Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    143
    72306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης iliasp έγραψε:
      Μια απο τα ίδια και εδώ! Καδένα σε Μ111 μοτέρ της Merc,διπλή παρακαλώ,απροβληματιστοι κάτοχοι κτλ
      Καδένα σε Μ271, όπως η χρυσή καντένα του γύφτου, μονή και αναλώσιμη πλέον, συνήθως μέχρι τα 140K χλμ οι περισσοτεροι την εχουν αλλαξει, εαν δεν το κάνουν είτε είναι τυχεροί είτε τα πέρνουν όλα στο χέρι και μετά ψάχνουν να βρουν τι έφταιξε!

      Εγώ με 95000χλμ και την παρήγγειλα μαζί με τεντωτήρα γιατί έχει λίγο καιρό που μου ακούγεται περίεργα στις εκκινήσεις!

      Ομορφιές ->

      M111 rules

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Μπράβο σε όλους σας και για τις γνώσεις μου μας προσφέρετε.

        Με προβλημάτισε όμως αρκετά το συγκεκριμένο topic.
        Η κατασκευάστρια εταιρία στο δικό μου μοτέρ που είναι με καδένα (audi BZB 1.8TFSI σε συνδιασμό με Stronic/DSG για την ακρίβεια), λέει ότι δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ αλλαγή ή κάποια συντήρηση, παρά μόνο οπτικός έλεγχος.

        Παρότι αυτό πολλοί μπορεί να το θεωρούν πλεονέκτημα (και είναι αν σκεφτείς ότι 300-400€ είναι με περαστικά μία αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρων στην αντιπροσωπεία), εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω (και με αγχώνει) είναι πως ξέρω εγώ ότι χρειάζεται τελικά κάτι (πχ αλλαγή τεντωτήρων)?

        Θα πρέπει να αρχίσω να το ακούω να 'κροταλίζει' για να το πάω να το κοιτάξουν ή να αλλάξουμε κάτι?
        Μπορώ να κάνω κάτι προληπτικά πχ ώστε να μην ξυπνήσω ένα πρωί (που λέει ο λόγος) και πάω για καφέ με τις βαλβίδες μου και το μοτέρ μου παραμάσχαλα?

        Σημειώνω ότι το αμάξι τρώει αρκετά km και εθνική και (πλέον και) πόλη , έχει 60.000km όπου δεν έχουν γίνει όλα με το ροδοπέταλο στο χέρι και το 'αυγό' κάτω από το δεξί πόδι. (συν τις ώρες φυσικά που έχει γράψει ακίνητο λόγω μποτιλιαρίσματος)

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          iliasp last edited by

          Καλά και εγώ μετά από οπτικό έλεγχο θα την αλλάξω 😛 Οπότε το δεν αλλάζεται παρά μόνο οπτικός έλεγχος μετέφρασε το ως 'δεν είναι γενικευμένο να κρεμάει και να χρήζει αντικατάστασης αλλά αναλόγως, πολλά μπορούν να συμβούν'
          Εάν ο κινητήρας πάντως σου ακούγεται καλά και δεν παρατηρείς κάτι (μιας και δε μιλάμε για το μέσο όρο, ψείρας είσαι) τότε δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς άδικα! Γράφε χλμ και όταν έρθει η ώρα του ελέγχου ρίξε της μια ματιά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης iliasp έγραψε:
            Καλά και εγώ μετά από οπτικό έλεγχο θα την αλλάξω 😛 Οπότε το δεν αλλάζεται παρά μόνο οπτικός έλεγχος μετέφρασε το ως 'δεν είναι γενικευμένο να κρεμάει και να χρήζει αντικατάστασης αλλά αναλόγως, πολλά μπορούν να συμβούν'
            Εάν ο κινητήρας πάντως σου ακούγεται καλά και δεν παρατηρείς κάτι (μιας και δε μιλάμε για το μέσο όρο, ψείρας είσαι) τότε δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς άδικα! Γράφε χλμ και όταν έρθει η ώρα του ελέγχου ρίξε της μια ματιά!

            Οπτικος ελενχος ;Δηλαδη ανοιγεις καπακι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iliasp last edited by

              Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

              M111 rules

              Τη χροιά από τρακτέρ να μην είχε και θα ήταν διαμαντάκι

              Οπτικος ελενχος ;Δηλαδη ανοιγεις καπακι;

              Σε 271 το ψευτοκάπακο βγάζεις και λίγο πολύ βλέπεις σε τι κατάσταση είναι!

              Και όσο για τη διαδικασία αλλαγής σε εξωτερικό συνεργείο που ρώτησα μου είπε ο μάστορας ότι για να την αλλάξει θα ξεβιδώσει εκκεντροφόρους, η δικιά του μέθοδος για να γλιτώσει χρόνο και σκάσιμο φαντάζομαι, οπότε το πιο πιθανό είναι ότι θα τον ξαναδώ στην κόλαση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης iliasp έγραψε:

                M111 rules

                Τη χροιά από τρακτέρ να μην είχε και θα ήταν διαμαντάκι

                εγώ γουστάρω για το γεγονός ότι όσο γκαζώνεις τόσο ακούγεται να 'λυσάει' ο κομπρέσσορας.

                Πέρνα αυτού, ευχαριστώ και για το tip. (αν και δεν ξέρω πρακτικά τι σημαίνει 'οπτικός έλεγχος'. Θα τον δούν ότι είναι οκ δηλαδή? )

                Η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας ακούγεται βελούδινα (προς το παρόν τουλάχιστον)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης iliasp έγραψε:

                  M111 rules

                  Τη χροιά από τρακτέρ να μην είχε και θα ήταν διαμαντάκι

                  [

                  Εχει εναν ηχο ολο καυλα , τις τελευταιες μερες του δινω και καταλαβαινει κιολας για να ξεμπουκωνει μετα τους 4 μηνες ακινησιας . Βγαζει μια αλητεια . Εχω και μαρτυρα δια τηλεφωνου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                    M111 rules

                    Τη χροιά από τρακτέρ να μην είχε και θα ήταν διαμαντάκι

                    εγώ γουστάρω για το γεγονός ότι όσο γκαζώνεις τόσο ακούγεται να 'λυσάει' ο κομπρέσσορας.

                    Πέρνα αυτού, ευχαριστώ και για το tip. (αν και δεν ξέρω πρακτικά τι σημαίνει 'οπτικός έλεγχος'. Θα τον δούν ότι είναι οκ δηλαδή? )

                    Η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας ακούγεται βελούδινα (προς το παρόν τουλάχιστον)...

                    Kαι εγώ αυτό έλεγα όταν ήμουν περίπου στα δικά σου!
                    Αλλά πλέον μέχρι και ο κολλητός μπαίνει στο τουτού για να πάμε κάπου και νομίζει ότι το έχω πειράξει
                    Δεν έχει τον πολύ ενοχλητικό ήχο στο ρελαντί (που ακούγεται τουλάχιστον μέχρι να ανεβεί η πίεση λαδιού για μερικά sec) αλλά στο στροφάρισμα είναι πιο τραχύς!

                    Επίσης το έχω απορία για τον τεντωτήρα, εάν υπάρχει κάποια λύση για τον χαρακτηριστικό ήχο της κρύας εκκίνησης, υδραυλικός και με μια οπή που απορείς τι γίνεται σε μοτέρ με αραιές αλλαγές λαδιών! Έψαχνα να βρω εάν παίζουν πατέντες έτσι για διάβασμα αλλά τζίφος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • R
                      red_monster last edited by

                      μεγάλη ευκολία ο καδένας... ειδικά όταν χαλαρώσει , δεν το πάρεις χαμπάρι και πάρεις το μοτέρ παραμάσχαλα
                      και υπάρχει κόσμος που πιστεύει οτι είναι μεγάλο ατού

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ενώ ο ιμάντας πριν κοπεί και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι σε προειδοποιεί;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                          Ενώ ο ιμάντας πριν κοπεί και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι σε προειδοποιεί;

                          Όχι αλλά αν τηρείς τα διαστήματα service και δεν το πας τάπα συνέχεια δεν κόβεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            iliasp last edited by

                            Και στην καδένα εάν ρίχνεις μια ματιά που και που δεν έχει θέμα, είναι πιο εύκολα αντιληπτό το πρόβλημα εάν υπάρχει και στις περισσότερες περιπτώσεις βγάζει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα απότι μερικά σετ ιμάντα (για το κόστος που θα αναφέρουν κάποιοι) Το θέμα αντοχή το αφήνετε στην άκρη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                              Ενώ ο ιμάντας πριν κοπεί και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι σε προειδοποιεί;

                              Ο ιμαντας ελέγχεται τακτικά Γιατί οφείλει ως αναλώσιμος ... Η Καδενα δεν κόβεται , χαλαρώνει και αν δεν το πάρεις χαμπάρι την γαμισες... Σου λένε και οι κλαμπανοι οι πωλητές 'δεν τον πειραζεις και ποτε ' και Έχεις το κεφαλι σου ήσυχο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Στο manual λέει να την ελέγχεις. Αν δεν το διαβάζει κανείς και βασίζονται στους πωλητές δικό τους θέμα.
                                Στο Rav4 του πατέρα μου πάντως μετά από 220.000χλμ περίπου είναι μια χαρά.
                                Το δικό μου στα τόσα χιλιόμετρα θα χρειαζόταν 4 φορές αλλαγή ιμάντα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                  Ενώ ο ιμάντας πριν κοπεί και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι σε προειδοποιεί;


                                  Και βεβαία εάν περιμένεις το θεό, τον διαιτητή, η την τουρκοκρατία!..... έχασες φιλέ μου το παιχνίδι.
                                  Σίγουρα υπάρχει βιβλιαράκι. Σίγουρα υπάρχουν προδιαγραφές κατασκευαστή. Οι αμφισβητίες πληρώνουν πολλαπλά.
                                  Κανένας μα κανένας τυπικός δεν έφτιαξε βαλβιδόσουπα με ιμάντα.
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                    Στο manual λέει να την ελέγχεις. Αν δεν το διαβάζει κανείς και βασίζονται στους πωλητές δικό τους θέμα.
                                    Στο Rav4 του πατέρα μου πάντως μετά από 220.000χλμ περίπου είναι μια χαρά.
                                    Το δικό μου στα τόσα χιλιόμετρα θα χρειαζόταν 4 φορές αλλαγή ιμάντα.

                                    καθε 120 δεν ορίζει η φιατ ?
                                    προσωπικά επειδή έχω οχημα και με καδένα προτιμώ ιμάντα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      Ενώ ο ιμάντας πριν κοπεί και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι σε προειδοποιεί;

                                      Ο ιμαντας ελέγχεται τακτικά Γιατί οφείλει ως αναλώσιμος ... Η Καδενα δεν κόβεται , χαλαρώνει και αν δεν το πάρεις χαμπάρι την γαμισες... Σου λένε και οι κλαμπανοι οι πωλητές 'δεν τον πειραζεις και ποτε ' και Έχεις το κεφαλι σου ήσυχο

                                      Aκόμα και να τον ελέγξεις τον ιμάντα δε σου εξασφαλίζει οτι δε θα βρεθεί στο δρόμο του ένα ποντίκι ή ένα γατί.
                                      Άσε που μπορεί να την πάθεις όπως την είχαμε πάθει εμείς σε ένα 131 που είχαμε παλιά, ομολογουμένως άψογα συντηρημένο, στο οποιο ένα γρέζι στο κάτω γρανάζι έκοψε 2 δόντια από τον σχετικά καινούριο ιμάντα και πήραμε τις βαλβίδες στη μασχάλη. Δεν το συζητάμε λοιπόν για το ποιο είναι πιο ευπαθές και επίφοβο. Από την άλλη για την καδένα θα πρέπει να είσαι βλάκας και εσύ και ο μάστορας για να φτάσει στο σημειο να χαλαρώσει τόσο ώστε να πάθεις ζημιά, χωρίς να το καταλάβει κανείς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        georgt last edited by

                                        Μη το λες, π.χ το πόλο που έχω είναι γνωστό ότι σε αρκετούς εχει πηδήξει η καδένα χωρίς να εχει χαλαρώσει προηγούμενος, είναι γνωστό κατασκευαστηκο πρόβλημα, πολλοί την παλεύουν αλλάζοντάς καδένα ανα κάποιο χρονικό διάστημα αλλά προφανώς σίγουρος δεν μπορεί να είσαι!

                                        Αντίθετα θυμάμαι ένα παλιό κορσακι α που είχαμε παρατήσει κ σε μια φάση ο χαλασμένος λόγο στασιμότητας ημαντας είχε κοπεί χωρίς να πάθει τίποτα το σκυλη το μαύρο, ακόμα το έχουμε εκείνο το βρώμο κορσα ! Απεθαντο μιλάμε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Moυ αρέσουν τα συμπεράσματα που βγάζετε όλοι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Από το ένα άκρο στο άλλο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr