Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιπτώσεις από τις αεροδυναμικές αλλαγές στα μονοθέσια?!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επιπτώσεις από τις αεροδυναμικές αλλαγές στα μονοθέσια?!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    15
    34
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Τι υπολογίζετε να γίνει φέτος με τα νέα αεροδυναμικά 'πακέτα' και τους κινητήρες μεγαλύτερης αντοχής?

      Τα μονοθέσια θα είναι πιο αργά στις στροφές!Αυτό θα επηρεάσει τα προσπεράσματα?!!

      Τι λέτε?

      ΥΓ Το ανοίγω για να σπάσετε και το γορουσούζικο 666 που ήταν εκει τόσο καιρό!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Τι υπολογίζετε να γίνει φέτος με τα νέα αεροδυναμικά 'πακέτα' και τους κινητήρες μεγαλύτερης αντοχής?

        Τα μονοθέσια θα είναι πιο αργά στις στροφές!Αυτό θα επηρεάσει τα προσπεράσματα?!!

        Τι λέτε?

        ΥΓ Το ανοίγω για να σπάσετε και το γορουσούζικο 666 που ήταν εκει τόσο καιρό!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Τι υπολογίζετε να γίνει φέτος με τα νέα αεροδυναμικά 'πακέτα' και τους κινητήρες μεγαλύτερης αντοχής?

          Τα μονοθέσια θα είναι πιο αργά στις στροφές!Αυτό θα επηρεάσει τα προσπεράσματα?!!

          Τι λέτε?

          ΥΓ Το ανοίγω για να σπάσετε και το γορουσούζικο 666 που ήταν εκει τόσο καιρό!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Βασικά μεσα σε δηλώσεις τους μερικοί οδηγοί δηλώνουν πως δεν θα είναι ευκολότερα τα προσπεράσματα.
            Πάντως οι αλλαγές δεν έγιναν από την FIA με γνώμονα να διευκολυνθούν τα προσπεράσματα αλλά για λόγους ασφαλείας και συγκεκριμένα για να μειωθούν οι ταχύτητες.
            Μην περιμένετε να δείτε 'προσπεράσματα' με αυτές τις αεροδυναμικές αλλαγές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hellenic-tifosi last edited by

              Αμφιβάλλω αν οι ταχύτητες θα μειωθούν σοβαρά. Οι λαστιχάδες πάλι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά και τα γυρολόγια μετά τον 5ο-6ο γύρο είναι σταθερά ταχύτερα που δηλώνει εξαιρετική σταθερότητα των ελαστικών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                Αμφιβάλλω αν οι ταχύτητες θα μειωθούν σοβαρά. Οι λαστιχάδες πάλι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά και τα γυρολόγια μετά τον 5ο-6ο γύρο είναι σταθερά ταχύτερα που δηλώνει εξαιρετική σταθερότητα των ελαστικών.

                Οι οποίοι όμως θα έχουν να υπερνικήσουν και την διάρκεια των ελαστικών τους... Δύσκολα τα πράγματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Μα αυτό ακριβώς λέω ότι αν δεις τα γυρολόγια βλέπεις απίστευτη σταθερότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                    Μα αυτό ακριβώς λέω ότι αν δεις τα γυρολόγια βλέπεις απίστευτη σταθερότητα.

                    Δεν είπαμε πως δεν θα βγάλουμε συμπεράσματα πριν από την Αυστραλία;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      hellenic-tifosi last edited by

                      Που το είδες το συμπέρασμα; Απλή αίσθηση είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Όλα αυτά τα στήριξες σε μια αίσθηση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Όσον αφορά τα προσπεράσματα από ότι λένε οι ίδιοι οι οδηγοί θα είναι πιο δύσκολα (κι άλλο; ) με τα καινούρια αεροδυναμικά μέτρα.
                          Προσπεράσεις και πάλι με το σταγονόμετρο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fanis-f1 last edited by

                            Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                            Μα αυτό ακριβώς λέω ότι αν δεις τα γυρολόγια βλέπεις απίστευτη σταθερότητα.

                            Οντως,αν παρακολουθησει τα γυρολογια απο τις δοκιμες θα διαπιστωσει ευκολα πως οι πιλοτοι αν και βγαζουν μεγαλα stints,συνηθως κρατανε πολυ σταθερο ρυθμο και αυτο σιγουρα ωφειλεται στην μεγαλη εξελιξη που εχουν κανει οι 2 κατασκευαστριες εταιριες ελαστικων...
                            Οσον αφορα τα προσπερασματα,οπως ειπαν και οι προλαλλησαντες δε νομιζω πως θα δουμε καποιες σημαντικες διαφορες σε σχεση με περυσι,ισως να ειναι και χειροτερα τα πραγματα πιστευω,αφου εχει χαθει ηδη ενα 25% αρνητικης αντωσης εξαιτιας των νεων κανονισμων,πραγμα το οποιο θα κανει ενα μονοθεσιο παρα πολυ νευρικο,αν παει να παρει το slip-streaming απο ενα προπορευομενο...
                            Συνεπως τα προσπερασματα,θα ειναι ενα πολυ μεγαλο ρισκο για τους πιλοτους την επομενη χρονια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hellenic-tifosi last edited by

                              Από την άλλη, ακριβώς επειδή φέτος τα pit-stop θα λιγοστέψουν πολύ και τα λάστιχα θα πρέπει να κρατήσουν έναν αγώνα θα δούμε σε διάφορες φάσεις του αγώνα αυτοκίνητα να κάνουν στυντήρηση ή να πιέζουν. Ίδωμεν!

                              Πάντως γενικώς μου αρέσει ότι πλέον δε θα είναι 4 αγώνες σπριντ αλλά ένας μεγάλος στον οποίον θα πρέπει οι οδηγοί να έχουν ολοκληρωμένη τακτική. Περιμένω οι οδηγοί με ήρεμο στυλ και προσαρμοστικότητα να ευνοηθούν, ενώ άλλοι να έχουν πρόβλημα.

                              Ο Σουμάχερ π.χ ποτέ δεν ήταν γνωστός για την καλοσύνη του απέναντι στα ελαστικά, και η σύγχρονη F1(από το 94 και μετά) του είχε έρθει κουτί, καθώς απαιτούσε φλατ οδήγηση από την αρχή ως το τέλος. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τώρα που τα πράγματα αλλάζουν αρκετά πως θα διαμορφωθούν οι ισορροπίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                                Βασικά μεσα σε δηλώσεις τους μερικοί οδηγοί δηλώνουν πως δεν θα είναι ευκολότερα τα προσπεράσματα.
                                Πάντως οι αλλαγές δεν έγιναν από την FIA με γνώμονα να διευκολυνθούν τα προσπεράσματα αλλά για λόγους ασφαλείας και συγκεκριμένα για να μειωθούν οι ταχύτητες.
                                Μην περιμένετε να δείτε 'προσπεράσματα' με αυτές τις αεροδυναμικές αλλαγές.

                                Λόγος 'ασφάλειας' δεν είναι να είναι πιο δύσκολα τα προσπεράσματα ώστε να αποθαρρύνονται οι οδηγοί? Δε συνδέεται κάπως (άσχετα αν μπορεί να συμβεί το ανίθετο)?

                                Προτείνω λοιπόν για λόγους ασφαλείας και μείωσης εξόδων να διεξάγονται οι αγώνες μέσα από τον επισημο τίτλο Formula1 της Sony στο Playstation2 και κάθε 15λεπτά να γίνεται παύση ο αγώνας για να μη παθουν επιληψία οι οδηγοί!

                                Δέχομαι να μου στήσεται άγαλμα επειδή έσωσα την σωματική ακεραιότητα των οδηγών και περιόρισα τα έξοδα! *** Ένδειξη απεριόριστης μετριοφροσύνης ***

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                  Από την άλλη, ακριβώς επειδή φέτος τα pit-stop θα λιγοστέψουν πολύ και τα λάστιχα θα πρέπει να κρατήσουν έναν αγώνα θα δούμε σε διάφορες φάσεις του αγώνα αυτοκίνητα να κάνουν στυντήρηση ή να πιέζουν. Ίδωμεν!

                                  Πάντως γενικώς μου αρέσει ότι πλέον δε θα είναι 4 αγώνες σπριντ αλλά ένας μεγάλος στον οποίον θα πρέπει οι οδηγοί να έχουν ολοκληρωμένη τακτική. Περιμένω οι οδηγοί με ήρεμο στυλ και προσαρμοστικότητα να ευνοηθούν, ενώ άλλοι να έχουν πρόβλημα.

                                  Ο Σουμάχερ π.χ ποτέ δεν ήταν γνωστός για την καλοσύνη του απέναντι στα ελαστικά, και η σύγχρονη F1(από το 94 και μετά) του είχε έρθει κουτί, καθώς απαιτούσε φλατ οδήγηση από την αρχή ως το τέλος. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τώρα που τα πράγματα αλλάζουν αρκετά πως θα διαμορφωθούν οι ισορροπίες.

                                  Σωστά μπορεί να αναδειχθούν νέα ταλέντα υπό αυτές τις συνθήκες. Ένας νέος Prost!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Για να είμαι ειλικρινής πάντως πιστεύω ότι καλύτερο θα ήταν να καταργούνταν οι ανεφοδιασμοί και να επιτρεπόταν οι αλλαγές ελαστικών. Έτσι θα είχαμε και αργότερα μονοθέσια και θα υποχρεωνόταν οι οδηγοί να προσπερνούν μέσα στην πίστα και όχι στα πιτς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                      Για να είμαι ειλικρινής πάντως πιστεύω ότι καλύτερο θα ήταν να καταργούνταν οι ανεφοδιασμοί και να επιτρεπόταν οι αλλαγές ελαστικών. Έτσι θα είχαμε και αργότερα μονοθέσια και θα υποχρεωνόταν οι οδηγοί να προσπερνούν μέσα στην πίστα και όχι στα πιτς.

                                      Συμφωνώ! Τέρμα τα προσπεράσματα μέσα στα πιτ και οι διαφορετικές στρατηγικές που ως αποτέλεσμα έχουν ο καθένας να κάνει το δικό του αγώνα και να συναντιούνται όλοι στο τερματισμό. Τώρα θα έχουμε μια εικόνα ίδια με την περυσινή μου φαίνεται, απλά με διαφορετικές ισορροπιες.

                                      Αλλά μάλλον μας διαφεύγει κάτι! Τα πιτ στοπ με ανεφοδιασμό διαρκούν περισσότερο από πιτ στοπ με αλλαγή ελαστικών πράγμα που δεν το θέλουν οι χορηγοί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gvala last edited by

                                        Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                        Οσον αφορα τα προσπερασματα,οπως ειπαν και οι προλαλλησαντες δε νομιζω πως θα δουμε καποιες σημαντικες διαφορες σε σχεση με περυσι,ισως να ειναι και χειροτερα τα πραγματα πιστευω,αφου εχει χαθει ηδη ενα 25% αρνητικης αντωσης εξαιτιας των νεων κανονισμων,πραγμα το οποιο θα κανει ενα μονοθεσιο παρα πολυ νευρικο,αν παει να παρει το slip-streaming απο ενα προπορευομενο...
                                        Συνεπως τα προσπερασματα,θα ειναι ενα πολυ μεγαλο ρισκο για τους πιλοτους την επομενη χρονια.

                                        Όσο μικρότερο ρόλο έχει η αεροδυναμική πρόσφυση, τόσο πιο εύκολο γίνεται το slip streaming.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          ast last edited by

                                          Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                          Όσο μικρότερο ρόλο έχει η αεροδυναμική πρόσφυση, τόσο πιο εύκολο γίνεται το slip streaming.

                                          Ακριβώς!
                                          Τα προσπεράσματα έχουν γίνει δύσκολα από τότε που αναπτύχθηκε η αεροδυναμική με τη σημερινή της μορφή. Αυτό γίνεται διότι τα μονοθέσια στηρίζουν την πρόσφυση τους κυρίως σε αυτήν, με αποτέλεσμα όταν είναι πίσω από άλλα μονοθέσια (ή πολύ κοντά) να αλλάζει δραματικά η ροή του αέρα. Αυτό στις ευθείς δεν έχει πολύ μεγάλες επιπτώσεις, αλλά στις στροφές, απλά δε μπορούν να κρατηθούν. Με τους καινούριους κανονισμούς, εαν υποβαθμίζεται ο ρόλος της αεροδυναμικής, και η αρνητική άντωση παράγει λιγότερη κάθετη δύναμη, μοιραία θα μειωθεί και η ταχύτητα μέσα στη στροφή (εκτος αν την ανακτήσουν από αλλού, πχ ελαστικά με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής, αλλά αυτό είναι άσχετο με το θέμα). Εάν, λοιπόν, τα αυτοκίνητα δε χρειάζονται τόσο πολύ τον αέρα για να κρατηθούν στο οδόστρωμα, δηλαδή η διαφορά μεταξύ πλήρους λειτουργίας της αεροδυναμικής και απώλειας στήριξης είναι μικρότερη, νομίζω πως τα προσπεράσματα θα γίνουν λίίίγο ευκολότερα. Ή κάνω λάθος;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Θεωρητικά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, αλλά επαναλαμβάνω ότι οι ίδιοι οι οδηγοί και οι αεροδυναμιστές των ομάδων δηλώνουν ότι τα προσπεράσματα θα είναι πιο δύσκολα. Το γιατί δεν το ξέρω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr