-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ford Focus Mk1 1600, 100 PS, Mod 2003, 194.500 km. Check Engine χθες! Διάγνωση: Ρετάρισμα 3ου κυλίνδρου. Ποιός ξέρει τι... συμπίεση, βαλβίδες, ελατήρια, φλάντζα (δεν πρέπει, δεν ανέβασε θερμοκρασία). Σαν να άρχισε να παίρνει την βόλτα για τον άλλο κόσμο το μοτέρ.Δια το μοτερ πρεπει να βγαλει πανω απο 250.000χλμ . Κανονισε!
-
Το έπαθα στο Fiesta στα 190.000 (1.25 Zetec-se)...καμμένη βαλβίδα εξαγωγής...λύσιμο κεφαλής...ρεκτιφιέ...αλλαγή βαλβίδων, τσιμουχάκια, φρεζάρισμα, καθαρισμα...350 ευρώ το ρεκτιφιέ μου πήρε πριν 4 χρόνια. Συνεχίζει να γαζώνει πάντως το μοτέρ.
Αν έχεις συμπιεσόμετρο μέτρα συμπίεση το πρώτο πράγμα, θα φανεί αμέσως, μετά πειραματίσου με μπουζί και πολλαπλασιαστή.
-
Θα πρότεινα ένα κυλινδρόμετρο, για απόλυτη ακρίβεια και θέση της ζημίας εάν υπάρχει, και δεν είναι κάτι περιφερειακό της μηχανής.
Α. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έλεγχος συμπίεσης είναι το πρώτο που θα γίνει αν και ελπίζω να είναι απλά μπουζί/μπουζοκαλώδιο ή πολλαπλασιαστής.
-
τι είναι το κυλινδρόμετρο ;
-
Μετρητικο οργανο με το οποιο μετραμε τις ακριβεις διαστασεις του κυλινδρου προς ολες τις κατευθυνσεις και σε ολο το υψος του κυλινδρου απο πανω μεχρι κατω.
http://www.triantafylou.com/kilindrometra.html -
Δεν μιλώ για ογκομετρικό κυλινδρόμετρο, μα για εργαλείο διαρροών.
Αυτό που γράφο, με κλειστές βαλβίδες, πρεσάρει αέρα στο κύλινδρο. Μηδενίζετε και καταγράφει με όργανο ποσοστιαία πιθανή διαρροή. Έτσι ακούμε την διαρροή στην εξάτμιση (βαλβίδα εξαγωγής), στην εισαγωγή (βαλβίδα εισαγωγής), στην τάπα λαδιών ( ελατήρια πιστονιών).
Είναι αλάνθαστο και ακριβές, και καταδεικνύει απόλυτα το σημείο του προβλήματος, με ποσοστό επί της %.
Εφαρμόζετε απλά στην θέση των μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου.
Α. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Το τοπικό 'πόσο άντεξε ο κινητήρας σας' σε περιμένει δίαΔίκιο είχες! Γράψε κι ένα τζόκερ τώρα!
Πεσμένη συμπίεση στον 2ο και στον 3ο κύλινδρο, βαλβίδες 3ου σίγουρα καμένες ή στραβωμένες. Χρήζει άνοιγμα κυλινδροκεφαλής και ρεκτιφιέ. Το αυτοκίνητο πάει ακόμα αλλά φυσικά όχι πολύ σωστά (πρέπει να έχει χάσει πολλά άλογα) και ποιός ξέρει για πόσο ακόμα.
Άρα ο κινητήρας μου άντεξε σώος λιγότερα από 194.500 χλμ (δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε χθες πιστεύω, αλλά προϋπήρχε). Αν και πιστεύω ότι αντέχει και άλλες 50.000 μέχρι να σταματήσει εντελώς να δουλεύει.
-
ποσο παει μια μεταχειρισμένη μηχανή? για 206 1.4 κ xsara 1.6 μου είχαν πει μόνο 350 ευρώ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το τοπικό 'πόσο άντεξε ο κινητήρας σας' σε περιμένει δία
Δίκιο είχες! Γράψε κι ένα τζόκερ τώρα!
Πεσμένη συμπίεση στον 2ο και στον 3ο κύλινδρο, βαλβίδες 3ου σίγουρα καμένες ή στραβωμένες. Χρήζει άνοιγμα κυλινδροκεφαλής και ρεκτιφιέ. Το αυτοκίνητο πάει ακόμα αλλά φυσικά όχι πολύ σωστά (πρέπει να έχει χάσει πολλά άλογα) και ποιός ξέρει για πόσο ακόμα.
Άρα ο κινητήρας μου άντεξε σώος λιγότερα από 194.500 χλμ (δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε χθες πιστεύω, αλλά προϋπήρχε). Αν και πιστεύω ότι αντέχει και άλλες 50.000 μέχρι να σταματήσει εντελώς να δουλεύει.
κρίμα
θα το φτιάξεις ή θα το σουτάρεις? -
Απαντώντας και στους δύο σας... ψάχνω δύο λύσεις: α) ρεκτιφιέ (μου είπε ένας 500 + ΦΠΑ, θα πάρω και από αλλού τιμές) και β) 1800άρης μεταχειρισμένος.
-
1800αρης υπάρχει διαθέσιμος τζαμπέ και μάλλον πολύ κοντά σου Σιγά μη το πάρει χαμπάρι ο άλλος
Προσωπικά θα κοιταγα για σωστό ρεκτιφιέ. Τα μεταχειρισμένα μοτόρια δεν τα πολυσυμπαθώ -
Αλλιως παιρνεις αλλο αμαξι. Κριμα. Παντως με εχει πιασει κρυος ιδρωτας γιατι το Φοκους του αδερφου μου εχει 181.000χλμ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
1800αρης υπάρχει διαθέσιμος τζαμπέ και μάλλον πολύ κοντά σου Σιγά μη το πάρει χαμπάρι ο άλλος
Προσωπικά θα κοιταγα για σωστό ρεκτιφιέ. Τα μεταχειρισμένα μοτόρια δεν τα πολυσυμπαθώΠροτεινω να παρει ολο το αμαξι και να κανει τραμπα τις πινακιδες.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
1800αρης υπάρχει διαθέσιμος τζαμπέ και μάλλον πολύ κοντά σου Σιγά μη το πάρει χαμπάρι ο άλλος
Προσωπικά θα κοιταγα για σωστό ρεκτιφιέ. Τα μεταχειρισμένα μοτόρια δεν τα πολυσυμπαθώΟύτε εγώ τα συμπαθώ τα μεταχειρισμένα αλλά στο ρεκτιφιέ φοβάσαι μη σου ανοίξουν καπάκι και μετά σου πούνε ότι ήταν τα ελατήρια των πιστονιών! Τότε τον ήπιες...
Για το Φόκους 1800... κάθε μέρα το βλέπω.
Προτεινω να παρει ολο το αμαξι και να κανει τραμπα τις πινακιδες.
Μου τα χαλάει που είναι άλλο χρώμα. Αλλιώς...
-
Και οι συγκεκριμενοι κινητηρες 'ποναγανε' στα ελατηρια του πιστονιου....Αμα εχεις ορεξη και ματσο ριξε εναν 1.8! Αλλα θα θες και φρενα μετα...
-
Ευτυχώς είναι μπλε και η θάλασσα κοντά...
Πάντως πάει ακόμα... μου έσβησαν και το λαμπάκι και όλα μια χαρά!
-
Αφου παει αστο ετσι!
Γιατι δε ψαχνεις κανα μεταχειρισμενο 1.6?
-
Το θέμα είναι πως αμα το αφήσει έτσι δεν θα πάει και για πολύ ακόμα
Μεταχειρισμένο 1,6 τι σου έκανε ο άνθρωπος και θές να αγοράσει το ίδιο; -
Καλοτάξιδη η Giulietta Άλεξ!
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;