Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λεωφορεία - Νταλίκες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Λεωφορεία - Νταλίκες
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 16 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    92
    412
    5704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thaliarque last edited by

      Ο χρήστης postruck. έγραψε:
      Eσυ δεν ειπες ποιο πάνω οτι το eps ειναι οτι και το egs?...

      ...Η προεπιλογή ήταν για τη Βόλβο, αλλά και τη Σκάνια που είχε αντίστοιχο κιβώτιο, τη Μερσεντές με το EPS και τις
      άλλες εταιρείες που χρησιμοποίησαν το AVS της ZF ένα ενδιάμεσο βήμα: ...

      Αυτό είπα πιο πάνω.-

      ...ενω το egs,στα λεωφορεία της volvo, εχει 7 συγκεκριμένες ταχύτητες σε διπλό Η και την 8 την βάζει ο οδηγός μετα απο οποια θέλει αυτος,σωστά?? ...

      Όχι ακριβώς. Και πάλι η απάντηση υπάρχει σε παραπάνω δικό μου ποστ.

      ...Και κάτι ακόμη,αλλα τα κιβώτια στα μεγάλα κυρίως,φορτηγά και άλλα στα λεωφορεία.

      Φυσικά, ποιος ισχυρίστηκε το αντίθετο; Από την άλλη όμως:

      1. υπήρξαν και υπάρχουν κιβώτια των οποίων η φιλοσοφία είναι η ίδια (για να μην πω πως είναι ακριβώς το ίδιο
        κιβώτιο) είτε χρησιμοποιούνται σε φορτηγά είτε σε λεωφορεία, πχ το AS-Tronic της ZF στην εκδοχή του με 12
        ταχύτητες, ο μακρινός πρόγονός του S6 90GV αλλά και το δεκάρι (5άρι με splitter) GS771 της Scania,
      2. ο τρόπος αλλαγής των μισών ταχυτήτων (splitter) ή της αργής-γρήγορης γκάμας (σφαλιάρα με 'διπλό Η' ή
        κουμπί με 'Η πάνω στο Η') σε φορτηγά και λεωφορεία είναι ακριβώς ο ίδιος.

      Γενικότερα, σε κιβώτια με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων (ΟΚ, 14άρι και 16άρι σε λεωφορεία δεν υπήρξαν), δηλαδή
      από 12 και κάτω, το μόνο που (μπορεί να) διαφέρει από φορτηγό σε λεωφορείο είναι το πόσο κοντές είναι οι
      πρώτες σχέσεις ή μακριές οι τελευταίες. Για προφανείς λόγους τα φορτηγά έχουν πιο κοντά κιβώτια από τα
      λεωφορεία.

      edit: όσο ζούμε, μαθαίνουμε. Ψάχνοντας στο google για φωτογραφία που να δείχνει το σχήμα ταχυτήτων 'Η πάνω
      στο Η' έπεσα πάνω σε ένα σχήμα που δεν είχα ξαναδεί:
      http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... 13687.html

      Youtube Video

      Το αφιερώνω εξαιρετικά στον kostis20 ως παράδειγμα κιβωτίου όπου χάρη στις μισές και στην αργή-γρήγορη
      γκάμα, αρκεί βασικό κιβώτιο με τρεις ταχύτητες για να έχεις 12 σχέσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Kαλο!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          umaga last edited by

          δεν εχει C (crawler)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thaliarque last edited by

            Το κιβώτιο είναι της ZF και διαδέχεται το κλασικό της 16άρι, γιατί να έχει; Crawler έχουν τα αντίστοιχα κιβώτια της
            Volvo, της Scania και πολλά αμερικάνικα κιβώτια (Eaton, Fuller κλπ) αλλά η ZF σπάνια έβαζε το γράμμα C στα κιβώτιά
            της, αν θυμάμαι καλά μόνο το εφτάρι που έμπαινε στα MAN FRH362 και σε κάποια Setra S215HD, και το εννιάρι σε
            κάποια φορτηγά ίσως είχαν C. Σε καμία περίπτωση όμως το 16άρι της ZF, είτε στην εκδοχή διπλού Η με σφαλιάρα (βλ.
            παλιότερα Mercedes, MAN, DAF, Iveco), είτε στην πιο πρόσφατη με κουμπί για τη γκάμα και Η πάνω στο Η (βλ. πιο
            πρόσφατα MAN και κατεξοχήν DAF όπως στο βίντεο).

            Πάντως το κιβώτιο στο βίντεο όσον αφορά τη διάταξη 3χ2χ2 μου θυμίζει περισσότερο τα 14άρια κιβώτια της Volvo και
            της Scania, μόνο το Crawler λείπει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • vespas
              vespas last edited by

              **New Bus for London **
              http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/260508/











              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Κουβας για πεταμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                  Κουβας για πεταμα

                  Σεμνααααα

                  Sent from my MB525 using Sarko power

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nek last edited by

                    εξαιρετικον!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      garvanitis last edited by

                      Βρε καλως το το Borismaster...

                      Ουτε 'κουβας για πεταμα' ειναι βεβαια, αλλα ουτε και 'εξαιρετικον', προκειται για χαρακτηρισμους που μαλλον παραπεμπουν σε αυθορμητες αντιδρασεις στην θεα του για πρωτη φορα...

                      Αναλυτικοτερα ως οχημα ειναι ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο με αρκετες ενδιαφερουσες πινελιες (χαρακτηριστικο το δαπεδο Treadmaster στην πισω πλατφορμα και στα κλιμακοστασια του για παραδειγμα), η ποιοτητα κυλισης και η κατευθυντικοτητα του ειναι ανω του μεσου ορου της κατηγοριας του, ενω ενσωματωνει και καποια ενδιαφεροντα τεχνολογικα χαρακτηριστικα. Η τιμη που αναφερεται στο αρθρο του Autocar ειναι ανταγωνιστικη αλλα οπως θα δειτε παρακατω ειναι απλα η προσδοκομενη, ενω και το αρθρο φαινεται να ειναι κατευθυνομενο με κυριο στοχο την οσο το δυνατον πιο ομαλη αποδοχη του οχηματος απο το βρετανικο κοινο.

                      Η ιστορια του ξεκινα με την εκλογη του Boris Johnson δημαρχου του Λονδινου και εχει να κανει με την εμπαθεια του με τα αρθρωτα λεωφορεια που ειχαν αναλαβει απο το 2003 τις γραμμες της πολης με την μεγαλυτερη επιβατικη κινηση. Θεωρωντας τα ως επικινδυνα για κυκλοφορια ('η θεση τους ειναι σε καποιο σκανδιναβικο αεροδρομιο' ελεγε συχνα) και με υποστηριξη απο διαφορες εκπομπες ως προς αυτο (χαρακτηριστικο παραδειγμα ηταν το Top Gear) ξεκινησε μια διαδικασια απομακρυνσης των MB O530G Citaro και την αντικατασταση τους με ενα νεο διοροφο λεωφορειο σχεδιασμενο αποκλειστικα για το Λονδινο στα προτυπα του Routemaster (το οποιο απλα δεν βρηκε αλλους αγοραστες πλην ενος ομως). Ετσι ξεκινα ο σχεδιασμος του και η επιλογη του κατασκευαστη του με αναθεση απο την TfL φτανοντας στο σημερα οπου και το πρωτοτυπο ειναι ετοιμο.

                      Στην βρετανικη αγορα και με συμβατα με την προδιαγραφες της TfL διατιθενται σημερα τα ADL Enviro400, Wright Eclipse Gemini και Scania Omnicity DD κατα σειρα πωλησεων ακολουθουμενα απο καποια ακομη (Optare Olympus, to πειραματικο προς το παρον Volvo B9TL MCW αιγυπτιακης κατασκευης) με τα δυο πρωτα να διατιθενται και ως diesel-electric οπως και το NBfL (New Bus for London). Αποτελουν οχηματα που εχουν αποδειξει την αξια τους και κυκλοφορουν επισης σε ολοκληρη τη βρετανικη επικρατεια σημειωνοντας σημαντικο αριθμο πωλησεων αρα ως προϊοντα εχουν κανει αποσβεση της δαπανης εξελιξης τους. Επισης η μεταφορικη τους ικανοτητα ειναι παραπλησια παρα το μικροτερο μηκος τους και η τιμη τους απο απλα ανταγωνιστικη ως προς την προσδοκομενη εως σημαντικα χαμηλοτερη. Το εικονιζομενο ομως μεχρι σημερα εχει στοιχισει 11.000.000 GBP ως κοστος εξελιξης με ογκο παραγωγης το πρωτοτυπο και αλλα 7 (ναι, επτα!!!) να ακολουθουν μεχρι την ανοιξη - οι 'κακες γλωσσες' μιλανε για Φεβρουαριο διοτι ερχονται οι δημοτικες εκλογες - χωρις να υπαρχει ενδιαφερον αγορας απο καμια απο τις πεντε εταιριες που δραστηριοποιουνται στην επιβατικη μεταφορα στην ευρυτερη περιοχη ενω ταυτοχρονα δεν ειναι δυνατο να υποχρεωθουν να το αγορασουν οσο υπαρχουν εναλλακτικες λυσεις δεδομενου οτι η αναγκαστικη αγορα του καταστρατηγει το κανονες υγιους ανταγωνισμου που στην βρετανικη αγορα ειναι κατι σαν 'ευαγγελιο'. Εννοειται βεβαια οτι η ανωτερω δαπανη εξελιξης βαρυνει την TfL και τον δημο του Λονδινου και οχι την Wrightbus. Μιλαμε δηλαδη για μια κατασπαταληση δημοσιου χρηματος ουσιαστικα για ενα καπριτσιο, ενα προσωπικο 'θελω' ενος τοπικου αρχοντα, ο οποιος μαλιστα εχει προβει σε ανυποπτο χρονο σε νουθεσιες σε κυβερνησεις του ευρωπαϊκου νοτου περι διαχειρισης και αξιοποιησης του δημοσιου χρηματος... Συνεπως παρολο που προκειται για ενα ομορφο και καλο αυτοκινητο η ιστορια του και το παρασκηνιο αυτης δειχνουν οτι μαλλον θα πρεπει να μιλαμε για μια αποτυχια.

                      Αυτη τη στιγμη (απο τις 9 Δεκεμβριου για την ακριβεια) τα αρθρωτα λεωφορεια εχουν εκλειψει απο την πολη του Λονδινου. Η αντικατασταση του απο διοροφα μειωμενης επιβατικης ικανοτητας υπαγορευε μεγαλυτερο αριθμο δρομολογουμενων οχηματων ανα ωρα κατι που σημανε αυτοματα μεγαλυτερο λειτουργικο κοστος, συσσωρευση οχηματων στους δρομους και στις αφετηριες, ενω - το καλυτερο - μειωση της επιβατικης κινησης κατα 15% περιπου... Και ολα αυτα για την αποσυρση ενος 'επικινδυνου' τυπου λεωφορειου. Αληθεια, στην Αθηνα ή την Θεσσαλονικη οπου τα αρθρωτα λεωφορεια κυκλοφορουν κατα εκατονταδες γνωριζετε καποιο περιστατικο σοβαρου τραυματισμου δικυκλιστη λογω του μεγεθους τους?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          umaga last edited by

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kingstonian last edited by

                            το πρωϊ ειχε στην τιβι εναν μεταπρατη φρουτων που ελεγε οτι για καυσιμα θελει Ναυπλιο-Αθηνα και πισω 100 ευρω την φορα...
                            παιζει τετοια καταναλωση και για ποιο οχημα;;

                            για αγροτικο πικαπ και κλουβα φαινεται υπερβολικο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
                              Βρε καλως το το Borismaster...


                              Shot at 2012-05-25

                              Shot at 2012-05-25

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Πολύ ωραίο. Υβριδικό είναι αν θυμάμαι καλά, έτσι; Επιβάλλεται να κάνετε όλοι οι Λονδρέζοι μια τσάρκα με δαύτο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  garvanitis last edited by

                                  Nice shot, zorz...

                                  Εχεις ΠΜ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Αποχαιρετισμός στα Routemasters! Μερος της Λονδρέζικης ιστορίας!
                                    http://demand.filmon.com/farewell-routemaster

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      garvanitis last edited by

                                      Και μια ματια στην αλλη οψη του νομισματος:

                                      Ο 'παππους' διαδηλωνει εναντιον του εγγονου...

                                      http://www.sackboris2012.com/fares/2702 ... y-bus.html

                                      http://politicalscrapbook.net/2012/02/b ... s-crashes/

                                      http://www.flickr.com/photos/christophe ... 789980642/

                                      http://www.flickr.com/photos/christophe ... 936107509/

                                      Βεβαια τα προβληματα αρχισαν νωρις...

                                      http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-16244634

                                      http://www.lbc.co.uk/new-routemaster-br ... eady_/1533

                                      και για οσους ισως πιστεψουν οτι λεει η TfL ο τροπος με τον οποιο απομακρυνθηκε τελικα...

                                      http://www.flickr.com/photos/britishbuses/6537643635/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Προσωπικα δεν ηθελα και εγω αντικατασταση των παλιων. Ειναι μερος της εικονας του Λονδινου. Το ιδιο παραξενα κοιταζα εκει τα αρθρωτα που μου θυμιζαν Θεσ/νικη.

                                        Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hannibal last edited by

                                          Ρε παιδες ερωτηση.
                                          Κοιταω να παρω μια νταλικα απο Αγγλια για τα αγωνιστικα. Σε αυτες που ειναι με ρυμουλκουμενο δεν υπαρχει προβλημα κα8ως τον τρακτορα δεν τον αγωραζεις. Το προβλημα μου ειναι στα αλλα που ειναι μονοκομματα και διστυχως δεξιοτιμονα. Και λεω διστυχως γιατι στα Εμιαρατα απαγορευεται να βγαλεις αδεια σε δεξιοτιμονο εκτος και αν ειναι ιστορικο που παλι θα εχει πινακιδες ιστορικου. Οποτε πρεπει να βρω η αριστεροτιμονο η μετατροπη. Και εδω κολλαει η ερωτηση μου. Ποσο δυσκολο ειναι να γινει μια μετροπη απο δεξιο σε αριστερο σε νταλικα και ποσο δυσκολο σε πουλμαν (ναι υπαρχουν και παλια διοροφαπουλμαν που εχουν μετασκευαστει στο να περνουν αυτοκινητου μεσα και να κοιμιζουν και κοσμο) και ποσο περιπου κοστιζει.... Αν το κοστος ειναι ακριβοτερο βεβαια απο το να φτιαξω ενα απο το 0 θα προτιμηθει η δευτερη λυση.
                                          Για να καταλαβεται περιπου τι εννοω δειτε το λινκ

                                          http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... rhome.html

                                          http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... amper.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                                            Ρε παιδες ερωτηση.
                                            Κοιταω να παρω μια νταλικα απο Αγγλια για τα αγωνιστικα. Σε αυτες που ειναι με ρυμουλκουμενο δεν υπαρχει προβλημα κα8ως τον τρακτορα δεν τον αγωραζεις. Το προβλημα μου ειναι στα αλλα που ειναι μονοκομματα και διστυχως δεξιοτιμονα. Και εω διστυχως γιατι στα Εμιαρατα απαγορευεται να βγαλεις αδεια σε δεγιοτιμονο εκτος και αν ειναι ιστορικο που παλι θα εχει πινακιδες ιστορικου. Οποτε τον πρεπει να βρω η αριστεροτιμονο η μετατροπη. Και εδω κολλαει η ερωτηση μου. Ποσο δισκολο ειναι να γινει μια μετροπη απο δεξιο σε αριστερο σε νταλικα και ποσο δισκολο σε πουλμαν (ναι υπαρχουν και παλια διοροφαπουλμαν που εχουν μτασκευαστει στο να περνουν αυτοκινητου μεσα και να ειναι και να κοιμιζουν και κοσμο) και ποσο περιπου κοστιζει.... Αν το κοστος ειναι ακριβοτερο βεβαια απο το να φτιαξω ενα απο το 0 θα προτιμηθει η δευτερη λυση.
                                            Για να καταλαβεται περιπου τι εννοω δειτε το λινκ

                                            http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... rhome.html

                                            http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... amper.html

                                            Γιατι οχι απο Γερμανια;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 16 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr