-
Κάθε ομάδα ή εταιρεία ελαστικών ή εταιρεία κινητήρων κάνει τα πλάνα της με βάση τους υπάρχοντες κανονισμούς.
Το 2003 όταν επιτράπηκαν τα custom ελαστικά(απελευθερώνοντας έναν σημαντικό 'βραχνά' της Michelin), αυτό έγινε μέσα από τη φυσολογική διαδικασία του παζαριού της F1 Commission, οι αποφάσεις της οποίας φυσικά είναι δεσμευτικές για όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. Στην παρούσα φάση, αν συναινέσει η Ferrari θα ήταν ολέθριο με δεδομένο ότι αφενός μεν έχει οικοδομήσει μια συνεργασία με τη Bridgestone, αφετέρου έχει κάνει τα πλάνα της και θα τρέξει το νέο μονοθέσιο το Μάη, συνεπώς χρειάζετια να σπαταλήσει αρκετό in-season χρόνο δοκιμών για να προλάβει. Αν πέρναγε ένας τέτοιος κανόνας για το 2006 αμέσως θα αναγκαζόταν η Bridgestone να προσεγγίσει κι άλλη κορυφαία ομάδα, προσφέροντας αρκετά σημαντικά ανταλλάγματα.
Τέλος, αν η Ferrari δεχόταν να μπει στη συμφωνία αυτή θα ήταν σα να δίνει ένα τρομερό ατού στην κυριότερη αντίπαλο της, που θα έχει τρίτο αμάξι σε όλους τους αγώνες, κερδίζοντας έτσι 19 ημέρες δοκιμών επιπλέον, στις πίστες των αγώνων.
Αν ήσασταν εσείς Todt, θα σκεφτόσασταν καν να το δεχτείτε;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Τέλος, αν η Ferrari δεχόταν να μπει στη συμφωνία αυτή θα ήταν σα να δίνει ένα τρομερό ατού στην κυριότερη αντίπαλο της, που θα έχει τρίτο αμάξι σε όλους τους αγώνες, κερδίζοντας έτσι 19 ημέρες δοκιμών επιπλέον, στις πίστες των αγώνων.Αν ήσασταν εσείς Todt, θα σκεφτόσασταν καν να το δεχτείτε;
Φυσικά και δεν θα το ήθελα, γιατί δεν θα άντεχα να χάσω αλλά αυτό θα συνέβαινε και αν ήμουν ο Dennis, o Head και πάει λέγωντας. Αλλά δε μου λες και ως τώρα η Ferrari δεν είναι αυτή που είχε το φοβερό ατού με τις απεριόριστες δοκιμές, δικιά της πίστα κλπ. Θα σου θυμίσω τηn Ουγγαρία του 2003 και μετά από 5000 χλμ δοκιμών τη Monza του 2003. Τι λές? Κατά κάποιο τρόπο με τις επιλογές του Ιάπωνα και έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα υπάρχουν 2 φανερές λύσεις. Ή υπογράφει η Ferrari και είναι σε μειονεκτική θέση ή δεν υπογράφει και είναι σε πλεονεκτική. Τι προτείνεις?
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Τέλος, αν η Ferrari δεχόταν να μπει στη συμφωνία αυτή θα ήταν σα να δίνει ένα τρομερό ατού στην κυριότερη αντίπαλο της, που θα έχει τρίτο αμάξι σε όλους τους αγώνες, κερδίζοντας έτσι 19 ημέρες δοκιμών επιπλέον, στις πίστες των αγώνων.
Αν ήσασταν εσείς Todt, θα σκεφτόσασταν καν να το δεχτείτε;
Φυσικά και δεν θα το ήθελα, γιατί δεν θα άντεχα να χάσω αλλά αυτό θα συνέβαινε και αν ήμουν ο Dennis, o Head και πάει λέγωντας. Αλλά δε μου λες και ως τώρα η Ferrari δεν είναι αυτή που είχε το φοβερό ατού με τις απεριόριστες δοκιμές, δικιά της πίστα κλπ. Θα σου θυμίσω τηn Ουγγαρία του 2003 και μετά από 5000 χλμ δοκιμών τη Monza του 2003. Τι λές? Κατά κάποιο τρόπο με τις επιλογές του Ιάπωνα και έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα υπάρχουν 2 φανερές λύσεις. Ή υπογράφει η Ferrari και είναι σε μειονεκτική θέση ή δεν υπογράφει και είναι σε πλεονεκτική. Τι προτείνεις?
Νομίζω ότι μόνος σου απαντάς στο γιατί δεν υπογράφει.
Κανείς δεν εμπόδισε κάποια άλλη ομάδα να επενδύσει σχετικά στον τομέα των δοκιμών. Για ποιο λόγο θα πρέπει κάποιος να αποποιηθεί οικειωθελώς το πλεονέκτημα του, τη στιγμή που μπορούν κάλλιστα να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για κάτι τέτοιο.
Από την άλλη, καταλαβαίνω απόλυτα και τις κινήσεις των άλλων ομάδων, που βάζουν τη Ferrari στη γωνία, αντισταθμίζοντας την παρασκηνιακή υπεροχή της.
Ποιος είπε ότι η F1 είναι αθλητισμός;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Τέλος, αν η Ferrari δεχόταν να μπει στη συμφωνία αυτή θα ήταν σα να δίνει ένα τρομερό ατού στην κυριότερη αντίπαλο της, που θα έχει τρίτο αμάξι σε όλους τους αγώνες, κερδίζοντας έτσι 19 ημέρες δοκιμών επιπλέον, στις πίστες των αγώνων.
Αν ήσασταν εσείς Todt, θα σκεφτόσασταν καν να το δεχτείτε;
Φυσικά και δεν θα το ήθελα, γιατί δεν θα άντεχα να χάσω αλλά αυτό θα συνέβαινε και αν ήμουν ο Dennis, o Head και πάει λέγωντας. Αλλά δε μου λες και ως τώρα η Ferrari δεν είναι αυτή που είχε το φοβερό ατού με τις απεριόριστες δοκιμές, δικιά της πίστα κλπ. Θα σου θυμίσω τηn Ουγγαρία του 2003 και μετά από 5000 χλμ δοκιμών τη Monza του 2003. Τι λές? Κατά κάποιο τρόπο με τις επιλογές του Ιάπωνα και έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα υπάρχουν 2 φανερές λύσεις. Ή υπογράφει η Ferrari και είναι σε μειονεκτική θέση ή δεν υπογράφει και είναι σε πλεονεκτική. Τι προτείνεις?
Νομίζω ότι μόνος σου απαντάς στο γιατί δεν υπογράφει.
Κανείς δεν εμπόδισε κάποια άλλη ομάδα να επενδύσει σχετικά στον τομέα των δοκιμών. Για ποιο λόγο θα πρέπει κάποιος να αποποιηθεί οικειωθελώς το πλεονέκτημα του, τη στιγμή που μπορούν κάλλιστα να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για κάτι τέτοιο.
Από την άλλη, καταλαβαίνω απόλυτα και τις κινήσεις των άλλων ομάδων, που βάζουν τη Ferrari στη γωνία, αντισταθμίζοντας την παρασκηνιακή υπεροχή της.
Ποιος είπε ότι η F1 είναι αθλητισμός;
Το ξέρω ότι απαντάω και μόνος μου! Η λέξη κλειδί εδώ είναι 'εγωισμός', και για τα επιχειρησιακά δεδομένα 'συμφέροντα'. Αλλά... να... 6 χρόνια τώρα έχουν κάνει την ισοπέδωση που κάθε ομάδα θα ονειρευόταν. Εγώ δε θέλω να φτάσει η Φερράρι από το ένα άκρο στο άλλο. Αλλά δε θέλω και να τη βλέπω να νικάει και με ευκολία σαν να παίζεις βιντεοπαιχνίδι στο εύκολο επίπεδο! Ας το ξαναπάρει για άλλα 6 αλλά μετά από επική μάχη με ΜΙΑ ομάδα έστω. Δε λέω ότι δε θα σκυλιάσω που θα το ξαναπαίρνει η Φερραρι αλλά θα έχω χαρεί μία συναρπαστική σεζόν που θα αφήνει υποσχέσεις για την επόμενη με τη φράση '...to be continued' και όχι με τη 'δε θέλω άλλο φώσκολο'. Έστω και ένα 2003 καλό είναι.
Ξέρω ότι είναι ουτοπία. Και εγώ αν ήμουν στη θέση αυτών των ανθρώπων πιθανώς τα ίδια θα έκανα (είτε της Φερράρι έιτε των άλλων ομάδων).
Αλλά έχω αγανακτήσει όπως και η πλειοψηφία από σας στο ενδεχόμενο ΕΥΚΟΛΗΣ επικράτησης των κόκκινων ξανά. Απλά θέλω να τα πω να 'ξεθυμάνω' (είμαι κ σε περίοδο εξεταστικής ), γνωρίζοντας ότι αυτό στην ουσία δε προσφέρει τίποτα.Αυτά...
-
Κατ' εμέ το θέμα είναι ότι αν οι 9 ομάδες επιμείνουν στην απόφασή τους να περιορίσουν τις δοκιμές και όταν γίνει σίγουρο ότι η Ferrari δεν πρόκειται να υπογράψει, τότε θα πρόκειται περί αυτογκόλ.
Η ερώτηση είναι μέχρι πόσο είναι διατεθειμένοι να τραβήξουν το σκοινί. Το κάνουν απλώς για να πιέσουν την Ferrari ή έχουν όντως αποφασίσει να προχωρήσουν στον περιορισμό τον δοκιμών ανεξάρτητα από το αν η Ferrari δοκιμάζει όσο και όποτε θέλει; -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Κατ' εμέ το θέμα είναι ότι αν οι 9 ομάδες επιμείνουν στην απόφασή τους να περιορίσουν τις δοκιμές και όταν γίνει σίγουρο ότι η Ferrari δεν πρόκειται να υπογράψει, τότε θα πρόκειται περί αυτογκόλ.
Η ερώτηση είναι μέχρι πόσο είναι διατεθειμένοι να τραβήξουν το σκοινί. Το κάνουν απλώς για να πιέσουν την Ferrari ή έχουν όντως αποφασίσει να προχωρήσουν στον περιορισμό τον δοκιμών ανεξάρτητα από το αν η Ferrari δοκιμάζει όσο και όποτε θέλει;Αυτό νομίζω πως το απαντάς και μόνος σου. Λες να θέλουν να περιορίσουν τις δοκιμές τις δικές τους και η Φερράρι να μη συμμετέχει? Είναι σαν να συννενοούνται όλοι οι φοιτητές στην διάρκεια μιας εξεταστικής να μην αντιγράψουν ο ένας από τον άλλο ούτε να κάνουν σκονάκια και ένας από αυτους να διαφωνεί και στο τέλος οι άλλοι δε θα αντιγράφουν αλλά ο αυτός που διαφώνησε να έχει φέρει φορητό υπολογιστή + ολόκληρη βιβλιοθήκη για να γράψει, γίνεται? Δε γίνεται!
Και ήδη οι 9 ομάδες υποχώρησαν(???) και αύξησαν κατά 6 μέρες τις επιτρεπόμενες μέρες δοκιμών! Να και το σχετικό άρθρο από το rally.gr για την αρχική τους απόφαση.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=f1-news-more-article&article_id=6835&race_id=0 -
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Και εγώ αν ήμουν στη θέση αυτών των ανθρώπων πιθανώς τα ίδια θα έκανα (είτε της Φερράρι έιτε των άλλων ομάδων).Ακριβώς. Από την μία αφήνουν την Ferrari μόνη της με την Bridg και μετά έχουν και την απαίτηση να μειωθούν σε 30 οι μέρες δοκιμών. Είναι πιστεύω χαζό να ζητάς και μόνο αυτό το πράγμα από την Ferrari. Κατα την γνώμη μου καλά κάνει και αρνείται να υπογράψει αφούν αν τελικά συμφωνούσε, τότε σε περίπτωση που κάποια άλλη ομάδα έπαιρνε το Πρωτάθλημα στο τέλος, θα λέγαμε ότι το πήρε εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς στην ποιότητα των ελαστικών.
Κατά την διάρκεια του 2004, πόσες ημέρες δοκιμών είχε η κάθε ομάδα?
-
Νομίζω γύρω στις 50 ήταν το όριο που είχαν βάλει.
-
Φημες θελουν τον Davidson,να ειναι πολυ κοντα στο να οδηγησει για λογαριασμο της Jordan το 2005.Ο Βρετανος πιλοτος ειναι διακαης ποθος του Shnaider και του Carlin,Αναμενονονται εξελιξεις τις επομενες ημερες.
Να σημειωθει πως η παρουσιαση της EJ15,θα γινει στην Ρωσια. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Και εγώ αν ήμουν στη θέση αυτών των ανθρώπων πιθανώς τα ίδια θα έκανα (είτε της Φερράρι έιτε των άλλων ομάδων).
Ακριβώς. Από την μία αφήνουν την Ferrari μόνη της με την Bridg και μετά έχουν και την απαίτηση να μειωθούν σε 30 οι μέρες δοκιμών. Είναι πιστεύω χαζό να ζητάς και μόνο αυτό το πράγμα από την Ferrari. Κατα την γνώμη μου καλά κάνει και αρνείται να υπογράψει αφούν αν τελικά συμφωνούσε, τότε σε περίπτωση που κάποια άλλη ομάδα έπαιρνε το Πρωτάθλημα στο τέλος, θα λέγαμε ότι το πήρε εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς στην ποιότητα των ελαστικών.
Κατά την διάρκεια του 2004, πόσες ημέρες δοκιμών είχε η κάθε ομάδα?
Συγνώμη?:o Οι υπόλοιπες ομάδες άφησαν τη Bridg (και κατ'επέκταση τη φερράρι) ή η Bridg αυτές? Όπως έστρωσε κοιμάται τώρα. Εγώ είπα ότι λόγω εγωισμού ή συμφερόντων θα έκανα τα ίδια αλλά όχι ότι και οι Bridg/Ferrari είναι οι αθώες περιστέρες της ιστορίας! Πληρώνουν τις επιλογές τους και τη πρωτόγνωρη επιτυχία τους!
Όσο για τις μέρες δοκιμών πέρυσι ήταν 48, το Νοέμβρη αποφάσισαν να τις κάνουν 24 και τώρα 30.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Νομίζω γύρω στις 50 ήταν το όριο που είχαν βάλει.Στις 50 ηταν μεχρι περυσι,αλλα αξιζει να σημειωθει πως η συμφωνια για περιορισμο των δοκιμων,θα ισχυσει την περιοδο απο 1/3 εως και 1/11,οποτε υποθετω πως δεν χρειαζεται να υπαρχει πληρης ομιφωνια απ'ολες τις ομαδες...
-
Στο GP2,θα αγωνιζεται του χρονου ο Gimi Bruni με την ομαδα της Coloni.
Απο τα σαλονια,στ'αλονια ο Ιταλος... -
Εδώ είναι το άρθρο του f1-live.com που αναφέρεται στη συνάντηση των BMW, Honda, Mercedes, Renault και Toyota και το τι είπαν:
-
Γενικά είναι απολύτως λογικό να μειώνονται οι μέρες δοκιμών, καθώς είναι τεράστιο κόστος και δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα σε εμάς τους θεατές.
Από την άλλη, μου κάνει μεγάλη εντύπωση που οι 9 ομάδες δεν προσπαθούν να περάσουν κάτι τέτοιο σαν κανόνα. Σίγουρα θα μπορούσαν να βρουν την απαραίτητη απλή πλειοψηφία καθώς θα είχαν 9 ψήφους + 2 του Μπέρνι + 1 της Μισελέν και αποκλείεται να μην έβρισκαν άλλους για να το περάσουν κανονικά. Γι' αυτό το λόγο παραξενεύομαι που πολύς κόσμος θεωρεί ότι η Ferrari είναι σχεδόν υποχρεωμένη να υπογράψει, και κατακριτέα αν δεν το πράξει αυτό.
Γενικά πάντως η Ferrari ολοένα και περισσότερο απομονώνεται στην F1(όχι πάντα με ευθύνη άλλων), και σε συνδυασμό με τη δυσμενή κατάσταση του Gruppo και των μεγάλων επενδύσεων των άμεσων ανταωνιστών της δε νομίζω ότι έχει και μεγάλο μέλλον στην F1.
-
Το παραδειγμα της Sauber απ'οτι φαινεται ακολουθει η BAR...
Η Βρετανικη ομαδα ετοιμαζει μια νεα αεροδυναμικη συραγγα στην εδρα της το Brackley.Την κατασκευη του εργου εχει αναλαβει ο ομιλος Jacobs Engineering,ενω η συραγγα θα τεθει σε λειτουργια στα μεσα στο 2006. -
http://www.turkiyef1.com/servis/turkiyef1/trf1.avi
Μια βόλτα στην πίστα της Τουρκίας.
credit: perperian
-
**F1Racing.net to sponsor Albers' debut in F1 **
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=75276Ωρα είναι, μου φαίνεται, και το 4TROXOI.GR να προωθήσει εμένα.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
http://www.turkiyef1.com/servis/turkiyef1/trf1.aviΜια βόλτα στην πίστα της Τουρκίας.
credit: perperian
Aπο f1onboard.com
-
Οχι τιποτα αλλο,αλλα για να καταλαβαινουν και οι υπολοιποι που βρισκονται τα videos γενικα
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
http://www.turkiyef1.com/servis/turkiyef1/trf1.aviΜια βόλτα στην πίστα της Τουρκίας.
credit: perperian
Γεια σου ρε Fire_Bro keep giving!
Κατέβασα το βιντεάκι και η διαδρομή εκ πρώτης όψεως μοιάζει πολύ ενδιαφέρουσα!
Formula 1 - Διάφορα νέα