες λεπτομερειες. Ζηταω τη βοηθεια οσων γνωριζουν . Eχω από περσι ένα Ibiza FR, το οποιο σε μερικες μερες κλεινει ένα χρονο :
- Εχοντας κανει κοντα 9000 χιλιομετρα, εχω συμπληρωσει με λαδι τουλαχιστον 7 λιτρα! (Castrol edge 5-30). Μου ζητοαει δηλαδη ανα 1000 χμ συμπληρωμα. Αυτό σημαινει , δεδομενου ότι εχει χωριτικοτητα 3.6 λιτρα,πως τα λαδια που ειχε μεσα εχουν εξαφανιστει? Καηκαν?
- Αν η απαντηση στο παραπανω είναι ναι, η αλλαγη λαδιων μου χρειαζεται τωρα που κλεινω χρονο? Η’ απλα συμπληρωνω μεχρι να βγαλει ενδειξη για ολικο σερβις από μονο του?
- Είναι καλυτερα να κανω αλλαγη λαδιων πριν ξεκινησω το καλοκαιρινο ταξιδι, ή να συμπληρωσω και να τα αλλαξω όταν γυρισω που θα εχω κανει λογικα κανα 1000 χιλμ ακομη?
- Καπου διαβασα ότι η seat συνηθιζε να βαζει τα 10-40 λαδια και ότι καποια στιγμη πηραν χαμπαρι ότι για τους tsi απαιτειται το 5-30. Σε οσους εχετε tsi, τι βαζουν από λαδι?
- Μπορω να τους παω εγω ένα 4λιτρο να βαλουν (αυτό που πουλαει η trade-wind) και να μου χρεωσουν μονο φιλτρο και εργατικα ? Αν ναι, ποσο να υπολογιζω ότι θα χρεωθω?
- Αν το παω σε συνεργειο της γειτονιας, τι προβλημα μπορει να εχω?
- Ποιο συνεργειο προτεινετε εσεις από εξουσιοδοτημενα? Ο Μακρης στο Γαλατσι, είναι κοντα στο σπιτι μου, αλλα εγινε SKODA ! (ενταξει κι αυτά tsi εχουν, αλλα ειμαι καλυμενος τωρα που αλλαξε ονομασια από seat? ).
- Γενικα εχω χασει τη μπαλα με τις αντιπροσωπειες. Η Εξελιξη εφυγε από αργυρουπολη, εγινε Βελμαρ, ο Μακρης πριν μερικες μερες ηταν Σεατ, χτες τον ειδα Skoda, και παει λεγοντας. Εσεις ποιον προτεινετε?Μπορω με την ιδια λογικη να το παω και σε ένα συνεργειο vw ?
Τελος να πω για την καταναλωση : 1200 κυβικα να σερνουν το Leon, μεσα στην πολη με σταματα –ξεκινα? Προφανως και η καταναλωση θα είναι 10 και λιγα λετε!
Για να πεσει με αυτό το αμαξι κατω από 10 πρεπει να το αφηνεις να τσουλαει και να οδηγεις σαν θειτσα στη δεξια λωριδα , με 40-50 μαξ.
Στο δικο μου που είναι και 1400 και ελαφρυτερο σε βαρος, εχω δει καταναλωση 6 εντος πολης, στην Κηφισιας, ξεκινωντας από κεντρο Κηφισιας και λογω κατηφορικου δρομου το αφηνα να πηγαινει με την ταχυτητα που ειχε (το dsg φυσικα εβαζε 7η ), φτανοντας μεχρι Ηλιουπολη. Νομιζω πως ετσι όπως παει η βενζινη, σε λιγο θα κατεβαινουμε να τα σπρωχνουμε ….Ευχαριστω παιδια.
Συγνωμη αλλα ασε τα service κτλ.Πηγαινε στην αντιπροσωπεια και πες τους να σου φτιαξουν το μοτερ γιατι καιει παρα πολυ λαδι...Ειναι πολυ γνωστο το προβλημα με τον κινητηρα σου.Βεβαια δεν εχει λυθει σε ολους...
-
Ε ενταξει, μεμονομενο περιστατικο ειναι.
-
Εκανα λαθος στο σημειο τοποθετησης του post ,σορι
-
ο μακρης παραμένει αντιπροσωπος SEAT. Έκανε έκθεση SEAT τον πρώτο όροφο του κτιριου στο γαλάτσι, οποτε μάλλον θα κάνει έκθεση σκοντα το άλλο κτίριο στο ολυμπιακο σταδιο
-
Πρωτες εντυπωσεις απο την αναβαθμιση εγκεφαλου στον 1.2 tsi της seat.
Xαμηλα και λεγοντας χαμηλα εννοω στις 800-900 στροφες, ψοφησε εντελως!!! Μετα ελαχιστες οι διαφορες, φαινεται να χει καλυτερο πεταγμα μολις φορτωνει η τουρμπινα.
Με 40 βαθμους εξω δε μπορω να καταλαβω τι παιζει, περισσοτερα νεα απο τον χειμωνα οταν κανει κανα καλο τουρμποκαιρο... -
που ακριβως χρησιμοποιεις 900στροφες;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
που ακριβως χρησιμοποιεις 900στροφες;Στο ρελαντι
-
στις 800 σαλ δηλ περιμένεις να αρπάζει ένας 1200αρης;
εδώ ο δικός μου αρχίζει να αρπάζει από τις 1500 σαλ και πάνω που έχει και τα κυβικά κ εσύ θες εκεί ροπές;
SEAT FORUM