-
προτασεις=
περτουλι-ελατη,
παπιγκο-φαραγγι βηκου,
και για να γινω και πιο τολμηρος.....χανιά με δωρο την ξεναγηση -
Ο χρήστης captain giannis έγραψε:
ΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΗΝΤΑΝΕ ΕΔΑ?ΓΥΡΙΣΑ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ?
ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΦΕΤΟΣ?Άντε ρε! Ένα χρόνο σκάσαμε να περιμένουμε!
Καλωσόρισες...ΜΗΝ ΜΕ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΜΕ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑΣΤι να σου πούμε εσένα για την κρίση; Μήπως θα καταλάβεις;
Μετά από τις μάχες που έδωσες με τους Σομαλούς πειρατές, σίγουρα θα νομίζεις ότι ήρθες στον παράδεισο.προτασεις=
περτουλι-ελατη,Καλή περίπτωση.
παπιγκο-φαραγγι βηκου,
Το κόβω μακρυά για τους Αθηναίους.
και για να γινω και πιο τολμηρος.....χανιά με δωρο την ξεναγηση
Χα, χα, χα! Το κόβω μακρυά για όλους μας...
Κάπου στην Κεντρική Ελλάδα ίσως να είναι καλύτερα για όλους. Η Ελάτη που προτείνεις είναι καλή περίπτωση. Η λίμνη Πλαστήρα είναι επίσης μέσα στο ...βεληνεκές.
Για να μη φορτίζουμε το Forum με αναρτήσεις για το πού και πότε θα πάμε, ας ακολουθήσουμε την παλιά καλή μέθοδο επικοινωνίας. Όταν καταλήξουμε κάπου, θα ανακοινώσουμε χρόνο και τόπο.
Όσοι δεν ήρθαν στην προηγούμενη συνάντηση και ενδιαφέρονται για να έρθουν στην επόμενη, ας μου στείλουν με p.m. όνομα και διεύθυνση e-mail.
-
Καλωσόρισες captain giannis στα πάτρια, και ελπίζω να τα πούμε σύντομα!
-
[quote='Pitt'][quote='iomy']Και ενα θεμα για συζητηση: Υαλοκαθαριστηρες.
Αγαπητε Pitt ευχαριστω για τις παρατηρησεις σου,και συγνωμη για τη καθυστερηση της απαντησης μου,αλλα δεν τα παω καθολου καλα με τα forum και τη συνταξη τους.
Ο δεξιος παρολο που ειναι 2 εκατοστα μεγαλυτερος δουλευει μια χαρα και ειναι ομοιος οπτικα με τον μαμα.Τελικα βρηκα τους Bosch στην Θεσσαλονικη χονδρικη 34 euro, και τους τοποθετησα καθως δεν χωρουσε αλλη αναβολη. -
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Τελικα βρηκα τους Bosch στην ΘεσσαλονικηΑγαπητέ iomy, μη στενοχωριέσαι για την καθυστερημένη απάντηση. Αν θέλεις στείλε μου pm και πες μου από που τους πήρες.
Και μιας και είσαι και συμπολίτης μου, θα χαρώ να σε δώ στην συνάντησή μας. Τι χρώμα είναι το 3008 σου;
Ψάχνουμε ένα άσπρο, ένα ασημί και ένα καφέ για να συμπληρώσουμε όλη την γκάμα...Με την ευκαιρία αυτή να ανακοινώσω στους αγαπητούς φίλους ότι η επόμενη συνάντησή μας αποφασίσθηκε να πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 14-15 Ιουλίου. Όσον αφορά τον τόπο που θα βρεθούμε, ακόμη δεν έχουμε καταλήξει, αλλά θα είναι κάπου στην κεντρική Θεσσαλία.
Όσοι ενδιαφέρονται να έρθουν, ας μου στείλουν με p.m. όνομα και διεύθυνση e-mail
-
Το δικο μου ειναι το ασπρο που κυκλοφορει συνηθως στον περιφεριακο η συζυγος,αν μας δεις κορναρε.
-
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Το δικο μου ειναι το ασπρο που κυκλοφορει συνηθως στον περιφεριακο η συζυγος,αν μας δεις κορναρε.Χα, χα, χα... Φαντάζομαι σκηνικό. Βλέπω στην περιφερειακή άσπρο 3008 με γυναίκα οδηγό. Περιχαρής κορνάρω και χαιρετάω. Η οδηγός του 3008 νομίζει ότι είμαι ή βλαμένος ή λιγούρης, ενώ η σύζυγός μου από δίπλα έχει ήδη βγάλει την παντόφλα της. Αντε να εξηγήσεις και να σε πιστέψουν μετά..
Όπως σου είπα, μας λείπει ένα λευκό από την παρέα. Θα έρθετε στην συνάντηση;
Περιμένω να μου στείλεις με pm το e-mail σου καθώς και από που πήρες τους υαλοκαθαριστήρες.
Επειδή είπες ότι 'δεν τα παω καθολου καλα με τα forum και τη συνταξη τους' κάνε κλικ εδώ και γράψε.Χαιρετισμούς
-
Καλησπερα και παλι μετα απο πολυ καιρο
Επανερχομαι εν ταχει στο θεμα υγραεριο
Οπως ειχα πει η Vialle δεν ειχε..αλλα και δεν εχει βγαλει εκδοση για τον 5FX κινητηρα (1.6 THP 150αλογα)
Με μια μικρη σημερινη μελετη βρηκα τα εξης :
Η Zavoli βαζει 6ης γενιας...Οταν λεμε 6ης γενιας..στη πραξη ειναι 5ης γενιας (υγρη εγχυση του καυσιμου στο κινητηρα) Η διαφορα με τα 5ης οτι ειναι βαζει δικια της μπεκιερα..και δε τρυπαει την υπαρχουσα...8εμα marketing το 6ης..στο δια ταυτα:
http://www.arunautogas.co.uk/lpg_and_fs ... ngines.htm
Βλεπετε τη μηχανη 5FX ..δεν εχει σημασια που δεν γραφει 3008 προφανως...
Θα μαθω απο τον gas θεοδωρου και θα σας πω τι παιζει με αυτο
Επισης συστημα βαζει και η BRC ..δε το ονομαζει αυτη 5ης γενιας...
http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&nid=190&lang=en
Και εδω παρον ο 5FX .. ρωτησα τον Σταθη στη Χρυσαυγη-Λαγκαδα,ο οποιος βαζει και Vialle, που συνεργαζεται και με BRC οτι εχει ηδη βαλει ενα τετοιο συστημα και απλα θελει να το δει πως θα παει αφου ακομα δεν εχει περασει για επαναρυθμιση (προφανως ειναι φρεσκαδουρα). Μου προτεινε να περιμενω λιγο ακομα...το κοστος γυρω στα 1500€
Αλλες πληροφοριες δεν εχω. Θα ενημερωσω ομως για οτιδηποτε καινουριο
(Παρεπιπτοντως ξερω ανθρωπο που εχει βαλει στο 3008 υγραεριο..αλλα δε ξερω τιποτα περισσοτερο για αυτο..θα επικοινωνησω και μαζι του) -
Πόσο σίγουροι είστε για τοποθέτηση υγραερίου στον THP;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Προσωπικα θα σου απαντησω οταν ακουσω και τους παραπανω που ανεφερα
http://www.brc.gr/cdi.pdf
Eδω επισης φαινεται με πιο καθαρο τροπο οτι μπαινει σε ολους του 5FX . Επειδη η greece gas ειναι διπλα μου σχεδον ... και επειδη ειναι επισημος αντιπροσωπος της brc θα πεταχτω αυριο..οποτε ελπιζω να εχω καποιες απαντησεις απο αυριο -
Λοιπον εχω νεα..και καλα και κακα (οπως τα δει κανεις)
Πηγα στην greece gas αντιπροσωπο της BRC . Το κοστος βγαινει 1550 € με ολα μεσα (και ΚΤΕΟ) ..1500€ ειχε πει ο Σταθης (δε ξερω τι συμπεριλαμβανει). Ο ανθρωπος εκει φαινοταν καταρτισμενος και στις ερωτησεις μου ηταν αμεσος και δε κομπλαρε ..λογικο επισημος αντιπροσωπος ειναι.
Το συστημα ειναι 4ης γενιας..δηλαδη με αερια εγχυση. Αυτο για μενα ειναι το κακο ..γιατι υποτιθεται στα αμεσου ψεκασμου πρεπει να ειναι υγρης εγχυσης. Βεβαια ξαναλεω οτι ερχεται αποκλειστικα το συστημα Sequent Direct Injection για 5FX και βεβαια οπως φαινεται και απο το ονομα του ειναι για αμεσου ψεκασμου κινητηρες. Πιθανον λογο του οτι δεν ειναι υγρης εγχυσης δουλευει διαφορετικα απο τα αλλα 4ης γενιας...γινεται ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ χρηση βενζινης με το υγραεριο σε ποσοστο 5% .
Οπως μου εξηγησε αυτο σημαινει κερδος (αναλογιζομενοι και τη μεγαλυτερη καταναλωση του αεριου και τη σημερινη τιμη) -35% ...σε σχεση με τα κλασσικα 4ης γενιας που δουλευουν αποκλειστικα με αεριο που το κερδος ειναι στο -45%.
Βεβαια αφου ειναι 4ης γενιας συνεπαγεται και μερικα αλλα (που δε τα ρωτησα μεν..αλλα ειναι προφανη) . Αλλαγη πνευμονα (νομιζω καθε χρονο) αρα..κοστος ! Μειωμενη αποδοση σε σχεση με τη βενζινη (ενω τα 5ης προσφερουν ισαξια) ..και ενδεχομενως μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τα 5ης γενιας.
Να πω επισης οτι θετικη εντυπωση μου εκανε το γεγονος οτι ειναι κατα τις λαδιερας (πως θα μπορουσε αλλωστε να ειναι υπερ αφου ειναι επισημος αντιπροσωπος).
Μετρωντας τη θεση της ρεζερβας ειδε οτι μπαινουν και μεγαλουτσικα ντοποζιτα...ανω των 60 λιτρων ονομαστικης χωρητικοτητας (οπως παντα υπολογιστε -20% για πραγματικη) -
Κάτι συνεργεία που βάζουν αέριο με 800 ευρώ δεν κάνουν;
-
αν και πιστευω περισσοτερες απαντησεις θα βρεις στο thread της υγραεριοκινησης ..θα εμενε μακρια απο τετοιες τιμες και λυσεις ... στα αυτια μου αυτα ειναι συστηματα 2ης κατηγοριας ..και αρπα κολλα
μακαρι να εβγαζε η vialle και να εσκαγα και 2 χιλ που κοστιζουν τα δικα της -
Καλημέρα παιδιά!
Όταν φύγω διακοπές,μάλλον θα πάω με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας.
Το 3008 θα μείνει στο γκαράζ και θέλω να ρωτήσω εαν θα χρειαζόταν να αποσυνδέσω τη μπαταρία αφόυ
θα μείνει ακίνητο για αρκετές μέρες. -
Ο χρήστης DIO3008 έγραψε:
Καλημέρα παιδιά!Όταν φύγω διακοπές,μάλλον θα πάω με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας.
Το 3008 θα μείνει στο γκαράζ και θέλω να ρωτήσω εαν θα χρειαζόταν να αποσυνδέσω τη μπαταρία αφόυ
θα μείνει ακίνητο για αρκετές μέρες.Πρώτα απ΄όλα καλά να περάσεις όπου πας.
Τώρα σχετικά με την μπαταρία, δεν μας λές πόσες μέρες είναι οι 'αρκετές' μέρες που θα λείψεις, ποιά είναι η κατάσταση της μπαταρίας σου (είναι η αρχική ή την άλλαξες πρόσφατα;) σε τι μέρος θα το παρκάρεις, κλπ.
Αν η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση, δεν θα την αποσυνέδεα αν το ακινητοποιούσα για διάστημα έως 2-3 εβδομάδων. Ευτυχώς έχουμε καλοκαίρι και η μπαταρία αντέχει για μεγαλύτερα διαστήματα απ΄ότι τον χειμώνα. Αν σκοπεύεις να λείψεις πάνω από μήνα, μήπως υπάρχει κάποιος φίλος για να το βάζει μπρος ή να το κινεί ελαφρώς κάθε εβδομάδα; Γενικώς δεν θεωρώ καλή ιδέα την αποσύνδεση της μπαταρίας. Ενδεχομένως να σου μηδενίσουν οι ρυθμίσεις, δεν θα έχεις συναγερμό κλπ.
Αν το έχεις σε δικό σου κλειστό πάρκινγκ και σκοπεύεις να λείψεις πάνω από μήνα, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις κάποιον καλό battery maintainer. Δεν αναφέρομαι σε φτηνιάρικους φορτιστές, αλλά σε ηλεκτρονικές διατάξεις που ελέγχουν την κατάσταση της μπαταρίας και αν είναι εκφορτισμένη, την φορτίζει με χαμηλό ρεύμα ενώ σταματάει να την τροφοδοτεί με τάση όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί πλήρως (όπως το κύκλωμα φόρτισης του αυτοκινήτου). Τονίζω ότι δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ έναν κοινό φτηνό φορτιστή γι' αυτήν την δουλειά.
Ελπίζω να βοήθησα.
Υ.Γ.: Με την ευκαιρία αυτή να πώ ότι για την συνάντηση που θα γίνει **το Σαββατοκύριακο 14-15/7 **έχουμε ήδη κλείσει ξενοδοχείο 4 αστέρων (σε πολύ καλή τιμή) στο Νεοχώρι με θέα την Λίμνη Πλαστήρα (για την ακρίβεια τα κανόνισε ο Zonas τον οποίο και ευχαριστούμε). Θα είμαστε οικογενειακώς (γυναίκες, παιδιά, σκυλιά, γατιά, κροκόδειλους, αλλά ευτυχώς ΟΧΙ ΠΕΘΕΡΕΣ). Όσοι αποφασίσετε τελικώς να έρθετε έστω και την τελευταία στιγμή (είτε αυθημερόν είτε με διανυκτέρευση) στείλτε μου pm για να σας πω που θα βρισκόμαστε.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Καλημέρα παιδιά!
Όταν φύγω διακοπές,μάλλον θα πάω με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας.
Το 3008 θα μείνει στο γκαράζ και θέλω να ρωτήσω εαν θα χρειαζόταν να αποσυνδέσω τη μπαταρία αφόυ
θα μείνει ακίνητο για αρκετές μέρες.Πρώτα απ΄όλα καλά να περάσεις όπου πας.
Τώρα σχετικά με την μπαταρία, δεν μας λές πόσες μέρες είναι οι 'αρκετές' μέρες που θα λείψεις, ποιά είναι η κατάσταση της μπαταρίας σου (είναι η αρχική ή την άλλαξες πρόσφατα;) σε τι μέρος θα το παρκάρεις, κλπ.
Αν η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση, δεν θα την αποσυνέδεα αν το ακινητοποιούσα για διάστημα έως 2-3 εβδομάδων. Ευτυχώς έχουμε καλοκαίρι και η μπαταρία αντέχει για μεγαλύτερα διαστήματα απ΄ότι τον χειμώνα. Αν σκοπεύεις να λείψεις πάνω από μήνα, μήπως υπάρχει κάποιος φίλος για να το βάζει μπρος ή να το κινεί ελαφρώς κάθε εβδομάδα; Γενικώς δεν θεωρώ καλή ιδέα την αποσύνδεση της μπαταρίας. Ενδεχομένως να σου μηδενίσουν οι ρυθμίσεις, δεν θα έχεις συναγερμό κλπ.
Αν το έχεις σε δικό σου κλειστό πάρκινγκ και σκοπεύεις να λείψεις πάνω από μήνα, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις κάποιον καλό battery maintainer. Δεν αναφέρομαι σε φτηνιάρικους φορτιστές, αλλά σε ηλεκτρονικές διατάξεις που ελέγχουν την κατάσταση της μπαταρίας και αν είναι εκφορτισμένη, την φορτίζει με χαμηλό ρεύμα ενώ σταματάει να την τροφοδοτεί με τάση όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί πλήρως (όπως το κύκλωμα φόρτισης του αυτοκινήτου). Τονίζω ότι δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ έναν κοινό φτηνό φορτιστή γι' αυτήν την δουλειά.
Ελπίζω να βοήθησα.
Υ.Γ.: Με την ευκαιρία αυτή να πώ ότι για την συνάντηση που θα γίνει **το Σαββατοκύριακο 14-15/7 **έχουμε ήδη κλείσει ξενοδοχείο 4 αστέρων (σε πολύ καλή τιμή) στο Νεοχώρι με θέα την Λίμνη Πλαστήρα (για την ακρίβεια τα κανόνισε ο Zonas τον οποίο και ευχαριστούμε). Θα είμαστε οικογενειακώς (γυναίκες, παιδιά, σκυλιά, γατιά, κροκόδειλους, αλλά ευτυχώς ΟΧΙ ΠΕΘΕΡΕΣ). Όσοι αποφασίσετε τελικώς να έρθετε έστω και την τελευταία στιγμή (είτε αυθημερόν είτε με διανυκτέρευση) στείλτε μου pm για να σας πω που θα βρισκόμαστε.
Σ'έυχαριστώ πολύ Δημήτρη!
Πρώτα ο Θεός θα φύγουμε για 3 εβδομάδες.Το αμάξι το βάζω σε γκαράζ πολυκατοικίας,υπόγειο με αρκετή υγρασία αλλά δε μένω εκεί οπότε αυτό για το Battery Maintainer έιναι δύσκολο.Όσο για τη μπαταρία είναι αυτή που είχε απο το εργοστάσιο.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου κατάλαβα ότι καλύτερο είναι να μην την αποσυνδέσω και αυτό θα κάνω.
Απλά έκανα την ερώτηση γιατί σε προηγούμενο αυτοκίνητο όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν είχα πρόβλημα ακόμα και όταν το άφηνα ακίνητο για λίγες ημέρες και ως γνωστόν όποιος καεί απ΄το χυλό,φυσάει και το γιαούρτι. -
Επιτέλους μετά από καιρό μια βόλτα της προκοπής σε λίγο πιο 'άγρια' μέρη, στα Βαρδούσια. Πανέμορφα ορεινά τοπία με καταπράσινα αλπικά λιβάδια, εντυπωσιακές βραχώδεις ορθοπλαγιές και κορυφές, και λίγα απομεινάρια χιονιού. Στα 2000 μέτρα:
Και λίγο πιο χαμηλά:
Τύπος με Cherokee που συναντήσαμε εκεί ψηλά (χωρίς να έχει καμιά δόση ειρωνίας): 'Δεν διαλέξατε κατάλληλο αυτοκίνητο για τέτοια δουλειά, δεν ταλαιπωρηθήκατε να έρθετε εδώ πάνω;'
Απάντηση: 'Μπα, μια χαρά ήρθαμε!' -
dio 3008
μην αποσυνδεσεις μπαταρια γιατι δεν ξερεις τι θα χαθει απο ρυθμισεις και μετα θελει παλι ψαξιμο και ισως και τρεχαματα στην αντιπροσωπεια (μονο τον μπελα σου θα βρεις)
το δικο μου (c max) εχει ενα προγραμμα για να παιρνει μπρος και να φορτιζει σε τετοιες περιπτωσεις (λεπτομερειες δεν θυμαμαι) , μηπως εχει και το 3008 κατι αντιστοιχο?
alexander φιλε εισαι μαχιμος, το εχεις αποδειξει πολλες φορες και σε χαιρομαστε ολοι εδω μεσα. Οι κατεχοντες τζιπ και τζιποειδη νομιζουν οτι εχουν τα super cars ενω οι αλλοι οχι.... αστους να νομιζουν -
Γείτονας να το βάζει μπρος πού και πού κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
Trickle charger είναι η καλύτερη λύση αν ανησυχείς πολύ, αν και αν η μπαταρία σου είναι σχετικά φρέσκια και δεν έχεις διαρροή δεν πρέπει να ανησυχείς.
Όπως είπαν τα παιδιά παραπάνω, το να την αποσυνδέσεις δεν είναι και ό,τι καλύτερο, εκτός αν λείψεις για μήνες.
-
Πρόσφατα οδηγησα στην Αλβανία ενα ολοκαίνουργιο 3008 . (πρέπει να ήταν χιλιαρι ;;;;) το αποτέλεσμα : ενα μεσαίο αυτοκίνητακι . Και όταν λέω μεσαίο ενοω μεσαίο σε όλα του . Μεσαίο στη δύναμη οδηγουσα στην autostradë και φοβομουν μεσαίο στην ΑΣΤΕΙΑ ανάρτηση ..,,, η γνωστή πλαστικό-λαμαρινοτσαπατσουλικη γαλλική φθηνοσχολη της πεζω.
Και πριν προλάβει κανείς να απαντήσει θα πω ότι απο την οικογένεια μου έχουν περάσει 1 Peugeot Bipper 2 Peugeot 306 1 Peugeot 107 . Ήλπιζα ότι η peugeot είχε προοδεύσει αλλα τελικά μερικά πράγματα δεν αλλάζουν .
Peugeot 3008 '08