-
Γεια σε όλους. Ψήνομαι να πάρω ένα 50άρι και θα ήθελα λίγο την γνώμη σας.
Είμια μεταξύ :
Honda Vision 50 4T (14άρα ζάντα) 1780 Ευρώ
Honda Vision 50 4T (16άρα ζάντα) 1980
Piaggio Liberty 50 4T (16άρα μπροστά - 14άρα πίσω) 1780 (σε προσφορά)Ποια η γνώμη σας;
Ευχαριστώ.
-
Γεια σε όλους. Ψήνομαι να πάρω ένα 50άρι και θα ήθελα λίγο την γνώμη σας.
Είμια μεταξύ :
Honda Vision 50 4T (14άρα ζάντα) 1780 Ευρώ
Honda Vision 50 4T (16άρα ζάντα) 1980
Piaggio Liberty 50 4T (16άρα μπροστά - 14άρα πίσω) 1780 (σε προσφορά)Ποια η γνώμη σας;
Ευχαριστώ.
-
Γεια σε όλους. Ψήνομαι να πάρω ένα 50άρι και θα ήθελα λίγο την γνώμη σας.
Είμια μεταξύ :
Honda Vision 50 4T (14άρα ζάντα) 1780 Ευρώ
Honda Vision 50 4T (16άρα ζάντα) 1980
Piaggio Liberty 50 4T (16άρα μπροστά - 14άρα πίσω) 1780 (σε προσφορά)Ποια η γνώμη σας;
Ευχαριστώ.
-
Καταρχήν έχεις οδηγήσει 50άρι τετράχρονο scooter για να έχεις μια ιδέα απο επιδόσεις; Για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων στο λέω Είναι δηλαδή απολύτως συνειδητή αγορά;
-
Έχω οδηγήσει για λίγο ένα Liberty αλλά ήταν πολύ λίγο για να σχηματίσω γνώμη.
Αυτήν την στιγμή έχω ένα 50άρι παπάκι Honda (θα μου ΄πεις καλά είσαι με αυτό... τι το θες το σκούτερ;)
Ξέρω ότι πάνε 'σφαίρα' και είμαι προετοιμασμένος
Μόνο για 50άρι έχω δίπλμωμα οπότε μονόδρομος...
-
Ο χρήστης asxetilas έγραψε:
Αυτήν την στιγμή έχω ένα 50άρι παπάκι Honda (θα μου ΄πεις καλά είσαι με αυτό... τι το θες το σκούτερ;)
Ακριβώς αυτό θα σου πω όμως Θα είναι πιο αργό, να ξέρεις, ενώ επίσης φαντάζομαι ξέρεις και πως έχε μεγαλύτερο κόστος συντήρησης. Η άποψη μου είναι να βγάλεις δίπλωμα για μεγαλύτερο, πριν μετανιώσεις την αγορά του 50αριού σου. Επειδή ήδη συνέβη σε πολλά άτομα που γνωρίζω γι αυτό στα λέω.
Στο θεμα μας, εμπειρία από αυτό το μοτέρ της Piaggio έχω. Είναι όπως φαντάζεσαι αργό, αλλά γενικά αξιόπιστο. Δε θα έχεις θέματα δηλαδή, είναι απλό τεχνολογικά. Γα το vision δεν έχω ιδέα, έχει test ride πάντως να το δεις. Το μονο σίγουρο είναι ότι θα είναι οικονομικότερο, λόγω injection. Αν πας στο vision, να πας σε 16άρες τροχούς. Προσωπικά ο μεγαλύτερος όγκος του Liberty και τα φαρδύτερα ελαστικά με κάνουν να το βλέπω πιο θετικά από το vision της χοντα, αν και κρατάω μια πισινή δεδομένου ότι το vision μόνο με 14άρες το έχω δει. Με 16άρες δε το έχω πετύχει ακόμα
Αλλά η τελική συμβουλή μου: βάλε 250ε στην άκρη, και βγάλε δίπλωμα μοτοσυκλέτας, και πήγαινε μέτα πάρε το 110 vision ή το 125άρι liberty. H διαφορά στην τιμή τους είναι μικρή. Και θα είσαι άρχοντας.
-
.... δεν έχει πολυκυκλοφορήσει ακόμη με 16άρες καθώς δεν υπήρχε ενημέρωση και το αγόρασαν (όσοι το αγόρασαν) με 14άρες. Πάντως αναφέρεται και στον τιμοκατάλογο της Honda ως new.
Αν βγάλω δίπλωμα μάλλον δεν θα αρκεστώ στα 125 γιατί είμαι λίγο
Οκ.... σε ευχαριστώ.
-
Προτείνω αυτό :
Honda Vision 50 4T -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Προτείνω αυτό :
Honda Vision 50 4TΓιατί;
-
Πάντως σαν το piaggio liberty, ακριβώς ίδιο είναι και το aprilia sportcity one, απλά εχει και μπροστά 14άρη τροχό. Ήταν σε προσφορά μέχρι πριν λίγο καιρό. Φίλος μου το αγόρασε στα 1250ε τελική τιμή, το 50 4Τ. Λόγω τιμής θα πήγαινα σφαιράτος σε αυτό, αλλά βλέποντας στο car.gr δεν υπάρχει πλέον κανείς που να το έχει σε τέτοια τιμή
-
Ο χρήστης asxetilas έγραψε:
Προτείνω αυτό :
Honda Vision 50 4TΓιατί;
Γιατί σου πάει.....
Youtube Video -
Με αυτα τα λεφτα κανε το παπακι 90ρι βαλει αλλα ψαλιδια μπροστα απο astrea μαζι με το φτερο και θα εχεις το καλυτερο παπακι που κυκλοφορει αμα δε το καγκουρεψεις.Τσαμπα λεφτα θα δωσεις για αυτα...Δε μπορω να φανταστω αμα ειχα κανει το λαθος και αγοραζα σκουτερακι στα 16 μου (50ρι runner) τσαμπα 2 χιλιαρικα μου φαινονται σε σχεση με αυτο που εχω.
-
Mείνε με το παπί καλύτερα.
-
Η γνώμη μου, δίχρονο runer η derbi gp1 (ίδιος κινητήρας) 50cc μεταχειρισμένο ΜΑΜΑ, κατανάλωση 3,5-4 λίτ/100 τελική πραγματική 75-85 ΚΜ/Ω, αξιοπιστία. Το gillera ακριβότερο σαν αγορά καλύτερη μεταπώληση πιό φτηνό service και ανταλακτικά και το derbi φτηνότερο σαν αγορά αλλά ακριβότερο σε service- ανταλακτικά και αν βρεις derbi gp1 racing ακόμη καλύτερα.
Μια μικρή βοήθεια για επιλογή 50άρι σκούτερ.