-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Σε βρεγμένο δρόμο, άντε να το μαζέψεις το MX-5....
Μα αυτή είναι η ουσία ... και ο μπακλαβάς ... γωνία
Ε, καλά, μη λέμε και ό,τι θέλουμε
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Σε βρεγμένο δρόμο, άντε να το μαζέψεις το MX-5....
Μα αυτή είναι η ουσία ... και ο μπακλαβάς ... γωνία
Ε, καλά, μη λέμε και ό,τι θέλουμε
Για ποιό απ'όλα .... δεν πιστεύω για τον μπακλαβά
-
Προσπαθώντας να είμαι όσο το δυνατόν μπορώ αντικειμενικός, μιας και είμαι και ιδιοκτητης και μέλος του MX5 club θεωρω το ΜΧ5 διασκεδαστικότερο από τα άλλα δύο καθώς στις εκδόσεις με μπλοκέ (MKI 1.6 ΜΚΙΙ 1.8 και ΜΚΙΙ FL 1. είναι μεγάλο σχολείο για την πίσω κίνηση, καθώς και λάθη συγχωρεί αλλά και χαμόγελο προσφέρει. Το MR2 ειναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά πιστευω ότι είναι για πιο 'χεράδες'. Οσο για το MG... παρόλο που ειναι ο ιδρυτής της μεγάλης των roadster σχολής, δυστυχώς και πιο απόλυτο είναι και πιο ζημιάρικο.
-
Σίγουρα μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικό ένα προσθιοκίνητο ( και πιο διασκεδαστικό από πολλά πισωκίνητα ) αλλά πιστεύω ότι ένα καλά στημένο πισωκίνητο θα προσφέρει περισσότερη διασκέδαση (είχα πισωκίνητο για κάποιο διάστημα, αλλά όχι πολύ καλά στημένο ). Στο θέμα roadster, σίγουρα θα πήγαινα σε πισωκίνητο.
-
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΡΑ ΜΧ5 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!
-
Πριν 2-3 μήνες είχα δει ένα θέμα σε ένα έγκυρο βρετανικό περιοδικό με τίτλο 'Αυτοκίνητα με κορυφαίο κράτημα'. Στην εισαγωγική φωτογραφία του θέματος είχε μια Gallardo, μια 911 και ένα MX-5... αυτό νομίζω λέει πολλά..
-
Το Miata είναι θρησκεία. Είναι το αυτοκίνητο φτιαγμένο με απόλυτο στόχο τη 'διασκέδαση'. Δεν ξέρω αν μπορεί να πάει πιο γρήγορα από το MR2 (μάλλον όχι) και βασικά δε με νοιάζει καθόλου. To MR2 λόγω κινητήρα στο κέντρο (καλύτερο κέντρο βάρους) φεύγει πιο δύσκολα και μαζεύεται και πιο δύσκολα. Πιο απόλυτο, αλλά εγώ ποτέ δε δήλωσα οδηγός αγώνων. Θέλω να παίζω (το οποίο δε σημαίνει απαραίτητα κωλίδια δίχως όρια, αλλά σε μια πίστα μπορεί να συμπεριλαμβάνει οδήγηση για χρόνο).
Έχω βάλει στόχο ένα MX-5 και ελπίζω να μπορέσω κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα δυο χρόνια να υλοποιήσω το όνειρό μου
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Το Miata είναι θρησκεία. Είναι το αυτοκίνητο φτιαγμένο με απόλυτο στόχο τη 'διασκέδαση'. Δεν ξέρω αν μπορεί να πάει πιο γρήγορα από το MR2 (μάλλον όχι) και βασικά δε με νοιάζει καθόλου. To MR2 λόγω κινητήρα στο κέντρο (καλύτερο κέντρο βάρους) φεύγει πιο δύσκολα και μαζεύεται και πιο δύσκολα. Πιο απόλυτο, αλλά εγώ ποτέ δε δήλωσα οδηγός αγώνων. Θέλω να παίζω (το οποίο δε σημαίνει απαραίτητα κωλίδια δίχως όρια, αλλά σε μια πίστα μπορεί να συμπεριλαμβάνει οδήγηση για χρόνο).Έχω βάλει στόχο ένα MX-5 και ελπίζω να μπορέσω κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα δυο χρόνια να υλοποιήσω το όνειρό μου
Nα περνας να μας βλεπεις φίλε μου εδω http://www.mx5.gr/forum/portal.php και το ονειρο σου μπορει να γινει πραγματικότητα συντομοτερα...!! Ασε που θα βρεις καμια 500αρια αλλους που θεωρουν το miata θρησκεια!
-
Μακάρι και το νέο Μι Χι πέντε (όπως λέμε Ρο Χι οκτώ ),
να είναι εξίσου καλό, ή....καλύτερο
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μακάρι και το νέο Μι Χι πέντε (όπως λέμε Ρο Χι οκτώ ),να είναι εξίσου καλό, ή....καλύτερο
Ευχή για το νέο Μι Χι 5
Γίνεται να χει τον Wankel του Ρο Χι με 150 άλογα -μόνο- μπλοκέ πίσω και 1100 κιλά βάρος;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μακάρι και το νέο Μι Χι πέντε (όπως λέμε Ρο Χι οκτώ ),
να είναι εξίσου καλό, ή....καλύτερο
Ευχή για το νέο Μι Χι 5
Γίνεται να χει τον Wankel του Ρο Χι με 150 άλογα -μόνο- μπλοκέ πίσω και **1100 ****κιλά βάρος; **
Kατέβα κι άλλο....
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Nα περνας να μας βλεπεις φίλε μου εδω http://www.mx5.gr/forum/portal.php και το ονειρο σου μπορει να γινει πραγματικότητα συντομοτερα...!! Ασε που θα βρεις καμια 500αρια αλλους που θεωρουν το miata θρησκεια!Μπορεί να μη μιλάω, αλλά περνάω και σας βλέπω αραιά και πού
Σε ευχαριστώ πολύ!! Κάποια μέρα θα είμαι μέλος εκεί, στο υπόσχομαι
-
Σύμφωνα με τους 'ερευνητές' μας το νέο 'μωρό' θα είναι 1100 κιλα και το 'καλό' μοτερ θα ειναι 2.0 και 168-170 αλογα. Not bad at all!
Φωτο εδω: http://danotech.com/miata/nc/Υ.Γ. @ opterios: Ελπίζω φίλε μου να τα πούμε σύντομα από κοντα!
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Σύμφωνα με τους 'ερευνητές' μας το νέο 'μωρό' θα είναι 1100 κιλα και το 'καλό' μοτερ θα ειναι 2.0 και 168-170 αλογα. Not bad at all!
Φωτο εδω: http://danotech.com/miata/nc/Υ.Γ. @ opterios: Ελπίζω φίλε μου να τα πούμε σύντομα από κοντα!
Δεν μου αρέσει η μούρη του. Αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι πολύ πιο όμορφο.
-
Αν έχω μάθει κάτι τα τελευταία χρόνια είναι ότι δεν πρέπει να βγάζεις συμπέρασμα για την εμφάνιση ενός αυτοκινήτου πριν το δεις από κοντά. Ειδικά με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, κάτι που φαίνεται στις φωτογραφίες κακό έως απαίσιο, έχει τύχει πολλές φορές τελικά να μου αρέσει όταν το δω από κοντά.
Πάντως, για το ΜΧ-5, σίγουρα είναι κουκλί το τωρινό, αλλά και αυτό που βλέπω στη φωτογραφία δε με χαλάει καθόλου
Βασικά είμαι σίγουρος πως μόλις το δούμε 'ζωντανό' θα δείχνει πολύ πιο όμορφο!!!
Υ.Γ.
Μου συγχωρείτε τη στραβομάρα, αλλά είμαι προκατειλημένος με αυτό το αυτοκίνητο -
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Δεν μου αρέσει η μούρη του. Αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι πολύ πιο όμορφο.
Οντως οι γνώμες και σε 'εμας' διίστανται. Πολλοί το θεωρούν άσχημο το μπροστινό μέρος, άλλοι παλι το θεωρούν όμορφο. Για να μην βγουμε όμως εντελώς off topic καλύτερα να μην τη συνεχίσουμε εδώ την κουβέντα μας.
Υ.Γ. opterios αν δεν σου κανει κόπο κανε μια διαδικτυακή βόλτα και από το δικό μας τσαρδι για να μας πεις δυο τρια πραγματακια για την F1, καθοτι είναι πολλοί οι fans της.
-
ΜΧ5 και εγώ ψήφισα ...τόσα χρόνια διδάσκει απλά!
Το καινούριο είναι κούκλα...
-
το καινούργιο είναι τέλειο.. Το αγόραζα πολύ άνετα.. Το τωρινό ούτε με σφαίρες.. (λόγω σχήματος πάντα)
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
To MR2 λόγω κινητήρα στο κέντρο (καλύτερο κέντρο βάρους) φεύγει πιο δύσκολα και μαζεύεται και πιο δύσκολα. Πιο απόλυτο, αλλά εγώ ποτέ δε δήλωσα οδηγός αγώνων. Θέλω να παίζω (το οποίο δε σημαίνει απαραίτητα κωλίδια δίχως όρια, αλλά σε μια πίστα μπορεί να συμπεριλαμβάνει οδήγηση για χρόνο).Σωστα ειναι αυτα που λες
Προσπαθουσα να το διωξω στην βροχη και δεν εφευγε με τιποταΑΛΛΑ αμα φυγει φευγει παντα μεσα στον αξονα του !!!
-
...Αν θες να δωσεις 24 Κ θα παρεις το ΜΧ5 (1.6), αν θες να δωσεις 30Κ θα παρεις το MR2... Οπως και να εχει ειναι μια **κλαση παραπανω **οδηγικα και εμφανισιακα...Το 1.8 ΜΧ5 δεν δικαιολογει τα λεφτα του και στα 30Κ ,συνεπως το MR2 ειναι μονοδρομος...
Οσο περι δυστροπιας και πολλα αλλα που γραφονται...ισως θα πρεπει αυτοι που τα λενε αυτα να το οδηγησουν πρωτα και να μην βγαζουν ευκολα συμπερασματα...
Επιπλεον οι χωροι αποσκευων μπορει να ειναι ελαχιστοι αλλα ειναι μια χαρα για Π/Σ/Κ τον χειμωνα ή και εβδομαδα το καλοκαιρι!
Περα απο αυτο οι χωροι για τους επιβατες ειναι μακραν πιο ανετοι...που αυτο ειναι που εχει πιο πολυ σημασια...ΜΧ και MG ειναι αρκετα στριμοκωλα και για μεσαιου αναλογιων επιβατες!
Οπως και να εχει σε ενα τετοιο αμαξι δεν σε νοιαζουν τα ταξιδια και τι χωραει ή οχι,αλλα η οδηγικη ευχαριστιση που προσφερει!
Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF