-
@__velissarios__ , δεν είναι κακό ( σε μαύρο ) , για λευκό ισως να είναι εξίσου καλό.
'Εξτραδάκι' ε? .....ανέκδοτο ακούγεται πλέον.
Πάλι καλά που μπορούμε να πούμε οτι θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του ιμάντα.7,2l/100km η μέση κατανάλωση πλέον για τις καθημερινές μετακινήσεις
ok, είδα και ένα 20,8 σε μια ανάβαση αλλά αυτό κράτησε μόνο για 11 χλμ.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
**Sinanai **, να χαίρεσαι το όνομά σου φίλε , υγεία και δύναμηΣ' ευχαριστώ φίλε! Κι εσύ ό,τι καλό, και φυσικά κι ο φίλος μας ο Πιστιόλης ο Κωσταντής! Να 'μαστε καλά, βενσερέμος!
-
Μ ' άρεσε που σήμερα κλείσαμε (σε λιγότερο από τρια χρόνια) τα 70000km , γιορτάζοντάς τα με οδήγηση στην επικού οδηγικού χαρακτήρα διαδρομή Τρικάλων - Άρτας μετ επιστροφής.http://goo.gl/maps/ufn9
Με συνοδηγό τον πατέρα (που είχε την ευγενή καλωσύνη να πληρώσει την βενζίνη )και το μυαλό στο 'λάδια-ιμάντες (πλέον και) δίσκοι , το σκέλος του 'πήγαινε' έγινε σε 2 ώρες ακριβώς . Αντίθετα το σκέλος της επιστροφής , μετά τη φαεινή ιδέα ξαδέρφου να προτείνει εναλλακτική διαδρομή από Πέτα Αρτας έως Τετράκωμο και την ευγενική προσφορά της κεφαλής της πομπής στο Octavia του , μας κόστισε σε καύσιμο λόγω ατελείωτων αψυχολόγητων πάτα-άσε αλλά και σε ψυχολογία , αλλά ας όψεται , κράτησε σχεδόν τρεις ώρες.
Συνολικά διανύθηκαν 317km (δηλ οχι λιγότερα από 265 συνεχών στροφών ) με μέση κατανάλωση 9.3/100κμ και τη μέση ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 68km/h στο 'πήγαινε' και να πέφτει τελικά στα 55 συνυπολογίζοντας και το 'έλα'.
-
Πλούσια σε εναλλαγές και η δική μου η εβδομάδα.
Ταξίδι αστραπή στην Θεσσαλονίκη την Τετάρτη τις πολύ πρωινές ώρες. Το Cruise control στα 160 και με την μέση στα 130 (πολλά τα διόδια!!!) σε 4 ωρίτσες είχα φτάσει άνετα !
Φυσικά ξοδεύοντας 90€ βενζίνη και 24€ διόδια. (Ασύμφορο πλέον το ταξίδι με αυτοκίνητο!! καλύτερο, συντομότερο και πολύ φτηνότερο το αεροπλάνο...)
Μιλήσαμε και για την ανωτερότητα του λευκού χρώματος με τον Dick τρώγοντας Θεσσαλονικιώτικο παγωτό (αλήθεια πως το λένε αυτό? μπουγάτσα στο ψυγείο ??)Επιστροφή την Παρασκευή και μια απο τα ίδια....
Όσο και να θέλεις να κρατήσεις χαμηλή μέση (για τον φόβο της κλήσης) δεν μπορείς!! Στα 120-130 νιώθεις οτι είσαι σταματημένος... φτιαγμένο για τέτοια ταξίδια το bravακι... Μόνο μειονέκτημα η τσιμπημένη κατανάλωση (10,5)
Σάββατο ξεκούραση και Κυριακή πρωί πρωί επόμενη έξοδο για τον Κόρφο Κορινθίας με τα 117χλμ να καλύπτονται σε 50 λεπτά, ακολουθώντας και τα όρια στις κατοικημένες περιοχές. Νορμάλ αν σκεφτείς οτι με την Άλφα το έχω κάνει αρκετά λιγότερο...
Και ξαφνικά, στην τελευταία στροφή ακούω ένα γκαπ! σαν να τράβηξε χαλίκι ο τροχός και να το πέταξε στον θόλο.
Ο θόρυβος δεν σταμάτησε όμως.... γκαπ γκουπ, γκαπ γκούπ, σαν να κόπηκε το αυτοκίνητο στην μέση !!!
Δεξιά, και το κεφάλι μια μέσα στην μηχανή και μια απο κάτω... Τίποτα στον κινητήρα, το τιμόνι ανεπηρέαστο, η ανάρτηση βράχος...
Και η καρδιά μου πήγε μια ωραιότατη βόλτα .... .Επιστροφή το απόγευμα με το cruise control στα 70χλμ αυτή την φορά, και πολλά τηλέφωνα σε συναγωνιστές του φόρουμ.
Τελικά είχε ξεκολλήσει η πίσω δεξιά βάση της αντιστρεπτική και χτύπαγε και η βάση και η αντιστρεπτική δεξιά αριστερά.
Απο ότι μου είπαν (αν είχα βρει τον Λάμπρο στο τηλέφωνο χτες θα είχα σώσει καμια χιλιαριά τρίχες απο το άσπρισμα) είναι στην εγγύηση αν και συνήθως παρουσιάζει τζόγο, δεν φεύγει τελείως... .
Περιμένουμε λοιπόν το ανταλλακτικό αύριο για την αντικατάσταση....
Το θετικό (γιατι πάντα πρέπει να βρίσκουμε ένα) είναι οτι γύρισα με κατανάλωση κάτω απο 6, έκανα και οικονομία 10€ !!!!
-
Μετά το δεύτερο service (με τη συμπλήρωση 2 χρόνων με μόλις 19.000km) βλέπω ότι το αυτοκίνητο (αν και με το κουμπάκι economy πατημένο) 'τραβάει' καλύτερα. Επίσης, νομίζω ότι έχει πέσει και λίγο η μέση κατανάλωση εντός πόλης (αν και είναι νωρίς για τέτοιες διαπιστώσεις). Γενικά, αν και δεν το πιέζω και πολύ το αυτοκίνητο, έχω γενικότερα την αίσθηση ότι σιγά-σιγά 'λύνεται'.
Κατά τα άλλα, με το ετήσιο service έγινε αλλαγή μπαταρίας και αριστερού ψαλιδιού, όλα εντός εγγύησης. Δυστυχώς δεν ήξερα ότι το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης έληξε στις 31/12/2011 και έχασα τη δυνατότητα αυτή.
Καλή βδομάδα.
-
@__velissarios__,άντε...φτηνά την έβγαλες φίλε!
@__sixoremenos__, 'κουμπάκι economy' .... που είναι κρυμμένο αυτό? (έχεις βάλει πρόγραμμα?)
Καλή εβδομάδα επίσης.Εντός εβδομάδας (το αργότερο δηλαδή μέχρι την Πέμπτη) επίκειται επίσκεψη στο συνεργείο , λάδια,φίλτρο,ιμάντες και δίσκοι μπροστά).Περιττό να πω οτι η τιμή που άκουσα για τους 'μαμά' δίσκους ήταν
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
@__sixoremenos__, 'κουμπάκι economy' .... που είναι κρυμμένο αυτό? (έχεις βάλει πρόγραμμα?)Όχι, δεν έχω βάλει πρόγραμμα. Έχω το 120άρι με Dualogic. Μάλλον είναι κουμπάκι για τα αυτόματα κιβώτια μόνο...
-
Καθ ολα έτοιμος για αύριο ,
α!Sakaflias ενα φίλτρο λαδιού.
-
70070km (se 3 χρόνια παρά ένα μήνα) και αντικατάσταση ...
Ιμάντα Χρονισμού , μικρά σκασίματα ανάμεσα στα δόντια στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά ,πιθανά να άντεχε 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη αλλά ποιος το ρισκάρει?
Ιμάντα δυναμό , σκασίματα σε όλο το μήκος , αυτός και να κοπεί δεν παθαίνεις ζημιά , τον αλλάξαμε και αυτόν.
Δίσκοι μπροστά , εχουν ένα δοντάκι περίπου 1,5-2,0mm που κρίνεται φυσιολογικό για τα χιλιόμετρά τους , η υπόλοιπη επιφάνεια καθαρή χωρίς ρωγμές ή άλλα ανησυχητικά σημάδια . Μετά και τη διαβεβαίωση των υπευθύνων του συνεργείου οτι βγάζουν άλλα 30χιλιάδες χιλιόμετρα παρέμειναν στη θέση τους. Οι νέοι στην καβάντζα.Ισως να φταίει η πάστα από τα ferodo
-
Εσύ δίσκους στα 100.000, εγώ πρώτη φορά τακάκια στα 45.000... καλά πάμε!
Να ήμασταν έτσι οικονομικοί και στο γκάζι....
Μια χαρά πήγε και η αντικατάσταση της αντιστρεπτικής. Μια ευθυγράμμιση θέλει για να επανέλθει και αυτή έχει κανονιστεί για αύριο.
-
Τακακια στα 45.000;
Ξεφτιλα ρε σεις!Οταν παμε στροφοδιαδρομη:
Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα, σκεφτομαστε που/ποτε θελουμε να φρεναρουμε και ταυτοχρονα κανουμε τα εξης:- δεν αφηνουμε γκαζι.
- μετραμε μεχρι το 3 αργα και σταθερα.
Στο 3 αφηνουμε γκαζι και παταμε φρενο.
Αποτελεσμα: Τακακια καθε 20.000, οπως του αρμοζει.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Τακακια στα 45.000;
Ξεφτιλα ρε σεις!Οταν παμε στροφοδιαδρομη:
Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα, σκεφτομαστε που/ποτε θελουμε να φρεναρουμε και ταυτοχρονα κανουμε τα εξης:- δεν αφηνουμε γκαζι.
- μετραμε μεχρι το 3 αργα και σταθερα.
Στο 3 αφηνουμε γκαζι και παταμε φρενο.
Αποτελεσμα: Τακακια καθε 20.000, οπως του αρμοζει.
Όταν πας στροφοδιαδρομή με τον Κωνσταντίνο, ισχύει το: 'Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα.... και επαναλαμβάνουμε... Το γκαζι το κραταμε περισσοτερη ωρα στο πατωμα...'
Δεν φρενάρουμε !!
Τα 5 κιλα ιδρώτα που έριξα όντας τελευταίος σε κομβόι 4άρων, πιστοποιούν τα παραπάνω!
Και όπως φαντάζεσαι τον υπόλοιπο καιρό στην Αθήνα, φρενάρεις δεν φρενάρεις το ίδιο είναι...
-
Χαιρετώ τους συμBravistes. 70.000km ως τώρα (bravo sport 150) και σχεδόν κανένα πρόβλημα. Μόνο κάτι κλαπέτα του air condition, την πρώτη εντός εγγύησης αλλάξανε, τώρα τα έχω αφήσει έτσι - πρέπει να κατέβει όλο το ταμπλό!
Πρακτικά κανένα παράπονο από το αμάξι. Χμμ, μόνο ένα: καίει αρκετά, ειδικά αν πατήσεις λίγο πιο βαθιά το γκάζι από το απαραίτητο. Οπότε μου έχει μπει η ιδέα για υγραεριοκίνηση. Μια πρώτη κουβέντα που έκανα εδώ (Πύργος Ηλείας) με κάποιο συνεργείο που ασχολείται δε με άφησε ικανοποιημένο ('έχετε βάλει σε turbo; Έχει διαφορές από ατμόσφαιρα;' 'Εεε, έχουμε βάλει 2-3 κομπρέσσορες, μια χαρά πάνε. Όλα τα κάνει ο παράλληλος, μην αγχώνεσαι. ' 'Αέριου πνεύμονα ή υγρής έγχυσης;' 'εμείς αέριου μόνο, δε χρειάζεται υγρό εκτός και αν έχεις TSi'.
Μετά από αυτά δε μπορώ να πω πως καλύφθηκα. Έχει κάνει κάποιος εδώ μετατροπή ή ξέρει τι παίζει με βεβαιότητα; -
@cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810 -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
@cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810Σε ευχαριστώ συνονόματε! Για να δούμε τι θα βγάλει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος dickdick...
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
@cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810Σε ευχαριστώ συνονόματε! Για να δούμε τι θα βγάλει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος dickdick...
Μολις εχω σιγουρα συμπερασματα θα ''σεντοναρω'' για να ξερετε και εσεις.
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
@cosygatos , ρίξε μια ματιά στη δημοσίευση του συμπραβίστα
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=9810Σε ευχαριστώ συνονόματε! Για να δούμε τι θα βγάλει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος dickdick...
Μολις εχω σιγουρα συμπερασματα θα ''σεντοναρω'' για να ξερετε και εσεις.
Δώσε και σώσε!
-
Καλησπέρα σε όλη την παρέα!!!!!
Ναι-ναι ζω και υπάρχω και σας διαβάζω που και που.
Μια ερωτηξούλα για τα δικά σας Bravo.
Τώρα που πιάσανε οι ζέστες μου δημιουργήθηκε μια απορία.
Σταματάς/παρκάρεις με το αυτοκίνητο κάπου και ακούς το βεντιλατέρ να δουλεύει. Σβήνεις με τον διακόπτη και κλείνει και αυτό.
Εσάς το κάνει αυτό;
Είναι σωστό ή κάτι πρέπει να κοιτάξω;;;
Θυμάμαι ότι το Stilo δεν μου το έκανε και απλά έμενε για λίγο ανοιχτό μέχρι να κρυώσει ο κινητήρας έσβηνε μετά μόνο του.
Και το κάνουν και άλλα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης akilleas έγραψε:
Καλησπέρα σε όλη την παρέα!!!!!
Ναι-ναι ζω και υπάρχω και σας διαβάζω που και που.
Μια ερωτηξούλα για τα δικά σας Bravo.
Τώρα που πιάσανε οι ζέστες μου δημιουργήθηκε μια απορία.
Σταματάς/παρκάρεις με το αυτοκίνητο κάπου και ακούς το βεντιλατέρ να δουλεύει. Σβήνεις με τον διακόπτη και κλείνει και αυτό.
Εσάς το κάνει αυτό;
Είναι σωστό ή κάτι πρέπει να κοιτάξω;;;
Θυμάμαι ότι το Stilo δεν μου το έκανε και απλά έμενε για λίγο ανοιχτό μέχρι να κρυώσει ο κινητήρας έσβηνε μετά μόνο του.
Και το κάνουν και άλλα αυτοκίνητα.Καλησπερα Αχιλλεα.
Ναι ρε συ σε ολα ετσι κανει.Μην αγχωνεσαι. -
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Καλησπερα Αχιλλεα.
Ναι ρε συ σε ολα ετσι κανει.Μην αγχωνεσαι.Απλά επειδή του **Stilo **έμενε ανοιχτό παρόλο που έσβηνα τον κινητήρα και έτσι μου δημιουργήθηκε η απορία.
Αφού είναι φυσιολογικό, τέλος καλό όλα καλά!!!!!
Fiat Bravο 2007