Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 580
    • 581
    • 582
    • 583
    • 584
    • 640
    • 641
    • 582 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    123067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      @__velissarios__ , δεν είναι κακό ( σε μαύρο ) , για λευκό ισως να είναι εξίσου καλό.

      'Εξτραδάκι' ε? .....ανέκδοτο ακούγεται πλέον.
      Πάλι καλά που μπορούμε να πούμε οτι θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του ιμάντα.

      7,2l/100km η μέση κατανάλωση πλέον για τις καθημερινές μετακινήσεις

      ok, είδα και ένα 20,8 σε μια ανάβαση αλλά αυτό κράτησε μόνο για 11 χλμ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sinanai last edited by

        Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
        **Sinanai **, να χαίρεσαι το όνομά σου φίλε , υγεία και δύναμη

        Σ' ευχαριστώ φίλε! Κι εσύ ό,τι καλό, και φυσικά κι ο φίλος μας ο Πιστιόλης ο Κωσταντής! Να 'μαστε καλά, βενσερέμος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          konstantinos last edited by

          Μ ' άρεσε που σήμερα κλείσαμε (σε λιγότερο από τρια χρόνια) τα 70000km , γιορτάζοντάς τα με οδήγηση στην επικού οδηγικού χαρακτήρα διαδρομή Τρικάλων - Άρτας μετ επιστροφής.http://goo.gl/maps/ufn9
          Με συνοδηγό τον πατέρα (που είχε την ευγενή καλωσύνη να πληρώσει την βενζίνη )και το μυαλό στο 'λάδια-ιμάντες (πλέον και) δίσκοι , το σκέλος του 'πήγαινε' έγινε σε 2 ώρες ακριβώς . Αντίθετα το σκέλος της επιστροφής , μετά τη φαεινή ιδέα ξαδέρφου να προτείνει εναλλακτική διαδρομή από Πέτα Αρτας έως Τετράκωμο και την ευγενική προσφορά της κεφαλής της πομπής στο Octavia του , μας κόστισε σε καύσιμο λόγω ατελείωτων αψυχολόγητων πάτα-άσε αλλά και σε ψυχολογία , αλλά ας όψεται , κράτησε σχεδόν τρεις ώρες.
          Συνολικά διανύθηκαν 317km (δηλ οχι λιγότερα από 265 συνεχών στροφών ) με μέση κατανάλωση 9.3/100κμ και τη μέση ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 68km/h στο 'πήγαινε' και να πέφτει τελικά στα 55 συνυπολογίζοντας και το 'έλα'.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            velissarios last edited by

            Πλούσια σε εναλλαγές και η δική μου η εβδομάδα.

            Ταξίδι αστραπή στην Θεσσαλονίκη την Τετάρτη τις πολύ πρωινές ώρες. Το Cruise control στα 160 και με την μέση στα 130 (πολλά τα διόδια!!!) σε 4 ωρίτσες είχα φτάσει άνετα !
            Φυσικά ξοδεύοντας 90€ βενζίνη και 24€ διόδια. (Ασύμφορο πλέον το ταξίδι με αυτοκίνητο!! καλύτερο, συντομότερο και πολύ φτηνότερο το αεροπλάνο...)
            Μιλήσαμε και για την ανωτερότητα του λευκού χρώματος με τον Dick τρώγοντας Θεσσαλονικιώτικο παγωτό (αλήθεια πως το λένε αυτό? μπουγάτσα στο ψυγείο ??)

            Επιστροφή την Παρασκευή και μια απο τα ίδια....

            Όσο και να θέλεις να κρατήσεις χαμηλή μέση (για τον φόβο της κλήσης) δεν μπορείς!! Στα 120-130 νιώθεις οτι είσαι σταματημένος... φτιαγμένο για τέτοια ταξίδια το bravακι... Μόνο μειονέκτημα η τσιμπημένη κατανάλωση (10,5)

            Σάββατο ξεκούραση και Κυριακή πρωί πρωί επόμενη έξοδο για τον Κόρφο Κορινθίας με τα 117χλμ να καλύπτονται σε 50 λεπτά, ακολουθώντας και τα όρια στις κατοικημένες περιοχές. Νορμάλ αν σκεφτείς οτι με την Άλφα το έχω κάνει αρκετά λιγότερο...

            Και ξαφνικά, στην τελευταία στροφή ακούω ένα γκαπ! σαν να τράβηξε χαλίκι ο τροχός και να το πέταξε στον θόλο.
            Ο θόρυβος δεν σταμάτησε όμως.... γκαπ γκουπ, γκαπ γκούπ, σαν να κόπηκε το αυτοκίνητο στην μέση !!!
            Δεξιά, και το κεφάλι μια μέσα στην μηχανή και μια απο κάτω... Τίποτα στον κινητήρα, το τιμόνι ανεπηρέαστο, η ανάρτηση βράχος...
            Και η καρδιά μου πήγε μια ωραιότατη βόλτα .... .

            Επιστροφή το απόγευμα με το cruise control στα 70χλμ αυτή την φορά, και πολλά τηλέφωνα σε συναγωνιστές του φόρουμ.

            Τελικά είχε ξεκολλήσει η πίσω δεξιά βάση της αντιστρεπτική και χτύπαγε και η βάση και η αντιστρεπτική δεξιά αριστερά.

            Απο ότι μου είπαν (αν είχα βρει τον Λάμπρο στο τηλέφωνο χτες θα είχα σώσει καμια χιλιαριά τρίχες απο το άσπρισμα) είναι στην εγγύηση αν και συνήθως παρουσιάζει τζόγο, δεν φεύγει τελείως... .

            Περιμένουμε λοιπόν το ανταλλακτικό αύριο για την αντικατάσταση....

            Το θετικό (γιατι πάντα πρέπει να βρίσκουμε ένα) είναι οτι γύρισα με κατανάλωση κάτω απο 6, έκανα και οικονομία 10€ !!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sixoremenos last edited by

              Μετά το δεύτερο service (με τη συμπλήρωση 2 χρόνων με μόλις 19.000km) βλέπω ότι το αυτοκίνητο (αν και με το κουμπάκι economy πατημένο) 'τραβάει' καλύτερα. Επίσης, νομίζω ότι έχει πέσει και λίγο η μέση κατανάλωση εντός πόλης (αν και είναι νωρίς για τέτοιες διαπιστώσεις). Γενικά, αν και δεν το πιέζω και πολύ το αυτοκίνητο, έχω γενικότερα την αίσθηση ότι σιγά-σιγά 'λύνεται'.

              Κατά τα άλλα, με το ετήσιο service έγινε αλλαγή μπαταρίας και αριστερού ψαλιδιού, όλα εντός εγγύησης. Δυστυχώς δεν ήξερα ότι το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης έληξε στις 31/12/2011 και έχασα τη δυνατότητα αυτή.

              Καλή βδομάδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                @__velissarios__,άντε...φτηνά την έβγαλες φίλε!

                @__sixoremenos__, 'κουμπάκι economy' .... που είναι κρυμμένο αυτό? (έχεις βάλει πρόγραμμα?)
                Καλή εβδομάδα επίσης.

                Εντός εβδομάδας (το αργότερο δηλαδή μέχρι την Πέμπτη) επίκειται επίσκεψη στο συνεργείο , λάδια,φίλτρο,ιμάντες και δίσκοι μπροστά).Περιττό να πω οτι η τιμή που άκουσα για τους 'μαμά' δίσκους ήταν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sixoremenos last edited by

                  Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                  @__sixoremenos__, 'κουμπάκι economy' .... που είναι κρυμμένο αυτό? (έχεις βάλει πρόγραμμα?)

                  Όχι, δεν έχω βάλει πρόγραμμα. Έχω το 120άρι με Dualogic. Μάλλον είναι κουμπάκι για τα αυτόματα κιβώτια μόνο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konstantinos last edited by

                    Καθ ολα έτοιμος για αύριο ,
                    α!Sakaflias ενα φίλτρο λαδιού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konstantinos last edited by

                      70070km (se 3 χρόνια παρά ένα μήνα) και αντικατάσταση ...
                      Ιμάντα Χρονισμού , μικρά σκασίματα ανάμεσα στα δόντια στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά ,πιθανά να άντεχε 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη αλλά ποιος το ρισκάρει?

                      Ιμάντα δυναμό , σκασίματα σε όλο το μήκος , αυτός και να κοπεί δεν παθαίνεις ζημιά , τον αλλάξαμε και αυτόν.

                      Δίσκοι μπροστά , εχουν ένα δοντάκι περίπου 1,5-2,0mm που κρίνεται φυσιολογικό για τα χιλιόμετρά τους , η υπόλοιπη επιφάνεια καθαρή χωρίς ρωγμές ή άλλα ανησυχητικά σημάδια . Μετά και τη διαβεβαίωση των υπευθύνων του συνεργείου οτι βγάζουν άλλα 30χιλιάδες χιλιόμετρα παρέμειναν στη θέση τους. Οι νέοι στην καβάντζα.Ισως να φταίει η πάστα από τα ferodo

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        velissarios last edited by

                        Εσύ δίσκους στα 100.000, εγώ πρώτη φορά τακάκια στα 45.000... καλά πάμε!

                        Να ήμασταν έτσι οικονομικοί και στο γκάζι....

                        Μια χαρά πήγε και η αντικατάσταση της αντιστρεπτικής. Μια ευθυγράμμιση θέλει για να επανέλθει και αυτή έχει κανονιστεί για αύριο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          Τακακια στα 45.000;
                          Ξεφτιλα ρε σεις!

                          Οταν παμε στροφοδιαδρομη:
                          Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα, σκεφτομαστε που/ποτε θελουμε να φρεναρουμε και ταυτοχρονα κανουμε τα εξης:

                          • δεν αφηνουμε γκαζι.
                          • μετραμε μεχρι το 3 αργα και σταθερα.
                            Στο 3 αφηνουμε γκαζι και παταμε φρενο.

                          Αποτελεσμα: Τακακια καθε 20.000, οπως του αρμοζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            velissarios last edited by

                            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                            Τακακια στα 45.000;
                            Ξεφτιλα ρε σεις!

                            Οταν παμε στροφοδιαδρομη:
                            Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα, σκεφτομαστε που/ποτε θελουμε να φρεναρουμε και ταυτοχρονα κανουμε τα εξης:

                            • δεν αφηνουμε γκαζι.
                            • μετραμε μεχρι το 3 αργα και σταθερα.
                              Στο 3 αφηνουμε γκαζι και παταμε φρενο.

                            Αποτελεσμα: Τακακια καθε 20.000, οπως του αρμοζει.

                            Όταν πας στροφοδιαδρομή με τον Κωνσταντίνο, ισχύει το: 'Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα.... και επαναλαμβάνουμε... Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα...'

                            Δεν φρενάρουμε !!

                            Τα 5 κιλα ιδρώτα που έριξα όντας τελευταίος σε κομβόι 4άρων, πιστοποιούν τα παραπάνω!

                            Και όπως φαντάζεσαι τον υπόλοιπο καιρό στην Αθήνα, φρενάρεις δεν φρενάρεις το ίδιο είναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosygatos last edited by

                              Χαιρετώ τους συμBravistes. 70.000km ως τώρα (bravo sport 150) και σχεδόν κανένα πρόβλημα. Μόνο κάτι κλαπέτα του air condition, την πρώτη εντός εγγύησης αλλάξανε, τώρα τα έχω αφήσει έτσι - πρέπει να κατέβει όλο το ταμπλό!

                              Πρακτικά κανένα παράπονο από το αμάξι. Χμμ, μόνο ένα: καίει αρκετά, ειδικά αν πατήσεις λίγο πιο βαθιά το γκάζι από το απαραίτητο. Οπότε μου έχει μπει η ιδέα για υγραεριοκίνηση. Μια πρώτη κουβέντα που έκανα εδώ (Πύργος Ηλείας) με κάποιο συνεργείο που ασχολείται δε με άφησε ικανοποιημένο ('έχετε βάλει σε turbo; Έχει διαφορές από ατμόσφαιρα;' 'Εεε, έχουμε βάλει 2-3 κομπρέσσορες, μια χαρά πάνε. Όλα τα κάνει ο παράλληλος, μην αγχώνεσαι. ' 'Αέριου πνεύμονα ή υγρής έγχυσης;' 'εμείς αέριου μόνο, δε χρειάζεται υγρό εκτός και αν έχεις TSi'.
                              Μετά από αυτά δε μπορώ να πω πως καλύφθηκα. Έχει κάνει κάποιος εδώ μετατροπή ή ξέρει τι παίζει με βεβαιότητα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konstantinos last edited by

                                @cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
                                http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosygatos last edited by

                                  Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                                  @cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
                                  http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810

                                  Σε ευχαριστώ συνονόματε! Για να δούμε τι θα βγάλει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος dickdick...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dickdick last edited by

                                    Ο χρήστης cosygatos έγραψε:

                                    @cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
                                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810

                                    Σε ευχαριστώ συνονόματε! Για να δούμε τι θα βγάλει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος dickdick...

                                    Μολις εχω σιγουρα συμπερασματα θα ''σεντοναρω'' για να ξερετε και εσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosygatos last edited by

                                      Ο χρήστης dickdick έγραψε:

                                      @cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
                                      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810

                                      Σε ευχαριστώ συνονόματε! Για να δούμε τι θα βγάλει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος dickdick...

                                      Μολις εχω σιγουρα συμπερασματα θα ''σεντοναρω'' για να ξερετε και εσεις.

                                      Δώσε και σώσε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        akilleas last edited by

                                        Καλησπέρα σε όλη την παρέα!!!!!
                                        Ναι-ναι ζω και υπάρχω και σας διαβάζω που και που.
                                        Μια ερωτηξούλα για τα δικά σας Bravo.
                                        Τώρα που πιάσανε οι ζέστες μου δημιουργήθηκε μια απορία.
                                        Σταματάς/παρκάρεις με το αυτοκίνητο κάπου και ακούς το βεντιλατέρ να δουλεύει. Σβήνεις με τον διακόπτη και κλείνει και αυτό.
                                        Εσάς το κάνει αυτό;
                                        Είναι σωστό ή κάτι πρέπει να κοιτάξω;;;
                                        Θυμάμαι ότι το Stilo δεν μου το έκανε και απλά έμενε για λίγο ανοιχτό μέχρι να κρυώσει ο κινητήρας έσβηνε μετά μόνο του.
                                        Και το κάνουν και άλλα αυτοκίνητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dickdick last edited by

                                          Ο χρήστης akilleas έγραψε:
                                          Καλησπέρα σε όλη την παρέα!!!!!
                                          Ναι-ναι ζω και υπάρχω και σας διαβάζω που και που.
                                          Μια ερωτηξούλα για τα δικά σας Bravo.
                                          Τώρα που πιάσανε οι ζέστες μου δημιουργήθηκε μια απορία.
                                          Σταματάς/παρκάρεις με το αυτοκίνητο κάπου και ακούς το βεντιλατέρ να δουλεύει. Σβήνεις με τον διακόπτη και κλείνει και αυτό.
                                          Εσάς το κάνει αυτό;
                                          Είναι σωστό ή κάτι πρέπει να κοιτάξω;;;
                                          Θυμάμαι ότι το Stilo δεν μου το έκανε και απλά έμενε για λίγο ανοιχτό μέχρι να κρυώσει ο κινητήρας έσβηνε μετά μόνο του.
                                          Και το κάνουν και άλλα αυτοκίνητα.

                                          Καλησπερα Αχιλλεα.
                                          Ναι ρε συ σε ολα ετσι κανει.Μην αγχωνεσαι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            akilleas last edited by

                                            Ο χρήστης dickdick έγραψε:
                                            Καλησπερα Αχιλλεα.
                                            Ναι ρε συ σε ολα ετσι κανει.Μην αγχωνεσαι.

                                            Απλά επειδή του **Stilo **έμενε ανοιχτό παρόλο που έσβηνα τον κινητήρα και έτσι μου δημιουργήθηκε η απορία.
                                            Αφού είναι φυσιολογικό, τέλος καλό όλα καλά!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 580
                                            • 581
                                            • 582
                                            • 583
                                            • 584
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 582 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr