-
Ναι αρκετά το παρατραβήξαμε. Είμαστε και εκτός θέματος!
-
Εντός θέματος είμαστε...
-
Μίλάμε γενικά. Δεν επιλέγουμε και λέμε π.χ. από τον έναν να πάρει το ένα ή από τον άλλον το άλλο.
Επίσης όλοι οι οδήγοί βγαίνουν έξω και φυσικά μεθάνε μερικές φορες αλλά δεν έχω δει να τους βρίσκουνε μετά πεταμένους σε πεζοδρόμια ούτε ξεβράκωτους. -
[quote='Yannis-ChalkiRacingClub']Ο 17χρονος Nico Rosberg γιος του Παγκοσμιου πρωταθλητη Keke Rosberg, θα βρεθει για δοκιμες στη Βαλενθια με την Williams. Λέτε να τον δουμε αργοτερα στην F1?[/quote
Τα τελευταία χρόνια η F1 έχει γίνει θέμα χορηγών και προβολής. Πριν 2 δεκαετίες ούτε που θα κάναμε τέτοια κουβέντα-θα αναρωτιώμασταν αν είναι χεράς σαν τον πατέρα του και αν μπορεί να κάνει τα ίδια.
Τώρα το βλέπουμε σαν σόου.
Γι αυτό προτιμώ τα rally!Μίλησε κανένας για γιο του Ρερλ; -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Γι αυτό προτιμώ τα rally!Μίλησε κανένας για γιο του Ρερλ;Για τον γιο του Wilson όμως?
-
Και στο κατω κατω ο Nico Rosberg μια χαρα στριβει, εχει αποδειξει ηδη οτι ειναι απο τους κορυφαιους της γενιας του. Να μου ελεγες για τον Lauda Jr, οκ αλλα οχι για τον Nico.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχει βρεθεί μεθυσμένος 3 φορές από το 2001 μέχρι σήμερα... Μακάρι όλοι οι οδηγοί να μεθούσαν ΜΟΝΟ τόσες φορές...Και που ξερεις αν εχει μεθυσει μονο 3 φορες απο το 2001 μεχρι και σημερα...;;;
Απλα ετυχε να βρισκεται καποια καμερα ή καποιος φωτογραφος και εγινε οτι εγινε...
Που ξερεις ποσες φορες μπορει να εχει μεθυσει στην πιο προσωπικη του ζωη;;;Πρεπει να σφηξουν οι κ@@οι καποια στιγμη μου φαινεται... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Γι αυτό προτιμώ τα rally!Μίλησε κανένας για γιο του Ρερλ;
Για τον γιο του Wilson όμως?
OK, ένα δύο παραδείγματα υπάρχουν. Ακόμη και ο Μέγας Colin έχει πατέρα και μικρό αδερφό rallymen. Η διαφορά είναι οτι στα ράλλυ γίνονται γνωστοί όσοι αξίζουν. Αν και εκεί τελευταία τα πράγματα αλλάζουν. Στην F1 ψάχνουν για ονόματα που μπορούν να φέρουν και χορηγούς. Γι αυτό αν δεν αξίζει ο Rosberg δε θα τον δούμε σε Williams αλλά σε καμιά Minardi...
-
Υπογραφηκε χθες στη συναντηση που ειχαν στο Λονδινο οι διευθυντες των ομαδων,συμφωνια για μειωση των δοκιμων σε 30 ημερολογιακες μερες σε μια σεζον.Την συμφωνια αυτη την υπεγραψαν ολοι πλην της Ferrari.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Υπογραφηκε χθες στη συναντηση που ειχαν στο Λονδινο οι διευθυντες των ομαδων,συμφωνια για μειωση των δοκιμων σε 30 ημερολογιακες μερες σε μια σεζον.Την συμφωνια αυτη την υπεγραψαν ολοι πλην της Ferrari.Σιγά μην υπέγραφε! Με δική της πίστα;
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Υπογραφηκε χθες στη συναντηση που ειχαν στο Λονδινο οι διευθυντες των ομαδων,συμφωνια για μειωση των δοκιμων σε 30 ημερολογιακες μερες σε μια σεζον.Την συμφωνια αυτη την υπεγραψαν ολοι πλην της Ferrari.Τι θα γίνει πια με αυτήν την ιστορία? Έλεος! Θα έπρεπε να ακολουθήσει μια φορά! 10 μέρες δεν ήταν αρχικά? Και μια ερώτηση. Για να ισχύσει μία απόφαση (όπως αυτή) πρέπει να τη ψηφίσουν όλοι ή αρκεί μία πλειοψηφία όπως αυτή (90%)?
-
Oui.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Έχει βρεθεί μεθυσμένος 3 φορές από το 2001 μέχρι σήμερα... Μακάρι όλοι οι οδηγοί να μεθούσαν ΜΟΝΟ τόσες φορές...
Και που ξερεις αν εχει μεθυσει μονο 3 φορες απο το 2001 μεχρι και σημερα...;;;
Απλα ετυχε να βρισκεται καποια καμερα ή καποιος φωτογραφος και εγινε οτι εγινε...
Που ξερεις ποσες φορες μπορει να εχει μεθυσει στην πιο προσωπικη του ζωη;;;Πρεπει να σφηξουν οι κ@@οι καποια στιγμη μου φαινεται...Φάνη, σε παρακαλώ διάβαζε καλύτερα αυτά που γράφω...
(δες τα bold)
-
Το μονο σιγουρο Ανδρεα,ειναι οτι μεχρι και τον πρωτο αγωνα της χρονιας,θα υπαρξουν πολλες αντιδρασεις κατα της Ferrari για την ''ξεροκεφαλη'' σταση που κραταει σε αυτο το θεμα εδω και αρκετο καιρο.Ισως τελικα,λεω ισως να αναγκαστει στο τελος να υπογραψει αυτη την συμφωνια...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχει βρεθεί μεθυσμένος 3 φορές από το 2001 μέχρι σήμερα... Μακάρι όλοι οι οδηγοί να μεθούσαν ΜΟΝΟ τόσες φορές...
Και που ξερεις αν εχει μεθυσει μονο 3 φορες απο το 2001 μεχρι και σημερα...;;;
Απλα ετυχε να βρισκεται καποια καμερα ή καποιος φωτογραφος και εγινε οτι εγινε...
Που ξερεις ποσες φορες μπορει να εχει μεθυσει στην πιο προσωπικη του ζωη;;;Πρεπει να σφηξουν οι κ@@οι καποια στιγμη μου φαινεται...Φάνη, σε παρακαλώ διάβαζε καλύτερα αυτά που γράφω...
(δες τα bold)
Βλεπεις δεν τα προσεξα...και ηταν φυσικο επακολουθο να βγαλω αλλα συμπερασματα...
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Υπογραφηκε χθες στη συναντηση που ειχαν στο Λονδινο οι διευθυντες των ομαδων,συμφωνια για μειωση των δοκιμων σε 30 ημερολογιακες μερες σε μια σεζον.Την συμφωνια αυτη την υπεγραψαν ολοι πλην της Ferrari.
Τι θα γίνει πια με αυτήν την ιστορία? Έλεος! Θα έπρεπε να ακολουθήσει μια φορά! 10 μέρες δεν ήταν αρχικά? Και μια ερώτηση. Για να ισχύσει μία απόφαση (όπως αυτή) πρέπει να τη ψηφίσουν όλοι ή αρκεί μία πλειοψηφία όπως αυτή (90%)?
Για να γίνει μια απόφαση κανονισμός πρέπει να υπάρχει απλή πλειοψηφία στην F1 Commission (μέχρι τον Οκτώβρη του προηγούμενου έτους). Κατόπιν, για να περάσει κάτι στους κανονισμούς απαιτείται απόλυτη ομοφωνία.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Έχει βρεθεί μεθυσμένος 3 φορές από το 2001 μέχρι σήμερα... Μακάρι όλοι οι οδηγοί να μεθούσαν ΜΟΝΟ τόσες φορές...
Και που ξερεις αν εχει μεθυσει μονο 3 φορες απο το 2001 μεχρι και σημερα...;;;
Απλα ετυχε να βρισκεται καποια καμερα ή καποιος φωτογραφος και εγινε οτι εγινε...
Που ξερεις ποσες φορες μπορει να εχει μεθυσει στην πιο προσωπικη του ζωη;;;Πρεπει να σφηξουν οι κ@@οι καποια στιγμη μου φαινεται...Φάνη, σε παρακαλώ διάβαζε καλύτερα αυτά που γράφω...
(δες τα bold)
Βλεπεις δεν τα προσεξα...και ηταν φυσικο επακολουθο να βγαλω αλλα συμπερασματα...
Νο hard feelings...
-
Και εδώ βρίσκεται το σχετικό άρθρο από το rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=7197&race_id=0
-
Για να είμαι απόλυτα δίκαιος σίγουρα τα χιλιόμετρα της Μισελέν θα είναι περισσότερα. ΟΜΩΣ (γιατί υπάρχει και αυτό) αν περάσει η θέληση της Φερράρι ΠΑΛΙ δεν θα είναι δίκαιο. Η περισσότερη εξέλιξη των ελαστικών θα είναι Ferrari-specific και κάτι λίγο θα ωφεληθούν και οι μικρές ομάδες. Αλλά μη μου πείτε ότι τις επιπλέον δοκιμές που θα κάνει η Ferraρi για την 'εξέλιξη' των ελαστικών της θα αφήσει 'ανέπαφο' το μονοθέσιο της? Εκεί είναι η διαφωνία μου.
Σε αυτό που δεν θα είχα πρόβλημα είναι να κάνανε περισσότερες δοκιμές ('απεριόριστες') οι 2 μικρότερες ομάδες του Ιάπωνα και ας κάνανε εξέλιξη στα μονοθέσια τους. Έτσι θα κλείνανε το κενό από τις υπόλοιπες ομάδες ή τουλάχιστον θα τρώγανε λιγότερους γύρους. Και όσο για τα έξοδα? Του Ιάπωνα....
-
Κοίτα πιστεύω πως η Bridgestone έκανε λαμακία παλαιότερα που όταν είχε σχεδόν όλες τις ομάδες έδινε βάση μόνο στη Ferrari, ε τώρα απλός πληρώνει τα λάθη του παρελθόντως. Αν και δεν δίχνει να έχει βάλει μυαλό.
Οκ, μπορεί να έχει τα σαρώσει τα πρωταθλήματα μαζι με τη Ferrai, αλλά πιστεύω οτι θα της βγεί σε κακό μακροπρόθεσμα.
Formula 1 - Διάφορα νέα